سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 28 مهر 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۰    
به گفته کریمی، ورود بی امان پیمانکاران به عرصه ی روابط کار، یکی از دلایل اصلی از میان رفتن مزایای عرفی از جمله حق غذا ست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
خوردن کلم قمری ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند. زیرا حاوی مواد شیمیایی گیاهی قوی از جمله ایزوتیوسیانات ها، سولفورافان و ایندول-3-کاربینول است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
تیم بسکتبال با ویلچر بانوان آویژه صنعت مشهد با پیروزی بر زنجان به مقام قهرمان لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان ایران دست یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
پنج نفر از رهبران احزاب مختلف افغانستان از تشکیل شورای عالی مقاومت ملی در خارج از این کشور، با هدف مبارزه با طالبان خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۵    
سی و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال، امروز شروع می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۱    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در مناطق سیزده گانه مشهد، اقدامات گسترده ای در زمینه فضا آرایی، زیباسازی و آذین بندی شهر در هفته وحدت انجام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۲    
حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تفکیک زباله و مدیریت پسماند یک صنعت سودآور است، اظهار کرد: دفن زباله را به منزله دفن ثروت می دانیم؛
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مجلس شورای اسلامی در اجرای اصل 142 قانون اساسی، روز 17 اردیبهشت 1391، قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد و به دنبال مخالفت شورای نگهبان با برخی بند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۵    
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با هفته وحدت، طرح پیش فروش شش محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله به اجرا می گذارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰    
رنگ بدنه خودرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی خودروها است و برای حفظ این زیبایی باید عوامل تهدید کننده را شناخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۷    
اگر یک چرخ خرید برداریم و در یک فروشگاه زنجیره ای تلاش کنیم اقلام ضروری یک ماه خانواده کوچک دونفره ای را با وسواس، جدا کنیم، جلوی صندوق باید حدود یک میلیون و 400 هزار تومان کارت بکشیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۵    
جدول پخش مدرسه تلویزیونی ایران، برای روز پنجشنبه 29 مهر 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۷    
همین که به یک خودرو پول بدهید، از همان لحظه، ارزش آن شروع به کاستن می کند و اگر قصد فروش آن را داشته باشید مجبورید به قیمت پایین تر بفروشید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۱    
کنار آمدن با مشکلات شغلی گاهی اوقات بیش از حد سخت به نظر می رسد. استرسی که ما همراه خود به محل کار می بریم و حتی استرسی که در محل کار منتظر ماست، طغیان می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۱    
سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین توضیحاتی را درباره خبر ضرب و شتم یک شهروند حین بازداشت در قزوین توسط مأموران نیروی انتظامی، ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۲    
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با تک گل سلمانی، در هفته نخست لیگ برتر فوتبال تیم تازه وارد هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۶    
یک منبع آگاه با رد توقیف بودن فیلم مصلحت علت جلوگیری از اکران آن را بیان کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۰    
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای، نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و تضییع حقوق مشتریان هشدار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق مهرماه یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه بگیر این صندوق پیش از پایان ماه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۱    
یک محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی شامل 777600 دوز واکسن در اختیار سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۲    
تنبلی چشم کودکان یکی از شایع ترین مشکلات و اختلالات بینایی در کودکان است. این مشکل بیشتر در سنین 4 تا 7 سالگی خود را نشان داده و گاهی حتی تا سنین بالاتر نیز نشانه ای ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۶    
اکثر ما زمانی که صحبت از قتل و قاتلان زنجیره ای به میان می آید ناخودآگاه و بی هیچ دلیل مشخصی برای سر در آوردن از موضوع به سمت آن کشیده می شویم چرا که همه ما عاشق داستان های رازآلود همراه با وحشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۰    
قیمت بیت کوین با رشد چشمگیری، از 65 هزار دلار عبور کرده و حالا به نزدیکی 66 هزار دلار رسیده که یک رکورد در قیمت این رمزارز به حساب می آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۰    
اسامی فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنج شنبه 29 مهر و جمعه 30 مهر برای پخش از شبکه های مختلف سیما اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: فعلا هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری های عربستان از کشف ضبط صوتی خبر دادند که متعلق به دیکتاتور سابق لیبی است و آخرین صحبت های خود را در آن ضبط کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۰    
استقلال موفق شد در نخستین بازی خود در لیگ برتر مقابل هوادار به پیروزی برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۵    
لایحه رتبه بندی معلمان که برای رفع ابهامات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع داده شد، پس از اصلاحات مورد نظر به صحن علنی مجلس ارائه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۲    
