پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 19 تیر 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۰    
مقدس پور گفت: 90 نفر از کادر درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، این در حالی است که تعداد بیماران کرونایی مراکز درمانی تأمین اجتماعی از ابتدای شیوع این بیماری 1305 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰    
امینی از برگزاری 45 عنوان برنامه در بخش های مختلف همزمان با هفته بهزیستی در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۰    
مقتدر گفت: واقف خیراندیش کریم عبدالله پوری عیسی کند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهاباد ، نسبت به وقف یک قطعه زمین اقدام نموده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۸    
صدیقی گفت: در سه ماهه نخست امسال، به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تکاب، بیش از 610 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۸    
افشاری گفت: همزمان با هفته بهزیستی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی 40 برنامه مختلف در شهرستان همدان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۶    
رحماندوست با بیان اینکه بسیاری از متون قدیمی ما نه برای کودکان و نوجوانان مناسب است و نه جذاب گفت: متون قدیمی و ادبیات عامیانه، آغازگر ادبیات کودک در تمام دنیاست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۶    
استاد سیف، قرائت ، درک معنا و استفاده ، را سه ضلع اهداف آموزش قرآن معرفی نمود و گفت: منظور از استفاده، تعامل و داد و ستد با قرآن است که متأسفانه غالباً از آن محروم هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۷:۵۶    
رحیمی زاده با اشاره به آسیب های طلاق برای فرزندان گفت: در بسیاری از طلاق ها فرزندان به عنوان وجه المصالحه قرار می گیرند که حمایت از آن ها در واقع احیاء یک زندگی و خانواده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۸    
جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: براساس مطالب شهید مطهری و بیانات مقام معظم رهبری مسئله حجاب در گذشته ملی ما وجود داشته است و با ظهور اسلام در جزیره العرب، حجاب ایرانیان تثبیت شد یعنی قبل از اسلام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
پیکر شهید مدافع حرم ورامینی قاسم ابراهیمی پس از 7 سال به میهن بازگشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۴    
رجبی مشهدی گفت: راه پایدار ماندن برق و جلوگیری از بروز خاموشی، استفاده از دور کند کولر های آبی و تنظیم کولر های گازی روی 24 درجه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
دبیر کل خانه کارگر و رییس کمیته نظارت شورای شهر از رییس جمهور درخواست کرد تا با مقصرین حادثه کلینیک سینا شمیران برخورد شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
سلمان زاده از کمبود پرستار در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: این موضوع بارها به مسئولان مربوطه اطلاع داده شده و در حال پیگیری برای تکمیل کادر پرستاری هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
سمساری گفت: علیرغم شیوع بیماری کرونا، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به زمان مشابه سال قبل به همت کارفرمایان و کارآفرینان استان کاهش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که نباید همه مشکلات اقتصادی و معیشتی را به تحریم گره بزنیم، گفت: طبقه پایین جامعه زیر فشارهای اقتصادی و معیشتی قرار گرفته اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
ایمانلو با تاکید بر تسریع درآغاز پروژه انتقال آب ارس به تبریز، گفت: اگر ارس به تبریز برسد؛ شاید چند سال راحت باشیم، اما اگر با همین روند افراطی پیش برویم؛ باز هم مشکل خواهیم داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۱    
شیوع بیماری کرونا سبب شده تا نمازجمعه شهرستان گراش در روز جمعه 20 تیرماه اقامه نشود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۹    
یدالله طارمی، شاعر بومی سرای شیرازی در سال 1311 در شهر شیراز متولد شد، او در دو دهه اخیر با سرودن اشعاری با لهجه شیرازی سه کتاب با عناوین نسیم دلگشا ، شمیم نسترن و بهار نارنج را منتشر کرده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۹    
محصول دانش بنیان ویدئو متری چاه و لوله های کشاورزی با مزایای قابل توجه در رفسنجان رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۹    
محمد گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی پروژه های عمرانی و زیرساختی در گلستان شاهد اجرای آنها باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۹    
مردانی کیوی از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز تعویض مفصل مچ، برای نخستین بار در شمال کشور در بیمارستان قائم رشت خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۹    
غفاری گفت: خط تولید ماسک N99 امروز در گلستان راه اندازی شد که می تواند روزانه بالغ بر پنج هزار ماسک تولید کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۹    
حق شناس گفت: مجموعه تفاهم نامه های استانداری با خانم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلم) 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و باید در ماه های آینده این تفاهم نامه به قراردادی برای اجرا تبدیل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۹    
