پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۸:۱۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
نتیجه نهایی بررسی سقوط هواپیمای اوکراینی که توسط سازمان هواپیمایی کشور تهیه شده تا پایان سال منتشر می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
کرمی، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس زنگ جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه به صورت آنلاین در سامانه آموزشی شاد و فضای مجازی نواخته خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
بشری گفت: طرح دادرس با هدف آماده سازی دانش آموزان در روزهای سخت و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری ناشی از حوادث بسیار مورد استقبال آموزش و پرورش قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
گلمحمدی گفت: بیش از 150 نفر در شهرستان آستارا در سه بخش دانش آموزی، مروج و محافظ، همیار طبیعت هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
آیت الله علما ، گفت: همانگونه بخشش و جودی که شیوه و خصلت ائمه است ، در حق زندانیانی که سهوی و یا بر اساس نادانی مرتکب خطا می شوند رعایت می شود باید در مورد کسانی که عالمانه مرتکب جرم می شوند مجازات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
26 طرح آبرسانی روستایی درآذربایجان غربی امروز(5اسفند)، با دستور ویدئوکنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو بهره برداری شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸    
حبیبی با اشاره به اینکه نخستین قربانی کرونای انگلیسی اهل روستای حسین آباد آبیک بود گفت: ویروس کرونای انگلیسی در آبیک در کنترل 100 درصدی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا در این استان افزایش یافته و این روند تا پایان تعطیلات ایام نوروز ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
فاضلی زاد، گفت: مجمع خیرین فرهنگی هنری برای اولین بار در کشور با کمک خانه صنعت و معدن کرمانشاه تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نشست علمی تحول در حوزه های علمیه خواهران با تمرکز بر رویکرد اجتماعی را برگزار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام بهجت پور گفت: ارتقاء رتبه دانشی و مهارتی خواهران ، تثبیت خواهران در مسئولیت ها ، مشارکت دادن خواهران در تصمیم سازی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام خانجانی بابیان اینکه استفاده بهینه و مطلوب از فرصت ها وعدم اتلاف وقت مهمترین الگویی است که جوانان می توانند از امام جواد(ع) الگوبرداری کنند گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: مهمترین علت نفوذ امام جواد(ع) در قلب ها احاطه علمی و خیر و برکت ایشان بود که سبب محبوبیت ایشان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۸    
ناظمی گفت: دانشگاه ها در کل دنیا پیوندی عمیق با جامعه ی فرهنگ و هنر دارند اما در دانشگاه های ایران، کمتر این مسئله مد نظر قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیون و 85 هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
سرهنگ دولتشاهی گفت: سه شرور تحت تعقیب و عامل تیراندازی در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیری شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها با محوریت مقابله فرهنگی با فرقه ها و عرفان های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد بانک توسعه تعاون در راستای مسئولیت اجتماعی از اقدامات بانک توسعه تعاون در امداد به زلزله زدگان سی سخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
آقازاده گفت: آذربایجان غربی توانسته است به نمونه گیری ویروس جهش یافته انگلیسی مجهز شود و اولین کیت تشخیصی ویروس انگلیسی روز پنجشنبه وارد استان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از جوجه ریزی و پرورش 70 هزار قطعه در 3 واحد مرغداری مرغ مادر و یک واحد مرغ اجداد 20 هزار قطعه ای نژاد کاملا ایرانی آرین برای اولین بار در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
سپهرفر گفت: امسال سه آبشار گیوران خوی، داراب سلماس و بدلان خوی در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
شریعتی از آغاز انجام تست بیماری کووید 19 و کرونای انگلیسی با آزمایش مولکولی در آبادان خبر داد و گفت: از امروز امکاناتی فراهم می شود تا آزمایش مولکولی تشخیص بیماری کرونا ویروس به تهران ارسال نشود و در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴    
غفوری نژاد، از آغاز عملیات اجرایی 6 طرح محرومیت زدایی بنیاد علوی در معمولان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴    
بحرینی از اعلام برگزیدگان مسابقه پیامکی گام دوم انقلاب در شهرستان خرمشهر خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
جهانشاهی گفت: قرار نیست خروجی طرح های پژوهشی ما تنها تولید یک مقاله باشد. اگر طرحی تعریف شود که مسیرش به سمت تجاری سازی نباشد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
