پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۹    
تحفه گر از استقبال کم نظیر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در خراسان رضوی از طرح بهارانه 1400 خبر داد و گفت:بیش از 12 میلیارد ریال کتاب در خراسان رضوی در چهارمین روز از این طرح فروخته شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۷    
مراتب ثبت 33 اثر از جمله خانه وارطان و ساختمان اتاق بازرگانی در فهرست میراث فرهنگی تاریخی ملی از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار تهران ابلاغ شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۷    
در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مضجع شریف بانوی کرامت گل آرایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۳    
شبکه المنار به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)میزگردی با عنوان زائران آفتاب و با حضور آقایان دکتر عباس خامه یار، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان؛ میشل نوفل ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۳    
برنامه های دهه کرامت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام توسط عباس سلیمی، خادم القرآن و معاونت فرهنگی و روابط عمومی تشریح شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هم اکنون نظام بانکی 75 درصد تأمین مالی را در کشور بر عهده دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی یک ایده دارم و ندیده ام که تاکنون کسی چنین ایده ای داشته باشد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعه سازی را از خودروسازی مهمتر دانست و گفت: ایران می تواند هاب منطقه در قطعه سازی باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اشتغال یکی از اولویت های اصلی جامعه است که تأثیر به سزایی در مسیر پیشرفت و ریل گذاری کشور دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای اصلاح وضع بانک ها باید میزان تأمین مالی آن ها را در کشور کاهش داده و بخش تأمین مالی و خدمات بانک ها را از هم جدا کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت ما (دولت اقدام و تحول) نجات اقتصاد ایران از دست بانک ها و استقلال بانک مرکزی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۱    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای از اعلام تحریم علیه فردی که آمریکا مدعی است با سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در ارتباط است، خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازار سرمایه به یکی از دغدغه های جدی مردم تبدیل شده است و دولت نباید از این بازار برای تأمین کسری بودجه خود استفاده کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۱    
آیت الله علیرضا اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان شایعات مطرح شده درباره انتصاب خود به عنوان رئیس قوه قضاییه را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۱    
نشست جامع اقلیت های دینی امروز در کلیسای کاتولیک آشوری تهران با حضور نمایندگان و مراجع دینی اقلیت های دینی کشورمان در جهت تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد، برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۵    
نکاحی گفت: طرح جامع مشهد و حریم پیشگامی به حریم شهر شاندیز تجاوز کرده است و این نشان می دهد که متولیان برنامه ریزی در حوزه آمایش سرزمین در توزیع کاربردی در شهر مشهد دچار نقصان شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۵    
معاون رئیس جمهور با حضور در روستای زلزله زده جهیردان سراب پایان ساخت و تعمیر 6500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۵    
نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت آیت الله سید نصیر حسینی اقامه می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۵    
نجاتی مشارکت حداکثری در انتخابات را یک امر مهم و ضروری دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری هدف مشترک همه عوامل بوده و سلامت انتخابات در گرو درست عمل کردن به قانون است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۵    
قضات و کارکنان دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد پای درس آداب القضاء و اخلاق حرفه ای آیت الله کعبی نشستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از شرایط تعیین مالیات مقطوع عملکرد سال 1399 برخی از صاحبان مشاغل خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۳    
آل هاشم با تأکید بر این که ائمه جمعه در خط مقدم جنگ روانی دشمنان قرار دارند، گفت: اصل مشارکت حداکثری در انتخابات، لازمه اقتدار ایران در مجامع بین المللی و اصل دوم نیز انتخاب اصلح است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۱    
بازقندی با بیان اینکه انسان باید جهادی و انقلابی باشد، گفت: سرمایه فکری علم مدرنی است که در دنیا در حال شکل گیری است و ما از علم و افکار نخبگان در تصمیمات ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۱    
هم زمان با سفر یک روزه وزیر صمت به جنوب کرمان از طرح های صنعتی و معدنی در این منطقه بازدید شده و چند طرح نیز به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۱    
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دیگر نمی توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت و در وضعیت کرونایی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۹    
