پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 آبان 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 آبان 1397 شفاف 2 آبان 1397 شفاف 3 آبان 1397 شفاف 4 آبان 1397 شفاف 5 آبان 1397 شفاف 6 آبان 1397 شفاف 7 آبان 1397 شفاف 8 آبان 1397 شفاف 9 آبان 1397 شفاف 10 آبان 1397 شفاف 11 آبان 1397 شفاف 12 آبان 1397 شفاف 13 آبان 1397 شفاف 14 آبان 1397 شفاف 15 آبان 1397 شفاف 16 آبان 1397 شفاف 17 آبان 1397 شفاف 18 آبان 1397 شفاف 19 آبان 1397 شفاف 20 آبان 1397 شفاف 21 آبان 1397 شفاف 22 آبان 1397 شفاف 23 آبان 1397 شفاف 24 آبان 1397 شفاف 25 آبان 1397 شفاف 26 آبان 1397 شفاف 27 آبان 1397 شفاف 28 آبان 1397 شفاف 29 آبان 1397 شفاف 30 آبان 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
عروسی ترکمن ها پر از رمز و راز است، مانند لباس های صدرنگ و هزار نقششان. آنچه امروز در میان مردم ترکمن استان گلستان جریان دارد، نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۰    
معاون وزیر کار اعلام کرد: توزیع بسته های حمایتی کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان هفته آینده پس از تعطیلات آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۵    
فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه در سخنانی مدعی شد که شخص رئیس جمهور سوریه خطرناک ترین فرد برای این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوریه و یمن تنگه احد و خط قرمز مسلمانان است، گفت: هم اکنون عملیات ما در یمن برای سرنگونی ظلم و ظالم در جهان است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
یک منبع آگاه در آتن اعلام کرد، یونان به دنبال آن است تا سفر نخست وزیر این کشور به روسیه باعث بهبود ابعاد روابط دوجانبه در حوزه های مختلف شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان آن، ظهر یکشنبه دیدار کوتاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
جعفری دولت آبادی به روشنگری در رابطه با اجرای حکم مظلومین و قاسمی دو محکوم اقتصادی پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۵    
گلزنی علی قلی زاده در بازی تدارکاتی ایران برابر ونزوئلا در رسانه های ورزشی بلژیک بازتاب داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: برای بهره مندی از بخشودگی جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی تنها تا پایان آذر ماه فرصت وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
یک شکارچی اردبیلی هنگام شکار در شکارگاه های شهرستان خلخال با تیر خود جان باخت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
مهاجم تیم ملی معتقد است که این تیم مشکلی از بابت گل زنی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
ربیعی با کسب اکثریت آرا از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر کار مشغول به فعالیت شد. اما حالا سؤال اینجاست که چرا باید ربیعی وزیر کار می شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۵    
بهروز افخمی از اجرای دو برنامه سینمایی برای تلویزیون خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
ربیعی با کسب اکثریت آرا از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر کار مشغول به فعالیت شد. اما حالا سؤال اینجاست که چرا باید ربیعی وزیر کار می شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
پژوهشگران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تولید ترکیبات مفید برگ درخت زیتون نسبت به غنی سازی ماست اقدام کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران 4 میلیون و 160 هزار تومان و دلار با کاهش 400 تومانی 12900 تومان به فروش رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان دیدبان حقوق بشر با انتشار پیامی به کشته شدن 85 هزار کودک زیر پنج سال یمنی به دلیل گرسنگی واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر خبرگزاری فارس درباره نامه قوه قضاییه خطاب به وزیر امور خارجه برای ارائه اسناد ادعایی خود درباره پولشویی عظیم در کشور را تأیید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
وزیر مسکن اسرائیل رهبر حماس در نوار غزه را تهدید کرده و گفت، زندگی او کوتاه است و به دوران پیری نمی رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه گزافه گویی های خود مدعی شد اگر ایران و روسیه به دنبال تامین نفت برای دولت دمشق باشند؛ عاقبت بدی در انتظار آنها خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی کرملین امروز چهارشنبه گفت، رئیس جمهوری روسیه احتمالا در حاشیه نشست گروه بیست در بوئنوس آیرس آرژانتین با ولیعهد عربستان دیدار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
انور خامه ای صبح دیروز سه شنبه 29آبان در بیمارستان رجایی کرج به عت نارسایی ریه ها درگذشت. طبق وصیت او جسدش به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برای انجام تحقیقات سپرده شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام استان های پربارش جنوبی طی امروز، از ورود سامانه بارشی فعال به کشور از جمعه خبر داد و گفت: در اثر ورود این سامانه مناطق جنوب غرب، غرب، مرکز، جنوب ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50 درصدی برخوردار شده اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح استیضاح وزیر ورزش با 15 امضاء به هیات رئیسه مجلس ارجاع شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
دختر نوجوان تبریزی که قصد خودکشی داشت، توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی و با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی شهرستان تبریز نجات یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
استاندار خوزستان از پرداخت یک ماه از مطالبات معوق کارگران نیشکر هفت تپه شوش طی امروز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
بازیکن تیم ملی می گوید همه آرزوی موفقیت در جام ملت های آسیا را دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از کنترل وضعیت آلایندگی 1134 دستگاه خودروی سنگین توسط اکیپ سیار تست آلایندگی کنار جاده ای به همراه پلیس در شهر تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
