جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۵۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۴    
شورای عالی بیمه با هدف تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، شرایط ویژه ای را برای بیمه اعتبار فروش اقساطی کالاهای ایرانی را تصویب کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۴    
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس در شمال کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۹    
خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست 24 نفره اعزامی به ترکیه عجیب ترین تصمیم کارلوس کی روش بود که باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد شدید موقتی در تهران از سالم بودن هوای پایتخت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۹    
بیش از 3هزار راس گاومیش در شهرستان حمیدیه موجود است. جمعیت غالب گاومیش های شهرستان، در روستای سید یابر به سر می برند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که رابطه مسئولان ایرانی و مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون یک رابطه دوستانه و برادرانه است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۴    
بدنبال افزایش چشمگیر قیمت دیزل و بنزین در دهلی نو و بمبئی، وزیر نفت هند قول داد قیمتهای سوخت کنترل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس کل گمرک ایران مدعی است که در حال حاضر هیچ کالای قاچاقی از مبادی رسمی وارد کشور نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۹    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اظهارات سخیف وزیر خارجه آمریکا را نشانه درماندگی مقام های دولت این کشور دانست و افزود: ایران با رد تک تک اتهامات و اکاذیب مطرح شده در این به اصطلاح راهبرد جدید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۹    
وزیر امور خارجه بریتانیا به فهرست 12 موردی درخواست های واشنگتن از ایران که توسط همتای آمریکایی اش مطرح شد، واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۴    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید به اندیشه های کارلوس کی روش احترام گذاشت و منتظر ماند و دید که ایده ها و تصمیمات او چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
ناسا در نظر دارد با ارسال دستگاهی به ایستگاه فضایی بین المللی، سردترین دما را در فضا ایجاد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۹    
بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats ) عرضه کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۴    
محققان دریافته اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴    
ک منبع آگاه گفت: مدیر مدرسه سهام خیام منطقه ی آهن افشار اهواز، دختر دانش آموز 7 ساله را به دلیل شادی برای باران تنبیه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴    
حجت الاسلام خرسند درباره آخرین وضعیت این شهر پس از ناآرامی های اخیر و هویت جان باختگان توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۹    
صفحه اینستاگرامش، پر است از آدم های نیازمند. یکی کلیه لازم است و دیگری پول دوا و درمانش را ندارد. دختربچه ای از درد دیالیز می گوید و پیرزن کرمانی از زیرزمینی پر از موش که محل زندگی اش است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۹    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی به عنوان شعار حج تمتع سال 97 انتخاب و اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۴    
روزنامه گاردین روز دوشنبه در گزارشی تکان دهنده از مجازات متکدیان و افراد بی خانمان در انگلیس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۹    
برنامه این هفته ضیف حوار شبکه العالم به توان موشکی و دفاع هوایی یمن در مقابل تجاوز ائتلاف سعودی پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
نیروهای "سوریه دموکراتیک" با پشتیبانی نیروهای فرانسه و آمریکا به سمت آخرین پایگاه های تحت کنترل داعش در استان دیرالزور و منطقه وادی فرات پیشروی کردند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، بیش از دو سوم آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ در ایجاد اقتصادی سالم و شکوفا در ایالات متحده آمریکا رضایت دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۹    
شبه نظامیان طالبان روز یکشنبه در حالی به یک منطقه دیگر در افغانستان نزدیک شدند که مقام های این کشور به دنبال تضمین دادن به مردم خشمگین درباره بهبود اوضاع امنیتی هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۴    
روز دوشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز جمعه ( آخرین روز هفته کاری گذشته) افزایش یافت و به 71.57 دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۹    
