جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۴:۳۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 26 مهر 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید یارانه نقدی تاثیری در بهبود معیشت مردم نداشته، اما آخرین اخبار حاکی از افزایش این مبلغ احتمالا تا پایان پاییز 1400 است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۷    
بوی بد زیر بغل مشکل ناخوشایندی است. هرچند بیشتر افراد در برهه های زمانی مختلف با این مشکل سروکار داشته اند، باز هم باعث خجالت زدگی و کاهش اعتماد به نفس می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص پرداخت کارت اعتباری یارانه توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۷    
رییس اداره سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: زنان در دوران پاندمی کرونا به دلیل شرایط اجتماعی و کاری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۲    
معاون اجرایی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: واکسن کرونا به دلیل ایجاد انتی بادی در بدن ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۰:۱۵    
حسن یزدانی، کشتی گیر ارزنده کشورمان مدتی است متاهل شده و ازدواج کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۲    
به تازگی و به مناسبت روز تربیت بدنی صفحه گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در تازه ترین مطلب واژه شناسی خود به ورزش پارکور پرداخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۵    
به نقل از اسال اکثر، در فصل زمستان، افراد هنگام بلند شدن از رختخواب با شنیدن زنگ هشدار به همان شیوه ای که در یک روز آفتابی تابستان شنیده می شود، دچار مشکل می شوند و احساس نیاز بیشتری به خواب می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۵    
محققان دانشگاه آریزونا می گویند: تعداد زیادی ماهیچه و استخوان از دندان ها پشتیبانی می کند و این اطمینان را می دهد که فشار کافی می تواند غذای ما را با خیال راحت پاره کرده و خرد کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۶    
جنایتی مرموز؛ اظهاراتی ضدونقیض؛ مظنون شماره یک و یک خانه پر از اسلحه و مهمات. اینها همه آن چیزی است که در پرونده قتل مرد تاجر در پایتخت وجود دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۰    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 13هزار و 308 ابتلای جدید کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 167 تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۰    
در این دستور که از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور به وزیر کشور ارجاع شده، از وزیر کشور خواسته شده ضمن پیگیری مسئله نسبت به ارائه گزارش به ریاست جمهوری اقدام کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۶    
اگر بیمه نامه شخص ثالث خود را پرداخت یا تمدید نکرده اید و جریمه ای شامل حالتان شده است، در فرصت طلایی پیش رو امکان بخشیدگی وجود خواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۷    
دندان درد به خاطر واکنشی که اعصاب موجود در فضای مغز دندان نسبت به محرک ها نشان می دهند، ایجاد می شود و شدت آن به نوع و شدت عامل تحریک کننده بستگی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۵    
محموله 25 تنی از کمک های بشردوستانه ایران به مردم قندهار ارسال شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۷    
2 جوان کم سن و سال در رفاقتی سه ساله تا توانستند در شهر های مختلف کشور مردم را تلکه کردند و برای خود زندگی لاکچری به هم زدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۱    
فشار اسپانسر ها و در کنار آن، تصمیمات AFC برای افزایش سهمیه بازیکنان خارجی حاضر در تیم ها همه چیز را علیه تیم های ایرانی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۱    
مشخص نیست چرا رییس فدراسیون فوتبال ایران ترجیح می دهد جلسه هیات رییسه برگزار نشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶    
جیوونبین و همسرش مالدری اهل روستای مورا در گجرات هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۷    
طبق ابلاغیه انجمن صنعت تایر به شرکت های زیرمجموعه این انجمن، قیمت تایر سواری و ون 30 درصد و تایر بایاس و رادیال نیمه سنگین 40 درصد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۲    
نماینده مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره نقل و انتقال سند خودرو و بلاتکلیفی مردم در این رابطه، گفت: بر اساس نامه کمیسیون اصل 90 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۰    
شکایات و نشانه های کم کاری تیروئید، درست عکس پرکاری تیروئید هستند. یعنی، چون کمبود ترشح هورمون تیروئید وجود دارد همه واکنش های مربوط به سوخت و ساز بدن آهسته می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۵    
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از درگذشت رودابه کمالی، نویسنده و ویراستار، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۱    
محفظه موتور خودرو اصولا بسیار کثیف است، زیرا دائما از زیر سینی در معرض بسیاری از عناصر بیرونی قرار می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