انتظار می رود که آیفون SE 3 اپل در آینده معرفی شود. گزارشات اخیر اطلاعات جدیدی از نسل سوم آیفون های SE را فاش کرده و اخبار مربوط به این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۰    
قوسیان مقدم گفت: محموله ی واکسن 6 میلیون دُزی واکسن فردا وارد کشور می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۲    
کاهش اونس جهانی در کنار افت قیمت دلار باعث کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه شد. آیا فردا نیز بازار با روند کاهشی همراه خواهد بود؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۰    
شرکت آب و فاضلاب کشور خبر وجود نوعی انگل در منابع آب آشامیدنی کشور ، را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۰    
بیستم اکتبر مصادف با بیست و هشتم مهرماه روز جهانی پوکی استخوان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۷    
اطلاعیه دوم برای متقاضیان ثبت نام در طرح جهش مسکن منتشر و جزئیات آن مشخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده سریال زخم کاری در نشستی با ساترا بیان کرد که نمایش سیگار در سریال زخم کاری اشتباه بود و ما این انتقاد را می پذیریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
در این طرح، 6 محصول تارا با گیربکس دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۷    
کوروش جعفریان گفت: در بهترین شرایط نباید بیشتر از 4 کیلو کاهش وزن در ماه اتفاق بیفتد، که حتی ممکن است برای افراد با بیماری های متعدد این مقدار به 2 کیلو کاهش پیدا کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۲    
خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باتوجه به تصمیم جدید ستاد ملی کرونا، تغییراتی در کلیت الگوی عنوان شده پیشین برای فعالیت مدارس اتفاق افتاده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان متحجر شیعه انگلیسی و جریان سنتی وهابی آمریکایی به صورت یکسان و هماهنگ به رسول الله، اسلام و جریانات فراگیر اسلامگرایی در جهان ضربه می زنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۲    
آدمیرال ولادیمیر کاساتونوف فرمانده ناوگان کل دریای شمال و جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه، جمعی از ژنرال های بلندپایه روسی در ساختمان مرکزی نیروی دریایی روسیه از سرلشکر باقری استقبال کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نهضت ملی مسکن توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۰    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که بر مساله بازگشت به مذاکرات هسته ای ایران به منظور برداشتن تحریم های آمریکا تمرکز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۱    
نشست مسکو با حضور نمایندگان طالبان و نمایندگان 10 کشور از جمله روسیه، چین، ایران، هند و پاکستان آغاز شد. آمریکا اما در این نشست شرکت نکرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۱    
اختلافات سرمربی تیم ملی و ستاره کشورمان شاید منجر به خط خوردن او از تیم ملی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۲    
قوه قضاییه تصویر شخصی با هویت مهدی اخوان متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد ماموران دولتی و قضایی، غصب و جعل عناوین و جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۰    
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر با انتقاد از عملکرد فدراسیون بسکتبال در موضوع تخلف محمد جمشیدی ملی پوش این رشته گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۵    
مهدی طارمی در یک توییت جنجالی پاسخ تندی به صحبت های روز قبل اسکوچیچ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۷    
به نظر می رسد حبیب کاشانی این شانس را دارد تا برای سومین بار مدیرعامل پرسپولی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۱    
اینستاگرام اعلام کرده کاربران به زودی می توانند با نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی هم پست بگذارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
هفته پیش تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman) در رویداد DC FanDome منتشر شد و طرفداران سری فیلم های بتمن را سر ذوق آورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
اسامی دعوت شده ها به تیم امید ایران از سوی مهدی مهدوی کیا اعلام شده و نام چهار بازیکن استقلال نیز در میان مدعوین دیده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پیروزی مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا از مهدی طارمی تعریف و تمجید کرد و نمایش او را ستود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
تیم ملی فوتسال ایران برای انجام بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ایتالیا به سرزمین چکمه ها سفر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
یک بانوی کاراته کای مشهدی موفق شد با ثبت رکوردی عالی نام خود را در بین رکوردداران این رشته ورزشی در بخش تمشیواری (شکستن اجسام سخت) مطرح کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 11هزار و 770 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 162 تن نیز جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۰    
طرح از علیرضا پاکدل، کارتونیست روزنامه شهرآرا
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۷    
باشگاه استقلال اعلام کرده با یک کارگزار که تعهد 500 میلیاردی داده به توافق نهایی رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۵    
امیرحسین توخته نمی تواند جایگزین علی اصغر مجرد در تیم والیبال شهرداری ارومیه شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۶    
والیبال یک ورزش خانوادگی بین المللی است. اما خانوادگی ترین والیبالیست های جهان را ایرانیان در اختیار دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۰    
کندر، همان کپسول جادویی است که مزه ای گس و تلخ دارد. این صمغ از زمان های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۷    
رفسنجانی ها می گویند سرمربی و 9 بازیکن این تیم مبتلا به COVID-19 شده اند و نسخه های پزشک فدراسیون را هم دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۱    
