جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۹:۱۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 46 میلیارد و 460 میلیون ریال به 376 نفر از پیشکسوتان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان استان که از دوم شهریور لغایت اول مهرماه امسال به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۳    
نمایشگاه بانوی بی نشان همزمان با ایام فاطمیه با هدف روایت تاریخی از دوران حضرت آدم تا دوران معاصر به همت هیئت چهارده معصوم(ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۸    
لحظاتی پیش با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو فاز نخست طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای مرزی گلستان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۶    
کارگاه آموزشی آئین سخنوری ویژه بانوان به همت اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷    
کافی گفت: نخستین همایش ملی- دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۷    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نظر دارد جشنواره کاریکاتور آسیب های اجتماعی را در راستای رسالت فرهنگی خود برگزار کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
تقلید از یک فیلم وحشتتاک پخش شده در نتفلیکس باعث راه افتادن چالش رانندگی با چشمهای بسته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۶    
پرستاربیمارستان ولایت دامغان برگزیده کشوری شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا در پیامی درگذشت والده سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت آبی کشور به شدتی که فکر می کنید بد نیست آنچه بد هست، مدیریت آب در بخشهای مختلف است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۹    
پایگاه مدیریت اطلاعات علوم اسلامی، پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی؛ نامزد دریافت جایزه در بخش دسترسی به اطلاعات و دانش اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی WSIS2019 شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۳    
نوری شادکام با اشاره به حضور بیماران غیر بومی و اهمیت اقتصاد گردشگری سلامت گفت: سال گذشته 50 درصد تخت های استان توسط افراد غیر بومی اشغال شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۳    
هاشمی سفر رئیس جمهور به گلستان را فرصت مناسبی برای توسعه استان معرفی کرد و گفت: در این سفر 20 تفاهم نامه برای توسعه گلستان با حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران منعقد می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۲    
سومین دوره جشنواره فجر تلاوت همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 14 استان کشور به همت حسینیه صاحب الزمانی(عج) تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۲    
فاش شده است که اف بی آی تحقیقات رسمی خود مبنی بر اینکه آیا ترامپ برای روسیه کار می کرده است یا نه را بعد از اخراج کومی شروع کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دلگان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۲    
در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان که با حضور امام جمعه اصفهان و استاندار برگزار شد، یکی از اصلی ترین وظایف این شورا برنامه ریزی دقیق برای افزایش حضور مردم در مساجد عنوان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۱    
رییس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با تاکید بر اینکه برای هر 1.8 تخت بیمارستانی باید یک پرستار وجود داشته باشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
یحیایی گفت: اجرای طرح ملی غربالگری سلامت ایرانیان بالای 30 سال در استان سمنان آغاز شده وتا 26 دی ماه سالجاری ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: سیزدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بناب برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۷    
لارو مگس می تواند عفونت زخم ها را از گوشت پاک کند و بزاق آنها دارای خاصیت های ضد باکتریایی است که قادر است عفونت را از بین ببرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نحوه اطلاع رسانی پرونده های قضایی گفت: اطلاع رسانی پرونده های قضایی از طریق شورای اطلاع رسانی انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۸    
زاهدی گفت: باید نقش دستگاه های دولتی در برگزاری مناسبت های ملی همچون دهه فجر، هفته دولت و 40 سالگی انقلاب کمتر شده و بیشتر بر مشارکت و حضور مردم تأکید شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۷    
اکبری گفت: سالانه به طور متوسط 3 هزار تن فندق خشک در استان قزوین تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۷    
متقی با تاکید بر اینکه ایران باید در زمینه سازوکارهای مالی اقدامات متقابل جدی تری را انجام دهد،گفت: ما باید وضعیت را در چارچوب مطالبات ایران در قبال عدم تعهدات امریکا و اروپا پیگیری می کردیم و اقدام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۸    
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، از آغاز هفته فرهنگی این شهرستان از 24 تا 28 دی ماه خبر داد و گفت: این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های شهرستان دزفول در بخش های مختلف برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۸    
