چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 بهمن 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 بهمن 1397 شفاف 2 بهمن 1397 شفاف 3 بهمن 1397 شفاف 4 بهمن 1397 شفاف 5 بهمن 1397 شفاف 6 بهمن 1397 شفاف 7 بهمن 1397 شفاف 8 بهمن 1397 شفاف 9 بهمن 1397 شفاف 10 بهمن 1397 شفاف 11 بهمن 1397 شفاف 12 بهمن 1397 شفاف 13 بهمن 1397 شفاف 14 بهمن 1397 شفاف 15 بهمن 1397 شفاف 16 بهمن 1397 شفاف 17 بهمن 1397 شفاف 18 بهمن 1397 شفاف 19 بهمن 1397 شفاف 20 بهمن 1397 شفاف 21 بهمن 1397 شفاف 22 بهمن 1397 شفاف 23 بهمن 1397 شفاف 24 بهمن 1397 شفاف 25 بهمن 1397 شفاف 26 بهمن 1397 شفاف 27 بهمن 1397 شفاف 28 بهمن 1397 شفاف 29 بهمن 1397 شفاف 30 بهمن 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۵    
وزیرتعاون: کارگران پای انقلاب ایستاده اند و همه توان خود را به کار گرفته ایم که جامعه کارگری صدمه نبیند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
دولت آمریکا که بصورت مرتب راهکارهای جدیدی را برای ایجاد اختلاف در ایران و بهره برداری از آن به اجرا می گذارد این بار به سراغ ساختمان سفارت ایران در واشنگتن رفته تا سیاست خود را به پیش ببرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
یادتان باشد که والدین همه چیز فرزند هستند و اگر او احساس کند که از جانب آنها دوست داشته نمی شود فرو می ریزد و سپس به سمت پناهگاه هایی در خارج از خانواده می گردد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
بیمه مرکزی مأموریت دارد تا از آسیب به شرکت های بیمه پیشگیری کند اما به هیچ عنوان به دنبال ورود به عرصه نرخ گذاری نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
در راستای ارزش آفرینی هر چه بیش تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، شعب بانک آینده در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات ابتدای سال 1398، با حضوری فعال تر، در خدمت مردم عزیزمان می باشند
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
بانک ملی ایران برای دومین بار در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان ملی شو2 ، دستاوردهای تازه اش در عرصه بانکداری دیجیتال را رونمایی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی آورده است، دولت دونالد ترامپ به رغم مخالفت برخی از نهادها، در تلاش است که فناوری هسته ای به عربستان بدهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
سرمربی سایپا دلیل شکست تیمش برابر نماینده قطر را کم تجربگی بازیکنانش عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای 40 هزار پروژه زیربنایی و اقتصادی با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومانی در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
حجت اله صیدی در آیین افتتاح و بهره برداری از 76 واحد مسکونی در شهرستان سرپل ذهاب، تاکید کرد: بانک صادرات ایران در بازسازی مناطق زلزله زده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
فردی در مارسی فرانسه با استفاده از سلاح سرد به مردم حمله ور شد و چند نفر را مجروح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
با صعود ذوب آهن و حذف سایپا گروه های 8 گانه لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۰    
نمایندگان مجلس بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن علاوه بر دریافت نرخ آب بهای شهری 20 تومان به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب از مشترکان آب دریافت می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
یکی از عواملی که موجب می شود کاربران از آنتن دهی و سیگنال دهی مودم و روترهای اینترنت بی سیم وای فای رضایت کافی نداشته باشند، قرار دادن آن ها در فضای نامناسب است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
سید عباس موسوی با اشاره به خبر احضار وریا غفوری که گفته می شود به خاطر انتقادش از سخنان وزیر خارجه بوده، تاکید کرد که دکتر ظریف هیچ دلخوری از او ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به موضوع گرانی خودرو ورود می کند و با مسببین این گرانی برخورد خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
هر ساله در سرتاسر جهان در زمینه ی تکنولوژی، نمایشگاه های زیادی برگزار می شوند که معمولاً آن چنان هم هیجان انگیز به حساب نمی آیند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۵    
برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی امروز سه شنبه در مصاحبه ای کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بیشترین پراکندگی جمعیت موش پایتخت را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
روزنامه رأی الیوم در مطلبی از شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در نشست ورشو و موفقیت نشست سه جانبه سران ایران و روسیه و ترکیه در سوچی نوشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
مسئول IPCC در ایران با اشاره به اینکه در انتهای سال 96، حدود 97 درصد خاک کشور را خشکسالی در بر گرفته است گفت: بر اساس ناحیه بندی اقلیمی ایران نواحی گرم و خشک ایران افزایش چشمگیری داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: موضوع خروج سالانه 700 میلیون مترمکعب آب از استان صحت ندارد و هیچ آبی از استان به سمت افغانستان نمی رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۵    
محسنی بندپی گفت: تاکنون مصوبه ای در شورای تامین تهران برای لغو تاریخ بازی دربی استقلال و پرسپولیس نداشتیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۰    
در سال 1397 میانگین مصرف بنزین روزانه 87 میلیون لیتر و میانگین تولید در بهمن ماه سال 1397، روزانه 103 میلیون لیتر بوده است که این ارقام به گفته معاون وزیر نفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی، با تشریح دلایل افزایش قیمت ارز طی روزهای اخیر گفت: به لحاظ فنی، ارتباطی بین FATF و نرخ ارز وجود ندارد و برخی تصمیمات اتخاذ شده اخیر، منجر به آرامش بازار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۵    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که داربی نوروز 98 لغو نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