ظهر دیروز، تشنج راننده یکی از اتوبوس های درون شهری نیشابور، باعث انحراف این وسیله نقلیه و برخورد آن با تعداد زیادی از خودرو های عبوری و پارک شده، گردید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۱    
سومین نسل از ایرپاد معمولی با ظاهری شبیه ایرپاد پرو از راه رسید. این دستگاه عمر باتری 6 ساعته دارد و با پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) با قیمت 179 دلار روانه بازار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۵    
معاون فنی گمرک از ورود محموله جدید واکسن کرونا شامل یک میلیون و 400 هزار دوز واکسن آسترازنکا به کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۲    
خرمالو از میوه های مطرح فصل پاییز است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و مقابله با برخی از بیماری ها دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۲    
تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی های پرچمدار آینده سری S سامسونگ، یعنی گلکسی اس 22 مطرح شده، اما اخیراً گزارش جذابی به بیرون درز کرده که نشان می دهد مدل اولترا این سری به سیستم دوربین P شکل مجهز خواهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۲    
تجارت نیوز در گزارشی از پدیده اجاره 100میلیونی خودرو برای دور دور کردن خبر داده.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۶    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل شرارت و موبایل قاپی در بلوار استقلال این شهر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۷    
فردا (سه شنبه 26 مهر 1400) تمامی دستگاه ها دورکاری شان لغو می شود و ساعت کاری از 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۰    
یکی از تفریحات لذت بخش، نوشیدن یک فنجان چای گرم است مخصوصا در هوای سرد زمستان و همراه با بیسکوییت هایی که تازه از فر بیرون آورده شده اند. در زندگی ما ایرانی ها، چای جایگاه ویژه و استفاده ی وسیعی دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۰    
رابطه عاطفی یکی از مهمترین بخش های زندگی مشترک زوج ها است، اینکه چقدر و چطور می توانید چالش ها را رفع کرده و در بهبود روابطتتان بکوشید، به همان میزان در زندگی تان احساس امنیت می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۵    
راز بقا با بهرام افشاری به کارگردانی سعید آقاخانی کلید می خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۲    
بر اساس اطلاعیه ای که اتاق اصناف ایران صادر کرده، فعالیت تمام مشاغل به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده(13) قانون آشامیدنی و خوراکی می شوند، از ابتدای آبان ماه سال جاری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد تولید خودروهای دوگانه سوز در کشور افت کرده و به زیر هشت هزار دستگاه رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۶    
متخصص زنان و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به پیشگیری موثر واکسن از ابتلا به کرونا، گفت: واکسیناسیون مادران باردار، خطر انتقال کرونا به نوزاد را کاهش می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۱    
با اعلام خبر تنظیم مقررات و پروتکل ورود گردشگران خارجی به ایران، عضو هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران به بخش هایی از این مقررات اشاره کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۵    
یکی از قربانیان ماجرای تیراندازی در اصفهان روز حادثه را بازگو کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۵    
تیم بسکتبال مس کرمان در اولین گام از سد کاله آمل گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۰    
هفته نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از روز سه شنبه، بیست و هفتم مهرماه آغاز خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران گفت: علت دستگیری آن خانم بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۷    
او سابقه جنگ در ویتنام را داشته و به عنوان اولین مشاور امنیت ملی سیاه پوست در دولت رونالد ریگان خدمت کرد و جوان ترین رئیس سیاه پوست ستاد مشترک ارتش آمریکا در دولت جورج بوش پدر بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
تیم والیبال فولاد سیرجان به قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
معاون فنی گمرک گفت: تا ساعاتی دیگر یک میلیون و 400 هزار دوز واکسن استرازنکا از کشور آلمان و 6 میلیون دوز واکسن سینوفارم چینی وارد کشور می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۵    
تیم بسکتبال مس کرمان در اولین دیدار خود در لیگ برتر توانست با نتیجه 71 – 63 از سد کاله آمل بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۲    
گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۶    
واتس اپ چند وقتی است که در آپدیت جدید خود امکانی را ایجاد کرده که از طریق آن می توان کیفیت عکس های ارسالی را افزایش داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۰    
گارد پیشین تیم ملی بسکتبال جوانان ایران به تیم سنت میرن اسکاتلند پیوسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۱    
