پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۵:۴۰Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۶    
بیدخام گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و علمی، افتخار آمیز و امید بخش است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۱    
دختران کویتی در کلاسهای دفاع شخصی سبک کاجوکنبو (Kajukenbo) شرکت می کنند تا اعتماد به نفس آنها بالا رفته و در مدرسه جلوی قلدرها بایستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت 40 ساله انقلاب هفت هزار منزل برای نیازمندان ساخته شده و بیش از 40 هزار مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن برای مددجویان انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۸    
داودنیا از اعلام فراخوان سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و فیلم نامه در سنندج برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۲    
آمار فروش سینماهای ایران در حالی منتشر شد که تازه ترین ساخته رامبد جوان در دهمین روز اکران به فروشی بیش از دو میلیارد دست یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۷    
وزیر خارجه آلمان می گوید که ساز و کار مالی و بانکی اروپا تا چند هفته آینده آماده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۳    
معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: هم اکنون 57 آموزشگاه با 135 کلاس درس در شهرستان شیروان فاقد نعمت گاز است و سیستم گرمایشی این مراکز بخاری نفتی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۱    
حضرت زینب(س) در خانه ای تربیت و رشد یافت که عالی ترین نمونه زندگی خانوادگی است و در طول تاریخ بشر خانواده ای به این بزرگی و عظمت نیامده است و نخواهد آمد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۱    
جنگجو گفت: در گذشته بیماران نیازمند به سی تی آنژیوگرافی اندام به اصفهان اعزام می شدند و از این پس، سی تی آنژیوگرافی اندام تحتانی در بیمارستان 9دی خمینی شهر انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۹    
استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ شأن و جایگاه دستگاه ها امری ضروری است، گفت: وظیفه خود می دانیم از دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی برای ارائه خدمات بهتر و در شأن مردم استان حمایت کنیم .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۹    
رهبر انقلاب در دیدار مردم قم ضمن تشریح نتایج غلط نظام محاسباتی استکبار و مقایسه آن با نظام محاسباتی توحیدی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۹    
خریدارانی که خودروی خود را پیش خرید کرده بودند با اطلاع به وزارت صمت نسبت به قیمت آن ها تعیین تکلیف شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۳۹    
اروپا که این روزها قرار است ساز و کار مالی و بانکی ویژه را برای ایران رونمایی کند بدون توجه به بدقولی صورت گرفته در این خصوص همچنان بر طبل حفظ برجام می کوبد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۶    
قاسمی گفت: قویا معتقدیم تلاش برای القاء و تحمیلِ تفسیری نادرست از قطعنامه 2231 در مورد برنامه موشکی ایران رفتاری غیرمسئولانه است
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری شبستان: معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر گفت: نمازجمعه عطیه الهی و محل هدایت گری بنیان های فرهنگی و سیاسی مردم جامعه است که اتحاد و همبستگی در زیر سایه ولایت فقیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۹    
حجت الاسلام سبزه کار از عضویت 33 هزار نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سایت بچه های مسجد تا 20 دی ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۹    
با برگزاری مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیدگان بخش های مختلف مشخص شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۵    
دبیرهیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: کمبود پرستار در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی برای رسیدگی سبب نارضایتی بیماران می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۱    
حجت الاسلام بابایی با اشاره به فعالیت 34 کانون فرهنگی هنری در شهرستان فردوس، گفت: کانون های فرهنگی هنری هنرمندانه جوانان را به مساجد جذب کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی از عضویت یک میلیون و 460 هزار نفر در سامانه سجا خبر داد و گفت: 22 دی ماه آخرین مهلت نام نویسی اعضای کانون های فرهنگی هنری توسط مدیران در سایت بچه های مسجد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۲    
مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد ابوذر غفاری زاهدان گفت: پانزدهمین یادواره 61 شهید مسجد ابوذرغفاری زاهدان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۰    
نمایشگاه سیزده سال فعالیت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) در قاب تصویر با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد جامع فردوس گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۰    
