جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۴۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 تیر 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۳    
در راستای اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک مرکزی، نرخ حق الوکاله بانک پارسیان به میزان 3 درصد در سال 1399 تعیین شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۸    
کربلایی حسنی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان دانستنی های ازدواج سالم ویژه عموم شهروندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۴    
سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی مطالعات علوم قرآن با مقالاتی همچون نقش توحیدباوری در مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۷    
بمانا با اشاره به اینکه سالمندان نسبت به دیگر اقشار جامعه از توان جسمی کمتری برخوردارند و به طور معمول دارای یک یا چند بیماری های زمینه ای می شوند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۷    
سردار غیاثی راد گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراثدار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی طرح تحول اجتماعی را نیازمند مشارکت مردم و راهبری روحانیون دانست و بر ضرورت بستر سازی نهادهای فرهنگی برای اجرای این طرح تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۰    
بیست و سومین مجمع عمومی سالانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به صورت مجازی و حضوری برگزار و اعضای مجمع، هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۸    
کارشناس اداره کل هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه هوای گرم در ایلام استقرار دارد، گفت: دمای هوا در مهران به 49 درجه رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸    
بهبهانی از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل ونقل درون شهری بندرماهشهر خبر داد و گفت: از رانندگان تاکسی درخواست داریم تا زمان بهبود شرایط و بازگشت به وضعیت قبل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۸    
کتاب گزیده و حس و حالی از نهج البلاغه تازه ترین اثر مکتوب دکتر عماد افروغ اندیشمند معاصر است که طی بازه زمانی دو سال تالیف شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۶    
جمالی پور گفت: با بحرانی شدن وضعیت استان قزوین با سخت گیری بیشتر باید پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود تا از قرمز شدن شرایط پیشگیری کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶    
سرگرمی همه چیز با اتصالات ساده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جهش تولید بازتولید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شورای کتاب کودک با اعلام فهرست کتاب های برگزیده و شایسته تقدیر سال 97، از جلد اول دانشنامه ی محیط زیست در بخش کلیات تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان در توئیتی از بسته شدن پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۱۶    
رییس جمهوری گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا در شماری از شهرستان ها از حالت "هشدار" و "قرمز" به وضعیت "زرد" یا "سفید"، امیدوار کننده خواند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۰    
همتی گفت: در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در فارس، روز به روز افزایش می یابد، تعداد مبتلایان به 21 هزار و 218 .نفر رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۰    
میرطالبی گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر محققین معین در پهنه های کشاورزی طرح کشت سه رقم مقاوم به شوری جو گلشن ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۰    
رضایی کوچی از اتمام برخی از پروژه های راهداری بخش سیمکان جهرم خبر داد و گفت: جاده اتصال دهستان پشت پر به پیش پر در روستای تیرافجان در حال احداث است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
محمدی از پیشرفت مناسب بسته نرگسی خبر داد و گفت: اشتغال نیروی انسانی بومی، به حداقل رساندن عوامل آلاینده و کمک به آبادانی منطقه باید بیش از پیش مدنظر پیمانکاران طرح 28 مخزن قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۰    
طالبی استاندار یزد در همایش خیرین اصناف و بازاریان استان گفت: نقش آفرینی مؤثر اصناف در تمامی مقاطع حساس سیاسی و تاریخی کشور مشهود بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۸    
حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اهمیت ایجاد جذب و محبت و کار تشکیلاتی میان مومنان گفت: جذب دل ها از راه میل، نیاز، مصلحت و ارائه راهکار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۸    
امام جمعه موقت زابل با بیان اینکه حجاب و عفاف بین حریم خصوصی و عمومی تفاوت قائل می شود، گفت: حجاب و عفاف پشتوانه ای محکم برای حفظ سرمایه خانواده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام قاسمی امام جمعه بادرود با یادآوری اینکه تمدن غرب بعد از رنسانس انقلاب صنعتی هدف بدحجابی را دنبال می کند، گفت: پشت صحنه بد پوششی ها و بدحجابی های جامعه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۸    
