جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۳۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
قیمت اوراق مسکن نسبت به اوایل ماه جاری تغییر چندانی نداشته و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل های تهرانی برای این اوراق باید 24 میلیون و 912 هزار تومان پرداخت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۱:۱۲    
ملکه گدایان، نام سریالی از حسین سهیلی زاده است که قسمت اول آن در تاریخ 17 دی 1399 با حضور بازیگرانی همچون باران کوثری، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین و رویا نونهالی، منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز شنبه سیزدهم دی ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۶    
بسیاری از گردانندگان سایت های شرط بندی در ترکیه اقامت دارند و از آنجا جیب ایرانی ها را خالی می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۵    
شواهد و قرائن نشان می دهد که بین نیرو های اعتدالی، اجماعی بر روی معرفی آقای علی لاریجانی به عنوان نامزد انتخابات سال آینده در حال شکل گیری است که البته در این باره بعید نیست از پشتیبانی جریانات اصلاح ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز دوشنبه 8 دی ماه 99 با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته، 121 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 54 هزار و 814 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱    
محسن افشانی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش اطلاعات عجیب و غریبی از دستگیری میلادحاتمی فاش کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
پیکر مرحوم مصطفی فاطمی امروز یکشنبه 7 دی ماه 99 در قطعه 43 (هم جوار با قطعه هنرمندان) بهشت زهرای تهران تشییع و تدفین شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۷    
مینا نامداری یکی از اینفلوئنسر های اینستاگرامی است که مقیم ترکیه بوده و در زمینه مد و لباس فعالیت دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۲    
چند ماهی می شود که سروکله شان در تهران پیدا شده و ممکن است شما نیز آنان را در خیابان دیده باشید. کوله پشتی دارند و کنار خیابان می ایستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۲    
باشگاه کوهنوردی تهران با انتشار بیانیه ای به شرح حادثه بهمن در آهار و چگونگی مفقودی دکتر سیدمصطفی فاطمی، دندانپزشک و سردبیر سابق ایسنا پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۲    
از اردیبهشت ماه امسال پلت فرم های خرید و فروش خودرو و مسکن به دستور مقامات قضایی قیمت ها را حذف کرده و از نمایش آن منع شدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۶    
از 80 میلیارد درآمد سرخ پوشان، 70 میلیارد ش هزینه شده است و می توان گفت دیگر خبری از پاداش آسیایی نخواهدبود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
حرم مطهر امام رضا (ع) اواخر سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بر روی زائران بسته شد و این آستان پس از تعیین ضوابط مخصوص توسط ستاد مقابله با کرونا خرداد ماه بازگشایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۶    
در جریال معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی بیش از یک درصد و همچنین شاخص هم وزن با روندی مثبت به کار خود پایان داد. اما بورس فردا چه می شود؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۵    
مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد اگر اسم مجری معروف شبکه سه را به زبان بیاورد، باید دهانش را ضدعفونی کند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۲    
فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران گفت: پیکر هشت کوهنورد جان باخته در ارتفاعات شمال تهران به پایین منتقل شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۷    
اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بسیج تمام امکانات و نیروها برای جستجو و نجات هفت خدمه شناور واژگون شده در جزیره لارک خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با تغییر وضعیت تعدادی از شهرها از نارنجی به زرد، تغییرات جزئی در در شیوه اعمال محدودیت ها رخ خواهدداد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: قیمت مرغ در اکثر استان ها به کمتر از نرخ مصوب در بازار رسیده است. استمرار روند کاهش قیمت مرغ باعث کاهش میل مرغداران به جوجه ریزی شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۷    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز یک شنبه 7 دی 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای مصوبات تعیین شده ستاد ملی کرونا را در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی و تعیین و احصای مشاغل و کسب و کار های غیردولتی به شدت آسیب دیده از کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۱    
سرپرست اداره مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در شهریور و مهر امسال یک راس قوچ، یک قلاده شیر نر، یک گراز و یک راس گوزن در باغ وحش مشهد تلف شدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۷    