آیت الله فلاحتی گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر حضور حداکثری، دقت در انتخاب هم بسیار اهمیت دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۹    
غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری از پتانسیل های موجود در مرکز رشد واحدهای فناور بندر انزلی بازدید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۰:۵۹    
حجت الاسلام حمید بامری گفت: مهم ترین کارکرد انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و پیامدهای مثبت منطقه ای و ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۰:۴۹    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در خصوص برگزاری تجمع انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روز گذشته در اهواز، جهت تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۷    
حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: ازمحورهای اصلی برنامه های دهه کرامت سال جاری، تبیین جایگاه تمدن ساز امام هشتم(ع) با محوریت هجرت تاریخی حضرت به خراسان ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۷    
حجت الاسلام مهدوی مهر گفت: شعار دهه کرامت امسال که شعار سراسری ملی است خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت(ع) است و با این شعار برنامه ها جهت و سمت و سو گرفته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۵۷    
اکبری تالار پشتی گفت: مشهد رشد خوبی از نطر علمی، کارهای تولیدی و صنایع غدایی دارد و صنعت خراسان با تقویت ظرفیت های موجود ارتقا پیدا خواهد کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۵۷    
رحمتی گفت: همزمان با دهه کرامت و بعد از آن تا عید غدیر آستان قدس رضوی برنامه های متنوعی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اجرا خواهد کرد به گونه ای که تنها در دهه کرامت تنها بیش از 220 ویژه برنامه در ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۷    
حجت الاسلام سواری گفت: یکی از مهمترین اولویت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دست آزادگان ایجاد شور و شعور انتخاباتی به منظور انتخاب اصلح در دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۷    
مراسم بزرگداشت بزرگداشت شهید بهروز مرادی از شهدای هنرمند خرمشهری و دانشجوی رشته صنایع دستی همزمان با روز جهانی صنایع دستی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۷    
طی آئینی از پزشکان و عوامل گروه های جهادی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان که در راستای ارائه خدمات بهداشت به مناطق کم برخوردار اعزام شده بودند، تجلیل شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۷    
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه پیوست تحریم های همه جانبه و حداکثری دشمنان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۷    
خیابان هنر مشهد که به مناسبت دهه کرامت برپا شده با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی افتتاح شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۵    
رزمجویی با تاکید بر لزوم ارتقاء آگاهی مردم جهت صیانت و حفاظت از منابع ملی، گفت: حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۵    
فتحی گفت: تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به 4 هزار و 140 نفر رسید که با توجه به این مطلب ضروری است همچنان مردم ملاحظات لازم را برای مقابله با این بیماری در نظر داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۵    
ملیحه یونس زاده گفت: قصد داریم در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن برگزار کنیم و با توجه به شرایط موجود این جشن در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
قاری قرآن به عنوان کسی که عاشق مردم است باید امر به معروف کند. در شرایط فعلی که در آستانه انتخاب ریاست جمهوری هستیم، بالاترین امر به معروف ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
مهرگان گفت: بزودی کلاس آموزش رایگان چرم دوزی پیشرفته را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۵    
امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان مرد 30 ساله ای که پس از سقوط از پل غازیان دچار مصومیت شده بود به بیمارستان منتقل کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۵    
معاون خادمیاری کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه کرامت غرفه ها و میزهای خدمت رسانی در حوزه های حقوقی، بانوان، تحصیلی، سلامت و قرآن و عترت در گذر چهارباغ و 8 مسجد شاخص مستقر می شوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۵    
امام جمعه موقت ورامین گفت: در ایام دهه کرامت تبیین انتخابات و شناخت اصلح در دستور کار قرار گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۵    