فاطمه هاشمی گفت: خناسانی هستند که وجهه انقلابی نیز دارند و نمی خواهند وضعیت کشور سامان بگیرد و باید نقش شوم آنها را بر باد بدهیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۰    
رحمانی فضلی با بیان اینکه دستگاه ها در مقابل انتشار اطلاعات نادرست اقتصادی به جای پاسخگوئی، منفعلانه عمل نکنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۰    
قاسمی در مورد شایعه خروج ایران از برجام نیز با رد این موضوع تاکید کرد: به نظر می رسد عده ای به صورت سیستماتیک درصدد ایجاد آشوب ذهنی مردم و آشفتگی در بازار به منظور اثرگذاری بر وضعیت کنونی آن در ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۹    
کدخدایی اعلام کرد: پیش نویس لایحه جامع انتخابات با استفاده از نقطه نظرات نخبگان، اساتید و متخصصان و صاحب نظران در 161 ماده منطبق با سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری توام با کارشناسی دقیق ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۹    
حجت الاسلام قاضی دزفولی، بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی پرداخت زکات جهت اطلاع مردم از چگونگی مصرف زکات تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۹    
امیدفر گفت: سالانه 3 تا 4 دوره استارتاپی در استان برگزار می شود و پارک علم وفناوری خراسان و کانون کارآفرینان خراسان رضوی هم در این حوزه از فعالان و خالقان طرح ها و ایده های برتر استارت آپی حمایت می ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
نخستین کنگره شهداء جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون از امروز در قم آغاز بکار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مسئول شورای سیاستگذاری نماز جمعه قم گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا سبب واکسینه شدن نسل حاضر و آینده در برابر تهاجم فرهنگی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در حال فراگیر شدن در جهان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
دبیر اجرایی نخستین کنگره شهداء جبهه مقاومت با محوریت لشکر فاطمون به تشریح برنامه های این کنگره پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با ارائه گزارشی اعلام کرد: طی این سالها بیش از سه هزار نفر زندانی از سطح زندان های شهرستان های استان آزاد شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مزار شهدای مدافع حرم قم با حضور اصحاب رسانه استان قم و خراسان رضوی غبارروبی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود بانک اطلاعاتی از ایثارگران این وزارتخانه در حوزه بانوان را ضروری دانست و گفت: براین اساس می توانیم قابلیت های بانوان فعال عرصه فرهنگ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۸    
رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت:سال گذشته در استان کرمان 5 میلیارد ت مان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری و به ستاد دیه استان اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۸    
عاقل منش بر لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی روز رشت و بهره گیری از توان تمام سمن ها و نهادها و همچنین ایده پردازی در این زمینه تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۸    
آیت الله فلاحتی حضرت زینب(س) را پیشوا و مقتدای پرستاران توصیف کرد و گفت: پرستاری آرامش، سعه صدر، اخلاق و رفتار کریمانه و عالمانه می خواهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۸    
هدفمندی رویکرد ایستگاه نقاشی در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور فعالان کودک و نوجوان
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۸    
حجت الاسلام احمدزاده گفت: از ابتدای امسال 8 وقف جدید در حوزه سلامت در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده همچنین50 هزار خدمت در حوزه سلامت از محل موقوفات ارائه شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۸    
مهدی پور با بیان اینکه آنچیزی که بیش از همه برای ما مهم است فرایند امید به آینده و انتقال دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به نسل های چهارم و پنجم است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۸    
مائده فلاحتکارضیابری خبرنگار خبرگزاری شبستان به عنوان خبرنگار برتر فصل سوم سال، در شهرستان صومعه سرا انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۸    
باستانی ضمن انتقاد از فقدان خوابگاه ورزشی، گفت: اما بخشی از پروژه مسکن مهر قابل استفاده به عنوان خوابگاه است که تامین منابع مالی آن نیازمند بذل توجه وزارت ورزش و جوانان می باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۸    
رحمتی گفت: شبکه شهر گرگان تا یک ماه دیگر هوشمند می شود و مجهز به تله متری می شود و تا دو ماه آبنده به طور کامل این موضوع در گرگان محقق می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۸    
رستمی گفت: با توجه به کمبود امکانات ظرفیت های ویژه ای در حوزه ورزش در شهرستان وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۸    
میر احمدی گفت: 4 هزار پرستار در 26 بیمارستان استان گلستان فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
سلطانی فر گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش ورزشگاه افتتاح شده و با بهره برداری چهار ورزشگاه دیگر تا پایان سال تعداد ورزشگاهها تازه احداث شده به عدد 10 خواهد رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
