جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۴۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 3 فروردین 1400 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1400 شفا آنلاین 31 خرداد 1400 شفا آنلاین 31 تیر 1400 شفا آنلاین 31 مرداد 1400 شفا آنلاین 31 شهریور 1400 شفا آنلاین 30 مهر 1400 شفا آنلاین 30 آبان 1400 شفا آنلاین 30 آذر 1400 شفا آنلاین 30 دی 1400 شفا آنلاین 30 بهمن 1400 شفا آنلاین 1 اسفند 1400 شفا آنلاین 1 فروردین 1400 شفا آنلاین 2 فروردین 1400 شفا آنلاین 3 فروردین 1400 شفا آنلاین 4 فروردین 1400 شفا آنلاین 5 فروردین 1400 شفا آنلاین 6 فروردین 1400 شفا آنلاین 7 فروردین 1400 شفا آنلاین 8 فروردین 1400 شفا آنلاین 9 فروردین 1400 شفا آنلاین 10 فروردین 1400 شفا آنلاین 11 فروردین 1400 شفا آنلاین 12 فروردین 1400 شفا آنلاین 13 فروردین 1400 شفا آنلاین 14 فروردین 1400 شفا آنلاین 15 فروردین 1400 شفا آنلاین 16 فروردین 1400 شفا آنلاین 17 فروردین 1400 شفا آنلاین 18 فروردین 1400 شفا آنلاین 19 فروردین 1400 شفا آنلاین 20 فروردین 1400 شفا آنلاین 21 فروردین 1400 شفا آنلاین 22 فروردین 1400 شفا آنلاین 23 فروردین 1400 شفا آنلاین 24 فروردین 1400 شفا آنلاین 25 فروردین 1400 شفا آنلاین 26 فروردین 1400 شفا آنلاین 27 فروردین 1400 شفا آنلاین 28 فروردین 1400 شفا آنلاین 29 فروردین 1400 شفا آنلاین 30 فروردین 1400 شفا آنلاین 31 فروردین 1400 
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
از 25 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین 1400 تعداد 83 هزار و 352 مورد از اماکن عمومی مورد بازرسی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار گرفت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۳    
تصاویری از بازارچه های خیابانی در ویتنام را در ادامه ببینید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۲    
پس از تشخیص بیماری لنفوم نان هوچکین یا هوچکین در فرد، پزشک معالج با انجام اقداماتی مرحله بیماری را ارزیابی می کند، زیرا مرحله بیماری در انتخاب نوع درمان و پیش آگهی بیمار تأثیرگذار است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۱    
در این مدت تعداد 2792 مورد بازرسی از پایانه های مسافربری درون و برون شهری انجام شد که طی آن تعداد 13 پایانه به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۶    
کارن نیبرگ، مهندس مکانیک فضانورد ناسا، نحوه شستشوی موهای خود در فضا را نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۲    
این ژن های زامبی که نوعی خاصی از سلول های التهابی به نام گلیال (سلول های غیر نورونی دستگاه عصبی مرکزی) به شمار می روند
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتقاد از صدور مجوز سفر های نوروزی، گفت: متأسفانه از روز اول فروردین سیل بیمارانی را داریم که به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۳    
با ترکیب مواد غذایی غنی از مواد مغذی و انجام تمرینات مناسب، بر بهبود قدرت و استقامت عضلانی تمرکز کنید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۸    
لرزه ای به بزرگی 4/4 ریشتری که در عمق 19 کیلومتری از سطح زمین در حوالی نهاوند در مرز استان همدان و لرستان و در ساعت 16 و 36 دقیقه رخ داد که سه تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۴    
مصرف برخی از مواد غذایی و مکمل ها می تواند در کنار درمان های دارویی و با مشورت پزشک، علائم اضطراب و استرس شدید را تا حد زیادی مهار کند
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۴    
دیابت نوع 1 نوعی بیماری خود ایمنی است که مانع تولید انسولین توسط پانکراس می شود و هیچ راهی برای جلوگیری از ابتلا به آن وجود ندارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
نشستن و بی تحرکی برای ساعات طولانی چه پشت میز کار باشد و چه مقابل تلویزیون در خانه، می تواند مشکلاتی را برای سلامتی به وجود می آورد. اما راه حل هایی نیز برای پرهیز از این عوارض وجود دارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۴    
طی دودهه اخیر، توجه به استفاده منطقی و علمی از ظرفیت طب های سنتی و مکمّل در نظام های سلامت دنیا افزایش قابل توجهی یافته است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۹    
با احتساب قیمت کنونی ارزش کل بازار بیت کوین 1.01 تریلیون دلار است و تعداد کل بیت کوین های موجود در بازار نیز 18 میلیون و 661 هزار و 812 توکن برآورد می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۴    