تیم Kunlun Lab بیشترین جایزه کنفرانس هک در چین را با هک هایی که انجام داد، برنده شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در پی ایجاد اکانت های غیرواقعی در شبکه شاد به هموطنان هشدار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:مقرر شده 145 هزار خودرویی که هم اکنون در پارکینگ های 2 شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
وضعیت دانشگاه پرسپولیس همچنان نامعلوم است و شنیده می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس این ارگان را دیگر نمی خواهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
بیماران بعد از اجرای نسخه پیچی الکترونیکی با مشکلات زیادی مواجه شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
باشگاه زنیت روسیه اگر می خواهد از انتقال سردار آزمون سود خوبی ببرد باید در ژانویه تیم جدید مهاجمش را معرفی کند. اگر ژانویه بگذرد، مهاجم تیم ملی ایران بازیکن آزاد خواهد شد وسودی عاید زنیت نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۰    
بهزاد نوشادی، مربی بدنساز استقلال هم زمان که در این تیم فعالیت دارد مربیگری بدنسازی تیم های ملی فوتبال بانوان و تیم ملی فوتسال را هم به عهده دارد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۷    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تدوین آیین نامه سفر به ایران گفت: گردشگری از مصادیق بارز دیپلماسی عمومی است و سیاست دولت سیزدهم نیز تقویت دیپلماسی عمومی است که یکی از شاخه های مهم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۷    
مهدی مهدی پور از حضور در بازی با هوادار تهران محروم شده و به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در این بازی همراه کند. این خبر پیش از تایید باشگاه استقلال توسط شهرآرا منتشر شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۷    
فرزاد مجیدی چند روزی است در تمرینات این تیم دیده نمی شود و باشگاه استقلال نیز هیچ توضیحی دراین خصوص نداده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۲    
بازار سرمایه در چند روز گذشته روندی نزولی را سپری کرد. بی اعتمادی مردم به این بازار، آینده نامشخص مذاکرات سیاسی و ترس ازدست دادن ارزش پول می تواند ازجمله دلایل ریزش در بازار سرمایه باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۷    
رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با مصرف روزانه 6 تا 8 لیوان آب و سایر مایعات از ابتلا به کرونا پیش گیری به عمل می آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۱    
سردار شهید شوشتری گفت: احساس مسئولیت خواب را حرام می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۱    
نهاد فیفا با انتشار بیانیه ای گفته تمایل دارد برای ساخت بازی های ویدیویی فوتبالی با شرکت های دیگر همکاری کند تا همه مجوز ها به دست یک شرکت انحصارطلب و سوءاستفاده گر نیفتد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۵    
تحولات افغانستان همچنان در صدر اخبار جهان قرار دارد، ادامه حکومت طالبان در این کشور، مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است و کشورهای مختلف همچنان طالبان را به رسمیت نشناخته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۶    
چک هایی که امین قاسمی نژاد به باشگاه سابقش پدیده داده هنوز پاس نشده و این باشگاه می تواند جلوی بازی او را در هفته نخست لیگ برتر بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۶    
نقش سرپرست باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در فاجعه حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کم نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۶    
به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان به زوید هیات مدیره جدید پرسپولیس را معرفی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۶    
مدافع تیم ملی لبنان به دلیل مصدومیت در بازی باشگاهی نمی تواند تیم ملی کشورش را در بازی های آتی همراهی کند و به طور قطع دربازی با تیم ملی ایران غایب است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۰    
نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صمت برای بررسی ماده 4 مبنی بر واردات خودرو، آقای وزیر گفتند که با آزادسازی واردات خودرو موافق هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۷    
رستم قاسمی، وزیر راه گفت: وعده ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم به این معنی نیست که در هر سال یک میلیون واحد ساخته خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۱    
کیارش زندی پوستر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را با الهام از هنر چهل تکه دوزی که یک هنر بومی و دست آفریده بانوان ایران است طراحی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۲    
بازنشستگان سال های 86 و 87 سازمان تامین اجتماعی به شیوه ی اعمال ضرایب متناسب سازی حقوق خود اعتراض دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۶    
بختیاری،فرماندار اراک گفت: روز شنبه بنری در نانوایی یک روستا نصب شده بود که به علت کمبود سهمیه، نان به اتباع افغانستانی داده نمی شود، که این مشکل برطرف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۷    