عارف نیا گفت: ظرفیت برخی از بیمارستان های گلستان با توجه به شیوع مجدد کرونا در حال تکمیل است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۹    
اصغر مکارم گفت: بخش قابل توجهی از زیرساخت های آزمایشگاهی ما در حال تامین است و در همین راستا پک کامل آزمایشگاهی به ارزش 5 میلیارد تومان از وزارتخانه دریافت شده و در منطقه مستقر کردیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۹    
مهدی زاده از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون 86 بیمار کرونایی در مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۷    
سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بستری شدن 49 بیمار کرونایی در بخش icu و مراقبت های ویژه خبر داد و گفت: آمار کرونایی های استان یزد طی هفته های اخیر روبه افزایش بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۷    
سفارت کشورمان در کی یف اعلام کرد: آمادگی طرف ایرانی برای آغاز مذاکرات از20 جولای به بعد درباره هواپیمای اوکراینی به اوکراین اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۷    
نقش ایران در حمایت منطقه از روند صلح افغانستان یکی از موضوعاتی بود که در دیدار بهادر امینیان با حمدالله محب مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۷    
رهبر معظم انقلاب ضمن قدردانی از زحمات حاج علی اصغر دستغیب، حجت الاسلام لطف الله دژکام را به طور موقت به عنوان سرپرست آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (شاه چراغ) منصوب کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
مجوز افزایش انتشار گواهی سپرده عام 18 درصدی به بانک ها، مهلت برگزاری مجامع شرکت ها تا 60 روز دیگر تمدید شد، اعلام شرایط دریافت وام ودیعه مستاجران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کشورمان و هیئت همراه در ادامه سفر به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
شفیقه شفیعی گفت: در سایه رعایت عفاف و حجاب و در حریم پوشش است که زن می تواند با شهامت بیشتر و خیالی آسوده در جامعه فعالیت کند و در سنگر حجاب، حضور عینی خود را در ابعاد مختلف اجتماع تحقق بخشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
تکذیب اظهارات اخیر درباره صندوق بازنشستگی، ضرورت تدوین دستورالعمل های دقیق و شفاف برای برگزاری مراسم عزاداری در محرم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۷    
اسکندرپور گفت: با اتمام پروژه های زیرگذر علی بن حمزه (ع) ، چپگرد صدرا و تقاطع باهنر– کمربندی، بسیاری از مشکلات ترافیکی شیراز رفع خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۷    
افتخاری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با برگزاری کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی آنلاین، تابستان شادی را برای کودکان و نوجوان رقم می زند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از تسهیلات ودیعه در تهران 75 متر و در سایر شهرها90 مترمربع در نظرگرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۷    
کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هفته آینده با حضور وزیر اقتصاد وضعیت اقتصادی و نرخ ارز را بررسی خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
بانک مرکزی دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در سال 1399 را با هدف هموارسازی مسیر تولید ملی و حمایت از بنگاه های اقتصادی ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۷    
بدنبال افزایش نگرانی ها در خصوص اعمال مجدد قرنطینه مرتبط با کووید-19 در آمریکا و تحت الشعاع قرار گرفتن نشانه های احیای تقاضای سوخت در این کشور، قیمت نفت نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۷    
شماره دویست و چهل و چهارم هفته نامه خط حزب الله با عنوان قاعده انصاف منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۷    
عسگری مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان را از محورهای مهم دیدار با وزیر آموزش و پرورش خواند گفت: تبدیل سند تحول به برنامه اقدام در جریان تحول فرآیندهای آموزشی و تربیتی از جمله برنامه های لازم الاجرا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۷    
دیوان محاسبات کشور با صدور بیانیه ای اظهارات فردی به نام میعاد صالحی، مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی در یکی از سایت های خبری را کذب خواند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۷    
دین پرست گفت: وزارت کشور به یمن تصمیمات وزیر کشور دیگر در نزد افکار عمومی صرفا یک وزارت خانه امنیتی و سیاسی نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه تعطیلی سالن های پذیرایی به هفته آینده موکول شده است، گفت: محدودیت کرونایی در آرامستانهای سطح سیستان و بلوچستان اعمال می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۷    
حجت الاسلام حیدری از تهیه و توزیع 6 هزار ماسک با محوریت زینبیه مسجد امام حسین (ع) اهواز خبر داد و گفت: این اقدام جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکاست و اظهارات وزیر خارجه "نفرت پراکن" آمریکا نشأت گرفته از همین رویکرد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۷    
محمد پارسا نجفی معتقد است آن چه نفتکش های ایرانی به ونزوئلا بردند نفت بود اما شبکه های برون مرزی ایران آن را به خوبی تعبیر دیگری کردند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۷    