پاراگوئه هم سفارتخانه خود را به قدس اشغالی منتقل کرد
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۹    
در فرهنگ شرق، چهل سالگی سن پختگی است. سنی است که در آن عقل کامل می شود؛ اما پیش از چهل سالگی، دوران بسیار مهم سی سالگی را داریم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۹    
افزایش قیمت سکه درحالی امروز در بازار طلاو ارز مشهود است که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید بار دیگر از 2 میلیون تومان عبور کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اعلام خبر آغاز بهره برداری از خط لوله ششم سراسری گاز، از امادگی ایران برای تامین گاز بصره خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۴    
باشگاه رم ایتالیا در حساب توییتر فارسی خود حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود چهار درس تاریخی سیاست خارجی ایران را مورد بررسی قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر نفت به کمیسیون انرژی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۹    
طبق اظهارات برخی از منابع، صدام علاوه بر 3 زن قانونی، 80 معشوقه نیز داشت! او با تعداد زیادی زن رابطه غیراخلاقی داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
محققان ایرانی موفق شدند با تولید داروی ام اس انحصار رژیم صهیونیستی در تولید را بشکنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
بررسی 8 قابلیت برجسته Google Assistant که اپل برای رساندن Siri به صدر اپلیکیشن های دستیار شخصی، نیاز دارد ازگوگل فرا بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه آمار تلفات قرص برنج در کشور نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس انجمن تغذیه ایران تاکید کرد: استفاده از قارچ سمی می تواند کشنده باشد؛ به همین دلیل مردم نباید از قارچ هایی که در طبیعت رشد می کنند استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه بیشتر پیشنهادات این شورا به قوه قضاییه درباره لایحه تامین امنیت زنان اعمال شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
یولن لوپتگی 23 بازیکن تیم ملی اسپانیا را برای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
رییس سازمان زندانها گفت: بدهکاران مهریه، دومین جرم زندانیان غیرعمد را تشکل می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹    
چینی ها موتور محرک گردشگری جهان شناخته می شوند و لقب ولخرج ترین توریست ها را گرفته اند، با این حال سهم ایران از این گردشگران با وجود رشدی نزدیک به 8 درصد، همچنان رضایت بخش توصیف نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1397 گفت: بیش از 322 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۴    
رییس مرکز تحقیقات ایدز کشور بر توقف فعالیت اتوبوس های ایدز در سطح شهر تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
وزارت انرژی عربستان اعلام کرد که خالد الفالح، وزیر انرژی این کشور، با سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات و رئیس دوره ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
دو خبر مشابه در آبادان و شهرستان فسای استان فارس در فضای مجازی منتشر شد که هر دو حکایت از اقدام ناشایست معلم در قیچی کردن موهای دانش آموزان کلاسش داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس کمیته مطالعات جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ رشد جمعیت کشور کاهشی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده پزشکی قانونی در رابطه با جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج اظهارکرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: متاسفانه برخی کافی شاپ ها و باشگاه های پرورش اندام که غیرمجاز فعالیت می کنند به کانونی برای انحراف نوجوانان و جوانان تبدیل شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل زندان های استان تهران همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشتگاه کهریزک همچنان دایر است یا خیر گفت: این بازداشتگاه تعطیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس پلیس پایتخت از روند صعودی سرقت ارز های خارجی از منازل شهروندان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنم برای حفظ اموال باارزش حتما از صندوق امانات بانک ها استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از اجرای مرحله دوم رتبه بندی معلمان از مهرماه 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال جیره بندی آب هست، گفت: جیره بندی آب در بسیاری از استان ها محتمل است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
رحیم بنا مولایی اظهار کرد: متاسفانه در شرایط فعلی نظام مالیاتی کشور عادلانه نیست و همین مشکلاتی را برای بخش تولید ایجاد کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴    