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات روندی کاهشی داشت و تا یک میلیون و 430 هزار واحد هم کاهش یافت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
حالا جنگ تمام شده است و شعر ها هم استخوان ترکانده اند. شاعرها، چه آن ها که جنگ را در حافظه دارند و چه آن ها که آن روز ها را از زبان دیگران شنیده و در تصاویر دیده اند، دقیق تر و با ذکر جزئیات بیشتر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان که پس از تسلط طالبان در کابل به سر می برد گفته که می خواهم دخترم درس بخواند، در کشور و خارج بهترین آموزش را داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۲    
رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه مصمم است با دست اندازان به حقوق مردم و بیت المال و کسانی که سد راه مردم می شوند برخورد قاطع کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که در جریان سفر خود به واشنگتن درباره برجام و سایر موضوعات رایزنی خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۱    
ستایش شهیدان و تقدیس شهادت در شعر فارسی پیشینه دیرینه ای دارد و اگر شعر هایی را که با عنوان مرثیه سروده شده اند بررسی کنیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۷    
صبح بیست وششم مهر 1388 مو ها و محاسن سفید فرمانده، بیست وچندسال پس از جنگ تحمیلی، در منطقه سیستان وبلوچستان پر از خون شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۵    
امروز دوشنبه 26 مهرماه 1400، نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ 26 هزار و 537 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۲    
سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی غفورپور
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مشاور رهبری انقلاب اسلامی خطاب به سخنگوی شورای نگهبان گفت: از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشید در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکنید، حتی به نحو ایهام.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مقاومت و پایداری عرصه گسترده ای است که در دوران های متفاوت بعد از انقلاب اسلامی قهرمانان بسیاری را در خود دیده، اما در عرصه های فرهنگی و هنری کمتر به آن پرداخته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
چند سالی است که برخی از پولدارها در خیابان های بالاشهر تهران گشت و گذاری دارند، با نام دور دور کردن . افرادی که با خودروهای لوکس و گران قیمت چند ساعتی در خیابان ها می چرخند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
حسین حسامی - عضو کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۷    
محمدرضا امانی - نویسنده
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱    
جنیفر گیتس با "نایل نصار" 30 ساله، اسب سوار مصری- آمریکایی ازدواج کرده است. جنیفر و نایل هر دو در دانشگاه استنفورد آمریکا تحصیل کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱    
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد خراسان رضوی با اشاره به اهمیت استانداردسازی در صنعت مواد غذایی گفت: 50 درصد پروانه های استاندارد خراسان رضوی در حوزه صنعت غذایی صادر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۵    
افزایش مدت زمان کار با تجهیزات الکترونیک باعث می شود، افراد بیشتری دچار عارضه خستگی چشم شوند، برای حفظ سلامت دید چشم های دانش آموزان راهکار هایی وجود دارد که باعث می شود از ابتلا به این عارضه جلوگیری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۰    
همزمان با رایزنی ها برای تشکیل ائتلاف اکثریت در پارلمان عراق با هدف معرفی فردی برای تصدی پست نخست وزیری، یک منبع سیاسی گفت که مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، طی روزهای آینده در بغداد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سردیس ها و تندیس ها و المان ها، زبان گویایی است که بدون نیاز به ترجمه، برای همه زبان ها قابل خوانش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۷    
هفته گذشته 488 کیلو و 427 گرم زعفران به ارزش 65 میلیارد و 449 میلیون ریال در بورس معامله شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۱    
مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تزریق دُز یادآور یا مرحله سوم واکسن کرونا برای مدافعان سلامت در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۱    
فرج ا... شوشتری پدرش را کسی می دانند که در موضوع امنیت سیستان وبلوچستان تلاش کرد و قبل از شهادتش به سرزمین تفتان و هامون، دیار قبایل و زادبوم مرزنشینان رفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی: موضوع نگران کننده ای برای این فرودگاه وجود ندارد و هیچ گزارشی مبنی بر فرونشست در این محدوده به دست ما نرسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به از سرگیری گفت وگوها با ایران بر سر توافق هسته ای ابراز امیدواری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
با گذشت چند روز از بازی ایران و کره جنوبی همچنان سوال علاقه مندان به فوتبال و تیم ملی یک چیز است: چرا سامان قدوس بازی نکرد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی: رهبر معظم انقلاب، طلایه دار موضوع وحدت میان شیعه و سنی هستند.
  • ۱