از اردیبشهت سال 96 فعالیت های عمرانی پروژه ترمینال جدید شرق متوقف شده مسئولان شهری می گویند هر چه زمان توقف آن بیشتر باشد هزینه تکمیل آن افزوده می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تکذیب انتشار مصاحبه از وی توسط یکی از روزنامه های خارجی گفت: هرگز در مورد مربیان دیگر اظهار نظری نکردم چرا که این ادبیات جزو شخصیت من نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
مشابه سازی، تقلید، کپی کاری دست به دست هم دادند تا بی هویتی را در طراحی اسباب بازی ببینیم و با استانداردها فاصله داشته باشیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سینمای کوئنتین تارانتینو بعد از بازسازی ای که تقریبا یک سال به طول انجامید، در ماه آینده میلادی بازگشایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
کارشناسان انگلیسی نسبت به مصرف زیاد داروهای ضد افسردگی قوی که خطر خودکشی میان کودکان و نوجوانان را افزایش می دهد، اظهار نگرانی کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
بسیاری از علائم عادی همچون تنگی نفس یا خس خس سینه ممکن است نشانه انسداد مزمن ریوی باشند اما بسیاری از افرادی که به این بیماری دچارند حتی از آن با خبر هم نیستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه بسیج بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: اگر چه همه در پیروزی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس سهیم هستند ولی سهم بسیج در این زمینه بسیار بیشتر و مهم تر بود و اکنون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:بازار متشکل پولی برای کسانی است که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به الگویی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور گفت: ما جامعه ای انقلابی هستیم و در کشور بزرگی مثل ایران در کنار هم هستیم چرا باید بین ما اختلاف باشد و با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف بزنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۵    
گروهی از محققان پس از بررسی تکه چوب های سنگ شده در کوه تخت سلیمان در شمال ایران معتقدند این چوب ها متعلق به کشتی حضرت نوح (ع) است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۰    
یکی از کارشناسان سازمان ملل متحد اوضاع معیشتی و بهداشتی یمن را به دلیل جنگ عربستان علیه این کشور، خطرناک خواند و گفت میلیون ها نفر در یمن به غذا دسترسی ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
اقدام سئول مبنی بر فسخ یکی از مفاد توافق 2015 ژاپن- کره جنوبی درخصوص حل و فصل مناقشات به جا مانده از جنگ جهانی دوم، اعتراض توکیو را به همراه داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
در شرایطی که آمارها از رکود تورمی بازار مسکن حکایت می کند، 21 تحلیل کارشناسی از وضعیت فعلی و آینده این بازار را مرور می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
یک فضاپیمای ناسا بعد از دو سال سفر سرانجام به نزدیکی سیارک بنو رسیده و با آزمایش موفق یکی از بازوهای خود، آماده فعالیت اکتشافی در مورد سیارک است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۵    
کتاب خواندن از مفیدترین تفریحات است و با این کار می توان از بروز بسیاری از اتفاقات و مشکلات روزمره زندگی جلوگیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۵    
میلیاردر ایرانی ، دلال نفتی ، بانکدار بزرگ ، غارتگر بیت المال و ... چندین لقب دیگر به او نسبت داده می شود. ب. ز ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۰    
دستورالعمل توزیع مرحله اول بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که بر اساس آن سهم ریالی هر خانوار به نسبت تعداد جمعیت مشخص شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی شوش از انفجار مین و قطع پای یک نوجوان 12 ساله در این حادثه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل عدم تعیین وضعیت توسط باشگاه، بازی با پرسپولیس را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
رسانه های ترکیه ای از استقرار صدها نظامی آمریکایی در مناطق شمال شرقی سوریه خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۵    
متعاقب حمله تروریستی روز گذشته در کابل، سازمان ملل و آمریکا طی پیام های جداگانه ای این حمله تروریستی را محکوم کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۵    
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰    
محققان کشورمان تا کنون دستاوردهای زیادی در حوزه فناوریهای خورشیدی داشته اند و در آخرین تحقیقاتشان موفق به ساخت نیروگاه خورشیدی متحرک برای تأمین برق یک گروه نظامی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۵    
فضای مجازی در روزهای گذشته همواره محل بحث بسیاری از صاحب نظران بوده است. در میان تقابل گفتگوها همیشه شاهد دو موضع کاملا متفاوت بوده ایم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۰    
مربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا نتیجه تساوی برابر ایران را عادلانه دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۰    
تیم ملی فوتبال یمن در حالی برابر میزبان جام ملت های آسیا تن به شکست داد که هواداران بیشتری داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل اتاق مدیریت ضد تحریم در وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۵    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که با همتای آمریکایی خود درباره تحولات جنایت قتل خاشقجی گفتگو کرده و عربستان همکاری مطلوبی درباره تحقیق در خصوص قتل خاشقجی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۰    
باتوجه به تأکید صریح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر همکاری همه دستگاه ها با سامانه جامع تجارت، گمرک همچنان از این همکاری به شکل های مختلف سر باز می زند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه خود در جمع خبرنگاران برای دومین بار طی یک سال گذشته، ملت ایران را "تروریست" خواند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۰    
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که کارت سوخت احیا خواهد شد اما منتظر افزایش قیمت و سهمیه بندی نباشید بنابراین سوال اینجا است که شیوه احیای کارت سوخت چگونه خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۰    
وزیر خارجه کانادا با بیان اینکه اظهارات ریاض درباره قتل خاشقچی فاقد اعتبار و انسجام است گفت که این پرونده را در نشست جی20 مطرح می کنند.