دونالد ترامپ امروز در توئیتی نوشت: یکی از جوانان نظامی که در افغانستان خدمت کرده به من گفت که انتخابات در افغانستان بسیار بهتر و امن تر از انتخابات 2020 آمریکاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونای وزارت رفاه گفت: 9 میلیون نفر از مشمولان این طرح افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و 25 میلیون نفر باقی مانده نیز از افراد بدون درآمد ثابت هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
یکسان نبودن بازی ها درلیگ برتر و برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ خشم اغلب تیم ها را برانگیخته است. به تازگی باشگاه گل گهر سازمان لیگ را تهدید کرده است که این نشان از وضعیت بغرنج برگزاری بازی ها دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
شیخ دیاباته در بازی درون تیمی امروز استقلال گل هم زد تا آمادگی اش را به رخ محمود فکری بکشد. شاید او چهارشنبه در ترکیب اصلی استقلال دیده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۲    
به نظر می رسد بحث جدایی افشین پیروانی از پرسپولیس به جدی ترین حالت خود رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۲    
بسیاری از کارشناسان حوزه افغانستان، تجاوز شوروی به این کشور را سرآغاز شرایط امروز آن می دانند. 41 سال پیش ارتش سرخ شوروی با اشغال کشور افغانستان، طولانی ترین عملیات خود را علیه یک کشور مستقل آغاز کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
شهردار مشهد با اشاره به اینکه سرعت پروژه های مترویی به هیچ عنوان کم نخواهد شد، گفت: تا پایان سال هر دو هفته یک بار یک پروژه حوزه مترو را به بهره برداری می رسانیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس گفت: صندوق های با درآمد ثابت می توانند تا 20 درصد سبد سهام خودشان را به سهام عدالت اختصاص دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۶    
براساس اطلاعات منتشرشده، برخی از کاربران برای راه اندازی محصولات اپل، با مشکلاتی در اتصال به آیکلاد روبرو شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۶    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: شاهد تبعیض در قانون پرداخت عیدی به کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۰    
پاسور ورامین به سایپا پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۰    
بازیکن باتجربه تیم والیبال سایپا راهی پیکان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
محمود فکری، سرمربی استقلال، قصد دارد فعالیت بازیکنان این تیم در فضای مجازی را محدود کند. فکری به دنبال جهت دهی مناسب به این گونه فعالیت هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص خریداری واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی وزارت اطلاعات صحت ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل هوادار مرحوم پرسپولیس، مدال نایب قهرمانی در آسیا را به فرزند او تقدیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
کشتی گیران تیم ملی ازاد کشورمان در جشن تولد حسن یزدانی به رقص و پایکوبی پرداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
آخرین اثر کلی بنت در سایت خبری چاتانوگا منتشر شده است و دستگاهی فتوکپی را نشان می دهد که دارد رای چاپ می کند. به محل قرارگیری دستگاه دقت کنید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
بودیمیر، مهاجم سابق پرسپولیس این تیم را درنهایت به پرداخت پولی هنگفت محکوم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
سلفی منوچهر هادی و محمدرضا گلزار با عوامل سریال گیسو (عاشقانه2) بدون روعایت پروتکل های بهداشتی و در شرایط کرونایی حاشیه ساز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
روز های ابتدایی ماه مارس بود و تقریبا روز های آغازین همه گیری کرونا که نام تام هنکس و همسرش سر زبان ها افتاد و عکس هایشان در خبرگزاری های مختلف دست به دست شد که یک زوج سلبریتی به ویروس کووید 19 مبتلا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۰    
این روزها آمار کرونا در کشور روند نزولی به خود گرفته است اما، سوال اینجاست که آیا مردم ترسیده اند یا اعمال محدودیت ها اثرگذار بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷    
سی امین دوره جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرحضوری برگزار شد. پایانی بدون برگزاری اختتامیه و شور و هیجانی که هرسال هنرمندان تئاتر را کنار هم می آورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶    
تصمیم شبکه چهار تلویزیون انگلیس برای پخش یک پیام کریسمس از ملکه بریتانیا، که با استفاده از فناوری جعل عمیق (دیپ فیک) ساخته شده بحث هایی را در رسانه های بریتانیا برانگیخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
پست سرپرستی تیم استقلال در سال های اخیر به شدت حاشیه ساز بوده و از زمانی که پورحیدری از استقلال رفته هیچ یک از سرپرست های استقلال در این باشگاه حاشیه امنیت نداشته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
