چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 9 آذر 1399 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 31 فروردین 1399 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1399 شفا آنلاین 31 خرداد 1399 شفا آنلاین 31 تیر 1399 شفا آنلاین 31 مرداد 1399 شفا آنلاین 1 شهریور 1399 شفا آنلاین 30 مهر 1399 شفا آنلاین 30 آبان 1399 شفا آنلاین 30 دی 1399 شفا آنلاین 30 بهمن 1399 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 1 آذر 1399 شفا آنلاین 2 آذر 1399 شفا آنلاین 3 آذر 1399 شفا آنلاین 4 آذر 1399 شفا آنلاین 5 آذر 1399 شفا آنلاین 6 آذر 1399 شفا آنلاین 7 آذر 1399 شفا آنلاین 8 آذر 1399 شفا آنلاین 9 آذر 1399 شفا آنلاین 10 آذر 1399 شفا آنلاین 11 آذر 1399 شفا آنلاین 12 آذر 1399 شفا آنلاین 13 آذر 1399 شفا آنلاین 14 آذر 1399 شفا آنلاین 15 آذر 1399 شفا آنلاین 16 آذر 1399 شفا آنلاین 17 آذر 1399 شفا آنلاین 18 آذر 1399 شفا آنلاین 19 آذر 1399 شفا آنلاین 20 آذر 1399 شفا آنلاین 21 آذر 1399 شفا آنلاین 22 آذر 1399 شفا آنلاین 23 آذر 1399 شفا آنلاین 24 آذر 1399 شفا آنلاین 25 آذر 1399 شفا آنلاین 26 آذر 1399 شفا آنلاین 27 آذر 1399 شفا آنلاین 28 آذر 1399 شفا آنلاین 29 آذر 1399 شفا آنلاین 30 آذر 1399 
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
کبد در قسمت بالای راست شکم واقع شده است و یکی از اندام های حیاتی بدن است. خون را فیلتر می کند، ویتامین ها و مواد معدنی خاصی را ذخیره می کند و صفرا تولید می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۳    
برای فهم رفتار باید در درجه نخست زمینه شکل گیری این رفتارهای مختلف مورد توجه قرار گیرد و پس از آن و در صورت لزوم، برای تغییر رفتار چاره اندیشی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۳    
همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای تماشای جشنواره بوفه میمون ها به شهر لوپبوری در شمال بانکوک پایتخت تایلند می روند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۴    
تقریبا از میان هر 10 نوزاد، یکی زودتر از موعد به دنیا می آید. به همین دلیل در این مطلب به علائم هشدار دهنده زایمان زودرس، علل، درمان و روش های پیشگیری می پردازیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۴    
تمامی عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه صرف تهیه تبلت برای آموزش آنلاین کودکان متاثر از ایدز خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۲    
ارسال روایت ها باید از طرف خبرنگاران باشد و هر خبرنگار می تواند یک روایت از تجربه شخصی یا اجتماعی خود یا اطرافش در مورد کرونا را ارسال کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۷    
تصویری از خانم افشنگ، معلم مقطع ابتدایی در روستای “باب خالاوی” اشنویه را می بینید که به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، مجبور است هر روز یک مسیر طولانی را برای آنتن دهی و تدریس در سامانه شاد طی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۷    
بارندگی که در آبادان و خرمشهر شدت گرفته است موجب شد تا بسیاری از معابر شهری و روستایی در شهرستان های آبادان و خرمشهر همچنین شادگان دچار آبگرفتگی شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۹    
متخصص اخلاق زیستی اظهارداشت: سزارین انتخابی به عنوان آخرین گزینه است اما آنچه در اصل اخلاقی سیاست گذاری های پزشکی مورد توجه قرار می گیرد موضوع عدالت است و اینکه چه کسی حق سزارین دارد اهمیت می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۴    
پیکر دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) تشییع شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۹    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در برف و کولاک راه روستایی، نوزاد عجول در داخل آمبولانس اورژانس متولد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۹    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ سود موزون بازار بین بانکی در ابتدای آبان ماه سال جاری معادل 23 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۴    
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی IATA اعلام کرد در مراحل نهایی طراحی گذرنامه ای دیجیتال است که بتوان با آن جلوی فروپاشی صنعت جهانگردی در جهان را بگیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۹    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۴    
این واکسن ها پس از تولید، خریداری شده و وارد کشور می شوند. ضمن اینکه در حال مذاکره با دیگر کشورها هم هستیم .
