پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 فروردین 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 فروردین 1400 شفاف 2 فروردین 1400 شفاف 3 فروردین 1400 شفاف 4 فروردین 1400 شفاف 5 فروردین 1400 شفاف 6 فروردین 1400 شفاف 7 فروردین 1400 شفاف 8 فروردین 1400 شفاف 9 فروردین 1400 شفاف 10 فروردین 1400 شفاف 11 فروردین 1400 شفاف 12 فروردین 1400 شفاف 13 فروردین 1400 شفاف 14 فروردین 1400 شفاف 15 فروردین 1400 شفاف 16 فروردین 1400 شفاف 17 فروردین 1400 شفاف 18 فروردین 1400 شفاف 19 فروردین 1400 شفاف 20 فروردین 1400 شفاف 21 فروردین 1400 شفاف 22 فروردین 1400 شفاف 23 فروردین 1400 شفاف 24 فروردین 1400 شفاف 25 فروردین 1400 شفاف 26 فروردین 1400 شفاف 27 فروردین 1400 شفاف 28 فروردین 1400 شفاف 29 فروردین 1400 شفاف 30 فروردین 1400 شفاف 31 فروردین 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۵    
الهامی گفت: امروز نیروهای مسلح دوش به دوش هم با تمام توان و نیرو در مقابل استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده این نظام بیش از همیشه با تمام آمادگی قد علم کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
برای نخستین بار در سوریه یک زن نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
اتحادیه اروپا عصر روز سه شنبه در بیانیه ای درباره جمع بندی نشست کمیسیون مشترک برجام در وین بیانیه ای منتشر کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
سید عباس عراقچی به اخبار منتشر شده در یکی رسانه ها در ارتباط با روند مذاکرات در وین واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
جمهوری اسلامی ایران با کسب 43 رای از 54 رای کشور های عضو اکوسوک، به مدت چهارسال به کمیسیون مقام زن سازمان ملل درآمد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
روسیه با ارسال اخظاریه ای به سازمان های هواپیمایی، مناطقی از شبه جزیره کریمه و دریاهی سیاه را به طور موقت منطقه خطرناک برای پرواز اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
منابع خبری از حمله انتحاری به خودروی حامل نیروهای امنیت ملی افغانستان و نیز انفجار یک بمب مغناطیسی در کابل پایتخت این کشور خبر دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
فرمانده نیرو های آمریکایی در آفریقا با اشاره به توسعه نفوذ روسیه و چین در آفریقا گفت که ایران نیز به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
پرسپولیس در روزی که گل تکراری خورد، فرصت داشت تا میزبان را با گلهای دو رقمی تنبیه کند اما تیم یحیی حتی با داشتن زوج مغانلو و آل کثیر در به ثمر رساندن فرصت ها عاجز بود و محتاج سیدجلال 39ساله و مدافع شد
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری مجلس شاهد رشد افزایش حقوق سربازان هستیم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توضیحات رییس سازمان انرژی اتمی هدف دشمن مبنی بر توقف غنی سازی در ایران محقق نشد و در حال حاضر برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
معاون وزیر دفاع انگلیس گفته حق اقدام نظامی جدید در افغانستان را برای کشورش و شرکای ناتو محفوظ می داند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در پایان نشست دیروز این کمیسیون با صدور بیانیه ای توضیحاتی درباره نشست امروز ارائه کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: "صحنه جدید درگیری" ممکن است به دلیل نقش رو به فزونی روسیه در قطب شمال در آنجا پدیدار شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
نماینده چین در گفتگو های هسته ای در وین اتریش، تاکید کرد که همچنان مهمترین اولویت تمرکز بر لغو تحریم های آمریکا علیه ایران است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری گفت که این کشور هیچ امتیازی به ایران پیش از اطمینان یافتن از پایبندی کامل تهران به برجام نخواهد داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه 59,536 میلیارد ریال با نماد وسقزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی به 58 درصد از برخورد با ناقضان قرنطینه خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰    
سردار محمدعلی حق بین، هم رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق دقایقی پیش به همرزمان شهیدش پیوست.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۵    
حال با چنین شرایطی و با وجود اینکه مجلس یازدهم دچار ضایعه درگذشت فاطمه رهبر ، آنهم از سهمیه بانوان در بسته شدن لیست در پایتخت بوده ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل با مساعد شدن وضعیت جوی مجددا آغاز شده و تا پایان خردادماه به بهره برداری کامل می رسد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از طراحی بسته های حمایت از تولید برای تسهیل شرایط و کمک به بخش تولید خبر داد و افزود: این بسته ها در راستای حمایت از واردات مواد اولیه ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور گفت: مذاکرات حدود 60، 70 درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