استاندار زنجان صبر را از بارزترین ویژگی های رفتاری پرستاران خواند و بر ضرورت حفظ کرامت جامعه پزشکی و پرستاری تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
یوسفی گفت: با توجه به محرومیت استان گلستان و اینکه در استان ما ظرفیت صنعت بیشتر در بخش کشاورزی دیده شده دولت در حوزه معافیت مالیاتی می تواند به صنعت گران استان کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
ساداتی گفت: از دولت های مختلف خواستیم که نگاه متفاوتی به استان گلستان داشته باشد، نگاه هایی وجود دارد که منجر به توسعه نیافتگی در استان می شود نسخه ای که در کشور دیده می شود برای همه استان ها یکسان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۸    
بنی عقیل گفت: پرداخت تسهیلات به صنعت تنها بدهکاری روی بدهکاری می آورد و این نشان می دهد فاصله بین افراد تصمیم گیرنده و افرادی که در صف تولید مملکت قرار دارند زیاد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۷    
شامگاه امشب (22 دی)، نشست باستان شناسی جیرفت با حضور اساتید دانشگاه جیرفت و کارشناسان پایگاه ملی میراث فرهنگی جیرفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۷    
موسوی با تاکید بر اینکه 80 درصد کودکان خیابانی اتباع خارجی هستند و خدمات بدون تبعیض دریافت می کنند، گفت: خدمات به کودکان بدون درنظر گرفتن ملیت انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۷    
آیت الله دژکام با اشاره مدیریت کارها به دست مهندسان خارجی در پیش از انقلاب گفت: اینکه پروژه ها به دستان تیم مهندسی بومی مدیریت می شود و مدیریت تحقیرآمیز غرب نیست، از دستاوردهای انقلاب است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۷    
آفرینی گفت: شیراز محلی برای انتقال معتادان از استان های دیگر شده و استان های دیگر آنها با اتوبوس معتادان خود را به اینجا می فرستند و همین سبب انباشتگی معتادان در شیراز شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۷    
بذرافشان گفت: فارس در جذب اعتبارات تبصره 16 در 9 ماهه امسال مقام اول کشور را به دست آورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
آیت الله عبدالکریم حقیقت ارسنجانی، از علمای شیراز به ملکوت اعلی پیوست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
استاندار فارس درگذشت آیت الله حاج عبدالکریم حقیقت ارسنجانی، عالم ربانی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
آزادی با اشاره به هجمه های دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: شعار امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است و در چهلمین سالگرد انقلاب تلاش خواهیم کرد که انقلاب را به نسل جوان بشناسانیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
حدائق گفت: ما در فضای مجازی و رسانه در نشان دادن دستاوردهای انقلاب ضعیف عمل کردیم در صورتی که می توان کارهای بزرگ را در پزشکی،کشاورزی، صنعت و غیره به مردم نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
ظهرابی با تأکید بر لزوم مستندسازی ادارات در فعالیت های خود، گفت: قرار است روابط عمومی ها دست آوردهای 40 ساله انقلاب را تهیه کرده و در ایام دهه فجر در نمایشگاهی در معرض دید مردم قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۷    
شامگاه امشب (22 دی) در اولین روز از برنامه های بخش جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، تئاتر خیابانی بیف استراگانف با طعم کتاب در محوطه حسینیه شهدای جیرفت اجرا شد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۷    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت های ناشی از آن، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بارها تاکید کرده اند در این شرایط فرصت برای تامین نیازهای کشور از طریق تولید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل، گفت: روابط تهران - بغداد مستحکم و راهبردی می ماند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
زدا در مراسم بزرگداشت روز پرستار با بیان اینکه خط مقدم سازمان تامین اجتماعی شما پرستاران هستید، گفت: چرا تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرایی نمی شود؟، باید بررسی کنیم گیر کار کجاست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
آئین پرده برداری از نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب(س) با حضور سردار صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۶    
آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که صدور پروانه بهره برداری تا پایان آبان ماه امسال در بخش صنعت، 38 هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری قطعی را در پی داشته که این رقم 97 ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی ستاد بودجه 98 در پاسخ به سخنان خطیب جمعه محترم تهران در خطبه های روز گذشته نمازجمعه در خصوص تنظیم لایحه بودجه سال 1398 بدون توجه به آثار تحریم ها 12 ملاحظه و نکته کلیدی در این خصوص را تشریح ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان فردا راهی عراق می شود تا ضمن تلاش برای گسترش همکاری های دو کشور فتنه های وزیر خارجه آمریکا در بغداد را خنثی کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۶    