این مطالعه که روی 1270 نفر از افراد در استان تهران به سفارش ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران انجام شده
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۳    
در این گزارش 10 عکس منتخب زمین از فضا را مشاهده می کنید که شامل تغییر پوشش یخ، میانگین های بلند مدت و الگوی آب و هوایی و... است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی دانشکده پزشکی گفت: پس از انجام آزمایش های سریع و پی سی آر مشخص شد که در شبانه روز اخیر 37 نفر اهالی شهرستان های ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی پروژه واکسن فخرا نحوه ثبت نام داوطلبان و واجدان شرایط دریافت واکسن فخرا را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۸    
وزارت علوم و دانشگاه ها سال پر قانون و آیین نامه ای را سپری کردند قوانینی که برخی از آنها در راستای تسهیلات کرونایی به دانشجویان بود و برخی برای اولین بار تصویب و کلید خورد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۳    
پوست بین ناخن ها و استخوان اصلی حالت اسفنجی پیدا می کند و هنگام فشار دادن روی پایه ناخن، احساس می کنیم که صفحه ناخن حرکت می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۸    
یکی از مشکلات شایع در ایام نوروز، رودل است. علائم این بیماری برای فرد بیمار ناراحتی های زیادی مانند دل درد، تهوع و استفراغ به وجود می آورد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۳    
تصویری زیبا از حرم امیرالمومنین علی علیه السلام و معابر اطراف حرم در نجف اشرف را می بینید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۴۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا درباره ترس و وحشت برخی دانشجویان از انجام فعالیت های پژوهشی اظهار کرد: بیشتر ترس دانشجویان از پژوهش به علت دانش ناکافی است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
اولین عملکرد کیسه صفرا ذخیره صفرا است که توسط کبد ترشح می شود تا به هضم چربی ها در رژیم غذایی ما کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۳    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: اگر بخواهیم به رژیم چه از بُعد درمانی، چه از بُعد زیبایی بی نیاز شویم، باید از ابتلا به اضافه وزن پیشگیری کنیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۸    
خرداد 99 در وزارت آموزش و پرورش با توجه به زیست بوم جدیدی که شکل گرفته بود و برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده در حال انجام بود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۸    
سرهنگ علی محمد رجبی گفت: افراد سودجو با سوءاستفاده از مناسبت ها و موقعیت های مختلف درصدد کلاهبرداری و سودجویی از شهروندان هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۳    
ناصر رضایی پور اظهار داشت: نخست باید بدانیم که ما تنها باید سوءمزاج خود را درمان کنیم و تبدیل مزاج، کار درست و گاهی ممکن نیست و هرکس باید در محدوده مزاجی که خداوند برایش مقدر کرده ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۳    
علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده های شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای کندوان، سوادکوه و هراز هستیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۳    
بهزاد وحیدنیا ضمن تشریح ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم در سراسر کشور در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز خدمات تلفنی 1480 به طور مستمر به مردم ارائه خدمت خواهد کرد و مشاوره های تلفنی انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
به گفته کارشناسان، خستگی صبحگاهی مکرر می تواند نشانه ای از برخی بیماری ها باشد و این مساله را باید با پزشک خود مطرح کنید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
مجید صفاری نیا اظهار کرد : "ماندن در خانه" با ماهیت تکاملی انسان به دلیل ذات اجتماعی، تمایل به شادی و نشاط، جمع و اجتماعات گروهی همخوانی ندارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
به گفته بسیاری از کارشناسان مهریه در جامعه امروزی ما کارکرد پیشین خود را از دست داده و به مکانیسمی جبرانی برای حقوق نداشته زنان تبدیل شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