آداودی گفت: کانون حجت ابن الحسن شهرستان فلاورجان از حضور و توصیه های همسران و خانواده شهدا در مراسم ها استفاده و از صبر و بردباری آن ها تجلیل می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه شهرستان فیروزکوه با انتقاد از وضع بوجود آمده در کشور گفت: مردم باید مطالبه گری کنند و افراد بی لیاقت را از اداره امور کشور پایین بکشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه موقت ورامین با توجه به هفته حجاب و عفاف گفت: در مصوبه عفاف و حجاب تمام دستگاه های کشور مسئولیت دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام مطلبی از اهدای 100 بسته سبد غذایی درقالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به نیازمندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام مطلبی از اهدا 4 دست جهزیه به خانواده های نیازمند تحت پوشش کانون فرهنگی هنری ابوذر به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
مدیرکانون فرهنگی تبلیغی طلایه داران عفاف شهرستان آران و بیدگل ویژه برنامه های این کانون به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
به همت بخشداری مرکزی شهرستان پاکدشت، کلنگ احداث مجتمع چندمنظوره روستای کبودگنبد به زمین زده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از توانمندی های نیروهای بسیج که اخیرا بسیار چشمگیر بوده در مسئله کمک به بهبود وضع معیشتی خانواده ها در دوره نخست شیوع بیماری کرونا است
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام نجفیان از برگزاری مراسم قرائت حدیث شریف کساء به نیت شفای مریضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات گفت: اهمیت رعایت نکات بهداشتی را باید از تعداد کشته های کرونایی فهمید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه مشکلات کنونی مردم، نتیجه سازش و مذاکرات است،گفت: مردم در حال تحمل هزینه سازش هستند و هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام کرامتی با اشاره به پررنگ شدن اشخاصی در زمینه های مختلف فرهنگ، ورزش و غیره که دارای مشکلات اخلاقی و فرهنگی هستند، شناختم هویت و الگوسازی نامناسب را دلیلی بر مشکلات فرهنگی نسل جوان برشمرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مردم از مجلس یازدهم توقع دارند انقلابی و سنجیده عمل کند تا تحول و اصلاح را به چشم خود ببینند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۶    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مشکلات محله صدرآباد در شان دارالعباده یزد نیست، گفت: چرا هرچه چوب است باید بر سر محلات کم برخوردار بخورد؟
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۶    
نایب رئیس مجلس گفت که برنامه همکاری ایران و چین علاوه بر بهبود ملموس وضعیت تجارت خارجی کشور، به اخراج آمریکا از منطقه نیز سرعت می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۶    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: اینکه لباس متناسب با پوشش اسلامی در کشورمان گران و یا کمیاب است و بالعکس آن لباس های جلف غربی به وفور پیدا می شود این حساب شده است و ریشه در ترویج فرهنگ بدحجابی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از درگذشت استاد حبیب نقاش از چهره های ماندگار این شهرستان و تنها بازمانده هنرمندان نقاشی قهوه خانه ای خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام احمد نجنو گفت: قوه قضائیه در حوزه های حقوق شهروندی، حمایت از تولید و کارآفرینی، خصوصا اصلاح تحول که از درون آن آغاز شده است توانست در نظر سنجی های مختلف نمره بالایی را از اعتماد مردمی در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۶    
فتاحی گفت: با توجه به موج جدید شیوع کرونا در استان و شهرستان چرداول 83 روستا و 4 شهر این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۶    
ویسی به وضعیت شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: مردم برای صیانت از حجاب و عفاف منتظر کسی نباشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام حسینی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری سردار کربلای شهر اردل از زمان شیوع کرونا در استان با همکاری سایر ارکان مسجد برای رفع نیازهای مستضعفین خدمت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۶    
حجت الاسلام سعیدی گفت: برخی مشکلات اقتصادی در کشور به دلیل بی تدبیری ها و نبود مدیریت صحیح و وجود دست های ناپاک است که نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در افشای آنها و معرفی به دستگاه قضایی مهم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۶    
قدیر گفت: میزان بستری افرادی که به ویروس کرونا در قم مبتلا شده اند افزایش و به 197 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۶    
مومنی گفت: متاسفانه زمانی که در خیابان ها و فروشگاه ها و حتی ادارات قم قدم می زنیم، جلوه های بی حجابی و بی حیایی کاملا مشخص است که این در خور شان شهر کریمه اهل بیت(ع) نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان 20 مدرسه با 74 کلاس درس در سطح سیستان و بلوچستان با مشارکت بنیاد علوی افتتاح و به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۶    