معاون سیاسی وزیر کشور از تبعیت وزارت کشور از تصمیم ستاد مقابله با کرونا در خصوص انتخابات دور دوم مجلس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
قالیباف گفت: محور اصلی قانونگذاری پارلمان ها در عصر پساکرونا باید تدوین چارچوب های قانونی و جلوگیری از تحریم های ظالمانه باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۷    
مددی با اشاره به تشدید میزان رشد مبتلایان به ویروس کرونا گفت: اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۷    
روحانی تأکید کرد: دستورالعمل های دقیق برای برگزاری مراسم عزاداری در محرم تدوین و برای تصویب به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اهدای جهیزیه و ترویج سبک زندگی آسان و اسلامی در دستور کار مسئولان باشد تا جوانان به سمت ازدواج سوق پیدا کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
بختیاری رئیس کمیته امداد کشور گفت: کارآفرینانی که 10 نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، تسهیلات 500 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران، امام جمعه نکا، فرماندار نکا و جمعی از مسئولان و خیران، در آستانه هفته حجاب و عفاف و به همت امداد مازندران، 200 سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۷    
رییس قوه قضاییه با اظهار تاسف در خصوص عدم تعیین هیات مدیره کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تبریز که بعد از اقدامات قضایی و با همت کارگران و کارشناسان برپا شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۵    
آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت تکمیل سدهای نیمه تمام پلرود، دیورش و شفارود در سریع ترین زمان ممکن، گفت: درباره تصفیه فاضلاب ها باید فکری شود زیرا وضعیت رودخانه های آلوده گوهررود و زرجوب رشت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۵    
آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه آموزه های قرآنی را باید به همه لایه های زندگی مردم ببریم، گفت: رفتار و پوشش فرد قرآنی می تواند الگویی برای دیگران باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۵    
دلق پوش گفت: نرخ جدید نان در گیلان، مصوبه کارگروه تنظیم بازار و لازم الاجراست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۵    
حسینی با اشاره به اینکه یک میلیون و 62 هزار خانوار تحت پوشش آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان هستند، گفت: تا پایان سال جاری، دومین تصفیه خانه بزرگ آب شرب گیلان به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۵    
غزنوی از رفع تصرف و آزادسازی 6 هکتار از اراضی ملی در منطقه بالای استیل عباس آباد شهرستان آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۵    
زارعی گفت: با تشدید بادهای 120 روزه در خراسان جنوبی، در برخی نوار شرقی کاهش دید افقی و احتمال بروز خسارت بر اثر وزش باد پیش بینی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵    
بدری با پنج رای موافق و یک رای مخالف به عنوان شهردار شهر بندرانزلی انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵    
امینی گفت: نمازجمعه فردا (20 تیرماه) در چهار شهرستان شامل 9 پایگاه نماز جمعه استان خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذای اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم، گفت: استفاده اصولی از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهم ترین توصیه های بهداشتی برای در امان ماندن از خطر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
لاری گفت: بیشترین تعداد مرگ بر اثر کرونا در ایران با 221 مورد مربوط به 24 ساعت گذشته می باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
آیت الله دستغیب گفت: به تاکید رهبر معظم انقلاب بارگاه نورانی حضرت احمد ابن موسی (ع)، قبله امید و آرامش مومنان و دوستداران اهل بیت (ع) و توجه به آن حائز اهمیت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
جوادیان زاده با اشاره به اهمیت رویکرد رسانه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی و توجه به فرهنگ مردم یزد گفت: اگر رسانه ها بتوانند انسان شناسی اقتصادی یزدی ها را نشان دهند بهترین مدل ایده آل اقتصاد مقاومتی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۵    
خادمی گفت: در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۵    
استاندار ایلام با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: برگزاری هر گونه مراسم، همایش و گردهمایی در استان ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام دستداده از عدم برگزاری نماز جمعه 20 تیرماه شهرستان جهرم به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران گفت: در حال حاضر در شهرستان دهلران 2 هزار و 900 خانوار با جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 600 نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
آیت الله دژکام گفت: امیدواریم که بتوانیم امور حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را به شایستگی، تمشیت کنیم و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب برای تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع) گام های موثری برداریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مروارید گفت:اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادبیات کشور و خراسان بزرگ، دوستداران شعر و ادبیات و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