شرکت اپل که مدت ها پیش تحت تاثیر فرار مالیاتی در کشورهای اروپایی به پرداخت یک جریمه 15 میلیارد دلاری محکوم شده بود، حالا به نظر می رسد که پس از مدت ها جنجال و کشمکش ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران از مصوبه هیات دولت مبنی بر تکلیفی شدن اعطای وام 50 میلیون تومانی نوسازی مسکن از سوی بانکها با سود 9 درصد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۴    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه سپاهان به توافق رسید و خبر سرمربیگری اش به صورت رسمی تا چند روز دیگر اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۹    
مرکز صهیونیستی بگین در پژوهشی ضمن اذعان به خطرناک و دقیق بودن موشک های انصارالله یمن به تمایل سعودی ها برای خرید سامانه های دفاع موشکی از تل آویو و راز نزدیک شدن ریاض به مسکو پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۴    
تیم باشگاه سکان در مسابقات دراگون بوت بین قاره ای اسپانیا صاحب یک مدال طلا و یک نقره شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۴    
رسول خادم در نامه ای به رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی، خواستار بررسی رفتارهای بهنجار و پسندیده مهدی فلاح در این کمیته شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
سفارت پاراگوئه در قدس اشغالی طی مراسمی با حضور رئیس جمهور این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹    
یک تحلیلگر ارشد روابط بین الملل در مطلبی با اشاره به بازگرداندن قانون مسدود کننده از سوی اتحادیه اروپا برای محافظت از منافع شرکت های خود نوشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
طالبان به ساکنان کابل هشدار داد که از مراکز نظامی در کابل دوری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴    
روزه داری و روزه گرفتن یکی از اعمال مهم عبادی محسوب می شود و تنها به دین اسلام اختصاص ندارد بلکه در تمامی دین های آسمانی روزه گرفتن با یک سری تفاوت ها، به عنوان یکی از اعمال واجب معرفی شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: پروتکل درمانی تهیه شده است اما درمان دارویی وجود ندارد؛ ضمن اینکه سه نفر تاکنون پیوند کبد شده اند و ده نفر جان خود را از دست داده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به اخباری مبنی بر توقف فعالیت اتوبوس های ایدز، تاکید کرد: کمپین اطلاع رسانی درباره این بیماری با رویکرد پیشگیری ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به برنامه های این نهاد در ماه رمضان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۴    
مدیر موزه ملی ایران اعلام کرد که در روز جهانی موزه ها 42هزار و 715 نفر از موزه ملی و 18هزار و 565 نفر از نمایشگاه لوور بازدید کردند و این نمایشگاه تا پیش از اذان مغرب پذیرای علاقه مندان بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اگر نتوانند مترو را در تهران تقویت کنند می توان گفت که کار عمده ای انجام ندادند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: محدوده زوج و فرد تهران تا 6 ماه آینده مورد بازنگری قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
یک سایت عربستانی با نگاه انتقادی به بحث انتقال مامه تیام به الهلال عربستان پرداخته و تاکید کرده است در شرایط فعلی امکان این انتقال نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴    
توقف قیمت دلار در نرخ 4200 تومان پایدار نبود و بعد از حدود 40 روز از جریان تک نرخی شدن نرخ ارز بانک مرکزی امروز این ارز را تا پنج تومان گران کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۹    
به ماه رمضان که یکی از ماه های پر برکت و پر روزی برای روزه دارن است نزدیک می شویم. با توجه به اینکه ماه رمضان با ماه های گرم سال همراه شده است، اغلب مردم در این دوره به زندگی شبانه روی می آورند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست خبری خود اعلام کرد: ایران تا زمانی که نیاز باشد و خطر تروریسم در سوریه باشد ودولت سوریه از ایران بخواهد به کمک های خود به این کشور ادامه بدهد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل با اشاره به همکاری ایران در ساخت سد سلما در افغانستان گفت: ایران دخالتی در ناامنی های استان فراه ندارد و نگران سدسازی در افغانستان نیستیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۵    
اگر نگوییم مهم ترین بحران آینده ایران مسئله آب و کمبود آن است، تردیدی وجود ندارد که این مسئله جزو اصلی ترین چالش های امروز و فردای ماست ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۹    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به ویژگی های رفتاری دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و ارزیابی روانشناختی وی، تاکید می کند که ترامپ شخصیتی هنجارشکن و خودشیفته دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