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مجلس تنها سنگر خدمت به مردم نیست، گفت: غلامرضا تاجگردون به دلیل توانایی هایش می تواند در سنگرهای دیگر به انقلاب خدمت کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۶    
چشمه دمکش یکی از پدیده های طبیعی گیلان است که بدون زمان بندی مشخصی آب آن خشک شده و دوباره از دل زمین می جوشد. چشمه ای که خواص درمانی داشته و نزد اهالی مورد احترام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۶    
امام جمعه رفسنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیرماه به روز عفاف و حجاب ریشه های بدحجابی را عنوان کرد و گفت: غرب زدگی در برابر فرهنگ بیگانه، ضعف ایمانی و اعتقادی، ضعف شخصیتی و هویتی و. .. از جمله آن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام معصومی گفت: سیاست جدید دشمنان این است که خودشان در قبال هجمه علیه ایران اسلامی وارد نشوند بلکه از عوامل نفوذی استفاده کرده و از این طریق فتنه افکنی می کنند و بسیاری از مسائل را بین مردم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: نابودی ویروس فساد یک مثلث مبارزه متشکل از مسئولین، دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم دارد که بابد با یکدیگر همراهی و همکاری کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۶    
کریمیان با بیان اینکه با ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان به 4 هزار نفر در استان افزایش یافته است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۶    
آیت الله عابدینی گفت: متأسفانه گرانی ها مردم را به زحمت انداخته و لازم است مسئولان و مجلسی ها برای رفع این مشکل ورود پیدا کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۶    
آیت الله فلاحتی خواستار تلاش همگانی برای ترویج حجاب شد و گفت: حجاب یک امر دولتی نیست و همه باید تلاش کنند تا چهره زشت بی حجابی را از کشور پاکسازی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۶    
طالبی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت بسیار خوب در روستاهای استان، گفت: روستاهای استان یزد ظرفیت تبدیل به کانون ایجاد اشتغال را دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۶    
حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت:دشمنان به ویژه جاسوسان اسرائیلی بارها عفاف زدایی و فروپاشی خانواده ایرانی را رمز پیروزی خود دانستند و می خواهند با خروج بانوان از حجاب به اهداف شوم خود برسند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۴    
آیت الله ناصری یزدی برخی سوء مدیریت ها را در تقویت شایعات دشمنان مؤثر دانست و گفت: نظارت در حوزه های مختلف مؤثرترین راهکار برای مقابله با گرانی و شایعه پراکنی دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با طرح مباحث مختلف گفت: بیاییم شعار مرده سازش با دشمن را از ذهن ساده لوحان پاک کنیم و با وحدت حول ولایت فقیه محکم مقابل دشمن بایستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام عبداللهیان تسلیم شدن و پای میز مذاکره رفتن ایران را از اهداف آمریکا عنوان کردوگفت: ما داغ مذاکره را به دل رئیس جمهوری آمریکا می گذاریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام عباس گروهی گفت: عدالت موجب پایداری جامعه، آبادی شهرها و شکست دشمن می شود و عزت و پیشرفت هر جامعه ای منوط به امنیت و عدالت است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
محتشم امیری گفت: در سه منطقه آق قلا، گنبدکاووس و گمیشان خسارت هایی با توجه به کاهش بارندگی به کشاورزان گندمکار وارد شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
گواهیان از تولید نماهنگ کمک مومنانه توسط گروه رسانه ای ماح ، کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی مسجد امام حسین (ع) جهرم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
طلوعیان از وجود 230 پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در گلستان خبر داد و گفت: به بهره برداری رسیدن نیمی از این پروژه ها یک هزار و 700 شغل به وجود می آورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
تعدادی از اشیاء باستانی متعلق به ایران که به کشور اتریش قاچاق شده بود، طی یک معاضدت قضائی میان دو کشور به نماینده ایران در اتریش تحویل داده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه تلاش های مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کافی نیست، گفت: اوضاع نابسامان اقتصادی نتیجه بی توجهی به توصیه های رهبری است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام مصطفی عرب گفت: آمریکا ایرانی بی خاصیت و خنثی می خواهد و انتظار دارد اسلام در مدیریت و حاکمیت دخالت نکند و این کشور (آمریکا) سابقه وحشیگری 400 ساله دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