تجری از صدور پروانه فعالیت موزه تخصصی آب گلستان وابسته به شرکت آب منطقه ای استان توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
الهیان درباره جزئیات اجرای قانون لغو تحریم ها توضیح داد و اظهار کرد: با خروج ایران از پروتکل الحاقی، دسترسی بازرسان و دوربین ها که در چارچوب این پروتکل اجرا می شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
همتی، گفت: واگذاری موقوفات به امین موقوفه به جهت تقویت جایگاه نظارتی بر موقوفات و با راهبرد افزایش بهره وری بیشتر صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
دولت آبادی از تخریب 10 تا 80 درصدی مساجد و کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهر سی سخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
گراوند گفت: یک شهروند فرهنگ دوست سلماسی تعدادی اشیاء قدیمی را به این اداره اهدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
در ششمین روز از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر روز شنبه دوم اسفندماه، اجرای گروه های بانگ نو، سپندار، آیریتین و هاوار، دوئت پیانو و ویولن نوازندگان ایتالیایی و گروه های کر تهران و اردیبهشت پخش شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
صفری از درآمد 1.4 میلیارد تومانی مددجویان زنجانی از فرشبافی خبر داد و گفت: 1895 مددجوی زنجانی در رشته فرشبافی فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان از ارسال پیشنهادات نخبگان درباره انتخابات ریاست جمهوری به مجریان انتخابات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
مسیحیان ، مسلمانان و یهودیان یک مرکز دینی مشترک در برلین خواهند داشت و این ساختمان 47 میلیون یورویی شامل یک کلیسا ، یک مسجد و یک کنیسه است که همگی به یک مکان اجتماعات مرکزی متصل هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عصر امروز 4 اسفندماه پس از پایان اجلاسیه پنجمین دوره این مجلس با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
وزارت میراث و جهانگردی عمان اخیرا پروژه مرمت و بازسازی مسجد العوینه واقع در ولایت وادی بنی خالد را به اتمام رسانده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
مسلمانان و مسیحیان به منظور کمک به مرمت مسجد دنتون واقع در ایالت تگزاس آمریکا که در طوفان زمستانی ده ها هزار دلار خسارت دید،دست به دست هم داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهوری پاکستان از رهبران سیاسی فرانسه خواست نگرش تبعیض آمیز علیه مسلمانان را در قوانین به کار نگیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۸    
آیت الله عابدینی گفت: همه مسئولان بسیج شوند تا با شناسایی دقیق مشکلات محرومان و مستضعفان، آنها را برطرف کنند و در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۸    
حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اولویت و با صدور احکام بازدارنده باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 440 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی جان خود را از دست دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۶    
رشیدی علت رای مخالف مجلس به کلیات لایحه بودجه 1400 را عدم شفافیت، پنهانکاری، به هم ریختگی و آشفتگی آن عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۶    
روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به انتشار خبر بازداشت یکی از مدیران سابق بخش ارزی، توضیحاتی را ارائه و اظهار کرد: اطلاع دقیقی از مورد یا موارد اتهامی وی نداریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت وگوی مستقیم میان ایران و آمریکا را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۷:۲۶    
وزیر امور خارجه تاکید کرد که آمریکا باید با اتخاذ اقدامات تصحیحی، به برجام متعهد شده و به صورت موثر تعهداتش را اجرا کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۸    
مراسم استقبال و همچنین وداع با پیکر شهید تفحص محمود حاجی قاسمی با حضور مردم عاشق ایثار و شهادت شهرستان شاهرود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر فضاسازی و تبیین آثار و برکات اقامه نماز در جامعه اسلامی، گفت: در حال حاضر تبلیغات و فرهنگسازی این حوزه ناکافی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از اهدای بسته معیشتی و یا کارت هدیه سه میلیون ریالی به 40 زن سرپرست خانوار این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
ملکپور گفت: میزان زکات جمع آوری شده در استان طی 9 ماهه امسال 124 میلیارد ریال است که شامل زکات واجب، مستحب و فطره می باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جریان سفر یک روزه به شهرستان تیران و کرون از کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، کتابخانه، دارالقرآن و پردیس سینمایی شهر عسگران بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
حجت الاسلام معتمدی با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی باید تسهیل گر فعالیت های مردم باشند، گفت: برای اولین بار سند توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان اصفهان با نگاه ویژه به شهرستان ها تدوین شده است که این ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