بسته خبری سینما نگاهی دارد بر اخبار کوتاه سینمای ایران و جهان.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
محمدمهدی خالقی، مستندساز مشهدی از دیدار مستندسازان با سردار حجازی حاشیه نویسی کرده است. او به گفت وگو با این مقام نظامی و سؤالی که پرسیده است، اشاره می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
دیدار تیم های نیروی هوایی عراق و تراکتور ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 برنده ای نداشت و هر دو تیم به کسب یک امتیاز بسنده کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
مراسم معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه امروز با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
تیم الریان قطر با وجود گلزنی شجاع خلیل زاده از حریف اماراتی اش شکست خورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
ترکیب تیم فوتبال النصر عربستان مقابل فولاد ایران اعلام شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
نوشیدنی تمر هندی به دلیل جلوگیری از تشنگی یکی از آب میوه هایی است که بسیاری از مردم مشتاق خوردن آن در ماه رمضان هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۰    
انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1400دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود و تا پایان روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۰    
صدر اعظم آلمان اعلام کرد، حضور نیروهای روسیه در مرزهای اوکراین وضعیت متشنجی را به وجود آورده که باعث نگرانی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۰    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دبیرکل سیاسی سرویس اقدامات خارجه اروپا از تشکیل سومین کارگروه برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با توالی بازگشت به برجام خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۰    
نماینده چین در سازمان ملل عنوان کرد که مسئله برداشته شدن تحریم های آمریکا علیه ایران مهم ترین مشکلی است که رفع آن در اولویت قرار دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، پس از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت: تلاش می شود برسیم به مجموعه اقداماتی که آمریکا باید در رفع همه تحریم ها انجام دهد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۰    
حزب عدالت و توسعه ترکیه پیشنهاد تشکیل گروه دوستی با مصر را مطرح کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
ملی پوش وزنه برداری ایران در حرکت یک ضرب دسته 73 کیلوگرم قهرمانی آسیا مدال برنز گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: از قوه قضائیه انتظار می رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی که نام پدر را یدک می کشد، رسیدگی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون با ارسال نامه های جداگانه درگذشت سردار شهید سیدمحمد حجازی را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش الدحیل را آنالیز کرده و شناخت مناسبی از حریف دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
مربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش با تاکتیک ویژه ای مقابل الدحیل صف آرایی می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
مدیریت کل امنیت ملی الجزایر از بازداشت "گروهی" خبر داد که با حمایت مالی نمایندگی دیپلماتیک یکی از کشورهای بزرگ در این کشور مشغول فعالیت های تحریک آمیز بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش به اصلاح مسیر جذب نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: ورود نیروی انسانی به آموزش وپرورش را اصلاح کردیم و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هرکس می خواهد وارد آموزش وپرورش شود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نه تنها طلبی از این سازمان ندارد، بلکه مبلغی هم بدهکار است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی پرونده محیط بانان آملی در معاونت قضایی قوه قضاییه خبر داد و گفت که تاکنون حکم نهایی صادر نشده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مسئولین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس این سازمان دیدار ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی نیروهای مسلح چاد امروز، سه شنبه از مرگ ادریس دبی، رئیس جمهور این کشور که برای ششمین بار پیروز این کرسی شده بود، خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰    
"ولادیمیر ماکی"، وزیر امور خارجه بلاروس به اسپوتنیک گفت: بلاروس به دنبال روابط عادی و برابر با آمریکا است، اما به تحریکات واکنش نشان خواهد داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۰    
آتاناس کراستین، سفیر بلغارستان در روسیه که امروز (سه شنبه) به وزارت امور خارجه روسیه احضار شده بود، اطلاعیه ای درباره واکنش مسکو به اخراج دو دیپلمات روس از صوفیه دریافت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