آیت الله جاودان گفت: قلب های ما می تواند یک چراغ باشد که نور آن از اعتقاد و ایمان سرچشمه گرفته است. اگر عمل خوب انجام دهید نور این چراغ بیشتر می شود و نیرو می گیرد اگر گناه کنید از این نور کاسته می ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام شکری گفت: ساز و کارهای برپایی آئین دهه کرامت با هدف تبیین ولایت و امامت اجرا شود از این رو روشنگری و تبیین مسئله ولایت و امامت با اهتمام امام مسجد باید مورد توجه قرار گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مسئول جذب و اعزام روحانیون اهل سنت به حج گفت: هدف از افتتاح مدرسه حج این است که روحانیون اهل سنت به عنوان حوزه علمی مستقل عمل کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رحیمی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) ازدختران فعال کانون تقدیر می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
شورای روحانیت و افتاء و معتمدین شهرستان روانسر در خصوص حضور حداکثری در انتخابات 1400 بیانیه ای صادر نمود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت روز ملی دختران و گرامیداشت دهه کرامت فراخوان نامه ای به دخترم در کردستان منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز جمعه این هفته شهرهای چهارگانه شهرستان آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در خانه تاریخی طباطبائی های کاشان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام زارعی با اشاره به توطئه های گسترده دشمنان علیه نظام و ایجاد فرصت برای کاهش مشارکت اجتماعی، گفت: مشارکت انتخاباتی پاسخی علیه توطئه دشمنان خواهد بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مجموعه جنایات آمریکایی ها علیه ایران باید در دنیا افشا گردد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از ساماندهی تورهای سافاری کویرگردی و آفرود در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: هرشخصی بنا به مسئولیت دینی خود باید دیگران را به حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه ترغیب و تشویق کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است چرا که با رای مردم است که آینده خود، جامعه و خانواده خود را می سازند و تکلیف است چون ما در قبال اسلام ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
سروری ، گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته( 21 خرداد ماه) در کرمانشاه به امامت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
پالانی، گفت: حضور جوانان کانون مساجد در انتخابات بیشتر باعث دلسردی و نا امید دشمنان می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۵    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در آستانه آزمون سیاسی ملت شهید پرور و ولایی ایران اسلامی با بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان در ساری نقش این فریضه در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۳    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه هر حقی کنارش تکلیف است بنابراین در دولت آینده، حق برای مردم است و تکلیف برای دولت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۳    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تدوین سند جامع و راهبردی برای رونق صنایع خودرو سازی و قطعه سازی کشور به منظور افزایش کیفیت خودرو های داخلی در دولت جهاد و جهش خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۳    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات صنایعی همچون خودروسازی به جای واردات یا انحصار صرف به یک راه حل میانی معتقدم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۳    
شعبانی از تولید گروه سرود رسول مهربانی سه زبانه(فارسی-عربی و گویش مازندرانی) با صرف حدود 20 میلیون تومان در جهت تقویت و تعمیق باور دینی دانش آموزان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تا بازگشت افراد معتاد به چرخه زندگی، از خانواده های معتادان در راستای کمک مومنانه حمایت می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۳    
یکتا گفت: انتخابات، آزمون مهمی برای مردم به شمار می رود و حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح می تواند به منزله کسب نمره قبولی در این آزمون باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۳    
کیفیت ساخت، دوام، ایمنی و سطح بالای تجهیزات و امکانات رفاهی در خودرو به مساله ای بسیار مهم در بازار خودروی کشور تبدیل شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۳    
وزارت کشور در راستای مصوبا ستاد ملی مقابله با کرونا، چکیده ای از دستورالعمل های بهداشتی برگزاری انتخابات 1400 را منتشر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۳    
انتخابات ریاست حمهوری پیش رو همچون سایر انتخابات به انجام می رسد، اما آن چه باقی می ماند غفلت از فرهنگی است که اصلاح آن می تواند مردم و سیاستمداران را در جایگاه منطقی و متناسب خود قرار دهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۳    
نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مسجد الزهرا (س) ، کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۳    
احمدی خطاب به نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی، گفت: نباید اخلاق را در مدیریت شعب اخذ رأی نادیده بگیرید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام حدائق گفت: شاخه روضه خانگی در قرارگاه عمار با هدف احیای سنت قدیمی روضه خانگی برای خانواده هایی که تمایل به برگزاری روضه خانگی در منازل خود دارند اما هزینه آن را ندارند، راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۱    