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۴    
اکسیژن موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی به آن نیاز دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۴    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: پیش نیاز حذف ارز 4200 تومانی حمایت های بیمه ای دارو از مصرف کنندگان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۴    
هر زمان که اندام ها، پوست یا سایر قسمت های بدن کشیده و بزرگ می شوند ، "ورم" (Swelling) ایجاد می شود که این معمولاً نتیجه التهاب یا تجمع مایعات است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۴    
شیوع کووید 19 و قرنطینه باعث کاهش فعالیت بدنی در تمام گروه های سنی شده است. سازمان جهانی بهداشت دستورالعملی را برای فعال ماندن و سلامت افراد در این دوران منتشر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۴    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در صورت رزرو یا مصرف خون در سزارین های غیراورژانسی مطابق آیین نامه فعالیت بانک خون بیمارستانی با مرکز درمانی برخورد خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۴    
ما در حال کار بر روی انطباق رویکرد خود با بیماری کووید-19 هستیم و بر این باوریم که این فناوری جدید دگرگون کننده به نفع بیماران خواهد بود
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۴    
برخی ادعاهای داروها به نام معصومین هستند و ادعای پیشگیری و درمان دارند. این ادعاها تلفیقی از باورهای مردم به طب سنتی و باورهای مردم به مقدسات هستند پس در دو حوزه باید وارد شویم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۴    
شهید فخری زاده عمر پربرکت خود را صرف ارتقای دانش و فناوری و امنیت کشور کرد و علاوه بر حوزه صنعت دفاعی یکی از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا نیز بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
در سالهای گذشته از حدود 380 هزار مورد مرگ و میر در کشور، 313 هزار مورد به دلیل بیماری های غیرواگیر و حدود 97 هزار مورد مربوط به پرفشاری خون است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۴    
اگر فردی تست کرونای اش مثبت باشد به مثابه بمب بیولوژیک است و می تواند تعدادی را به دلیل سرایت بالا، دچار بیماری کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۹    
بیش از هر زمان دیگر در کشور نیاز به شناخت اپیدمولوژیک بیماری های چشمی حس می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۴    
در دوره ای که با کمبود ماسک مواجه بودیم، توجه زیادی به کیفیت ماسک ها نمی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
برای بیمه شدگان دارای بیماری های ویژه، صفر بوده و فرانشیز داروهایی با میزان 15 درصد و کمتر از این مقدار نیز، بدون تغییر، قابل محاسبه می باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹    
جامعه پزشکی معتقد است که این طرح می بایست به صورت تدریجی اجرا شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
از آنجا که قسمت های مختلف مغز مسئول کنترل بخش های مختلف بدن هستند، علائم سکته مغزی بستگی به بخشی از مغز دارد که درگیر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
تشکیل کمیته علمی با حضور نخبگان و افراد صاحب تجربه در طب سنتی، از همان ابتدا در دستور کار دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت قرار گرفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۴    
برای کنترل افراد کرونا مثبت و ممانعت از حضور آنها در حمل و نقل عمومی و ادارات امروز مصوبه ای داشتیم. طبق این مصوبه، همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت الزامی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
اگر باز هم به این سمت برویم که اوضاع عادی شده است، دوباره همان اتفاقی رخ خواهد داد که اردیبهشت ماه بنده تذکر دادم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۴    
دانشمندان آمریکایی اعلام کردند وجود یک علامت در بیماران می تواند نشان دهنده وقوع سکته قلبی مرگبار باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۴    
یکی از جنبه های مثبت خوردن کلم در حاملگی، وجود فیبر زیاد در آن است که مانع یبوست خواهد شد؛ اما نقطه منفی آن این است که مقدار فیبرموجود ممکن است باعث نفخ شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۹    
مراکز سرپایی و تست گیری از افراد مشکوک در کشور حداقل به 5 هزار مرکز یا پایگاه یا مرکز مدیریت بیماری را در شهر ها و حاشیه شهر ها برسانیم
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
داروی کاهش خونریزی در زمان جراحی موسوم به aprotinin می تواند مانع از ورود کروناویروس به سلول های میزبان شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹    
نتایج نشان داد 52 درصد بیماران (و تنها 3 درصد گروه کنترل) دارای آبریزش شدید بینی بودند. همچنین این علائم همراه با گرفتگی بینی بود که معمولاً تا 12 روز ادامه داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
افزایش ماده سفید با افزایش ریسک سکته، زوال عقل، ناتوانی های جسمی، افسردگی و کاهش توانایی های فکری مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۳    
مجوزهای مورد اشاره بر اساس مأخذ قانونی به صورت موقت 6 ماهه صادر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۳    
با وجود ادعای مسئولین درباره عدم کمبود انسولین در داروخانه ها، روایت های میدانی از مشکلات بیماران دیابتی برای یافتن انسولین و توزیع محدود این دارو در داروخانه ها حکایت دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۶    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۱    
متاسفانه شیوع کروناعلاوه بر درگیری های ریوی به ایجاد لخته خون در عروق مغز و بروز سکته مغزی در برخی مبتلایان منجر شده است که همین مسأله ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۳    
تالاب سیاه درویشان یا مرداب سیاه درویشان جزو زیباترین تالاب های خاورمیانه به حساب می آید که در شمال صومعه سرا در استان گیلان قرار دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۸    
محسن حسینخانی اظهار کرد: فراموش نکنید برخی از علایم ابتلا به ویروس کرونا و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن مثل بی حالی مشترک هستند، پس باید دقت بیشتری در تشخیص وضعیت جسمی خودمان داشته باشیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۳    
رئیس انجمن مامایی ایران و عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: به صورت کلی،انتخاب تقویمی زمان تولد از تیم درمان شروع شد که بدون توجه به اینکه بارداری باید خود به خود خاتمه پیدا کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۸    
دکتر "سانجی میشرا"اظهار کرد: اگرچه هنوز جزییات کاملی از تجزیه و تحلیل موقت شرکت های دارویی Moderna و Pfizer/BioNTech و AstraZeneca (که طبق توافق با دانشگاه آکسفورد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۳    
دکتر رضا عرفانیان اظهار کرد: بیماری پولیپ بینی زائده ای به شکل اشک و غیر سرطانی است که در بینی یا حفره سینوس تشکیل می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۸    
با وجود اینکه ویروس کرونا کسب و کارها را نشانه گرفته و حول محور خود می چرخاند، اما تعداد زیادی کلینیک و مراکز زیبایی به فعالیت خود ادامه می دهند، مورد استقبال مردم واقع می شوند و کسب و کارشان سکه است.