منابع رسانه ای از تداوم درگیری های شدید میان تروریست های داعش و ارتش آزاد در حومه درعا در سوریه که از روز گذشته آغاز شده است، خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
فرماندهی ارتش عراق از ناکامی تلاش تکفیریها برای قاچاق آثار باستانی ارزشمند از این کشور به سوریه در عملیات نیروهای عراقی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور تاجرمسلک آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را عامل درگیری های غرب آسیا دانست که ردپای یانکی ها در تمام ناامنی ها به چشم می خورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد، تلاش های مشترک برای "رهایی بوسنی و هرزگوین از سازمان فتو" انجام می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رونمایی از عینک واقعیت افزوده اپل تا سال 2021 میلادی به تعویق افتاده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است، اطلاعات کافی برای اثبات این قضیه دارند که این انگلیس است نه روسیه که تمایل دارد تا دست به عملیات سری در خارج از مرزهای خود بزند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۹    
نرم افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از 500 میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۴    
آخرین روز از دوره کنونی دولت و پارلمان لبنان است. با آغاز به کار پارلمان جدید و در پی آن تشکیل دولت، لبنان در انتظار پوست اندازی سیاسی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۴    
ژاپن در تلاش است تا با اعزام دیپلمات ها و هیات هایی به سنگاپور به هر شکل ممکن با گروه های مذاکره کننده اجلاس سران آمریکا و کره شمالی وارد رایزنی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۴    
شکست نجیب عبدالرزاق، نخست وزیر مالزی از ماهاتیر محمد در انتخابات دو هفته گذشته این کشور چنان خشم حامیان عربی او به ویژه عربستان سعودی و امارات را برانگیخت که فروخوردن این خشم همچنان بر آنها گران و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۹    
مایک پمپئو، وزیر خارجه جدید آمریکا قرار است در ساعت های آینده طی نخستین سخنرانی خود در موضع وزیر خارجه در بنیاد هریتیج واشنگتن درباره فهرست آرزوهای ترامپ درباره ایران و برجام سخنانی ایراد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۹    
برخی کاربران گله دارند که چرا حجم اینترنت ما زود تمام می شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می کنند که می توان از آن ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹    
110 سال پس از مشروطیت، ایران همچنان مهد دموکراسی خاورمیانه است. افتخار برگزاری هر سال یک انتخابات را تا قرن ها کسی نمی تواند از جمهوری اسلامی بگیرد و همین است که وقتی بحث انتخابات در هر اندازه ای می ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹    
هافبک صربستانی منچستریونایتد می گوید با اضافه شدن بازیکنان جدید این تیم می تواند برای موفقیت در لیگ برتر در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
صبح امروز بخشی از پتروشیمی بندرامام واقع در منطقه ویژه بندرماهشهر دچار حریق شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
رئیس جمهور پاراگوئه به عنوان سومین کشور بعد از آمریکا و گواتمالا، برای افتتاح سفارت در قدس، وارد اراضی اشغالی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
در حالیکه هفته ها از پذیرش استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری می گذرد، انتخاب سرپرست و فرآیند انتخاب شهردار با حاشیه هایی چون استخدام های دقیقه نودی همراه بود که شهردار جدید نیز درگیر آن شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۴    
استارت تغییرات در شهرداری تهران زده شده و بر اساس اخبار رسیده اولین جابه جایی ها در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران صورت می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با انتقاد غیرمستقیم از خروج رئیس جمهور فعلی کشورش از برجام هشدار داد که گفتمان حقیقی مدنی در جهان در معرض تهدید است و واشنگتن نمی تواند به تمام جهان پشت کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۹    
وزارت بهداشت و درمان فلسطین اعلام کرد که از آغاز تظاهرات بازگشت در 30 مارس تاکنون 112 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 13 هزار تن نیز زخمی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۴    
رئیس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: عزم خود را برای عبور از فرقه گرایی جزم کرده ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۴    
یک اسیر فلسطینی اهل قدس شامگاه یکشنبه در بیمارستان صهیونیستی "اساف هرویه" به شهادت رسید.
  • ۱