آیت الله حدائق گفت: روحانیون و طلاب فارس باید با اولویت دادن به دعوت از مردم به حضور حداکثری در انتخابات و دور کردن یاس وناامیدی از جامعه و آحاد مردم تلاش کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۱    
معینی گفت: بازارچه اقوام ایرانی در تخت جمشید در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی 25 درصدی دارد که امیدواریم برای عرضه محصولات صنایع دستی تا پایان سال جاری افتتاح شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۱    
قدیر با اشاره به تعداد بستری های کرونایی در قم گفت: در حال حاضر 121 بیمار کرونایی در بخش های درمانی بیمارستان های قم بستری هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۱    
ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) باحضور سخنرانان و مداحان ملی در حرم بانوی کرامت برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۱    
بهروزی فرد گفت: ویژه برنامه شب خاطره شهدا با عنوان ستاره های رضوان به همت کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شهرستان جهرم برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۱    
آئین تجلیل از مدیران موسسات قرآنی شهرستان کهگیلویه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۱    
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری از آمادگی قم برای برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام نصوری گفت: تلاش داریم با هدف تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ویژگی کارگزار برتر در تراز جامعه مهدوی تبیین شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۱    
امروز همزمان با روز صنایع دستی نمایشگاه بین المللی گروهی نقاشی دنیای من با حضور هنرمندان ایرانی و ترک در گالری استاد احدی در شهر لاهیجان افتتاح می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۱    
پیرسبزی گفت: نمایش دست هایت کو مم حسن جواز حضور در جشنواره تئاتر تاتارستان روسیه را کسب کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۱    
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه توجه به مهدویت باید رویکرد همگانی باشد، گفت: عده ای در لوای مهدویت آمریکایی به اسم امام زمان (عج) می خواهند تفکرات غلط را جانمایی کنند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۱    
ورناصری مسجدسلیمان را منطقه ای مملو از ثروت و به همان اندازه مظلوم و محروم دانست و افزود: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۱    
نماز جمعه این هفته قم همزمان با 21 خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت الله اعرافی اقامه می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
سهندی گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 725 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض اجاره مسکن به 4 هزار و 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی پرداخت شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مراسم قرائت دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان اسلام در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۱    
صابر گفت: نامزدها از ایجاد تنش و درگیری با سایر نامزدها پرهیز کرده و اخلاق مداری را در اولویت خود قرار دهند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام حسینی گفت: حفظ حرم اهل بیت (ع) یک بهانه ای برای حفظ حرم جمهوری اسلامی است و ما باید برای حفظ این حرم در میدان باشیم و مهمترین میدان و عرصه، انتخابات است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
سلیمانی دشتکی انتخابات و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را از نشانه های قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی گزارشی از میزان رعایت پروتکل ها در تجمعات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 1400، فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی و همچنین آموزش و اطلاع رسانی در این زمینه از سوی رسانه ها با ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: با رأی هیئت عمومی دیوان؛ سود، جریمه و کارمزد وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه، مشمول بخشودگی قرار گرفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۹    
با آغاز تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از امروز؛ 2 هزارو 294 نفر در تهران برای کسب 21 صندلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۹    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشور ها وارد اقیانوس اطلس شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۹    
امیر فخری گفت: توانسته ایم اطلاعات لازم برای نیرو های مسلح را تهیه کنیم و امیدواریم به زودی ماهواره سنجشی سازمان جغرافیایی ما هم در مدار قرار بگیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۹    
علوی اردکانی گفت: در روز 6 ذی القعده و روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در سطح بین المللی و ملی برنامه های متعددی از صدا و سیما پخش خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۹    
احمدی سنگری از احداث پروژه پل خمام رود سنگر در بازه زمانی یکساله خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم اعتبارات لازم برای تعریض، روکش و بهسازی جاده رشت به سنگر تخصیص پیدا می کند.