جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۲:۲۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
در حال حاضر (یکشنبه 26 بهمن 99) آمریکا با بیش از 28 میلیون و 196 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و روسیه در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور سراسری سال 1400 را در این تصویر مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۶    
بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان سعودی در پی ساخت منطقه مسکونی طبیعت دوست ویژه ای است که در آن نیازی به استفاده از هیچ گونه خودرویی نباشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه این کمیسیون برای حذف ضامن وام ازدواج خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه 2 بهمن 99) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۶    
روز گذشته مراسم قرعه کشی سایپا مربوط به طرح فروش فوق العاده 6 محصول با حضور نهاد های نظارتی و رسانه ها در شرکت سایپا برگزار شد و نتایج برندگان امروز 1 بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۷    
خانواده S21 کهکشانی های تمام عیار سامسونگ در سال جاری میلادی هستند که با طراحی جدید و مشخصات سخت افزاری به روزشده رونمایی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
طرح سامان دهی اتباع خارجی غیرمجاز از همان ابتدا که طرح شد، واکنش های زیادی را به همراه داشت، حالا حجت الله فیروزی، از امضا کنندگان این طرح ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
جمعی از بازنشستگان سخت و زیان آور از کاهش دریافتی خود در دی ماه انتقاد کردند. یک بازنشسته در این رابطه می گوید: حقوق دی ماه من به نسبت آذر، حدود صد هزار تومان کمتر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان خواف: یک قلاده پلنگ ماده در ارتفاعات شهرستان خواف تلف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
یک قلاده پلنگ در جنگل های عالی کیا سلطان در اطراف شهرستان آمل براثر تیراندازی شکارچیان غیرمجاز تلف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
شروع معاملات رو گذشته بازار سهام با فشار عرضه در نماد های شاخص ساز همراه بود، اما در ادامه معاملات، تقاضا افزایش پیدا کرد و بورس متعادل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
شایعه ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، تکذیب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله از دستگیری دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۰    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز چهارشنبه اول بهمن 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم جنبش انصارالله یمن که هفته گذشته نامش به فهرست سازمان های ترویستی خارجی از نظر وزارت خارجه آمریکا اضافه شده بود، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه انگلیس تاکید که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) جزو اولین محورهای گفت وگوی دولت انگلیس و آمریکا خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی اعلام کرد: پیش بینی شده که 25میلیون دوز تولید داخلی واکسن ایرانی کرونا تا اردیبهشت و خرداد ماه 1400 داشته باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: پکن امیدوار است که همه طرف ها همراه با جامعه جهانی برای پیشبرد بازگشت برجام به مسیر درست و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مساله هسته ای ایران نقش سازنده ای ایفاء کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
استعفای حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسات آتی شورای عالی بورس و اوراق بهادار بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق دی ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از عصر امروز (سه شنبه) آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم مقامات ارشد دولت آمریکا به واسطه نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس وظیفه خود می داند که از مردم، سهامداران و افرادی که به بورس اعتماد کردند، حمایت کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور تأکید کرد که دولت مصمم است در هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده، از جامعه هدف آغاز کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مشاهد دود غلیظ در محدوده خیابان شوش تهران خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
هرویه میلیچ در کرواسی مشغول تمرین است و فیلمی از تمرینات خود را هم به تازگی استوری کرده است. او احتمالا برای بازگشت دوباره به استقلال بی میل نیست. فقط باید یکی پیگیر او شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که بازیکنان مراسم خاصی به مناسب زادروز محمد دانشگر برگزار کردند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
تراکتور علاوه بر مشکلات تاکتیکی که با آن رو به رو است و مسعود شجاعی نتوانسته به خوبی این تیم را هدایت کند، با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
ویدئوهای منتشرشده از کالبدشکافی گلکسی اس 21 به این موضوع اشاره می کنند که پرچم دار جدید سامسونگ تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۱    
گارد آمریکایی اکسون از دید آسیابسکت برترین بازیکن راند 15 سوپرلیگ است و عدنان دورقی و امیر طاهرخانی دومین و سومین بازیکن برتر این دور شناخته شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
خبرنگاری که روزگاری خبر انفجار حرم را مخابره کرد، سال هاست برای روستا های اطراف مشهد آرد می برد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
گواهی شهادت محمدعلی ایمانیان در عملیات کربلای 10 صادر شد، اما عمر او هنوز به دنیا بود
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزاری این نمایشگاه را نشان دهنده ایجاد فرصت جدید برای استفاده از قابلیت فضای مجازی ارزیابی کرد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
مردی جوان که با عناوین گوناگون از سایت های واسطه گر کلاهبرداری می کرد دستگیر شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
بهنام یخچالی بازیکن ایرانی تیم بسکتبال روستوک به علت مصدومیت فعلا نمی تواند این تیم را در رقابت های لیگ دسته دو آلمان همراهی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
اولین واکنش محمد اصفهانی به شایعه مهاجرتش را مشاهده می کنید. شایعه کرده اند که محمد اصفهانی به کالیفرنیا رفته و برای رضاخان آهنگ خوانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران برای تکمیل راه آهن خواف- هرات در کشور افغانستان آمادگی دارد. ما همواره آماده کمک به کشور افغانستان هستیم و همکاری های خود را در این بخش گسترش می دهیم
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی آخرین وضعیت ‫بورس که هم اکنون در حال برگزاری است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان بورس گفت: استعفا نداده ام و نمی دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
تاکنون هومن سیدی را به عنوان فیلم سازی که ایده های غربی را به شکلی مطلوب بومی سازی می کند، شناخته ایم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
وام ازدواج چه 70 میلیون تومان و چه 100 میلیون تومان باشد، جوان ایرانی قرار است با این پول چه کند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان با گارد راس تیم ملی زنان انگلیس به توافق رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
نتایج فولاد در لیگ بیستم با مربیگری جواد نکونام راضی کننده نبوده و این مربی در آستانه برکناری از این باشگاه قرار دارد. نکونام فقط تا نیم فصل فرصت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال بر این باور است که استقلال با خلاقیت بازیکنان توانسته تراکتور را ببرد و کار تاکتیکی آن چنانی انجام نداده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
آیا می دانید ورزش سپک تاکرا در ایران برای نخستین بار توسط وحید ابوالحسنی، مربی بسکتبال، وارد میدان ورزش های ایران شد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
در یکصد و نود و هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، برگزار شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۰    
فیلم بی چاره با تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
این طرح کاملا به نفع مصرف کننده است و فضای رقابتی بین فروشگاه ها ایجاد خواهد کرد. حذف تخفیف از کالا ها به معنای حذف درصد تخفیفی نیست که به نفع خریدار است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (سه شنبه 30 دی 99) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل، کارآفرین موفق و یکی از سرمایه گذاران فیس بوک، است. ایده اصلی این کتاب تمرکز بر این نکته در دنیای کسب و کار است که خلق چیزی جدید اتفاق بیفتد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مجموعه بازی های دسپرادوس (Desperados III) از ابتدا در غرب وحشی جریان داشت و قهرمانش، جان کوپر، هفت تیرکش جوانی بود که در هر نسخه به دنبال ماجراجویی هایی تازه می رفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
ماهنامه Tech Advisor جلد شماره جدید خود را بیشتر به حوزه صنعت بازی های دیجیتال اختصاص داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
ناصرالدین شاه در جمادی الثانی 1284 به بیماری سختی دچار می شود و نذر می کند، چون از این بیماری جان سالم به در ببرد، به مشهد بیاید و 15 روز کفشدار زائران و جاروکش صحن حرم مطهر حضرتش باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی دولت با بیان اینکه اظهارات کلی، مبهم، سلبی و شعاری مشکلی از بودجه و از مردم حل نمی کند، یادآور شد که بودجه از اختیارات دولت و رییس جمهور است و نباید لایحه بودجه به طرح مجلس تغییر داده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
استعفای رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیم وزیر اقتصاد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
هفته نامه Tech Life در دومین شماره سال 2021 برخلاف رویه همیشگی خود از تصویر فناوری های نوین روی جلد استفاده نکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲    
محمدحسین زاهدی فر که با تصمیم عجیب خود جو بازی پرسپولیس و فولاد را به شدت ملتهب کرده بود، نسبت به اشتباه خود واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی اولین مرکز معاینه فنی خودر های سنگین مشهد بهمن ماه آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
اگر نوشابه های انرژی زا در سبد خرید شما جایی داشته باشند یا کمی اهل ورزش به ویژه ورزش های هیجان انگیزی مثل فرمول یک باشید، بی تردید نام ردبول را شنیده اید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
شاخص کل بورس تهران با صعود اندک 385 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 150 هزار واحد قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
دیوید لینچ پیشینه ای جدی در نقاشی دارد و داستان مصوری را نیز تصویرسازی کرده که در دهه 1980 میلادی در چندین روزنامه به چاپ رسیده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش وام ازدواج از50 به 70 میلیون تومان خبر داد و گفت: پسران زیر 25سال و دختران زیر 23 سال که در شرف ازدواج هستند هر کدام 100میلیون تومان وام ازدواج دریافت می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۶    
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 6 محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد های نظارتی فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
درگذشت دکتر محمد قریب، بنیان گذار طب اطفال در ایران، سبب شد تا در سطر های پیش رو از بیماری های رایج کودکان در مشهد قدیم بگوییم و نقبی بزنیم بر تاریخ نخستین بخش ها و بیمارستان هایی که با این نام در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
روی سطح سد یخ زده برفخانه روستای طزرجان شهرستان تفت که شش متر عمق داشت، ایستادند تا دوستشان از آن ها عکس یادگاری بگیرد که یخ زیر پایشان شکست و به زیرآب کشیده شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
بخشنامه ای دولتی که شرکت ها می توانند با استناد به آن به صورت قانونی به مدیران خود حقوق نجومی بدهند، لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
حاج قربان سلیمانی یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان موسیقی مقامی ایران و از بازماندگان نسل بخشی های قدیم است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
معاون دیدبان حقوق بشر در بخش آسیا گفت: افغانستان در سال 2020 خطرناک ترین کشور برای غیرنظامیان بود. احتمال دارد در سال 2021 هم وضعیت چنین باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۶    
کاپیتان باتجربه تیم پرسپولیس دچار مصدومیت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
منِ نماینده کارگر نمی توانم با دولتی که این چنین، خودی و غیرخودی دارد و همه منابع و ثروت های ملی را فقط به زیرمجموعه های خودش اختصاص می دهد، مدارا و همراهی کنم!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری رزمایش های اخیر برای دشمنان جمهوری اسلامی این پیام جدی و واقعی را داشت که در مقابل دشمنان همیشه آماده هستیم و دستان ما به نیابت از ملت عزیز ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۱    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ساعتی پیش با صدور اطلاعیه ای نسبت به وضعیت جوی هشدار نارنجی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۱    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم 921 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 21 هزار و 100 تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این روزها یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره آمریکا زیر پای دژخیمان آمریکایی قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
ماموران کلانتری مشهد در عملیات های جداگانه موفق شدند دو باند سرقت موتورسیکلت و خودرو را متلاشی کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، تاکید کرد: وضعیت بورس قابل قبول نیست، دولت پاسخگو باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مسئولان آتش نشانی عنوان می کنند که امروز (30 دی ماه 99)، فرصتی که به این ساختمان های ناایمن داده شد، به پایان می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران می گوید: 32 دقیقه پس از نیمه شب چهارشنبه، اول بهمن و در حقیقت در دقایق اولیه بامداد پنجشنبه، 2 بهمن، کره ماه به وضعیت تربیع اول (First Quarter) می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
اوراد نیمروز اثر منصور علیمرادی، رمان شایسته تقدیر در سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال، محصول دو روایت درهم تنیده از سفر شخصیت اصلی به اعماق کویر لوت و زندگی عاشقانه او با هنرمند تئاتری در تهران است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
شنیده می شود مربی اسبق تیم پرسپولیس به عضویت هیئت مدیره این باشگاه در می آید!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
عبدالجواد موسوی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
سرگیجه می تواند دلایل متعددی از جمله خستگی، کمبود آب بدن، افت سطح فشار خون یا عوارض جانبی برخی از دارو ها داشته باشد، اما این علامتی نیست که به راحتی نادیده گرفته شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
بررسی روش های کلاهبردارانی که با سوءاستفاده از اسم رمزارز هایی همچون بیت کوین و اتریوم به دنبال دزدیدن سرمایه شما هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
شاید اشکال کار از آنجایی است که برای پی بردن به صحت وسقم و پیداکردن اصل و مرجع سخن یا شعری، به جای رجوع به کتاب ها و منابع معتبر و مکتوب، به سراغ فضای مجازی رفتیم و گوگل و اینترنت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۶    
حالا که قیمت طلا سرازیری سقوط را پیش گرفته است، بدیهی است که با رکود بیشتر یا به اصطلاح قفل شدن این بازار مواجه شویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
دختران والیبالیست شهر برای بازی در نیمه نهایی لیگ یک راهی یزد و اصفهان شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و اقای گل فوتبال جهان در مصاحبه با یک نشریه آلمانی از راز سمت خود در اورتون پرده برداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
با اعلام مقامات بهداشتی استرالیا تست 2 تنیسور دیگر مثبت اعلام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
فرش آرا امروز در جدالی حساس میهمان مس سونگون است. شاگردان مجید مرتضایی تا به امروز طعم شکست را در لیگ برتر فوتسال ایران در سال جاری نچشیده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
یکی از بچه ها کریم نام دارد.10 ساله است. سرولباس او هم خاکی است. می گوید: ما که بازی می کنیم، معتاد ها می آیند اینجا مواد می کشند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
عکس تیمی تیم فوتبال وفادار، از تیم های محلی خوب مشهد در دهه 60- تیمی که به همت مرحوم انصاری که در این عکس با ژاکت زمستانی دیده می شود، شکل گرفت و تا سال 75 هم به حیات خود ادامه داد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد برای اختصاص 5 سالن و 50 تشک به زیر ساخت های کشتی شهر تفاهم نامه امضا کردند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
سحر در سریال آقازاده دختری است که مانند راضیه قربانی نیما شده و در خانه راضیه خودکشی می کند، در این ویدئو گل سوم استقلال در پشت صحنه خودکشی سحر را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
فرزند آیت الله مصباح یزدی شایعه مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر درگذشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی بعد از تزریق واکسن فایزر به ایشان را شایعه ای دروغین خواند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که وزارت امور خارجه می تواند به نام وزارت خارجه و تجارت بین الملل تغییر نام یابد که البته این به معنای انجام تجارت توسط وزارت خارجه نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که تحقق دیپلماسی اقتصادی فعال نیازمند همکاری همه ارکان کشور به ویژه دولت و مجلس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
از فردا اول بهمن ماه (99/11/1) مدارس بازگشایی می شوند و رعایت برخی دستورالعمل ها برای مدرسه ها و دانش آموزان الزامی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
پسری از یک خانواده ثروتمند هندی، در اعتراض به والدینش خودروی بی ام و خود را در رودخانه انداخت زیرا آن را دوست نداشت!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
کارت سوخت تمام خودرو ها نیمه شب امشب شارژ می شود.