پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی جرمی مستمر تلقی می شود، به تعبیر دیگر مقدمه جرم تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تخریب و اتلاف خاک کشاورزی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۲    
ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته جاری با افت 817 هزار و 984 تومانی نسبت به هفته قبل به 18 میلیون و 816 هزار و 564 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۲    
60 درصد فروش سهام عدالت بعد از عید غدیر قابل انجام است. حال سوال اینجاست که ارزش 60 درصد سهام عدالت چقدر است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مجتبی نوروزی، معاون سابق رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در مطلب زیر به مجموعه داستان و شیخ گفت رهنورد زریاب، نویسنده صاحب نام افغانستانی پرداخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۷    
یم های استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر به دفعات بازیکن بی کیفیت خارجی جذب کرده اند و به همین بهانه مشکلات مالی زیادی به این 2 تیم تحمیل شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۷    
محققان معتقدند بهترین روش ضدعفونی کردن اشیای کاغذی در صورت آلوده شدن به ویروس کرونا، قرنطینه کردن آنهاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۵    
مدیر عامل این سازمان از پیشرفت 45 درصدی فاز اول پروژه مجتمع خدمات خودرویی سامان بهمن تا انتهای سال جاری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۵    
شیوه نامه اجرایی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و تمامی پرداخت های مشابه حقوق و دستمزد دستگاه های اجرایی در سال 1399 از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
ستاره اسماعیلی می گوید قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در کشور قرار گرفت و خیلی دیده نشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۵    
باوجود مذاکرات چند ماه اخیر فدراسیون تیروکمان برای جذب مربی خارجی، همچنان زهرا نعمتی بدون مربی به کار خود ادامه می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۲    
پس از ابلاغیه دوم اردیبهشت ماه سال جاری مقام معظم رهبری درخصوص موافقت با برنامه دولت برای آزادسازی سهام عدالت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۱    
عباس محمدیان - رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۱    
آکسفورد اعلام کرد که تست واکسن کرونا که بر پایه پروتئین های تنباکو است مرحله تست انسانی را با موفقیت طی کرده و این واکسن تا به حال نتیجه منفی نداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۵    
بررسی قیمت خودرو های پرتیراژ داخلی دو خودروساز بزرگ نشان میدهد کوییک R و دنا پلاس به ترتیب با قیمت های 119 و 248 میلیون تومان گران ترین خودرو های این دو خوروساز در این بررسی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۶    
مشخصات فنی سایپا و ساینا در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو بهتری بخرید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهوری به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که مسؤولان اداری و اجرایی، مسؤولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در سازمان های اداری و حاکمیتی کشور را بر عهده دارند و رعایت نکردن دستورالعمل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۷    
درباره کار های کم اهمیت یا باید سریع تصمیم گیری کنید یا اینکه آن ها را به افراد دیگری واگذار کنید، اما کمال گرا ها تمایلی به بی اهمیت دانستن تصمیمات ندارند و در نتیجه دوست ندارند با واگذار کردن کار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۱    
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان ایجاد موزه تخصصی سنگ قبر می تواند از جذابیت بسیار برای گردشگران برخوردار باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۵    
محققان دریافتند افرادی که حدود 10 شب می خوابند و خواب شبانه شان حدود 6 تا 7 ساعت است با خطر کمتر ابتلا به بیماری آلزایمر روبرو هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۲    
یکی از قابلیت های جدیدی که به iOS 14 اضافه شده، این است که این سیستم عامل زمانی که یک اپلیکیشن از دوربین یا میکروفون استفاده می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۷    
متخصص جراح مغز و اعصاب بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: طی یک عمل موفقیت آمیز سوزنی که در مغز نوزاد هفت ماهه چابهاری بود به سلامت خارج شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۱    
گزارشی جدید نشان می دهد احتمالا کاربران نسل های آینده رایانه های مک می توانند با استفاده از صورت خود، قفل دستگاه هایشان را باز کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۷    
مرسدس بنز در تاریخ 12 شهریورماه سال جاری از مدل 2021 خودرو لوکس کلاس S رونمایی خواهد کرد که از فناوری ایمنی کیسه هوای سرنشینان عقب بهره می برد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۶    
