پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۹:۴۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 13 مرداد 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 خرداد 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 بهمن 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 مرداد 1399 شفاف 2 مرداد 1399 شفاف 3 مرداد 1399 شفاف 4 مرداد 1399 شفاف 5 مرداد 1399 شفاف 6 مرداد 1399 شفاف 7 مرداد 1399 شفاف 8 مرداد 1399 شفاف 9 مرداد 1399 شفاف 10 مرداد 1399 شفاف 11 مرداد 1399 شفاف 12 مرداد 1399 شفاف 13 مرداد 1399 شفاف 14 مرداد 1399 شفاف 15 مرداد 1399 شفاف 16 مرداد 1399 شفاف 17 مرداد 1399 شفاف 18 مرداد 1399 شفاف 19 مرداد 1399 شفاف 20 مرداد 1399 شفاف 21 مرداد 1399 شفاف 22 مرداد 1399 شفاف 23 مرداد 1399 شفاف 24 مرداد 1399 شفاف 25 مرداد 1399 شفاف 26 مرداد 1399 شفاف 27 مرداد 1399 شفاف 28 مرداد 1399 شفاف 29 مرداد 1399 شفاف 30 مرداد 1399 شفاف 31 مرداد 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۵    
ساخته شدن وحشتناک ترین چرخ و فلک جهان در چین بهانه ای شد تا سرکی بکشیم به هیجان انگیزترین شهربازی های جهان.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۰    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با هدف رعایت الزامات مقرراتی از سوی دارندگان شبکه های ماهواره ای، مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارایه خدمات ماهواره ای در ایران را تصویب کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۲۵    
تدروس ادهانوم گفت: شاید هرگز سلاح جادویی در مقابله با این ویروس وجود نداشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۱۰    
معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه با وجود بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال سرپرستی حیدر بهاروند پابرجاست در مورد قانونی بودن یا نبودن حضور کفاشیان و ورودش به انتخابات توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۰۵    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به بستری 662 بیمار جدید مبتلا به کرونا در تهران گفت: پیش بینی ما این است که با اعمال محدودیت ها در تهران و استفاده از ماسک و کاهش ظرفیت ادارات در طول 7 تا ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد که ابرقدرت ها با اشتباهات محاسباتی خود موجب بروز فجایع بزرگی در جهان شده و به رشد افراط گرایی در جهان دامن زده اند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۵    
98 نفر طی چند روز گذشته در ایالت پنجاب به علت مصرف الکل تقلبی جان باختند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۰    
طبق آخرین آمار سرشماری نفوس و مسکن سال 95، چیزی حدود دو میلیون و 500 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور وجود دارد. آماری که البته چهار سال از زمان انتشار آن می گذرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده مردم اصفهان می گوید: کالابرگی برای کالاهای اساسی طراحی می شود تا دولت در خصوص کالاهای اساسی، حمایتی را از اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۰    
با وجود تکاپوی شدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی صحنه سیاسی این رژیم خود را برای دوره بعد از نتانیاهو آماده می کند و در این زمینه نام هایی نیز مطرح وحتی نظر سنجی هایی درباره آنها انجام می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۵    
یک شرکت عراقی به دست داشتن در ترور شهیدان سلیمانی و المنهدس متهم شد
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
اجرای نمایشی به کارگردانی کامران تفتی در برج آزادی، لغو جشنواره تئاتر اکبر رادی و میزبانی تالار مولوی از نمایش اسطرلاب ، تیتر اخبار امروزند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال آرسنال آماده فروش 9 بازیکنی است که در فهرست مهره های مازاد او قرار دارند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
باشگاه منچستریونایتد در حال نهایی کردن فرایند انتقال جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
باشگاه استقلال امروز به همراه جمعی از پیشکسوتان باشگاه از شاهین بیانی، یکی دیگر از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
یک فوق تخصص اورولوژی گفت: نارسایی کلیه در برخی از افراد تا پیشرفت 50 درصدی نداشته باشد هیچ علامتی ندارد، این عارضه تنها با آزمایش قابل تشخیص است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد برای داوطلبان استعداد درخشان بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 از روز دوشنبه 13 مرداد آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به 312 هزار و 35 نفر رسید.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس بنیاد شهید انعقاد تفاهم نامه های استانی تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران را بستری برای ایجاد فرصت های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران دانست.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
حجت الاسلام سید محسن موسوی با حکمی به عنوان معاون اول دادستان کل کشور منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول 24 ساعت گذشته 215 نفر بر اثر کرونا جان باختند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
ستاد بازسازی عتبات عالیات در آستانه عید غدیر اقدام به برگزاری مسابقه مجازی با عنوان عید معرفت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
نسخه الکترونیک کتاب خیلی زیاد و همیشه ناکافی بعد از گذشت قریب به یک ماه از عرضه اولیه، در صدر فروش قرار دارد. نویسنده در این اثر دونالد ترامپ را هیولای خطرناکی خوانده که دنیا را به هم ریخته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
رزمایش های نظامی مشترک که از روز 29 ژوئیه با شرکت نیروهای زمینی و هوایی ارتش ترکیه و جمهوری آذربایجان آغاز شد، تا دهم آگوست ادامه می یابد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا در زمینه توافق جامع اقتصادی میان چین و ایران هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۰    
مزرعه موشکی سپاه و شلیک موشک های بالستیک از اعماق زمین تلفیقی از فناوری های مختلف و تکنیک و تاکتیک های عملیاتی است که در این گزارش به تشریح آن پرداخته ایم.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۰    