حجت الاسلام حسامی گفت: حوزه های علمیه پرچمداران افزایش سطح دینی و بصیرتی مردم هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
وکیلی از فعالیت 19 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
گودرزی، گفت: از مجموع 202 روستای واجد شرایط الیگودرز، عملیات گاز رسانی به 120 روستا انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۶    
حجت الاسلام نجم زمان ثبت نام ورود به حوزه را از 25 بهمن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ذکر کردوگفت: آزمون ورودی سطح 2و3و4 در تیرماه 1400 برگزار می شود که داوطلبان می توانند شرکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: مرحله نخست طرح کتاب یار با مشارکت کتابفروشی ها از پنجم اسفند در تبریز آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان شرقی مشخص شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۶    
حجت الاسلام امیدی، ضمن تبریک فرارسیدن دهم رجب سالروز میلاد امام جواد (ع)، گفت: در مجموع 9 کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس به نام و یا القاب امام جواد (ع) مزین هستند که یکی از این کانون ها در شیراز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: مراقب باشید نکند جریان های انحرافی حاکمیت اسلامی را منحرف کند، طبق فرموده رهبری، حوزه های علمیه ی مادر این نظام هستند و نباید بگذاریم این مولود انحراف پیدا کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۶    
حجت الاسلام موسوی پندگیری و پندپذیری را از راه های بلند رسیدن انسان ها به سعادت برشمرد و گفت: لقمه حرام از فلسفه هایی است که توفیق پندپذیری را از انسان سلب می کند و مانع پندپذیری می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
زمانی گفت: به مناسب جشن نیکوکاری در 14 اسفند 70 پایگاه در شهر فاضل آباد و بخش کمالان دایر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
حق شناس گفت: در دراز مدت با ایجاد تقاطع غیر همسطح در سه راهی کلاله این مسیر باید ایمن سازی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
کریم زاده گفت: مردم بندر آستارا در 11 ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه انتقال خون، سه هزار و 206 واحد خون اهدا کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
میقانی گفت: ایمن سازی 16 دور برگردان در سطح استان گلستان در دستور کار قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
باقریان گفت: سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می توانند با احراز هویت از کارت های اعتباری خرید برخوردار شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
نیکزادفر گفت: ناپایداری هوا در استان گلستان تداوم دارد و در روز چهارشنبه کاهش دما به میزان 12 درجه سانتیگراد را در استان شاهد خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
افزایش همکاری ستاد فهما و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ویژه در موضوع حمایت از صنایع دستی بچه های مسجد در کانون های روستایی در دیدار معاونان این دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
میرغضنفری با بیان اینکه مناسبت های مذهبی مانند نماز جمعه طبق پروتکل های ستاد کرونا برگزار می شود گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال 99 به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
خستو با اشاره به اهمیت زبان مادری گفت: ویژگی شاخص کلانشهر کرج گویش ها و قومیت های متعدد مردم آن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
در هفته سلامت مردان که با شعار همه گیری کرونا: توجه بیشتر به سلامت مردان برگزار می شود، طرح ویزیت رایگان در پایگاه سلامت محله کلویر بندرانزلی اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۶    
نجفی گفت: برای اجرای دقیق اهداف ذکر شده در سند راهبردی فعالیت های قرآنی لازم است دبیرخانه ای دائمی تشکیل شود و آسیب های پیش روی آن مرتفع و نقاط قوت آن تقویت شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۶    
حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و افراد آسیب دیده در جریان زلزله سی سخت گفت: طرح پویش کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت با محوریت مساجد البرز اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت خسارت به خانوار های روستایی آسیب دیده در زلزله سی سخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
وزیر ارتباطات از افتتاح اینترنت نسل پنجم در شهر مقدس مشهد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم داری دفاع مقدس را بر عهده داشتند، گفت: نقش امام (ره) در هدایت کشور و هماهنگ سازی ارکان مختلف کشور در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