تست کرونای محمدرضا کلائی،شهردار مشهد مثبت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۶    
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر این که همه گیری بیماری کووید19 در ایران و جهان کماکان تداوم خواهد داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۲    
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 از روز دوشنبه 13 مردادماه سال جاری می توانند برای دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون خود اقدام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۰    
رحمت خدام احمدی مدرس و سازنده دوتار در مشهد است. اینجا از پرنده ای که روی تار او نشسته می پرسد: چی بزنم؟ و شروع به نواختن تار می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر آموزش وپرورش از امکان اتصال تلویزیون های خانگی به شبکه شاد در به روزرسانی های آینده برنامه شاد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۱    
عصر امروز یکشنبه 5 مردادماه در خانه استاد نجیب مایل هروی پروتکل های اعطای تابعیت به استاد انجام شد و به گفته مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی تا یک ماه دیگر شناسنامه ایشان صادر خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۵    
بر اساس اعلام سازمان بورس، روز چهارشنبه 8 مرداد ماه عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد که حداکثر 596 هزار تومان نقدینگی می خواهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۱    
پزشک تیم ملی فوتبال اوکراین به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در 48 سالگی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۲    
معاون بازار فرابورس با بیان اینکه چهار شرکت در صف عرضه اولیه در فرابورس هستند، گفت: سهام یکی از چهار شرکت مذکور، اواخر همین هفته عرضه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در بدن فرد مبتلا به معنای غیر آلوده بودن فرد بیمار نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۷:۱۰    
تحلیلگران می گویند اونس طلا در معاملات هفته جاری رسیدن به مرز 1920 دلار را هدف گرفته و به نظر می رسد مانعی برای صعود بیشتر این فلز ارزشمند و شکسته شدن مرز 2000 دلار وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۷    
همه چیز درباره تولید، مصرف و آسیب های سیگار؛ واقعیت هایی که خیلی ها آن را جدی نمی گیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی از ابلاغ دستورالعمل محدودیت کرونایی به دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۵    
این روز ها که دماسنج ها تب کرده اند و دمای هوا را بالاتر از روز قبل نشان می دهند توجه به برخی رژیم های غذایی برای تأمین آب مورد نیاز بدن خصوصاً افرادی که بیرون از منزل یا محیط های سربسته هستند ضرورتی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با توجه به شرایط ویژه جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا با آمادگی کامل، سال تحصیلی جاری را از 15 شهریورماه امسال آغاز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۵    
لیگ برتر بسکتبال قرار است از مهرماه استارت بخورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۲    
در حالیکه هادی ساعی حمایت کمیته ملی المپیک از سعید معروف برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ioc را اعلام کرده اما خبری از کاپیتان تیم ملی والیبال نیست و خبر نداریم او این روزها در کجای این کره زمین زندگی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۶    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در اردیبهشت ماه امسال از بین 44 کالای اساسی و مهم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی گفت: 97 درصد آب مورد نیاز استان از سفره های زیرزمینی برداشت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۶    
فرمول یک پس از 4 ماه غیبت، از امشب با حضور چهره های مردمی و با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۶    
پس از جلسه مسئولان ورزش مشهد مقرر شد جبار قوچان نژاد برای بازگرداندند پیام به لیگ برتر والیبال با داورزنی وارد مذاکره شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۷    
استاد برجسته و چهره ماندگار و پیشکسوت دانشکده فنی دانشگاه تهران و پدر علم متالورژی ایران، دکتر رامز وقار بدرود حیات گفت و رخ در نقاب خاک کشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۷    
پیگیری برخی رسانه ها حکایت از آن دارد که سند هیچ برشی از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف و امور خیریه زده نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۷    
وزیر کشور گفت: آموزش و پرورش در زمره بخش های خدمت رسانی است که همه ملت ایران از آن بهره مند می شوند و هر امکان و کمکی به آموزش و پرورش کشور برابر با کمک به کل ملت ایران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۱    
رییس ستاد کل نیرو های مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات افتخارآمیز مرصاد تاکید کرد: دست انتقام خداوند در عملیات مرصاد از متن اراده رزمندگان اسلام و فرزندان ملت ایران به درآمد و در معادله معکوس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۵    
طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک 2 عضو جدید به کمیسیون اضافه شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۲    
تیم فوتبال منچستریونایتد هفته آینده مذاکرات خود را با رئال برای انتقال رودریگز آغاز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۶    
پاسخ دادن به تماس صوتی با استفاده از ساعت هوشمند کار چندان آسانی نیست، به خصوص اگر کاربر مشغول انجام فعالیتی با دستانش باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۶    
جلسه کمیسیون ماده پنج استان با موضوعات شهر های مشهد، تایباد و رشتخوار مطرح و برای آن ها تصمیمات لازم گرفته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۷    
بازار طلا امروز (یکشنبه) همچنان تحت تاثیر افزایش قیمت انس جهانی، شاهد گذر سکه بهار آزادی از مرز 11 میلیون تومان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل خانه جوانان خراسان رضوی از انعقاد تفاهم نامه میان این تشکل و شعبه شش تأمین اجتماعی مشهد برای بیمه کردن جوانان به ابتکار خانه جوانان خراسان رضوی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۵    
یکی از پزشکان شاغل در بیمارستان 17 شهریور مشهد وابسته به تامین اجتماعی خراسان رضوی روز یکشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان باخت و شهید خدمت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۵    
اوایل دهه 70 اولین باری بود که ارگ بم را دیدم و در نظرم یکی از عجایب هفتگانه جهان آمد. یک روز گرم پاییزی بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۲    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: جایگزینی ال پی جی با بنزین نیاز به حدود چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد و سالانه 250 میلیون دلار سود نصیب کشور می کند،
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۲    
وزارت ورزش، جلوی بازگشت استراماچونی به بهانه دلار و مسائل ارزی کشور ایستاد، اما در برابر دلارهای بی زبانی که به امثال بودروف داده شد سکوت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۲    
بررسی وضعیت اجاره خانه در منطقه 4 مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۲    
روایت فعالیت های گروه جهادی هم کاسه که هدفش بهبود وضعیت همسایگان است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۶    
استقلال به احتمال زیاد مقابل پارس جم با همان روش چهار دفاع به میدان خواهد رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۰    
روزنامه گاردین در گزارشی به تاثیر سیاست های وزیر امور خارجه آمریکا بر رویکرد های اتخاذی و اقدامات در دولت این کشور پرداخت و با اشاره به اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده ویژه ایران در امور افغانستان به ادعای بی اساس زلمی خلیل زاده نماینده آمریکا در امور افغانستان، پاسخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۷    
کودک نیشابوری در دستگاه کوره آجر پزی به کام مرگ کشیده شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۱    
یک حقوقدان عراقی تاکید کرد که براساس قوانین و توافقات موجود، ایران و سوریه می توانند آمریکا را به محاکمه بکشانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: با افزایش شاخص بهره مندی آب 11 روستای این شهرستان از چرخه آبرسانی تانکری خارج شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۶    
رئیس جامعه هتل داران کشور با اشاره به اینکه در مورد قرنطینه اجباری مسافران خارجی به کشور در برخی از هتل ها ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته ایم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۶    
فرید جواهرزاده - رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰    
تغییرات بهای کارخانه محصولات ایران خودرو براساس دستورالعمل شورای رقابت برای اجرا در سه ماه دوم سال 99 منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۱    
سالار عقیلی که پیش تر به همراه همسرش حریر شریعت زاده و فرزندش ماهور کنسرت خانگی برای مخاطبانش برگزار کرده بود این بار بر روی صحنه بزرگ تالار وحدت و با همراهی ارکستر، اجرای آنلاین برگزار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2333 بیمار جدید کووید - 19 در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۶    
معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توئیتر نوشت: امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دستورالعمل نحوه اتصال متقابل اپراتور ها با پیام رسان ها را تصویب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بنای مزار روستای افکان شهرستان بجستان در این استان به شماره 139 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۰    
دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک ها در 4 ماه ابتدای امسال 92 هزار و 450 فقره تسهیلات ازدواج به زوج های خراسانی پرداخت کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۵    