مونسان با بیان این که در 9 ماهه امسال شاهد ورود بیش از شش میلیون گردشگر خارجی به کشور بوده ایم، گفت: در حال حاضر 120 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نیز در کشور در حال انجام است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۶    
بایرامی با بیان اینکه ارتش ما دارای یک قدرت فزاینده برای امنیت پایدار انقلاب اسلامی است، گفت: نیروهای مسلح برنامه های خود را در دهه فجر مبتنی بر ایام چهل سالگی انقلاب طرح ریزی کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
بانک مرکزی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موظف شد با بهره گیری از تمامی ابزارهای نظارتی، حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری را تضمین کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تقویت احتمال از سرگیری اعزام ایرانی ها به سوریه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
انتشار شایعه قتل خاوری، آماده شدن ساز و کار مالی تا چند هفته آینده، خریداران خودرو تعیین تکلیف شدند، پارادوکس هایی که اروپا با آن دست و پنجه نرم می کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
میدان ونک با وجود امکانات مختلفی که دارد، نبود مسجد در آن بسیار به چشم می آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
وزارت خارجه از سفر ظریف به عراق خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
آیین معارفه رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
مراسم سوگواری فاطمیه اول در مسجد سیدالشهدا (ع) خیابان قزوین برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس از برپایی نشست های بصیرت افزایی همزمان با دهه فجر در کانون های این استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
تعطیلی دولت آمریکا وارد بیست و دومین روز خود شد و به این ترتیب رکورد طولانی ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا را شکست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
منابع آگاه مصر از دیدارهای پنهانی برای زمینه سازی نشست نتانیاهو و بن سلمان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
تیم ملی ایران با دو گل سردار آزمون ویتنام را شکست داد و با شش امتیاز صدر نشینی گروه D را حفظ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸    
خبرگزاری شبستان: معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اینکه در دهه فجر افزون بر 700پروژه با 960 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد، گفت: 17 هزار و 200 خانه بهداشت در کشور فعال است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۷    
چوبینه گفت: با همکاری وزارت بهداشت تاکنون هزار کودک کار از لحاظ سلامت مورد پایش سلامت توسط شرکت شهر سالم قرار گرفته اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۷    
رحمانی گفت:با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از فردا( یک شنبه) در محورهای مواصلاتی کوهستانی کشور شاهد بارش برف و کولاک خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۷    
مسئول نمایندگی قم بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: بعد از 1400 سال که از ظهور اسلام هنوز میان این مسئله که عفاف موضوعی فقهی یا اخلاقی است، اختلاف داریم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اذربایجان غربی نه تنها 8 سال در دفاع مقدس سپری نکرده است بلکه امروز 40 سال است که در جبهه جنگ علیه باطل با دشمن در جنگ است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
علوی مقدم گفت: باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با آمار و به صورت مقایسه ای برای مردم تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: نشریه دیواری کانون فرهنگی هنری ابوتراب مسجد امام حسین (ع) روستای دزک در مسابقه کشوری بحرکرم مقام دوم را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سیما تیرانداز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بخش هایی از کتاب فرنگیس را که به قلم مهناز فتاحی و با روایت فرنگیس حیدرپور از سال های جنگ تحمیلی منتشر شده است، خوانش کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
حجت الاسلام دانشی گفت: اگر نبودند نویسندگان توانای کشورمان حماسه آفرینی بابایی ها، همت ها، باکری ها، آنجفی ها و شهدای دیگر در تاریخ گم می شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۷    
نشست تخصصی با عنوان ادبیات و محیط زیست در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعلات فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
یک کارشناس مهدوی تاکید کرد: نام بردن از امامان معصوم(ع) در دعای زمان(عج) دلایل متعددی دارد؛ یکی آنکه این یاد و ذکر سبب نزول رحمت است و نیز مداومت بر آن سبب عاقبت بخیری می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مسابقه مشاعره قرآنی حافظان کل در دهه فجر از سوی مجمع مهد قرآن غرب تهران و کانون فرهنگی مسجد علی ابن ابیطالب برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، گفت: امروز بیستمین نمایشگاه کتاب از سری نمایشگاه های بزرگ کتاب استانی کشور در جیرفت گشایش یافت و تا پایان سال جاری 7 نمایشگاه دیگر راه اندازی می شود
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۷    
یک استاد دانشگاه ابتکار زرویی نصرآباد را راه اندازی دفتر و محافل طنز دانست و گفت: متاسفانه بخش سرگرم کننده طنز نسبت به قسمت فرهنگی و اندیشمند آن بیشتر مورد اقبال و توجه است.