سیما سادات لاری بیان کرد: از دیروز تا امروز 3 فروردین 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7 هزار و 290 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 749 نفر از آنها بستری شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
زهرا عبداللهی اظهار کرد: در حال حاضر میزان شیوع دیابت در کشور حدود 10درصد است و این به معنی آن است که تقریبا از هر 10 ایرانی یک نفر به دیابت مبتلا است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
علیرضا رئیسی گفت: امیدوارم هموطنان عزیز در ایام نوروز همچون گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا هر چه زودتر این بیماری به پایان برسد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۸    
در پاندمی کرونا و محدودیت های فعلی در تعاملات و رفت و آمدها، لغو شدن دیدارهای اجتماعی، مهمانی ها، سفرها و بسته شدن مدارس، باعث شد تا نوجوان از این فضا برای ارضای نیازی که اقتضای سنش است بسیار دور شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۳    
یک موشک مرحله اول یا بوستر سایوز 2.1a حامل 38 ماهواره از 18 کشور از پایگاه فضایی بایکونور در کیزیلوردا در قزاقستان به فضا پرتاب می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۸    
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۳    
پیش از آغاز سال نو 9 شهر در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد قرمز و 31 شهر نارنجی وجود داشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
شفاآنلاین سلامت براساس نتایج یک تحقیق جدید، که در مجله پزشکی نیچر منتشر شده است، معمولا عوارض و پیامدهای کووید 19 برای مدت چهار هفته باقی می ماند اما در یک سوم افراد این عوارض و علائم برای مدت بیش از ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۸    
شفاآنلاین سلامت رسانه های آمریکا گزارش دادند در تیراندازی یک مرکز تجاری در شهر بولدر ایالت کلرادو دست کم 10 نفر کشته و چند نفر زخمی شدند. یک نفر از قربانیان پلیس است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
زمان برگشت از سفر را مدیریت کرده و صرفا به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول نکنند؛ چراکه با توجه به نیاز به تردد در هر دو سمت جاده ها ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
این موفقیت یعنی می توان روند رشد جنین را دقیقتر بررسی کرد و به دلایل مختلف سقط جنین پی برد و مهم تر از اینها به رشد جنین بدون نیاز به مادر چند قدم نزدیک تر شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۸    
نادر توکلی، در دومین روز بهار 1400 از بیمارستان های فیروزآبادی، لولاگر و شهدای یافت آباد بازدید کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۸    
کدهای بورسی صادر شده تا اواسط اسفند ماه 36 میلیون و 800 هزار کد بوده که نسبت به سال 1398، 25 میلیون و 135 هزار کد افزایش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۸    
صبح امروز سوم فروردین پانصد پاکبان واکسینه می شوند و در روز بعد نیز مابقی پاکبانان واکسن علیه کروناویروس را دریافت می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۳    
بی خطری به دو بخش، کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود. تا این لحظه، بی خطری واکسن در کوتاه مدت ثابت شده به عبارتی در کوتاه مدت خطر یا عارضه ای برای داوطلبان دریافت کننده واکسن مشاهده نشده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۳    
اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۸    
متوسط قیمت زمین در همین دوره زمانی در تهران قیمتی معادل 41 میلیون و 273 هزار تومان در هر متر مربع اعلام شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۸    
آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۳    
با همکاری گروهی از بهترین کارشناسان ژنتیک مجتمع و جمعی از کارشناسان داوطلب با کمترین امکانات بیش از 50 هزار تست بدون خطا انجام شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۳    
کشورها در سراسر اروپا که قبلا به واکسن آسترازنکا- آکسفورد مجوز داده بودند، پس از اینکه شماری از افراد مدت کوتاهی پس از دریافت واکسن دچار لخته های خونی یا سایر اختلالات خونی شدند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۸:۱۸    
شبکه ملی تحقیقات بیماری های تنفسی با هدف شناسایی تغذیه مناسب، حفظ وزن مطلوب و تعیین تداخلات دارو_ غذا در بیمارانی که مبتلا به کرونا بوده اند توصیه هایی ارائه کرده است که در ادامه می آید: