جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۵۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 2 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 3 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 4 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 5 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 6 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 7 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 8 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 9 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 10 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 11 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 12 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 13 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 14 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 15 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 16 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 17 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 18 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 19 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 20 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 21 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 22 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 23 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 24 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 25 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 26 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 27 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 28 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 29 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۵    
با وارد کردن کد فعال سازی اینترنت برنامه شاد میتوانید به صورت رایگان و بدون احتساب هزینه اینترنت از نرم افزار شاد آموزش و پرورش استفاده نمایید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۷    
Nova Y60 یکی از تازه ترین محصولات این شرکت است که چند هفته پیش به بازار عرضه شده و در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی در اختیار کاربرانش گذاشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
دومین سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم با مدیریت مجید مجیدی، کارگردان برجسته سینما، برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۵    
علی قوی تن، در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان درباره اهمیت سینمای کودک و نقش آثار این حوزه در هموار کردن مسیر برای حضور بین المللی دیگر آثار سینمایی سخن گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان، دیدار های فشرده و متعددی را با همتایان و مقامات سایر کشور ها در دستور کار خود قرار داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
در حال حاضر (شنبه سوم مهرماه 1400) آمریکا با بیش از 43 میلیون مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و انگلیس در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۲    
شرکت زامیاد شرایط پیش فروش 3 خودرو از محصولات این شرکت را اعلام کرد. این خودرو ها بدون قرعه کشی و در بهمن ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۷    
طرح جدید فروش فوری خودروی رانا پلاس با سقف شیشه ای و گیربکس 6 سرعته از اول مهر آغاز شده و قرعه کشی آن یکشنبه 4 مهر برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۷    
برخی اوقات هزینه پرکردن کامل باک خودرو با بودجه ی شما همخوانی ندارد و به همین خاطر ممکن است تنها 5 یا 10 لیتر بنزین بزنید درحالی که ممکن است این رفتار شما به خودرویتان آسیب بزند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۶    
سازمان تأمین اجتماعی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و کاهش مراجعات مردمی، مُهر تمدید اعتبار دفاتر درمانی که نیازمند حضور فیزیکی افراد بود را حذف و استعلام از سامانه های تحت وب و کدستوری USSD موبایل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۷    
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، ضوابط و مقررات جذب سربازان امریه در دستگاه های دولتی مانند: وزارت کشور، وزارت نیرو، سازمان بهزیستی، جهاددانشگاهی و... را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۵    
دولت لیتوانی در گزارشی مدعی شده است که شیائومی می تواند قابلیت سانسور محتوا را از راه دور برای تمام گوشی هایش فعال کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: طبق نقشه های هواشناسی، امسال پاییز کم بارش تری نسبت به سال های گذشته داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
پویش زیارت نیابتی به همت معاونت فضای مجازی رسانه ملی با راه اندازی تلویزیون اینترنتی حبیب آغاز شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۷    
عبور از حریف آسیائی ماموریت فردا شب تیم ملی فوتسال در جام جهانی خواهدبود تا با روحیه ای بالا به مصاف قزاقستان برویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۷    
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، از امشب برای ایران شروع می شود و دوباره بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی کشورمان می نشیند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۱    
پیروزی پنج گله ایران برای سرگروهی کافی نبود و تیم ملی فوتبال بانوان ایران باید روز شنبه نیز از پس حریف خود برآید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۱    
تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی با یوونتوس هنوز اجرایی نشده و مجددا گزینه های مختلفی در خصوص تیم آینده دیبالا مطرح می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۰    
وزیر سابق ارتباطات اعلام کرد که هیچ شکایتی از مجیدی نداشته و رایی که اخیرا اعلام شده ارتباطی با او ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مقام استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا، می توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۵    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش، شب گذشته با حضور در برنامه درانت های الوند ، ضمن گرامی داشت یاد معلمانی که در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند از مجاهدت های معلمان و جلوه های ناب ایثار آنان قدر دانی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۵    
روز گذشته ترلان پروانه، بازیگر سینمای ایران، تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۷    
معاون اول رئیس جمهور دستور اقدام لازم در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را به رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و الیزابت تراس وزیر خارجه جدید انگلیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۲    
درحالی که مهدی پاشازاده که سمت معاونت ورزشی باشگاه استقلال را به عهده دارد از فرهاد مجیدی خواسته بود در نشست با او حاضر شود، اما مجیدی حاضر به برگزاری نشست با او نشد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۲    
به دنبال حکمی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه فرهاد مجیدی صادر کرده به نظر می رسد پایان این مربی را با استقلال باید اعلام کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
نوحه جای ما خالی با نوای میثم مطیعی در آستانه اربعین حسینی برای جاماندگان زیارت کربلا منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۲    
بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور، صبح چهارشنبه 31 شهریور، در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۶    
اسامی فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنج شنبه اول مهر و جمعه دوم مهر برای پخش از شبکه های مختلف سیما اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۵    
به دستور رئیس کل بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کار های خرد، مقرر گردید موضوع محدودیت تراکنش واریز کارت به کارت بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به ارتقای شرایط بهداشتی و کنترل بهتر کرونا از اول ابان ماه سال جاری مدت دوره آموزشی نیروهای وظیفه به 6 هفته افزایش می یابد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
قیمت طلا و سکه در بازار داخلی متاثر از بیشتر شدن بهای اونس جهانی و افزایش قیمت دلار، با رشد همراه بود. آیا نوسان قیمت سکه و طلا ادامه دارد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
ایران خودرو محصول جدید خود را با نام رانا پلاس پانوراما با گیربکس MT6 معرفی کرده است. در ادامه با امکانات فنی این خودرو آشنا شوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
ماه صفر که از راه می رسد، عطر و بوی کربلا و بین الحرمین آدم را هوایی و راهی حضرت عشق دل ها می کند که این روزها منحوس ترین ویروس دنیا راه آن را بسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
فروش نقدی خودرو رانا پلاس پانوراما، گیربکس 6 سرعته دستی از فردا یک مهر 1400 آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
بسیاری از سرو قامتانی که بند پوتین محکم کردند و از ایستگاه راه آهن سمت خاکریز ها رفتند، سفرشان در مقصد معراج به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
در دل هر کوچه و پس کوچه این شهر جوان ها و موسپید کرده های بسیاری هستند که بتوانند در باره دفاع مقدس راوی دهان گرمی باشند. راویانی که دیده یا پای ثابت رتق و فتق امور پشت جبهه بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
کارگردان سریال هم سایه با بیان اینکه تلاش کرده است نگاه منفی به مهاجران افغانستانی را با این سریال تغییر دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۲    
دعوای جدید آنجلینا جولی و برد پیت سر یک خانه بالا گرفته است و گویا یکی از این دو طرف متهم به فروش مخفیانه سهم خود شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
یکی از پرشورترین نماز های جماعت در ابتدای انقلاب، در مسیر راه آهن تا معراج شهدا اقامه شده و پس از آن هم با آغاز جنگ هشت ساله در 31 شهریور 59 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
بازیکن سابق تیم ملی والیبال با اشاره به قهرمانی تیم جوان شده ایران در قاره آسیا، گفت: ملی پوشان در همه فاکتور ها نمایش مطلوبی داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
کمیته انضباطی حکمی سنگین علیه فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال صادر کرده است که شنیده می شود ریشه در اتفاقات امارات پیش از بازی با الهلال دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
سرپرست تیم والیبال اعزامی به والیبال ملت های آسیا از عملکرد عالی بهروز عطایی و همکاران همراهش در جام ملت های آسیا تمجید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه این جایزه را برای محققان و نویسندگان تمدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
فیلمی از خلاصه کشتی جهان پهلوان تختی مقابل کشتی گیری از شوروی با نام کولایف را تماشا کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه ساماندهی صنعت خودرو به مجلس شورای اسلامی بازگشت داده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: 10 دستگاه اتوبوس برای انجام واکسیناسیون سیارتوسط این سازمان تجهیز و آماده سازی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس گفت: یک تفکر متحجرانه افرادی که ناآگاه و نادانند و بر ناآگاهی خود اصرار می کنند که واکسن ضرر دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
فیلم سینمایی پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک که یکی از فیلم های موفق سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر بود به زودی روی پرده می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که در فیلم منتشر شده در رسانه ها در خصوص هواپیمای ایلیوشین و جابه جایی زوار اربعین، پرواز صورت گرفته غیر تجاری بوده و مسافران آن مردم عادی نبوده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان حضور نکونام در تیم گل گهر را به جای امیرقلعه نویی نه تایید کرده و نه تکذیب. گفته می شود به زودی دراین راستا تصمیم گیری خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰    
پاسور تیم ملی والیبال شایعاتی که درباره اصرار فدراسیون به ماندن او در ایران گفته شده را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۷    
بازنشستگان فرهنگی قبلا سهم الشرکه خود را دریافت و مبلغ فعلی صرفا سود دوره بیست و ششم و متعلق به سال مالی 1399 است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
یک روزنامه آمریکایی با مرور مواضع اخیر ایران و قدرت های جهانی عضو توافق هسته ای درباره از سرگیری مذاکرات احیای این توافق در وین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
شکبه بلومبرگ با اشاره به حضور دیپلمات های ارشد ایرانی و سعودی در یک گردهم هایی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
سید ابراهیم رئیسی امروز درباره بازگشایی و روند آموزش دانشگاه ها در سال تحصیلی پیش رو گفت: شیوه کار ترکیبی است و حتما آموزش حضوری را در کنار آموزش مجازی خواهیم داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد) خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
تصاویر مفهومی و ویدئویی غیر رسمی از گلکسی اس 22 پلاس منتشر شده که نشان میدهد طراحی آن شبیه گلکسی اس 21 پلاس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
وزارت بهداشت امروز (چهارشنبه 31 شهریور1400) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
در این سرقت ناجوانمردانه یک عابر به راننده برای پارک کردن خودرو در حوالی بازار فردوسی مشهد، فرمان می دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
محسن مهدوی، مخترع قدیمی محله طالقانی کارگاه مجهز خود را در اختیار مغز های متفکر قرار می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
تورم، افزایش هزینه تولید فرش دست باف، حذف جایزه صادرات و اجبار صادرکننده به برگرداندن ارز از عمده دلایل کاهش صادرات و مشکلات حوزه فرش دست باف در دوسه سال گذشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس و دبیر شورای عالی بیمه از جزئیات پوشش خدمات نازایی و ناباروری در مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز کسانی به نام دفاع از حقوق زن بیشترین ضربه را به زنان می زنند که جایگاه زنان را تنزل داده و کم ارزش می کنند و بعد با اسامی مختلف و از تریبون های گوناگون مدعی دفاع از زنان می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
اعضای یک شبکه سرقت در مشهد به ضرب گلوله پلیس زمین گیر و دستگیر شدند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
قیمت هر کیلو برنج داخلی به 57 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
خبری مبنی بر واردات تعدادی کروکودیل از کشور مالزی به مزرعه ای در مشهد منتشر شد که واکنش های مختلفی را به همراه داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
26 تن از اعضای تیم ملی نوجوانان افغانستان و خانواده هایشان در پرتغال پناهندگی دریافت کردند، دلیل اعطای پناهندگی به آنان در خطر بودن آینده ورزشی، تحصیلی و شغلی آنان اعلام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفته است که زنان به صورت تدریجی از زندگی اجتماعی حذف شده و در بسیاری از بخش های کاری به محدودیت های فزاینده ای روبه رو هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
رئیس دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تزریق واکسن کرونا و باور هایی که برخی از افراد درباره واکسن نزدن دارند، توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: علت فوت متهم مفتاح خودرو رهنورد توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است. مشایی از مرخصی برنگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: علت فوت متهم مفتاح خودرو رهنورد توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است. مشایی از مرخصی برنگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
کشف اصلی پنی سیلین را به الکساندر فلمینگ نسبت می دهند. یک پزشک اسکاتلندی که در قرن 19 زندگی می کرده و اگر بخواهید نگاهی به دوران زندگی و کودکی اش بیندازید به یک دانشمند فقیر برخواهید خورد که مثل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
واگذاری سرخابی ها کار انتخاب مدیرعامل را برای وزیر ورزش و جوانان دشوار کرده و احتمال دارد سجادی درنهایت برای باشگاه استقلال هم سرپرست موقت برگزیند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال صراحتا از فرهاد مجیدی خواسته لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کند تا باشگاه تصمیم بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس احتمالا در هفته آینده معرفی خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
کمتر از یک هفته تا اربعین 1400 و برپایی این رسم دیرینه باقی مانده، آیینی که 2 سال است از کرونا متأثر شده، اما همچنان به قوت خود باقی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس جمهور گفت: در انتصابات مدیران، شاخص های اعلام شده دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی مد نظر قرار گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
سردار سالار آبنوش - معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
رئیسی در جلسه هیات دولت امروز (1400/06/31): حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
سید ابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای شهر مشهد: شورای ششم در توسعه محلات شهری قسمت عمده ای از حاشیه شهر مشهد در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
فرهنگیانی که از مهر 98 تا اردیبهشت 1400 بازنشسته شده اند، اعلام کردند که بخشی از سود آن ها هنوز به حساب هایشان واریز نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۵    
سرپست باشگاه پرسپولیس نتوانست به قولی که داده بود، جامه عمل بپوشاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
مهدی یاراحمدی خراسانی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۰    
جوانان غواص گردان یاسین نام خود را در تاریخ درخشان ایران جاودانه کردند. آن ها که در سخت ترین اوضاع در آب های خروشان جنوب آموزش دیدند و حماسه ها آفریدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر این موضوع که امسال مرزهای زمینی کشور برای شرکت در مراسم امسال اربعین حسینی بسته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
در این نوشتار به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سخنان تنی چند از شاعران و نویسندگان مشهدی را که از چهره های شاخص ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مواد شوینده و بهداشتی سرخالی تر از قبل، پلاستیک چیپس و خوراکی ها پربادتر از همیشه، بسته بندی برخی محصولات کمرباریک تر شده است و کف بطری ها و ظروف بسته بندی مقعر شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی: باغ موزه دفاع مقدس در این دوره شورای شهر مشهد به پایان می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
سیدعبدا... ارجائی - شهردار مشهد مقدس
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
طی مراسمی، بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی جهان شهر مشهد مقدس افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۷    
سالمندی که خودش وابسته به مراقبت و حمایت دیگران است به ندرت آزاری را که از جانب مراقب خود می بیند، گزارش می دهد؛ زیرا نگران است حمایت آن ها را از دست بدهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: فرهنگیان نگران نباشند امسال به هر صورت رتبه بندی اجرا می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
سردار شوشتری، بزرگ مرد نیشابوری، در تمام عرصه های انقلاب و بعد از انقلاب حضوری موثر و دلاورمردانه داشته است؛ دوران مبارزه و طلوع انقلاب اسلامی، جدال با منافقان کوردل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۵    
رسانه های مرتبط با موبایل به تازگی فیلمی Google Pixel 6 Pro منتشر کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۲    
دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی ابتلا، شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان خراسان رضوی به زیر 400 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۰    
مدیر روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی از انجام روزانه پنج تا هفت پرواز ویژه اربعین از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد.
  • ۱