پخش زنده جلسات کمیسیون های مجلس از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، سرلشکر باقری: پاسخ ما به یاوه گویی های آمریکا ادامه دارد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
دوره های آموزش حفظ تخصصی قرآن کریم و تجوید (مقدماتی و تکمیلی) به صورت حضوری و غیرحضوری در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
معاون اول رییس جمهوری گفت: به فضل الهی امروز ایران اسلامی در منطقه جزو امن ترین کشورها است و ما قدرت دفاع از ملت خود را در هر شرایطی داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
آیت الله دژکام گفت: کاغذ بازی موجب افزایش طول مدت انجام کارها در نظام اداری ما شده و موجب عقب افتادگی اقتصادی است و مجلس باید برای بهره وری در این زمینه قدم های بلندی بردارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
ارجمند با اشاره به فوت 2 بیمار جدید کرونایی در جهرم گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به 18 نفر رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
آیت الله جاودان گفت: اولوالاالباب یا صاحبان عقل خالص کسانی هستند که همواره تفکر می کنند. آنان که طبق دستورات الهی عمل می کنند رشد عقلانی پیدا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که نام محصول پروژه K132 به زودی تصویب و اعلام می شود، گفت: طرح فروش مشارکت در تولید این خودرو برای تحویل در سال آینده، منافاتی با برنامه تولید امسال ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۴    
حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: پشت سر موج بد پوششی و بد حجابی، توطئه دشمن به خوبی دیده می شود زیرا که یکی از اهداف استکبار جهانی، تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فحشا و فساد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۴    
مقایسه خلاصه وضعیت قیمت در بازارها طی 2 ماهه نخست سال 98 و 99 نشان می دهد که میانگین نرخ خرید هر دلار در بازار آزاد از 14هزار و 100تومان به 16هزار و 100تومان افزایش یافته که رشدی 13.9 درصدی داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام علی رفیعی گفت: 5 ماه از آغاز سال 1399 می گذرد و سال آینده آغاز قرن 15 است و مقام منیع ولایت امام خامنه ایی در 14 خرداد خواهان تحول در کشور شدند که در این راستا ما با تهدید ها و فرصت هایی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل فرا بورس ایران اعلام کرد از ابتدای سال 1399 تاکنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان پول جدید وارد بازار بورس شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشست هم اندیشی در قالب پرسش و پاسخ برای دختران جوان و نوجوان لشت نشایی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام معینی با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره کانون مداحان البرز گفت: مداحان و شعرای آئینی مسئولیت سنگینی در بحث تبلیغ و ترویج آموزه های دینی دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با میخائیل باگدانف، معاون وزارت امورخارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
حجت الاسلام موسوی گفت: آزمون ورودی حوزه در فروردین امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، اما اکنون با پایان مهلت ثبت نام، این آزمون در تاریخ 25 تیرماه به صورت مجازی در سامانه پیشخوان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
توافقنامه همکاری ایران و سوریه در زمینه های امنیتی و نظامی در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع سوریه امضا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
عضو هیات رییسه مجلس گفت که به زودی پخش زنده جلسات کمیسیون های مجلس از طریق شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام تحقق می یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
20تیرماه سالروز درگذشت دکتر رضا، محقق و مترجم تاریخ و جغرافیای تاریخی ایران بود که از سال 1365 در مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی به عنوان مدیر بخش جغرافیا فعالیت می کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۴    
حمادی به برگزاری مسابقات قرآن اوقاف اشاره کرد و گفت: هرچند که بسته شدن سایت ثبت نام این رقابت ها منجر به عدم حضور بسیاری از نخبگان قرآنی شد اما لازم است که فعال قرآن ثبت نام خود را به موقع و در زمان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴    
مختار از تامین اعتبار 260 میلیارد ریالی برای پروژه های نیمه تمام و در حال رکود محورهای مواصلاتی چهار خطه آبادان - اروندکنار، تعریض محور سه راهی مدن - تندگویان و تعریض بلوار داخل شهری چوئبده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
کیوانی بابیان اینکه حمایت از نیازمندان با اجرای طرح رزمایش همدلی همچنان توسط کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (عج) هفشجان ادامه دارد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
بهارلویی گفت: با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برنامه های متنوعی با همکاری سایر ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در هفته عفاف و حجاب اجرا می ...