بازیکنان ذخیره تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر مشهدی ها بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال به دلیل شیوع کووید19 و آلودگی بخش آی سی یو بیمارستان ها به این ویروس، آمار اهدای عضو در خراسان رضوی به صورت چشمگیری کم بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
کارگران ساختمانی سهم ناچیزی از قوانین حمایتی دولت دارند. کرونا، رکود اقتصادی و فصل بیکاری این قشر، کمک و توجه دولت مردان را بیشتر می طلبد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۱    
روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز خبر دیدار دبیرعالی این تشکل با یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری از سوی یکی از رسانه ها را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۱    
باد شدید دیشب باعث پارگی کابل ها و قطعی برق در برخی نقاط مشهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز شنبه (6 دی 99) از جان باختن 134 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 54 هزار و 574 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
وزیر علوم: امتحانات پایان ترم جاری (1400-1399) دانشگاه های کشور حتماً به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار موجب توسعه اقتصادی می شود و اقتصاد موجب تقویت اقتدار ملی می شود؛ به همین دلیل در برنامه ریزی ها و مدیریت ها باید در کنار هم دیده شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس فدراسیون کوهنوری و صعود های ورزشی: 3 نفر قطعا در منطقه کلکچال جان خود را از دست داده اند، یک نفر نیز در منطقه آهار جان خود را از دست داده است و 2 نفر مفقودی در منطقه دارآباد قطعی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
فیلمی حیرت انگیز از مقارنه مشتری و زحل از آسمان استرالیا که کتایون ریاحی در اینستاگرامش منتشر کرد را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
در آخرین روز مسابقات امروز تیم های اشتادسازه و آریا مقام پارس به رویارویی یکدیگرمی روند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
نمایی از جدال هفده شهریور و آزادی در ورزشگاه تختی - این بازی در سال 63 و در چهارچوب لیگ دسته یک استان برگزار شده است. در عکس محمد چاهجویی و علی حنطه در تعقیب بازیکن صاحب توپ تیم آزادی هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
نماینده نظامی مشهد در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال سرانجام پیروز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
2358 ناجی غریق در خراسان رضوی نزدیک به 310 روز است که بیکار ند و شرایط کرونایی حاکم بر کشور حکایت از آن دارد که این عدد فراتر از اینها هم پیش خواهدرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
شنیده می شود امید روانخواه به زودی به کادرفنی شهرخودرو اضافه خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۶    
متهمی که در فضای مجازی اقدام به فروش آمپول های تقلبی کرونا می کرد، قبل از آن که جان کسی را به خطر بیاندازد، دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۰    
بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی: قطعه ما بزرگ و نادانیم اثر محسن چاوشی در آلبوم ابراهیم مجوز نگرفت اما از شبکه 3 پخش شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات باید در وقت معین دوباره آغاز شود و مکان انجام گفت وگوها نباید مانع برگزاری آن شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون، نظامیان را از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منع نکرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم یک روز زودتر از هر جای دنیا واکسن معتبر و موثر تامین و وارد کنیم، یک لحظه هم درنگ نخواهیم کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۱    
دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان از اعدام عبدالحمید میربلوچزهی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۱    
روح ا... اسلامی - عضوهیئت علمی دانشگاه فردوسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات آخرین جزئیات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات استان تهران را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
بین برخی از مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس شکاف و اختلافاتی به وجود آمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
عملیات بامدادی پلیس خراسان رضوی به دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 1000 کیلوگرم مواد مخدر و نابودی باند سرقت در مشهد انجامید
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
فرمانده مرزبانی استان جزئیات چند پرونده قاچاق سوخت و موادمخدر را تشریح کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
دنیای پس از مرگ مارادونا هم نمی تواند او را رها کند. فیلم های منتشرشده از دوره بیماری اش، به جای نشان دادن یک مرد روبه مرگ، یک مرد مریض درحال رقصیدن را نشان می داد و یک ماه پیش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
بریتانیا و اتحادیه اروپا، روز پنجشنبه، سرانجام بعد از مدت ها کشمکش، در مذاکرات برگزیت به توافق دست پیدا کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۵    
با اعلام مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، 300 هزار مشترک در استان از ابتدای دی ماه مشمول تخفیف صددرصدی شدند. اما واحد های خالی، ویلا ها و باغ ویلا ها مشمول این مصوبه نیستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۶    
گیرکردن و مرگ سارقی حدود 40ساله در کانال کولر یک مغازه لوازم آرایشی بهداشتی. به گفته پزشکی قانونی این سارق ساعت 6:20 دقیقه وارد کانال کولر شده و ساعت 7:30 دقیقه بر اثر خفگی فوت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
این فرد خودرو را در تهران دزدیده بود که صاحب خودرو اتفاقی ماشین را در پمپ بنزینی در خیابان ملکشاهی کرج می بیند، برای پس گرفتن خودرو اقدام می کند که دزد حین فرار یک عابر را زیر گرفته و می کشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا: بنا بر تصمیم اخذ شده احتمالاً در 27 دی ماه مرحله دوم کمک ها به حساب 34 میلیون نفر مشمول واریز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۵    
اگر یک تیستر حرفه ای عمل کند و در آنچه می بیند و انتشار می دهد با مخاطبانش صادق باشد، به طور حتمی بر کیفیت خروجی تولیدی های غذا افزوده و فضای رقابتی سالمی در بین صاحبان این حرفه ایجاد می شود که به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: مدارس به شکل غیرحضوری برگزار می شود. موضوع برگزاری حضوری مدارس در کمیته تخصصی رأی نیاورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۶    
عادل فردوسی پور درباره گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا و استقبال گسترده مردم از این اتفاق صحبت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس انستیتو پاستور ایران: طبق بررسی هایی که تاکنون در کشور انجام شده، جهشی شبیه آنچه در انگلیس رخ داده است، نداشتیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
خاطره بامزه تک چرخ زدن امین حیایی روی صحنه عصرجدید را در برنامه هشتگ عصر جدید مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان بدر عراق تأکید کرد که سردار قاسم سلیمانی بر ضرورت آزادسازی عراق تأکید می کرد و در نهایت در راه این کشور شهید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۶    
همین قدر می دانیم که خطر زلزله، نزدیک است و چاره ای هم جز آماده بودن نداریم. اهمیت موضوع باعث شد برای پاسخ سؤالاتمان، به دنبال خبره این کار برویم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
در ایام کرونا فصل جدیدی که می توانست برای بازار کتاب رقم بخورد، اقبال انتشاراتی ها به نشر الکترونیک و تولید کتاب های صوتی بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۷    
اکنون مناطق شمالی مشهد و همچنین منطقه سیدی، بولوار دوم طبرسی و پُشت کارخانه قند آبکوه واقع در خیابان جانباز، بیشترین آمار پشت بام فروشی را به خود اختصاص داده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۱    
بحران اگر در سازمان تأمین اجتماعی به مرحله ی جدی تر برسد، این بحران فقط به یک سازمان و یک صندوق بیمه ای محدود نخواهند ماند و بحرانی ملی است که امنیت کشور را به مخاطره می اندازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۱    
سی ان ان به نقل از بازرسان آمریکایی درباره انفجار نشویل گزارش داد: مقدار مواد منفجره ای که در انفجار نشویل استفاده شده تا به حال در آمریکا بی سابقه بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۱    
هیچ آمار دقیقی از تعداد کارگران بیکارشده در مدت 10 ماهی که کرونا مهمان جهان شده است، وجود ندارد و قید های خیلی و خیلی زیاد تنها واژه ها یی است که مسئولان می توانند برای توضیح تعداد افراد بیکارشده پس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۶    
رئیس جمهور گفت: منطقه نارنجی هم تقریبا در کشور نداریم و بیشتر مناطق زرد هستند و باید از مردم در این زمینه تشکر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۶    
مشهد یک میلیون و 300 هزار حاشیه نشین و 4 هزار و 500 هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد، که با وقوع زلزله ای در حد چهار ریشتر فاجعه ساز خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سردار شهید سلیمانی نقش محوری را در نابودی داعش ایفا کرد و منحصرا پرچمدار نابودی داعش در منطقه و حتی جهان بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۱    
پیرمحمد ملازهی کارشناس مسائل منطقه گفت: آقای عبدالله عبدالله تلاش می کند عامل موثری در پیشبرد این ابتکار عمل باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
شنیده می شود مسئولان پرسپولیس مکاتباتی را با باشگاه الدحیل برای بازگشت رامین رضاییان به این تیم داشته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
این فرد خودرو را در تهران دزدیده بود که صاحب خودرو اتفاقی ماشین را در پمپ بنزینی در خیابان ملکشاهی کرج می بیند، برای پس گرفتن خودرو اقدام می کند که دزد حین فرار یک عابر را زیر گرفته و می کشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۲    
کمیته برگزاری بازی های توکیو از پرداخت هزینه 21 درصد بلیت های فروخته شده پارالمپیک خبر داد.
  • ۱