دولت ایالات متحده آمریکا ده ها اثر تاریخی غارت شده را به سفیر افغانستان تحویل داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سال ها پیش برف شدیدی در تهران در حال بارش بود؛ در حال عبور از نزدیکی های میدان کاج بودم؛ در شلوغی میدان چشمم به صحنه نادر و عجیبی افتاد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۵    
امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ،با صدور پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
تصاویری که وزارت کشور عربستان از اولین افسر زن مسؤول حراست مسجد الحرام منتشر کرد، واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اینکه نگرانی عادی انگاری شرایط کرونایی وجود دارد، راهپیمایی خودرویی نیز نخواهیم داشت و این تصمیمی است که تا این لحظه اخذ شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
بازار رمزارزها نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی نوسانی آغاز کرد که هفته گذشته رکوردهای جدیدی در این بازار به ثبت رسیده بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۵    
قرنطینه مفهوم وسیعی دارد، باید منظور را متوجه شویم. دنیا هم الگوهای متفاوت دارد با این وصف و با هر نوع الگو این اپیدمی با توجه به موتاسیون ویروس موج های جدیدی در جهان ایجاد کرده است حتی بدتر از ایران.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، گفت: قیمت تمام شده واکسن کرونا توسط بخش خصوصی حدود 200 تا 250 هزار تومان است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
تا پایان سال 1398، در مجموع 6 میلیون و 421 هزار و 196 قبض از قبوض شهری پرداخت نشده؛ اما بررسی اعداد و ارقام درآمدهای حاصل از درآمدهای پایدار نشان از آن دارد که تهرانی ها در پرداخت عوارض پسماند مسکونی ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر امور اقتصاد به سوال نماینده شیراز و زرقان قانع نشد و دژپسند کارت زرد گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را مطرح کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
در حالی سازمان اموال تملیکی طی توافقی تصمیم به واگذاری 1500 خودرو وارداتی متروکه در مناطق آزاد گرفته و این پیشنهاد در جریان بررسی قرار دارد که مسئولان مربوطه می گویند برخی محدودیت ها مانع از فروش این ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۵    
عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران توضیحاتی را درباره واردات واکسن توسط بخش خصوصی ارائه کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به ضرورت تقویت ذخایر راهبردی و حمایت از کشاورزان در سال رفع موانع تولید، پیشنهاد پرداخت جایزه تسریع در تحویل گندم را مورد بحث و بررسی قرار داد و مصوب کرد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل درباره جزئیات بورس تحصیلی دانشجویان ایرانی در کشور چین توضیحاتی را ارائه کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گروه خودروسازی سایپا با افزایش و رشد تولید و ایجاد تنوع در محصولات خود توانست گام های بلندتری را نسبت به رقبای داخلی خود بردارد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر راه با بیان "کسانیکه املاک زیادی هم دارند در خطر مالیات نیستند" به امضای قراردادهای صوری توسط برخی مالکان در بنگاه های املاک واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نشست امروز کمیسیون مشترک برجام که قرار بود ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار شود، یک ساعت زودتر برگزار می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در طرح جوانی جمعیت، غربالگری اختیاری آمده که منطبق با استانداردهای تعیین شده وزارت بهداشت و تشخیص پزشک متخصص خواهد بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سید جمال ساداتیان گفت: سرمایه گذاران در سینما، همانند سال های قبل سرمایه گذاری نمی کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
دو بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
تیم فوتبال پیکان دو بازیکن خودش را در بازی با آلومینیوم اراک در اختیار نخواهد داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس باشگاه رئال مادرید می گوید سناریوی بازگشت برنده پنج توپ طلا به این باشگاه به حقیقت نخواهد پیوست.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
نهاد حاکم بر فوتبال اروپا تا چند روز دیگر رأی نهایی خود برای تعیین تکلیف تیم های بنیان گذار سوپرلیگ اروپا را اعلام خواهد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
بازیکنان سپاهان با توجه به تقابل با نساجی قائمشهر، دو جلسه روی چمن مصنوعی تمرین خواهند کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برای برگزاری 4 انتخابات پیش رو تصمیمات ویژه ای اتخاذ شود تا موج چهارم کرونا تبدیل به موج پنجم نشود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
اطلاعات جدید برگزاری مراسم اسکار 2021 منتشر شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
اواخر فصل شفر از من پرسید پست تو چیست و من به او گفتم من با نظر شما عضو استقلال شده ام و شما اطلاع ندارید که من در کدام پست کارایی بیشتری دارم!
