پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 9 مهر 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۷    
اگر چه نمایندگان مجلس یازدهم با شعار شفافیت پا به بهارستان گذاشتند، پس از گذشت یک سال و نیم از عمر مجلس، سرنوشت آن همچنان مبهم است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۶    
تحلیلگران سیاسی از ویژگی های ضروری استانداران در دولت مردمی می گویند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، انتخاب استانداران و در رده بعدی، مدیران کل ادارات در استان ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
با داشتن اطلاعات کافی در مورد علت ترک خوردن یا شکستن ناگهانی شیشه خودرو، می توانید سریع تر اقدامات لازم جهت جلوگیری از این موضوع را انجام دهید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
خودروهای سواری معمولی درب های معمولی هم دارند که به طور عادی باز می شوند اما در خودروهای گران قیمتی مثل سوپراسپرت ها داستان متفاوت بوده و درهای اکثر این خودروها به شیوه خاص و غیرمعمولی باز می شود تا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
سازمان لیگ به 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان هشدار داده به سرعت در راستای پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخی از نمایندگی ها قطعات خودرو موردنیاز تعمیر را ندارند و و در برخی دیگر ارائه خدمات پس از فروش با تاخیر همراه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۷    
معیار هایی که توسط محققان این مطالعه ایجاد شده است LoQRS نامیده می شود. "جاشوا لامپرت" (Joshua Lampert) نویسنده این مطالعه می گوید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۵    
قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل نسبت به هفته های گذشته تغییری نداشته است و همچنان در بازه 33تا 35 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۲    
قیمت انواع روغن موتور و ضدیخ بازار در تاریخ 9 مهر 1400 را در ادامه بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش:آموزش و پرورش به دنبال ایجاد شرایط استخدامی برابر برای همه است و بر همین اساس کارنامه سبز ها باید طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدد در آزمون شرکت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۱    
آغاز مسابقات جهانی کشتی تحت تأثیر نبرد احتمالی یزدانی - تیلور در فینال قرار گرفته و حالا همه نگاه ها به کشتی آزاد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۵    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز شنبه 10 مهرماه 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۲    
کارنامه پذیرفته شدگان نهایی کنکور 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به طرح برخی شایعات درباره دستگیری یک جاسوس در این شهرستان گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۷    
حزب الله لبنان تصاویری را از پهپادی سرنگون شده رژیم صهیونیستی که روز پنجشنبه با "سلاحی مناسب" مورد اصابت قرار گرفت، منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۱    
تقاطع غیرهمسطح مصلی با هدف ایجاد دسترسی جدید به شهرک شهید رجایی، خروج محور مصلی و شهید نواب صفوی از بن بست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۷    
دو ماه از شروع کار دولت رئیسی می گذرد، اما خودرو های خارجی و داخلی آنچه که انتظار می رفت، ارزان نشد. یک کارشناس بازار خودرو می گوید: وعده هایی که دولت مبنی بر افزایش میزان تولید یا واردات خودرو داد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۲    
همسر فتحعلی اویسی خبر به کما رفتن همسرش را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۶    
معاون و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد از واژگونی خودروی سواری در پی تصادف دو پراید در اتوبان مشهد به باغچه و مصدومیت 9 نفر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
رزمایش نیروی زمینی ارتش ایران تحت عنوان فاتحان خیبر با حضور کیومرث حیدری فرمانده نیروهای مذکور، ارزیابان ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین استانی در منطقه عمومی شمال غرب این کشور آغاز شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
بیت کوین در جریان معاملات 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد رشد کرد و به محدوده میانگین متحرک 200 روزه خود یعنی قیمت 47 هزار دلار رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۲    
انتظار می رود سامسونگ از نسل بعدی گوشی های پرچم دار سری گلکسی S22 خود را در ماه ژانویه 2022 رونمایی کند. طراحی و جزئیات ظاهری این گوشی ها در شبکه های مجازی منتشر شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۱    