گواهیان از اجرای طرح هفتگی حلقه های کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی ، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
یزدانی گفت: با حکم قضائی 600 هکتار از اراضی تصرف شده توسط متصرفان که 450 هکتار از اراضی ملی و 150 هکتار از اراضی موقوفه حاج خلیل زالی بود شمال دانشکده کشاورزی رفع تصرف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
علیشائی با بیان اینکه اولویت ما در سطح شهرستان هلیلان راه اندازی زمین چمن کهره هلیلان در حوزه فعالیت های عمرانی ورزشی است، گفت: 31 هزار و 500 ورزشکار فعال سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۵    
قلیان گفت:ماسک زدن رفتار اولیه پیشگیرانه در مسیر جلوگیری از تکثیر و انتشار ویروس کرونا در میان گروه های مختلف جامعه بوده ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۵    
زمانی از آمادگی منطقه آزاد اروند برای خرید و تامین تجهیزات الکترونیکی 20 درصد از دانش آموزان مناطق محروم شهرستان های آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۵    
مراسم تکریم و معارفه فرماندار بندرانزلی امروز(19 تیر) در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار و طی حکم وزارت کشور اسماعیل میر غضنفری معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام فدیعمی گفت: پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفاظ قرآن کریم در تاریخ 27 تیر همزمان با سراسر کشور در خوزستان و در 2 حوزه اهواز و شوش برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۳    
پنجمین نماز جمعه یاسوج بعد از بیماری کرونا فردا در مصلی امام خمینی (رضوان الله علیه) یاسوج اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
به گفته آقاجانلو می توان از ظرفیت شهرستان های ماهنشان، سلطانیه و خرمدره برای اجرای طرح جنگل کاری اقتصادی استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
شرافتی راد گفت:مدافعان سلامت تمامی خطرات و سختی ها را به جان خریدند تا سلامت مردم به خطر نیفتد و ما نیز وظیفه داریم با رعایت دستورالعمل ها یاری گر آنان در جهت بهبود بیماران کرونایی و عدم افزایش این ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
حجت الاسلام سواری یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان بستان را نبود یک مرکز فرهنگی دانست و گفت: این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر حتی یک حوزه علمیه ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۳    
شهبازی با اعلام اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: محدودیت های معین شده در البرز تا یک هفته دیگر تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام بنی طریف گفت: طبیعتا اگر در همه حوزه ها در کنار آموزش های علمی آموزش های بصیرت انقلابی در اولویت قرار داشته باشد خروجی آن حوزه طلبه مطالبه گر انقلابی و جهادی خواهد بود و این طلبه فریب جنگ ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهید سامیه زرگر دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
حجاب و عفاف دو مقوله از هم جدا نشدنی هستند و نهادینه سازی آن به عنوان یک ارزش سبب حفظ کرامت انسانی بانوان، تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سلامت روحی جامعه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
کلائی گفت:مدیریت شهری برای افرادی که با پذیرفتن ریسک و فداکاری در سازمان آتش نشانی به دنبال حفظ ایمنی و جان مردم هستند احترام خاصی قائل است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
معصومی گرجی با تاکید براینکه حوزه هنری مازندران دربحث همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال اعتلای هنر دینی است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
زبیدی با بیان اینکه اولویت اول بسیج سازندگی در سال جهش تولید توجه به پروژه های عامل المنفعه است گفت: همچنین تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
حرکت جهادی در حمایت از صنایع خرد و بنگاه های اقتصادی کوچک بستر تقویت تولید و تحقق شعار جهش تولید است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در راستای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی این رزمایش به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در شهرستان اندیمشک اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۳    
احمدی با بیان اینکه زباله سراوان با ترمیم حل نمی شود باید درمان شود گفت: میلیاردها تومان هزینه در سراوان رشت انجام شده اما خروجی اش مشخص نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۳    
نشست مشترک هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
اگرچه تلاش های متولیان امر در راستای تجهیز و نوسازی مدارس غیرقابل انکار بوده و تلاش های مجاهدانه دست اندرکاران این عرصه قابل ستایش است اما پراکندگی جمعیت در کشور و نبود زیرساخت های آموزشی موجب شده تا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
سالاری از افزایش روزانه 50 تن از گیلانیان به بیماری کرونا خبرداد و گفت: در حال حاضر 250 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
حجت الاسلام محمدی لائینی به تحریم ها اشاره کرد و گفت: باید برای ارائه و ساخت اجناس خوب مورد نیاز جمعیت هلال احمر از فکر جوان ایرانی استفاده شود ...
  • ۱