بدهی بانک ها به بانک مرکزی در آذرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته 32.5 درصد افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
سرمربی استقلال گفت: پارس جنوبی جم محکم و قدرتمند است و باید پاس های بلند این تیم را دفع کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
ارتش هندوستان عاملان حمله اخیر گروه موسوم به "جیش محمد" در کشمیر را از پای درآورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی به تروریست ها و دشمنان هشدار داد که منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
به گزارش شفاف ، اخیرا تعدادی از استودیوهای بازی سازی مثل Gaijin Entertainment و Hi-Rez Studios ادعا کرده اند که سونی مانع از استفاده سیستم کراس پلی پلی استیشن 4 توسط آن ها شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت با اشاره به آمار ابتلا به سرطان در مردان و زنان ایرانی، جزییات برنامه تشخیص زودهنگام سرطان را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد 98 ساعت 24 چهارشنبه اول اسفند 97 پایان می پذیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
کاراکال، یکی از سنگین ترین و سریع ترین گربه های کوچک است که در مناطق مختلف ایران زندگی می کند. در تصویر زیر این گربه وحشی را در طبیعت ایلام می بینید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 20 دلال ارز در پایتخت خبر داد و تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیر اجرایی خانه ایرانی دروازه غار ضمن تشریح وضعیت خانواده ها و کودکان این محله، گفت: براساس پژوهش های صورت گرفته از سال 1392 تا 1397 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مشرق نیوز: میزان حقوق معاونان شهردار تهران اعلام شد.همچنین مدیران شهری بیشتر به آلمان سفر کرده و اعضای شورا هم اسپانیا، آفریقا و سوئیس را برای سفر کاری در نظر گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
نحوه مشاهده وضعیت جاماندگان بسته حمایتی دولت از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
معاون گردشگری استان تهران گفت : طرح تشدید نظارت بر فروش تورهای نوروز98 از اول اسفند با مشارکت بازرسان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی ایران و استان تهران آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: تنها راه در برابر دشمنان مقاومت و پایداری است و آیات قرآن به ما نشان می دهد که باید روز به روز به لحاظ دفاعی و نظامی آمادگی خود را بالا ببریم و تجهیزات ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: فعالیت 25 هزار واحد غیرمجاز در کشور نگران کننده است که متاسفانه روز به روز این میزان در حال افزایش است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: براساس تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار است گوشت گوساله منجمد تنظیم بازاری 28 هزار و 500 تومانی تنها در اختیار گروه های هدف قرار گیرد اما توزیع گوشت گرم تنظیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات شورای المپیک آسیا 12 اسفندماه برگزار می شود و من به همراه هیئتی قرار است در این انتخابات شرکت کنم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
16 ایالت آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور بابت اعلام وضعیت اضطراری برای تأمین بودجه ساخت دیوار در مرز مکزیک شکایت کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
دادستان تهران درباره ارز بیت کوین، فعالیت سایت هایی مانند دیجی کالا و شیپور و پرونده بابک زنجانی توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
برخی از والدین با انتشار ویدئو هایی از فرزندان خود درآمدزایی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه های تیمی عوامل حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
وانگ یی وزیر خارجه چین در دیدار امروز سه شنبه با همتای ایرانی خود که به پکن سفر کرده، از سخنرانی روز یکشنبه محمدجواد ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ تمجید کرد .
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر امسال با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که باعث حضور کمرنگ نمایش های غیر ایرانی معتبر در جشنواره شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: هر چه مناطق شهرداری فضای بیشتری به ما بدهند، دستفروشان را بیشتر ساماندهی می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای شرکت در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 در آسیا، برای انجام سه بازی باید به فلسطین اشغالی میزبان این دوره از رقابت ها سفر کند. سفری که طبق مقررات داخلی کشور ممنوع است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وزیر راه و شهرسازی در باره افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن صحبت شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون اروپا گفت: در صورتی که دولت ترامپ تعرفه برای واردات خودرو از اتحادیه اروپا تعیین کند، این اتحادیه واردات سویا و گاز مایع از آمریکا را قطع می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از احتمال تمدید وضعیت تعلیقی ایران در "FATF " خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
دادستان کل کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، نباید اجازه دهیم هیچ واحد تولیدی به دلیل معوقات بانکی و مشکلات حقوقی و قضائی تعطیل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارائه آماری از کشفیات میزان قاچاق دام، گفت: گرانی گوشت قرمز نمی تواند مربوط به قاچاق دام باشد و برخی آدرس غلط می دهند.