رسانه های افغانستان خبر دادند که مرتضی صمدی و نوراحمد برزین خطیبی که چندی پیش توسط طالبان بازداشت شده بودند، اکنون آزاد شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۶    
امیر سرتیپ حاجیلو گفت: ظرف مدت کمتر از 48 ساعت توانستیم نیروها و تجهیزات را از شمالغرب کشور به منطقه رزمایش فاتحان خیبر منتقل کرده و رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۶    
امور خارجه روسیه درخصوص تنش میان دو کشور همسایه افغانستان و تاجیکستان ابراز نگرانی کرده و حل اختلافات دو طرف را خواستار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۱    
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که یک پزشک 29 ساله مهاجر افغان، برنده جایزه منطقه ای پناهندگان نانسن امسال در منطقه آسیا شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰    
بازیکن سابق تیم ملی والیبال معتقد است چشم نوجوانان به عملکرد بزرگتر ها و اسطوره هایشان است و همه در قبال عملکرد آنان در آینده مسئولند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ششم شهر مشهد گفت: کار هنرمندان مشهدی به مراتب بهتر از هنرمندان پایتخت نشین است، قطعا هنرمندان و داوران استقبال از بهار 1401 بومی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۶    
ملی پوش بسکتبال کشورمان در رقابت های بوندس لیگا توانست به اولین پیروزی دست یابد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۷    
این طور که مشخص است ارسلان کاظمی این فصل با مهرامی ها در رقابت های لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار اطلاعیه ای توضیح داد که سفر زیارتی اشخاص آمریکایی به حرم مقدس امام رضا (ع)، خریدهای آن ها برای مصارف شخصی حین سفر یا اقلام اهدایی انسان دوستانه آن ها به آستان قدس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۲    
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 235 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 120 هزار و 663 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بدنبال اعلام هشدار قرمز در مورد وقوع تندباد و طوفان در سواحل شرقی هرمزگان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به دنبال حل مشکلات این باشگاه است و حالا در نخستین اقدام تصمیم گرفته که کارگروه برای رقع موانع تشکیل دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم استقلال به 3 بازیکنی که نامشان برای آبی پوش شدن در رسانه ها مطرح شده نیازی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۶    
ستاره فوتبال ایران امیدوار است در مراسم بهترین های فوتبال که از سوی فیفا برگزار می شود شرکت کند. طارمی در هفته های اخیر گل های مهمی وارد دروازه ژیل ویسنته و لیورپول کرده و پیش تر نیز دروازه چلسی را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۶    
استقلال قصد دارد در روز های آتی 3 بازی تدارکاتی برگزار کند، اما این تیم برای برگزاری این بازی ها مشکل زمین دارد و نمی تواند در زمین خیریه عمل که ابعاد کوچکی دارد مقابل رقبا قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم استقلال به دنبال جذب یک بازیکن خارجی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری بر لزوم به راه انداختن یک نهضت روشنگری در برابر جنگ نرم فرهنگی دشمن با عنوان جهاد تبیین تأکید کردند و صدور این حکم همزمان و مصادف با روز اربعین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
نیمکت نشینی ها و تعویض های احمد نورالهی در باشگاه جدیدش الاهلی امارات شائبه هایی در آستانه بازی تیم ملی ایران و تیم ملی امارات به وجود آورده و برخی براین باورند دست هایی درحال کاستن از روحیه بازیکن ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
به نظر می رسد رقم مورد نظر مدیران استقلال و پرسپولیس با کارگزار مشترک مشخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
روزبه چشمی یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال است که مذاکرات مقدماتی نیز با این بازیکن انجام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۱    
سفیر ایران پس از دیدار با یورای کوروپا، گفت: روابط خوب و رو به رشد دوجانبه در زمینه های مختلف در این ملاقات مورد تاکید قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۶    
رزمایش " فاتحان خیبر" نیروی زمینی ارتش امروز جمعه در منطقه عمومی شمال غرب کشور برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع گروهی از عشایر بویراحمدی در تنگه گرگو حضور یافت و بدون واسطه و رو در رو با آنان گفتگو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۵    