افزایش سهم سالمندان در جمعیت کشور، خروج افراد با سن بالا از بازار کار به سبب بازنشستگی (مشاغل رسمی و غیررسمی) می تواند موجب تسریع افزایش جمعیت غیرفعال شده باشد که در کاهش نرخ بیکاری بهار موثر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۶    
تفاهم نامه تخصیص زمین به منظور تامین مسکن ایثارگران مشهد مقدس بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تفاهم نامه تخصیص زمین به منظور تامین مسکن ایثارگران مشهد مقدس بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۰    
ثبت نام در طرح جدید مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز تا هفت مرداد به مدت سه روز به صورت شبانه روزی آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۱    
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح پرستار در منزل به عنوان یک طرح جانبی در جهت کاهش بار بیماران بستری در بیمارستان ها با همکاری مراکز خصوصی پرستاری در حال اجرا بوده و این خدمات با تعرفه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس کمیسیون بهسازی و توسعه توس شورای شهر مشهد گفت: طرح راهبردی توس بر محور فرهنگ است؛ چراکه در توس فرهنگ به عنوان یک اصل مهم تلقی شده است و عمده کاربری ها فرهنگی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۱    
در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که دلار دارد برای خودش اوج می گیرد و به قیمت های بلندپروازانه اش می رسد و این طور که پیداست به این راحتی ها بی خیال نمی شود و پایین نمی کشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۱    
با فاصله افتادن میان آخرین قیمت با قیمت پایانی در اغلب نماد ها طی معاملات روز شنبه و همزمان ریزش نرخ دلار در ساعات پایانی بازار می شد حدس زد که امروز یکشنبه شاخص کل قرمز باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال کار روی امکانات مختلفی هستند. در این میان، امکانی برای کاربران فراهم می شود که از حساب کاربری شان روی دستگاه های مختلف به صورت هم زمان استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور درحالی از پرداخت وام ویژه به 3 میلیون خانوار خبر داد که این کمک ها گستردگی لازم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر را ندارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
شرکت بزرگ فناوری اپل در راستای هدف کاهش وابستگی به چین، تولید آیفون 11 در کارخانه فاکس کان در شهر شمالی چنای هند را آغاز کرده است و قصد دارد به زودی آیفون اس ای 2020 را هم در کارخانه ویسترون در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۲    
سید محمدرضا هاشمی – روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۶    
فدراسیون فوتبال ایران در اقدامی باورنکردنی، پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان کشورمان انتخاب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۶    
شاید در نگاه اول تنها چیزی که آن ها را کنار هم قرار می دهد، کارآزموده بودنشان در بیشتر ژانرهای سینمایی باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۶    
گفت و گوی شهرآرا با جعفر شالچی بنیان گذار بنیاد نیکوکاری حرکت انسانی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۰    
رییس قوه قضاییه با اعلام اینکه 250 هزار حکمی که ماده 100 صادر کرد بایستی بررسی شود، گفت: ماده 100 نباید منبعی برای کسب درآمد و رفع مشکلات مالی شهرداری ها باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: از 28 تیرماه تا 3 مردادماه 4288 نفر با حضور در پایگاه های اهدای خون استان خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۲    
میلاد زکی پور آینده استقلال را در لیگ بسیار روشن تصویر می کند و بر این باور است که تیمش می تواند در جایگاه دومی قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۲    
پزشکان انگلستانی اعلام کردند که قرمزی و جوش در دهان جدیدترین علائم کرونا است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
از دیروز (4 مردادماه) سرپرستان خانوار با ارسال پیامکی کدملی خود به سرشماره 300073640 اقدام به ثبت نام برای دریافت کمک ودیعه مسکن کرده اند که ثبت نام تا 9 مردادماه ادامه خواهد یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
پس از گذشت حدود سه هفته هنوز هیچ کسی در کشور زورش به اپراتور ها برای بازگرداندن قیمت بسته های اینترنت موبایل به وضعیت سابق نرسیده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
ارزش پرتفوی سهام عدالت برای مشمولان با دارایی 500 هزار تومان را در نمودار زیر مشاهده نمایید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۶    
به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکن و کادر تیم ناگویا، بازی این تیم با هیروشیما لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷    
ثبت نام در دوره های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۷    
انگار هیچ کار بچه های این دوره وزمانه در کنترل پدر و مادر ها نیست. دیگر نه می توان درباره نوع لباس پوشیدنشان اظهارنظر کرد، نه درباره رفت وآمد و نه حتی درباره انتخاب شریک زندگی شان.
  • ۱