معاون امور واگذاری سهام و بنگاه ها گفت: برنامه این است که اقدامات اجرایی دومین صندوق ای تی اف، در تابستان صورت بگیرد و سومین صندوق در سه ماهه سوم سال پذیره نویسی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۵    
یک پیش بینی جدید نشان می دهد که شمار قربانیان بیماری کووید-19 در ایالات متحده تا 22 آگوست به 173،000 نفر بالغ می شود که این نشان دهنده مرگ دست کم یک هزار نفر در هر روز ظرف 30 روز آینده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۵    
رییس قوه قضاییه گفت: آمریکا گرفتار بی عدالتی و نقض شدید حقوق بشر در درون خودش است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۰    
جزیره کیش، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در کشور ایران است که همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر دنیاست. در کیش هم تفریحات گران و لاکچری و هم تفریحات ارزان و به صرفه وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به تیم گیتی پسند اصفهان پیوستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
قانع گفت: هنوز تصمیمی برای تغییر تاریخ آغاز لیگ برتر بسکتبال گرفته نشده است و این موضوع بستگی به میزان گسترش کرونا در مهر ماه دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
صالحی فدردی گفت: مغز همانند یک عضله است و باید تمرین ببیند تا تناسب یا توانمندی آن حفظ شود، پس سالم پیر شدن یک شانس نیست بلکه یک هنر است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
محققان معتقدند افرادی که شب در معرض نور آبی قرار می گیرند، نسبت به دیگران بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
محققان در تحقیقات اخیر خود برای تصفیه آب خاصیت ضد میکروبی، نقره را به کار گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
شبکه ماهواره ای الجزیره اسنادی محرمانه از دولت سعودی افشا کرده که بیانگر تلاش طولانی مدت عربستان حتی قبل از آغاز جنگ ویرانگر آن ضد یمن برای تجزیه این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
انیمیشن 10 سالگی به کارگردانی فاطمه جعفری از جمله تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که این روزها در مرحله انیمیت قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کووید-19، در هفته منتهی به 10 مردادماه هر چند که موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا نسبتا ًبالا است، اما ثبات و تغییرات مختصر نزولی در آن دیده می شود ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
اولین تصاویر از پشت صحنه فاز جدید سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰    
اسماعیل امینی گسترش محافل ادبی با محوریت کتابخانه ها را گامی مؤثر در گسترش عدالت فرهنگی دانست و گفت: کتابخانه ها با تشکیل محافل ادبی می توانند به کشف ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش های تلویزیونی دانش آموزان از 15 شهریور ماه از سر گرفته خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 6 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد نخبه هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۵    
فرهاد مجیدی، سرمربی جوان و کم تجربه استقلال جدا از خوشحالی و مشت های گره کرده اش بابت بردن سپاهان، یک ژست خاص دیگر هم داشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰    
محمد رضا نوایی پیشکسوت کشتی آزاد ایران و از گزارشگران و مفسران کشتی صداوسیما در سالهای گذشته دار فانی را وداع گفت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۰    
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات گفت: با وجود گذشت دو ماه از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در شورای عالی کار، این مصوبه اجرا نشده و برای اجرا باید در هیات دولت تصویب شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون بهداشت در صورت رعایت کلیه پروتکل های اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان به ستاد ملی کرونا موافق برگزاری کنکور است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۰    
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق تهران گفت:با افزایش دما و افزایش مصرف برق، میزان خرابی تجهیزات بالا می رود و باعث ایجاد خاموشی در محدوده های مختلف می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۵    
وقتی بحث تزیین مطرح می شود، ظاهر مینیمالیستی به خاطر دیوارهای خشک، طرح های رنگ روشن و خطوط ساده و تمیز آن بسیار مشهور است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۰    
برای نخستین بار در طول شش ماه اخیر نرخ بیکاری در سومین اقتصاد بزرگ جهان کاهشی شده است؛ به گونه ای که طبق اعلام وزارت ارتباطات و امور داخلی، نرخ بیکاری در ژاپن تا پایان ماه ژوئن با 0 ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۵    
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی شد که اقدامات یک گروه چهارنفری برای جاسازی مواد منفجره در مجاورت مرز فلسطین اشغالی و سوریه را خنثی کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۴۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل و استراتژیک گفت: فکر نمی کنم بتوان امیدی به اروپایی ها داشت. آنها در عمل در زمینه ابراز نگرانی از پیامدهای منفی لغو تحریم تسلیحاتی با آمریکا هم داستان هستند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۵    
مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ فوتبال برای سال آینده میلادی دستخوش تغییراتی شده که کاهش محرومیت استفاده از برخی مواد مخدر و همچنین محرومیت برخی ورزشکاران از مهمترین آنهاست.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۵    
رسانه های خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۰    
چرا دوربین مدار بسته نصب کنیم؟ پیشگیری بهتر از درمان، این جمله را تقریباً همه شنیده اند. امروزه در جامعه سرقت و مزاحمت افزایش پیدا کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۶:۵۰    
45 نفر از نمایندگان مجلس درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی به مدت یک سال را با استناد به ماده 193 قانون آئین نامه داخلی مجلس ارائه کردند.