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها و خبرنگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد در روزهای باقیمانده تا ایام الله دهه فجر امسال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۰    
آیت الله حسینی همدانی پیشرفت های نظام اسلامی را باعث سرخوردگی آمریکا خواند و گفت: این اقدامات نشان داد که ایران توانایی های زیادی دارد که می تواند در دنیا بدرخشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۰    
آمریکا در حالی که معتقد است تحریم ها را به نفع مردم ایران وضع کرده اما از ورود ایرانیان به این کشور ممانعت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۰    
انجمن شعر مسیر خوبان خمام مراسم تجلیل از استاد تیمور گورگین و رونمایی از کتاب شعر در نگاه آیینه اثر مسعود ایمانی را 27 دی ماه برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
امام جمعه گلپایگان، مسئولی که آدرس غلط بدهد، حاشیه سازی کند و اولویت های دست چندم را در افکار عمومی مطرح کند را خائن دانست و گفت: اولویت های کاذب ساختن در راستای اهداف دشمن قدم گذاشتن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۰    
فرانسه که پیش از این با ادعای آمریکا در نقص قطعنامه 2231 از سوی ایران مخالف بود حالا این ادعا را تکرار و تایید کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۰    
مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بدو ورود به شهر فردوس با حضور در مجتمع فرهنگی گلزار مطهر شهدا به مقام شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۰    
وزیرخارجه آمریکا این روزها کشورهای خاورمیانه را یک به یک پشت سر می گذارد و تلاش می کند این کشورها را به اقدام علیه ایران تشویق کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: تمامی ارگان ها نظیر صنعت، جهادسازندگی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، مسئولان، روحانیت، مدیران و.. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۴    
حجت الاسلام تجدد با بیان اینکه گاهی بیش از اندازه قدرت آمریکا بزرگ و قدرت ما کوچک شمرده می شود اظهار کرد: استکبار جهانی در طول این چهل سال اشتباهات فاحشی را در نگاه به انقلاب داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۴    
رنجکش از اعلام آمادگی فرمانداری آستارا برای حمایت از طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۴    
آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه نقشه های دشمنان با بصیرت مردم نقش بر آب می شود، گفت: ایجاد اختلال در مسائل اقتصادی و معیشت مردم از جمله همین نقشه هاست که باید با همت مسئولان و بصیرت مردم از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام یعقوبی گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصل مردم هستند و همه تشکیلات برای خدمت رسانی به آنها بوده و به آن افتخار می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام ایزدپناه با بیان اینکه تفکر لیبرالی هیچ وقت نمی تواند شهید پرورش دهد، گفت: : مسیری که شهدا انتخاب کرده اند مسیر خداست و پیام شهدا باقی ماندن بر اعتقادشان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته منافع استکباری آمریکا در منطقه را به چالش کشیده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نگاه های تمرکز گرا در استان گفت: برخی نگاه های بسته در استان وجود دارد که می خواهد همه ظرفیت ها به مرکز استان محدود و متمرکز شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف از پیوستن ایران به FATF را جلوگیری از تنش دانست و افزود: هیچ منع امنیتی برای تنش زدایی در کشور وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های آدینه (21 دی)گفت: حکومت های فرعونی و شیطانی یَدْعُو مِن دُونِ اللَّهِ هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی فعلی کشور بر کسی پوشیده نیست، گفت: حل مشکلات مردم در استان نگاه ویژه مدیران را می طلبد و اگر این نگاه نباشد فشارهای بین المللی بر مردم بیشتر احساس ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
فرماندار اسفراین با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در اسفراین گفت: تقویت صنعت گردشگری اسفراین و توجه به زیرساخت ها و معرفی شایسته آن همپای صنعت می تواند رونق اقتصادی برای شهرستان ایجاد کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه رسانه ها باید هوشیارانه در صحنه مقابله با دشمن حضور یابند، اظهار کرد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۶    
آیت الله عابدینی گفت: باید بدانیم که از برجام برای حل معضل بیکاری، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و برطرف کردن مشکلات تولیدی آبی گرم نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۶    
جهانخواه گفت: برگزاری این جشنواره ها سبب ترویج هویت و اصالت عشایر می شود که با تداوم آن باید در این راستا گام های اساسی برداریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۶    