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
برهم صالح رییس جمهور عراق در یک تماس تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل درباره عراق و منطقه گفتگو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
یک فعال بازار ارز اظهار داشت: آمار های دقیقی از میزان دلار یا ارز خانگی وجود ندارد، اما طبق گمانه زنی ها میزان دلار های خانگی حداقل به 40 میلیارد دلار می رسد که اگر این حجم از دلار وارد چرخه اقتصاد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
مصرف بنزین در فرودین ماه امسال به 79.6 میلیون لیتر در روز رسید، این در حالی است که سال گذشته ایرانی ها در فرودین ماه روزانه 50 میلیون لیتر بنزین سوزانده بودند که نشان دهنده رشد 60 درصدی در مصرف این ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با توجه به کاهش شدید حجم بارندگی در نخستین ماه بهار 1400، کلانشهر مشهد امسال تابستان سختی را از لحاظ تامین آب پیش روی خود دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در رأی گیری مهمی که برای راهیابی به کمیته ترتیبات پارلمان اسرائیل برگزار شد، از کسب آرای لازم بازماند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، تیم ملی ایران، احتمالا طارمی را در صورت انتقال به یکی از تیم های بزرگ اروپا ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
رئیس مجلس گفت: مردم و بخش خصوصی بدانند مجلس مصمم به تحقق اصل 44 قانون اساسی و پشتیبانی از این بخش است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
نماد معاملاتی 30 شرکت بورسی و فرابورسی حاضر در صنعت سیمان به دلیل اعمال افزایش قیمت موقتا بسته شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر اقتصاد گفت: ما در سال گذشته موفق شدیم تا 35 هزار میلیارد تومان به صورت مستقیم از محل واگذاری ها به خزانه واریز کنیم
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
دومین تست کرونای مدافع پرسپولیس هم منفی شد تا این بازیکن مشکلی برای پیوستن به اردوی سرخپوشان نداشته باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
دادسرای ویژه لواسان با حضور دادستان کل کشور افتتاح یافت و به این ترتیب حوزه قضائی لواسانات به دادگستری ارتقا یافت. عباس نوروزی نخستین دادستان لواسانات شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان توضیحاتی درباره میزان شکایات دانشجویان از آموزش مجازی در ایام کرونا پرداخت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
حکیم زاده با اشاره به تهیه دستورالعمل ارزشیابی پایان سال دانش آموزان گفت: زمان اتمام دوره آموزشی ابتدایی تا 31 اردیبهشت است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 20 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم والیبال جوانان ایران روز گذشته با پیشنهاد بهروز عطایی سرمربی این تیم و موافقت رئیس فدراسیون معرفی شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
زمان برگزاری مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برای دومین بار تغییر کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
داور اهل کشور عمان قضاوت دیدار تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق را بر عهده دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
یکی از انیمیشن سازان کشور می گوید باید انیمیشن سازی از حوزه مدیریت فرهنگی خارج شود به سمت وزارت صنعت برود تا سرمایه ای که لازم دارد تأمین شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
بازیگر قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد وقتی امروز می بینیم سریال تقلیدی و تجمل گرایی مخاطب ندارد، یعنی مردم سریالی می پسندند که به زندگی هایشان نزدیک تر باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس رقابت سوپرلیگ اروپا در خصوص این رقابت با شبکه اسپانیایی صحبت کرد و علت تشکیل این مسابقات را نجات فوتبال دانست.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
اطلاق عبارت معاملات بین المللی در مصوبه دولت در خصوص سامانه تدارک الکترونیک، از این حیث که معاملات فاقد وصف محرمانه را مستثنا از شمول تصویب نامه و مالا مستثنا از حکم قانون می نماید مغایر قانون است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
کانتر پانچ معتقد است آمریکا در حالی به ایران اتهام احتمال دست یابی به سلاح اتمی را میزند که خود تنها کشور در جهان است که از این تسلیحات علیه غیرنظامیان استفاده کرده است.
  • ۱