یکی از دوستان فتحعلی اویسی گفته است که این بازیگر تلویزیون در کما به سر می برد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۲    
هژیر مهرآوران، فرزند عزت الله مهرآوران از آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: وضعیت پدر همچنان مانند دیروز است و با دستگاه در همان حالت نیمه هوشیار نفس می کشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۶    
هفته دوم لیگ برتر بدمینتون کشور در حالی به پایان رسید که نمایندگان مشهد در این رقابت ها هم بردند و هم باختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه هر گونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسراییل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می کنم در دام توطئه های تل آویو نیفتند، اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۲    
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی برای تمامی هم وطنان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در واکنش به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور تاکید کرد: خواب های صهیونیسم برای این منطقه هرگز تعبیر نخواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فاز دوم تقاطع غیرهمسطح مصلی با هدف ایجاد دسترسی جدید به شهرک شهید رجایی، خروج محور مصلی و شهید رجایی از بن بست، ایجاد دسترسی دوم به بهشت رضا (ع) ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه تردد کامیون ها از خاک آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران و از آنجا به ترکیه یا به نخجوان و یا از جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان و ارمنستان باید در امنیت و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در محل ساخت سد تنگ سرخ، از روند ساخت این سد بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۷    
وزیر بهداشت گفت: تاکنون 54 میلیون دز واکسن تزریق شده( بالغ بر 62 درصد مردم واکسینه شده اند) و در هفته گذشته نیز 8 میلیون و 200 هزار واکسن تزریق شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۷    
حسین مرادیان توانسته در دوران جوانی در سال هایی که مردم ایران علیه رژیم پهلوی و حکومت شاهنشاهی مبارزه می کردند از آن ها عکس و فیلم تهیه کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۷    
جنگ، آن قدر مسئله مهمی بوده که نه تنها در روز ها و ماه های نخست که تا 8 سال بعد هم بیشترین صفحات روزنامه های کشور با اخبار آن زیر چاپ می رود. روزنامه های مشهد هم از این امر مستثنا نبوده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۱    
جواد اردکانی، سینماگر مشهدی را که از فیلم سازان دغدغه مند دفاع مقدس به شمار می رود بسیاری با دو فیلم به کبودی یاس و شور شیرین می شناسند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۵    
در این نوشتار نگاهی داریم به کارنامه سینمای ایران در ساخت آثاری با محوریت زندگی و رشادت های شهدا و فرماندهان و سرداران بزرگ جنگ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
اثر واسکو گارگالو ، کاریکاتوریست پرتغالی، با لحنی طنزآمیز به شباهتی عجیب می رسد و مرز بین انسان و شترمرغ را برمی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
نسخه شناسان و مورخان، نخستین سند رسمی وقف را به وقف نامه عتیق علی بن احمد ملک طوسی معروف به خواجه عتیق منشی نسبت می دهند و آن را قدیمی ترین وقف نامه حرم مطهر رضوی می نامند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۲    
خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست با زنان نخبه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت برای دختران خصوصا بازماندگان از تحصیل اختصاص ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره اهمیت این رزمایش گفت: حضور پیدا و پنهان عناصری از اسرائیل در کشورهای منطقه بر اهمیت این رزمایش می افزاید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر و عمق 10 کیلومتر استان بوشهر - حوالی بندر گناوه را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۷    
مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت: ساعت 4:59 امروز جمعه نهم مهر 1400، زلزله ای در گناوه اتفاق افتاد و دو تیم ارزیاب 8 نفره برای بررسی کانون زلزله اعزام شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۲    
گذری بر تاریخ کهن ترین چاپخانه مشهد که متعلق به آستان قدس رضوی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۰    
از کار کردن رسمی به عناوین مختلف بازنشسته شده اند، اما بیکار نه. آخر خرج زندگی و سرعت گرانی نمی گذارد خیلی هایشان به استراحت فکر کنند ...