اسماعیلی با بیان اینکه وحدت عرب خمسه نمونه ای از وحدت مردم ایران است، گفت: سال گذشته یک و نیم میلیارد دلار برای اشتغال عشایر از صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: فردا ساعت 9 صبح ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان آغاز به کار می کند
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۶    
آیت الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تلنگر دانشجویان به مسئولان در اعتراض به عدم حمایت از کارتن خواب ها، گفت: در این برهه از انقلاب فرصت ناامیدی نیست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۸    
پمپئو باید بداند و بدرستی فهم کند که ما در مقابل دشمنان ایران و ایرانی با تمام توان از منافع ملی و راهبردی خود دفاع خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۳    
مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان از برنامه ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه ای از سیاست های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۳    
فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: مجلس طوری بودجه را شفاف بررسی کنند تا مطالب به سمع و نظر مردم برسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم را رنج می دهد، گفت: دولتمردان باید در راستای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم گام های اساسی بردارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در تفکر ناب و خلوص الهی، امام راحل دارد، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه استقرار منافقین در عراق در راستای اقدامات خرابکارانه در ایران است، گفت: دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان لازمه غلبه بر مشکلات کنونی کشور را انقلابی عمل کردن خواند و گفت: در هر مقطعی که انقلابی عمل کردیم به پیروزی رسیدیم و هر زمانی که غفلت کردیم نتیجه عکس گرفتیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت ترویج آموزه های قرآنی در جامعه گفت: ترویج آموزه های قرآنی بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: تصمیمات غیرمنطقی و غلط ترامپ درباره مردم آمریکا و سایر کشورهای جهان ازجمله ایران و نیز استقامت مردم ایران اسلامی موجب اضمحلال و تضعیف دولت ترامپ شده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام عصمتی گفت: تا زمانی که امت اسلامی به تبعیت از رهبری جامعه در برابر تلاش های نابخردانه دشمن ایستادند تمام محاسبات پوشالی دشمنان خنثی و پیش بینی های امامین انقلاب جامه عمل پوشیده شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام راشد نوری با بیان اینکه حفظ روحیه انقلابی، رمز عزت و پیشرفت کشور است، گفت: رمز همه موفقیت ها و عبور از همه مشکلات و بحران ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
مسئول مرکز بین المللی سازمان فضای مجازی سراج گفت: جنگ در جبهه فرهنگی کار بسیار دشواری است ولی مبارزین این جبهه میتوانند با الگو قرار دادن مدافعان حرم، امید و وحدت را از آنها فرا گیرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت کشور در تشریح ویژگی های لایحه جامع انتخابات گفت: قوانین پراکنده انتخاباتی در لایحه قانون جامع انتخابات تجمیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه رفسنجان با گلایه شدید از وضع معیشتی مردم، گفت: مردم در شرایط بد اقتصادی و معیشتی قرار دارند لذا تا کی مردم باید تاوان سوء مدیریت مسئولان را بپردازند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۱    
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امروز پس از چهل سال تحریم و توطئه های آمریکا انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشته و خیلی چیزها بدست آوردیم، گفت: با چنین پیشرفت هایی ما هژمونی آمریکایی ها را خراب کردیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۱    
حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه انتظار مردم از مجلس پرهیز از دعواهای سیاسی و حرف های گزاف و بیهوده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۷    
عبدالله پور با بیان اینکه مساجد را باید در تراز انقلاب اسلامی قرار داد، گفت: مسئولان باید حضور پررنگ در مساجد داشته باشند تا مردم به راحتی مشکلات خود را بیان کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۳    
آیت الله حسینی بوشهری به پیش رو بودن 22 بهمن اشاره کرد و گفت: اینها خواب دیده بودند که انقلاب چهلمین سال خود را نخواهد دید اما نمی دانند که این نظام استوار است و حضور مردم در 22 بهمن امسال تو دهنی به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۳    
استاد حوزه علمیه گفت: تحمل همه مصایب کربلا برای حضرت زینب(س) به اعتبار رسیدن به نتیجه شیرین بود و آن نتیجه باقی ماندن اسلام بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۷    
استاد حوزه علمیه گفت: امام زمان(عج) در محافل و مجالس خود از حضرت زینب(س) بسیار یاد کنید او نسبت به تمام انبیاء و اولیاء الهی حق دارد، اگر این بانوی مکرمه نبود چیزی از دین باقی نمی ماند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۵    
