پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۴:۵۳Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۶    
آخرین وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۵    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، گمانه زنی ها درباره حضور چهره های سیاسی مطرح جدی تر می شود. یکی از کاندیدا های بالقوه 1400، بدون شک علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس، است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۷    
آمار های به دست آمده حاکی از آن است که دورکاری حاصل از شیوع ویروس کرونا نیاز افراد برای به روز رسانی فناوری هایشان را تقویت کرده و بر همین اساس آیفون ها در سال جاری نیز جزو پر فروش ترین فناوری ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال هم بدون بیانیه نماند و باشگاه ذوب آهن اصفهان در واکنش به اتفاقات بازی با مهرام و سوت های لحظات پایانی بیانیه صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۰    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 35درصدی پروژه تصفیه خانه سپتاژ مشهد در حاشیه کشف رود خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
طبق تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه ی بودجه ی 1400، ورودی گمرکی گوشی و تبلت با ارزش بیش از 600 دلار دو برابر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۶    
بامداد چهارشنبه 17 دی 99، تصادف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو 405 در محور مشهد - سرخس، پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
کارخانه نوآوری مشهد صبح امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران استانی و شهری افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۵    
می گویند که رضا با دستان خودش به زندگی خود پایان داده است. ولی هنوز این موضوع هیچ تأیید رسمی نشده است. پسر جوانی که مرگ مرموزش با معماها و حاشیه های بسیار زیادی روبه رو شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۲    
نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده 14 هزار تومان و مرغ گرم 20 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۶    
گفت وگوی مشروح علیرضا جهانبخش درباره تازه ترین وضعیتش در اروپا و باشگاه برایتون انگلیس را بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۶    
ادامه درخشش لژیونر مشهدی فوتسال ایران در بنفیکا باعث شده تا او به یکی از چهره های تاثیرگذار بنفیکا تبدیل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۰    
فاز تهاجمی پرسپولیس این روز ها اصلی ترین دغدغه گل محمدی است، زیرا تیمی که هر فصل جزو بهترین ها در حمله بوده حالا در هفت مسابقه تنها شش بار دروازه رقبا را باز کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۵    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز پنجشنبه 18 دی 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۲    
جهان پهلوان تختی در 17 دی 1346 در تهران درگذشت و این روز به نام مروت و جوانمردی نام گذاری شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۲    
صدها طرفدار دونالد ترامپ با عبور از حفاظ های اطراف کنگره به سمت ساختمان آن در حال حرکتند. پلیس و نیروهای امنیتی اطراف کنگره آمریکا در مواجهه با طرفداران ترامپ با هم درگیر شدند و زد و خورد آن ها ادامه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۶    
در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی سهم های شاخص ساز بیش از 500 هزار تومان افت کرد و به 11 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۷    
پزشک باشگاه تراکتور اعلام کرد مصدومیت اشکان دژاگه قبل از بازی با استقلال خوب می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۷    
سازمان هواپیمایی کشور طی بیانیه ای در سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی اعلام کرد که پیش نویس گزارش نهایی در تاریخ 9 دیماه 1399 برای طرف های مشارکت کننده ارسال شده و حداکثر تا 60 روز بعد از آن تاریخ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۷    
کنگره حزب کارگران کره شمالی، حزب حاکم بر این کشور در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که هیچ کدام از اعضای این حزب از جمله کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ماسک نزده بودند کیم در این نشست که بعد از 5 سال ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان گفت: امنیت کشور ایران در توانمندی کشور افغانستان است. امیدواریم تا در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تعاملات بیشتری بین کشور افغانستان با ایران رخ دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۷    
تئوریکای اروپایی در بیانیه ای که وزارت خارجه آلمان آن را منتشر کرد تاکید کرد که اقدام های ایران مبنی بر غنی سازی 20 درصد اورانیوم هیچ توجیهی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
دانشمندان از کشف سویه جدیدی از ویروس کرونا در نیجریه خبر دادند. گفته شده که این گونه جدید قدرت بیماری زایی بالاتر در مقایسه با انواع قبلی دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۷    
اینجا هر روز پنج فیلم از بهترین های سال را معرفی می کنیم تا درنهایت فهرست 50تایی برترین های 2020 - این سالِ فیلم گونه و آخرالزمانی- کامل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
امروز قیمت طلا روند اندک نزولی را در بازارهای ایران دنبال کرد و تنها ربع سکه بود که کمی رشد قیمتی را تجربه کرد. فعالان این بازار معتقدند قیمت طلا فردا همین رویه را داشته باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۵    
دولت آلمان روز چهارشنبه پس از سال ها کشمکش، قانون عضویت اجباری دستکم یک زن را در هیات مدیره شرکت های عمده عضو بازار سهام این کشور، تصویب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۰    
رئیس اداره کنترل و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: فروش روغن به شرط خرید یک کالای دیگر که به آن فروش اجباری گفته می شود، تخلف است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۲    
از همان روز اولی که قرار شد سهام شرکت پدیده با نماد گشان وارد بازار سرمایه شود، ذره بین بورس بازان روی ترازنامه این شرکت افتاد و همین موضوع باعث شد که اغلب معامله گران بازار سرمایه خیلی زود بفهمند که ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۲    
چند هفته از قرنطینه های سراسر دنیا نگذشته بود که موج جالبی در اینستاگرام به راه افتاد. کاربران این شبکه اجتماعی روز به روز تصاویر بیشتری از زندگی در طبیعت، کلبه های جنگلی یا روستایی به اشتراک گذاشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۲    
لایحه بودجه 1400 هیچ نشانه ای از رشد اعتبارات شهرداری ها در مقایسه با سال 1399 ندارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۶    
خبر خودکشی رضا که سال ها پیش میهمان برنامه ماه عسل بود، قلب های زیادی را به درد آورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۷    
پلیس خراسان رضوی یک باند سرقت های تیزدستانه سریالی را متلاشی کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
کمیته تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در گزارش خود از این جنایت، جزئیاتی از عملیات ترور این دو شهید را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۰    
گویا سکان هدایت تیم بسکتبال خانه خوزستان به زودی تغییر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۰    
پرویز برومند خاطراتش از دربی را بازگو کرده است. او به دیداری اشاره داشته که تصور می کرده با چهار گل درآن پیروز خواهد شد، اما درنهایت استقلال بازی را به پرسپولیس باخته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۷    
دور از ذهن نیست که استقلال دربازی با پرسپولیس زا 3 مهاجم بهره بگیرد. آبی ها دقایقی مقابل آلومینیوم اراک با همین تاکتیک به میدان رفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۷    
تیم بسکتبال مهرام در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه 70 بر 64 از سد ذوب آهن بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 18 دی ماه سالروز شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت: ماجراجویی های تروریستی آمریکا اتفاق تلخ هواپیمای اوکراینی را رقم زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۶    
رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: بی توجهی به تولید، باعث کاهش 25درصدی جوجه ریزی و تولید و بی رغبتی مرغداران برای تولید تخم مرغ شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۰    
تست دوپینگ یک روئینگ سوار تیم ملی مثبت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی طرح کمک معیشتی خانوار: مشمولان کمک معیشتی کرونا افزایش نمی یابد، راه اعتراض وجود ندارد و جمعیت افراد مشمول دریافت کمک معیشتی حمایتی تکمیل و بسته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۲    
رضا صابری - پیشکسوت تئاتر
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۰    
عادل فردوسی پور جایزه مسابقات حرف و مشاغل را از دست علی دایی گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۱    
برخورد شدید یک دستگاه خودرو بی ام و (BMW) با یک رأس گاومیش در جاده ترانزیتی اهواز - اندیمشک موجب مرگ گاومیش و خسارت شدید به خودرو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه در رابطه با پرونده ترور شهید فخری زاده در دو بخش ورود پیدا کرده است. پرونده ترور شهید فخری زاده در سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۰    
پاسخ شهرداری منطقه دوازده درباره مشکل مطرح شده شهروند در بولوار مجیدیه.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۵    
وزارت ارتباطات برای تأمین ارتباط در مناطقی از سیستان و بلوچستان که امکان برقراری شبکه فیبر نوری و پوشش رادیویی ندارند، لینک ماهواره ای VSAT راه اندازی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۲    
گمانه زنی ها برای انتخاب داور بازی استقلال و پرسپولیس در هفته آینده آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۶    
مهاجم پرسپولیس و استقلال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال AFC شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو: موضوع وجود واکسن کرونا در ناصر خسرو صحت ندارد، شهروندان به هیچ وجه تحت تاثیر شایعات فروش واکسن کرونا در بازار سیاه قرار نگیرند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
معاون والی هرات کشور افغانستان گفت: زیرساختها برای جذب سرمایه گذاری و توسعه روابط اقتصادی بین 2 کشور ایران و افغانستان در گمرک اسلام قلعه این کشور ایجاد و گسترش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
یکی از گزینه های پر قدرت برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۵    
بررسی بودجه پیشنهادی شرکت های دولتی در سال آینده (1400) توسط دیوان محاسبات نشان می دهد که متوسط حقوق و مزایای پرداختی به یک سوم کارمندان این شرکت ها 26 میلیون تومان در ماه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۲    
حسن روحانی امروز در جلسه هیئت دولت در بخشی از سخنان خود از صداوسیما و مجلس گله کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۲    
موتورسیکلت فلات 250 یکی از انواع موتور های تریل چینی موجود در بازار ایران است که نسبتا مورد توجه مشتریان داخلی قرار گرفته و توانسته نیاز های خریداران با توانایی مالی ضعیف تر که استطاعت تهیه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۷    
پنج کوهنورد مفقودی در زرین کوه دماوند توسط دو تیمی که به صورت زمینی به منطقه اعزام شده بودند پیدا و به منطقه امن منتقل شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۱    
شاخص کل بورس با اُفت 30 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 319 هزار واحدی قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می کنند، می توانند از تخفیف 100 درصدی در ترمی که تحصیل می کنند، بهره مند شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن کارگری چنانچه تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در پیامی به وزیران دفاع بیش از 60 کشور جهان به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده تاکید کرد: شواهد جدی در مورد نقش رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
محمدیونس احمدی از مهاجران افغانستانی ساکن مشهد است که در سوریه همراه با دوستانش در لشکر فاطمیون کار رسانه ای انجام می داده و در میان رزمندگان به آقای رسانه مشهور بوده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
درخواست شهروند برای حل مشکل استعمال دخانیات در پارک ملت
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری مشهد گفت: تلاش سازمان پسماند برنامه ریزی برای افزایش جلب مشارکت های مردمی در حوزه جمع آوری پسماند های شهری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۲    
مدیریت شهری مشهد برنامه ریزی کرده، در آستانه سال 1400 زنگ پایان اصلاح هندسی بولوار وکیل آباد را به صدا درآورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۲    
در دو روز گذشته، برخی رسانه های نه چندان معتبر، خبری را به نقل از جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت بایدن، منتشر کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۲    
دادستان های رژیم صهیونیستی گزارش جدیدی را منتشر کردند که در آن، جزئیات اتهامات علیه نخست وزیر بنیامین نتانیاهو آورده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
هر جا متوجه تقلب و تخلف شویم، دستگاه های ارزیابی وارد عمل می شوند و با دانش آموز خاطی برخورد می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
شهردار مشهد در دیدار با وزیر آموزش و پرورش: آماده ایم از مدارس حاشیه شهر به عنوان فرهنگ سرا برای آموزش شهروندی استفاده کنیم
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
به گفته مدیر سامان دهی کشف رود تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری با کاشت درخت در 300 هکتار از بستر رودخانه، پارکی جنگلی به وسعت 7 برابر بوستان وکیل آباد برای مردم شهر مشهد به ارمغان خواهد آمد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست کمیته مشترک اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات افغانستان از توسعه همکاری ها بین هرات و خراسان رضوی خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۵    
پرسپولیس آی تی سی بازیکن سابق خود را صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
امیر در خانواده ای به دنیا آمده است که پدر و مادرش ناشنوا هستند. از نگاه او همه چیز عادی و معمولی است. اما برای ما که از بیرون به زندگی او نگاه می کنیم هزاران پرسش وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از تصویب انحلال شورای شهر ساری در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
منیره امیریوسفی را آن هایی که تئاتر کودک کار کرده اند به خوبی می شناسند. او سال هاست که در زمینه تئاتر فعالیت دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
سال هاست بیشتر بیماران دکتر جواد رضایی رایگان ویزیت می شوند، اما او می گوید:من ثروتمندم
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۰    
امیرعلی رزمخواه، دانش آموز دوازده ساله شهرمان در ایام قرنطینه، برای معرّفی کتاب های مناسب به صورت صوتی و تصویری در کانال کتابخانه های شهر وقت و انرژی گذاشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد که قرار است یک هیئت دیپلماتیک از کره جنوبی، برای مذاکره درباره آزادسازی نفت کش این کشور، راهی تهران شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مشهد هر سال با شور و هیجان زیادی جشنواره را برگزار می کرد حتی سال گذشته با حمایت شهرداری توانست تنها شهری باشد که تمام آثار حاضر در جشنواره را اکران می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
11 سارق خشن که 412 گوشی تلفن همراه را زورگیری کرده بودند به دام قانون افتادند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱    
رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام 19 دی مردم قم علیه رژیم ستمشاهی، به صورت تلویزیونی سخنرانی خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور خطاب به دولت آینده آمریکا گفت: اگر شما به همه تعهدات خود عمل کنید، ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۲    
نارنج های خیس سومین کتاب شعفی است. برای این بانوی نویسنده نیز مانند خیلی از نویسنده ها نوشتن با نگارش انشا ها و خاطره نویسی های دوران دانش آموزی آغاز می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۲    
یکی از کارکنان یک انستیتوی پزشکی کشور پرتغال، 48 ساعت بعد از تزریق واکسن فایزر جان خود را از دست داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۰    
پیامک حاوی واریز مبلغ 900هزارتومان که روز 15 و 16 دی ماه به تلفن همراه بازنشستگان ارسال شد مربوط به فروش سهام موسسه اعتباری کوثر بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
گزیده یک پژوهش درباره مصلای پایین خیابان که در نیمه دی ماه 1310 خورشیدی ثبت ملی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
اگر اسناد تاریخی نبودند، باورش کمی سخت می شد که زنان متین کنج خانه نشسته ای که بیشتر حواسشان به رتق وفتق امور خانه و خانواده است، نخستین حرکت جمعی انقلابی را در مشهد رقم بزنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
وحید حسینی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
بازخوانی تاریخچه کهن ترین زورخانه مشهد که روزگاری سرای جوانمردان بود و نخستین گلریزان قرن در آن برگزار شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
محدثه رضایی - مشاور خانواده
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
محمد جهان پا - کارگردان و بازیگر
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۰    
عباس عبدی - رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
صحبت های تنها داور بین المللی دوچرخه سواری مشهد و ایران که یکی از 6 داور المپیک توکیو 2021 است را بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
در سال 42-43 تیم های ورزشی خراسان با چنان درخششی در مسابقات شرکت می جستند که هر یک از شرکت کنندگان سرسخت ترین رقیب برای قهرمانان پرفروغ پایتخت بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
عکسی جالب از نیمکت تیم فوتبال هواپیمایی مشهد در دهه 60- اسماعیل شجیع، مربی تیم، در حال صحبت با بازیکنان تیم احتمالا در بین 2 نیمه بازی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
با زرد شدن وضعیت کرونا در مشهد، استخر ها پس از حدود 10 ماه تعطیلی از امروز بازگشایی می شوند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
مشهدی های لیگ برتر بسکتبال فردا و پس فردا در تهران به میدان می روند و باید در رقابتی سخت به مصاف نارسینا و نامی نو بروند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
پرسپولیس سومین بازی پیاپی مساوی کرد تا نشان دهد با روز های خوبش فاصله دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۶    
احسان علیخانی با انتشار پیامی در فضای مجازی، به ماجرای خودکشی رضا، پسر جوانی که سال ها پیش مهمان برنامه اش بود، واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
مقایسه قیمت ها از سه شنبه هفته پیش تا سه شنبه هفته جاری نشان می دهد بر قیمت محصولات ایران خودرو در بازار بین 5 تا 35 میلیون تومان افزوده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۰    
سرمربی پرسپولیس اقدام عجیبی درباره مدافع تیمش انجام داد.
  • ۱