پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 3 بهمن 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 بهمن 1400 شفاف 2 بهمن 1400 شفاف 3 بهمن 1400 شفاف 4 بهمن 1400 شفاف 5 بهمن 1400 شفاف 6 بهمن 1400 شفاف 7 بهمن 1400 شفاف 8 بهمن 1400 شفاف 9 بهمن 1400 شفاف 10 بهمن 1400 شفاف 11 بهمن 1400 شفاف 12 بهمن 1400 شفاف 13 بهمن 1400 شفاف 14 بهمن 1400 شفاف 15 بهمن 1400 شفاف 16 بهمن 1400 شفاف 17 بهمن 1400 شفاف 18 بهمن 1400 شفاف 19 بهمن 1400 شفاف 20 بهمن 1400 شفاف 21 بهمن 1400 شفاف 22 بهمن 1400 شفاف 23 بهمن 1400 شفاف 24 بهمن 1400 شفاف 25 بهمن 1400 شفاف 26 بهمن 1400 شفاف 27 بهمن 1400 شفاف 28 بهمن 1400 شفاف 30 بهمن 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
آرمن سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان از سمت خود استعفا کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۵    
معاون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد که آنچه یک قانونگذار انگلیسی در مورد اخراجش از پست وزارتی به دلایلی از جمله مسلمان بودن او گفته است، در صورت ارائه شکایت رسمی باید مورد بررسی قرار گیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا معتقد است که اعمال تحریم ها علیه روسیه به دلیل تنش با اوکراین در حال حاضر هیچ اثر بازدارندگی نخواهد داشت .
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق که در فهرست دیدار برابر ایران قرار گرفت به ویروس کرونا مبتلا شد و دیدار برابر ایران را از دست داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
نیروهای ایست-بازرسی در بزرگراه منتهی به بغداد همزمان با افزایش تدابیر شدید امنیتی بدون اعلام دلیلی، راه های ورودی به پایتخت را بستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۵    
شبکه المیادین به نقل از منابع مطلع سوری اعلام کرد درگیری های بسیار سنگینی بین عناصر داعشی و نیروهای قسد در اطراف زندان الصناعه در جریان است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
رییس سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: با هدف راه اندازی بخش اندیشه محور جریان مولد سینمای حوزه هنری، مجله مهم نقد سینما میراث فکری شهید آوینی را در نقد و نظر مباحث سینمایی احیا می کند و از ابتدای سال ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
شاگردان لوچانو اسپالتی با غلبه بر سالرنیتانا به رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا صعود کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
شاگردان یورگن کلوپ در دیداری خارج از خانه موفق شدند بر عقاب های لندنی غلبه کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
هافبک پیشین بایرن مونیخ احتمال بازگشتش به این باشگاه آلمانی را رد نکرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
تیم فوتبال اوساسونا با غلبه بر گرانادا به هفتمین برد خود در رقابت های فصل جاری لالیگا دست یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
تیم نظم آوران سیرجان در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مقابل پدافند هوایی به یک پیروزی آسان رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
کالیاری در دیداری خانگی از هفته بیست ودوم سری A ایتالیا مقابل فلورانسی ها به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
گروه استان ها- مدیر کل راه و شهرسازی البرز در مورد دلایل تاخیر در ساخت و تحویل مسکن ملی شهرستان فردیس توصیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به پیش بینی افزایش 5میلیارددلاری صادرات در سال آینده گفت: در حوزه صادرات افغانستان با مشکلاتی روبه رو بوده ایم ولی در زمان حاضر این مشکلات در حال حل شدن است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، مصوبات ستاد اقتصادی در مورد بورس اجرا می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
گزارش ها حاکی است که طی هفته جاری میلادی، شاخص های اصلی بورس آمریکا شاهد بدترین سقوط خود از زمان شیوع کرونا بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
شهردار منطقه 22 گفت: در گذشته پروانه ساخت و سازها در اطراف دریاچه چیتگر منتهی به راه اندازی چاه های جذبی و سپتیک (مخازن فاضلاب) بود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی باید تلاش کنند که تسهیلاتی را برای زنان، همسران و مادران پزشک و کادر درمان ایجاد کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران گفت: با نصب سیستم فیلتراسیون انتشار آلاینده ها به محیط زیست کاهش پیدا می کند و به دنبال آن باعث کاهش آلودگی هوا در سطح شهرک های صنعتی خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در چند روز اخیر تعداد بیماران سرپایی کرونا در کشور تقریبا، 4 برابر افزایش پیدا کرده که نگرانی زیادی برای ما ایجاد کرده است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر گفت: واکسن آسترازنکا به اندازه کافی وارد کشور شده است و پس از طی مراحل قانونی در اختیار مراکز تزریق واکسن قرار می گیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضا به موضوعات مختلفی از جمله انتصاب غیر قانونی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار پرداختند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به ناهنجاری های ترافیکی و انضباطی موتورسیکلت ها در محدوده مرکزی شهر ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور خدمت به مردم را یک توفیق دانست و تاکید کرد: مسئولین باید این جایگاه را برای خدمت به مردم مغتنم بدانند و عملکردها دگر خواهی در پرتو خداخواهی باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