امام جمعه چوار، گفت: غرب در حقیقت دچار خطاهای استراتژیک و اشتباهات محاسباتی فراوانی است که در مقابله با نظام جمهوری اسلامی غال با این خطاهای غرب بروز یافته است
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به نام نویسی 99 هزار و 470در سامانه سجا و تمدید مهلت ثبت نام تا 22دی ماه جاری، گفت: ثبت اعضا در این سامانه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تحلیلی پیرامون فرمایشات اخیر رهبری، نکات مهمی متذکر شد و تاکید کرد: مسؤولان باید تابع ولی امر باشند و در همه لایه های مدیریتی کشور این امر جدی گرفته شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ماسال با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
لایحه قانون جامع انتخابات که سوم شهریور 95 از سوی وزارت کشور برای معاون اول رییس جمهوری ارسال شد درهیات دولت در حال بررسی است و بنا به گفته سخنگوی وزارت کشور قوانین پراکنده انتخاباتی در آن تجمیع شده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۵    
مهدوی از راه اندازی نخستین مرکز مشاوره وقف در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۷    
حجت الاسلام مختاری با گلایه مندی از دولت به دلیل عدم مدیریت فضای مجازی، گفت: هرگونه سیاه نمایی و پشیمانی از انقلاب را ناصواب و باطل می دانیم و تا آخرین قطره خونمان در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:یکی از حوزه های مهم برای اصلاح سیاست های مالی اصلاح ساختار مالیاتی است و نمایندگان مجلس باید به این موضوع اهمیت بدهند و پایه های جدید مالیاتی را خلق کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۹    
بانک مرکزی دستورالعمل پذیرش اوراق اسناد خزانه از سوی بانک ها را به عنوان ضمانت تسهیلات پیمانکاران طرح های عمرانی ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۹    
کارشناسان تاکید کردند: با توجه به تصریح روایات، هر نوع رفتاری که حکام و مسئولان داشته باشند چه در زمینه مسایل اخلاق شخصی و چه در حوزه اخلاق اجتماعی، بر رفتار مردم نیز تاثیر می گذارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۹    
فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: حدود 70عطاری مجاز و 30عطاری غیرمجاز شناسایی شده که نیاز به نظارت کافی بر روی عطاری هاست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۹    
مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کرسی تلاوت قرآن در یاسوج خبر داد و گفت: آمادگی برگزاری طرح در دیگر مناطق استان وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
نخستین همایش انقلاب به روایت هنر با تجلیل از خانواده هشت شهید جوان و انقلابی شهرستان گچساران و هشت نفر از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد که در حوزه انقلاب اسلامی و ارزش ها فعالیت یا تولید هنری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۵    
هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با حضور جمعی از نظامیان عالی رتبه نیروهای مسلح جهت ارزیابی سطح آمادگی نیروهادر پایگاه هوایی انارک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۶    
استادیار دانشگاه سمنان گفت: انقلاب اسلامی در مغایرت با شرق و غرب تاسیس شد و مورد پذیرش افکار عمومی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۶    
یکی از استادان دانشگاه در میزگرد علمی سبک زندگی در گفتمان انقلاب اسلامی گفت: با وجود اندیشه علمای مسلمان نیازی به فرهنگ غرب نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۶    
سرمست گفت: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در میان نسل های پایین تر سوق دهیم و این نمایشگاه می تواند در این راستا موثر عمل کند و در انتقال مسائل به این نسل ها موثر باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۶    
آشنا به برپایی نمایشگاه کتاب در سطح کشور اشاره کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این نمایشگاه های تخصصی کتاب را وظیفه خود می داند و ما در راستای حمایت از آنها با همه توان تلاش خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۶:۵۶    
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی (ره) گفت: برجسته ترین برند انقلاب اسلامی فرهنگی بودن آن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باور ندارد که در حوزه فرهنگ و ارشاد بتواند مقایسه ای با گذشته داشته باشد، گفت: چون در هر مقوله ای انگشت گذاشتم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۱:۳۸    
سردار غلامی درباره طرح بسیج همگام با کشاورز گفت: این طرح در هفت هزار روستا در حال اجرا است و این طرح در 23 هزار روستای کشور در سال آینده اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۱:۰۶    
سفر پمپئو به خاورمیانه برای همراه کردن کشورهای منطقه علیه ایران ،آن هم در بحبوحه مشکلات داخلی آمریکا از جمله تعطیلی دولت که فکر و ذهن همه مردم آمریکا را به خود مشغول کرده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به رسانه ها گفت: بهترین جشن در دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.