علوی گفت: برنامه میلاد نور در استان فارس با هدف طرح اندیشه های ناب علوی و ترویج فضائل حضرت علی (ع) است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: شورای فرهنگ عمومی وظیفه دارد تا با نظارت بر برنامه های ایام عزا و شادی در استان اجازه حرمت شکنی ندهد و اصول و قواعد هر برنامه ای با موازین از پیش تعیین شده هم خوانی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۴    
نوذری گفت: دانشگاه مازندران تلاش دارد با عقد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مسیر توانمندسازی علمی و شغلی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی امداد استان گام های موثری بردارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۴    
حجت الاسلام قمی از لغو مراسم معنوی اعتکاف در کل کشور خبر داد و گفت:نتیجه نهایی تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بر این شد که این مراسم درکشور لغو شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۲    
استاندار خراسان شمالی در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد داد تا سال 1400 خراسان شمالی میزبان یک همایش بین المللی با محوریت سبک زندگی علوی و غدیر باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت، تفاهم نامه ای با شورای هیئت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی امضا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
سبد محصولات زندگی موسسه تبیان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
باقری گفت: تقویت فعالیت بچه های مسجد در بستر توسعه آموزش در فضای مجازی گامی مهم در مقابله با توطئه های دشمنان است که در بستر رویداد فهما این اتفاق افتاده است و باید تلاش بیشتری در بخش آموزش انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
ستاری با تاکید بر اینکه ما دارای کشوری با فرهنگ غنی هستیم، گفت: لازم است با بهره گیری از نوآوری ها و خلاقیت های جوانان ضمن اینکه کسب و کار مناسب برای آنها ایجاد می کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام قمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی گفت: مجموعه تبیان با تهیه سبد محصولات زندگی تلاش دارد گامی در جهت مسیر احیای زندگی و حیات طیبه بردارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
خورشیدی گفت: مرحله سوم طرح ناظران سلامت جمعیت هلال احمر آستارا با همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در حال اجراست.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
بنی عقیل گفت: میزان خونگیری از بانوان نزدیک به 7.2 درصد رسیده است که نسبت به 10 ماهه سال گذشته رشد 1.6 درصدی رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
حجت الاسلام فدیعمی از آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته های حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا ( 27 اسفند)است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام همت پور از جمله مهم ترین ویژگی های شهید امین منوچهری پور را صبر و استقامت و توکل و اعتقاد قبلی وی به خداوند تبارک و تعالی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
زمانیان، بر ضرورت تقویت زیرساخت ها برای گسترش و تقویت فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد و گفت: با تکیمل کتابخانه شماره 2 شهرستان سلسله لازمه باید نیاز جامعه برطرف شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر گفت: علت اصلی این همه رانت و فساد و مدیرانی که سرنگون می شوند، تعطیل شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و مورد غفلت قرار گرفتن این فریضتین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
بارگاه منور رضوی در آستانه میلاد با سعادت فرزند بزرگوار ثامن الحجج(ع) حضرت جواد الائمه(ع) چراغانی و آذین بندی شده و همزمان با شب میلاد نیز نقاره های حرم مطهر رضوی طنین انداز خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام علیزاده گفت: موقوفه 13 هکتاری غروی املش با کاشت نهال چای و پرتقال احیا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
معتمدیان با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین اولویت های ما در انتخابات تامین امنیت آن است، گفت: باید تعاملات خود را با هیئت های نظارت در بحث شوراها بالا ببریم که فضای عاقلانه ای باشد و همه جریانات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
جهانگیری بر مشارکت حداکثری مردم در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: شهروندان اندیمشکی باید ترددهای غیرضروری را به حداقل برسانند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
دفتر نمایندگی روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین روز یکشنبه همزمان با سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
سواعدی طرح جامع کارآفرینی و اشتغال پذیری دانشجویان تحت عنوان جاک یکی از این طرح ها و نوآوری در روش های مهارت آموزی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
سرهنگ امیدوار گفت: برخورد قاطع و بدون اغماض با 6 تخلف حادثه ساز که 80 درصد علل وقوع حوادث است؛ در دستور کار پلیس قرار دارد.