هیئت وزیران در جلسه عصر امروز خود برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی را مصوب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون درباره آسیب شناسی نحوه تولید و توزیع فرآورده های نفتی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از رفع برخی ایرادات شورای نگهبان در نشست امروز کمیسیون آموزش با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: براساس فرمایشات ائمه اطهار(ع) هیأت کانون جهاد عظیمِ تبیین و روشنگری است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسّلام) بر توجه و عمل به سلوک این بانوی بزرگوار تأکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۵    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه تیم های چین تایپه و هند لغو شد و باید دید که هند به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا از گردونه رقابت ها حذف می شود یا خیر.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۵    
محمد حسن ملک، هنرمند پیشکسوت صنایع دستی در رشته نساجی و دارایی بافی به دلیل بیماری درگذشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
فرماندهی شبه نظامیان کُرد گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که حمله به زندان غویران توسط 200 داعشی انجام شد که تعدادی از آنها دستگیر شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به ساختار و شکل اداره این باشگاه انتقاد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دستم از بازیکن خالی است و نمی دانم چه جور تیم را بسته اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
پاپ فرانسیس خواستار روز جهانی "دعا برای صلح" در روز 26 ژانویه برای ممانعت از بحران اوکراین شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۵    
آژانس فضایی اروپا با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر دقیق نگاه کنید، می توانید اثرات تاریخ را ببینید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۵    
سرمربی صنعت نفت می گوید تیمش احتمالا در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی، بازیکنی را جذب نمی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمله شهرک نشینان علیه فعالان حقوق بشر در کرانه باختری "تروریسم سازمان یافته" است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۵    
وزیر دفاع آلمان گفت، تا مادامی که مزدوران گروه واگنر روسیه در مالی بمانند، ارتش آلمان نیز در این کشور می ماند و عقب نمی نشیند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نیروهای مشترک عراق عملیات پاکسازی صحرای غربی استان الانبار را با هدف ایمن سازی شهرهای این استان در مقابل حملات احتمالی زندانیان داعشی فرار کرده از زندان حسکه را آغاز کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر اسبق انگلیس از مشارکتش در راه اندازی یک طومار اینترنتی با هدف درخواست از دولت فعلی لندن به منظور برگزاری کنفرانس چند ملیتی برای جذب کمکهای مالی برای بحران انسانی در افغانستان خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری با حضور وزیر علوم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
با گسترش شیوع سویه اُمیکرون کروناویروس، ژاپن برای اولین بار از مرز 50 هزار مورد ابتلا در روز عبور و رکورد جدیدی را ثبت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
همزمان با افزایش تنش ها در مرزهای اوکراین، یک کشتی جنگی اسپانیایی با حدود 200 سرنشین به سمت دریای سیاه به حرکت درآمد تا حضور ناتو در منظقه را تقویت کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
ده ها نفر از گروه قومی مسلمان اویغور چین روز یک شنبه در استانبول تظاهرات کردند و خواستار تحریم بازی های المپیک زمستانی ماه آینده در پکن به دلیل رفتار چین با این اقلیت شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
معاون نخست وزیر انگلیس گفت، این کشور "شانه به شانه" اوکراین خواهد ایستاد اما این "شدیدا بعید" است که سربازان انگلیسی به مرزهای روسیه اعزام شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۵    
رهبر انقلاب اسلامی در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تماشای بیش از حد زیاد تلویزیون ممکن است خطر لخته شدن خون در پاها یا ریه ها را تا 35 درصد افزایش دهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۵    
معاون هماهنگی استان های معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه کسری بودجه به 301 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد، گفت: بودجه عمرانی کل کشور به 18 درصد افزایش یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۵    
سرپرست معاونت نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت از بررسی طرح رصد لحظه ای مقدار برداشت نفت خام و میعانات گازی در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۵    
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: بدهی معوقه ایران به سازمان ملل پرداخت شده است و به محض وصول در نیویورک، طبیعتا باید حق رای کشورمان در آغاز هفته بازگردد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۵    
ژاوی 13 بازی بارسلونا را هدایت کرده و نشان داده به برخی از بازیکنان تیم اصلا اعتماد ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
در حالی که دو ماه به پایان سال مانده است هنوز خبری از پرداخت سود سهام عدالت سال 1399 نیست.