برزیل میزبان مسابقات باشگاه های والیبال مردان جهان شد. این مسابقات از 8 تا 12 دسامبر (17 تا 21 آذرماه) برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری 12 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از اول آبان ماه 1400 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 0.9درصد افت داشت، شاخص هم وزن نیز 0.27درصد سقوط کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۵    
محمد الهی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در سریال روزگار جوانی بیان کرد که در 15 ماه اول کرونا بازی نکرده است و حالا برخی از پروژه ها را می پذیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۵    
مصرف کننده واژه ای است در تعاملات اقتصادی که همیشه در کنار تولیدکننده می نشیند و از این هم جواری توقعاتی به وجود می آید؛ توقعاتی دوطرفه و به اصطلاح اقتصادی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۰    
وجود شپش در بین مو های سر که از خون پوست کف سر تغذیه می کند بسیار مشکل اذیت کننده و آزاردهنده ای است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۷    
نسخه جدیدی از واکسن آکسفورد در حال توسعه است تا به طور خاص سویه دلتا کووید-19 را هدف قرار دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
مهدی غفوریان در لایو علی ضیا سیر تا پیاز ماجرای سکته قلبی مهران غفوریان را تعریف کرد: مهران دیروز صبح با درد قفسه سینه بیدار شد، او دقیقا جلوی در بیمارستان جماران ایست قلبی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
عادل تبریزی، کارگردان فیلم گیجگاه با بازی حامد بهداد و باران کوثری، سریالی کمدی اجتماعی می سازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: تهران از حضور اتباع مهاجر افغانستان اشباع شده است و باید جلوی ورود حجم جدید از مهاجران به پایتخت گرفته شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به محل کار از ابتدای آبان ماه امسال خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
طبق وعده ها سامانه طرح جهش ملی مسکن (سایت سمن) دردسترس قرار گرفت، اما گزینه ثبت نام ندارد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
مدیریت شهری مشهد با برگزاری رویداد نشانی با تمرکز بر کسب وکار های خانگی در حاشیه شهر سعی در حمایت همه جانبه و تخصصی از فعالان حوزه کسب وکار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
مشهد با مساحتی بالغ بر 100 هکتار پارک جنگلی، طبیعی و دست کاشت، بعد از تربت حیدریه، نیشابور، طرقبه-شاندیز و سبزوار در جایگاه پنجم استان قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۰    
سیدجلال فیاضی، عضو شورای چهارم شهر مشهد گفت: اقدام شهردار مشهد در تنظیم سند چشم انداز و چرخش های تحول آفرین برای شهر مشهد درخور تحسین و شایسته تقدیر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای اهداف خود برای جذب کارگزار این باشگاه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۷    
آمار های رسمی حکایت از افزایش شیب ابتلا به کرونا در مشهد دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱    
مهدی طارمی با درخشش خود پایه گذار گل برتری پورتو مقابل آث میلان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۲    
تعداد سنگ قبر ها تا حدی است که برخی از آن ها روی دیوار مسجد نصب شده اند. تاریخ روی آن ها برمی گردد به دهه 60، وقتی وارد مسجد می شوم اولین سؤالی که می کنم درباره همین قبرهاست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۲    
هادی توکلیان - فعال رسانه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶    
مهران جبرائیلی، پرستار ساکن محله فرهنگیان، روز های سخت و طاقت فرسایی را در دوران کرونا و در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی نژاد پشت سر گذاشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری سانا از انفجار در مسیر اتوبوس نظامیان ارتش سوریه در دمشق خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۷    
منابع آگاه می گویند فیسبوک هفته آینده می خواهد نام شرکت خود را تغییر دهد تا تاکید بیشتری بر تمرکز این کمپانی روی ساخت متاورس داشته باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۱    
امروز چهارشنبه 28 مهرماه 1400، نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ 26 هزار و 738 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۵    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۵    
رویکرد اصلی مدیریت شهری مشهد در بهسازی محله وکیل آباد بهره گیری از مشارکت مردمی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
سینما های کشور با اکران فیلم هایی مثل درخت گردو ، دینامیت و پوست بعد از چند ماه تعطیلی، رونق نسبی پیدا کرده و جانی دوباره گرفته اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
پلیس راهور ناجا گفت: تخفیف بیمه شخص ثالث متعلق به مالک وسیله نقلیه است و هر فرد به راحتی می تواند آن را به خودرو جدید یا حتی همسر یا فرزند خود منتقل کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
مدیر طراحی سیستم های برق، الکترونیک و پلتفرم ایران خودرو، گفت: در محصول تارا اتوماتیک، از سامانه ورود و استارت بدون کلید (کیلس) استفاده شده است و این اقدام در هماهنگی با شبکه برق و الکترونیک و سامانه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
زشت ترین نه، اما می خواهیم درباره عجیب ترین چهره های حیوانات روی کره زمین بنویسیم. موجوداتی که حداقل از نگاه ما شاید ترکیب نامتعارفی دارند و همین موضوع توجه ما را بیشتر به این موجودات جلب کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
رییس جمهوری گفت: دولت مصمم است از دیدگاه ها و نظرات دلسوزانه همه قشرها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه های مردم استفاده کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۶    
از ارزانی اقلام مواد غذایی هم خبری نیست. عمده فروشان می گویند به دلایل مختلف گران می خرند و گران هم می فروشند و بسته به هزینه های مختلف ازجمله حمل ونقل از 3 تا 5 درصد سود مجاز برای خودشان در نظر می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مراسم افتتاحیه دومین جایزه داستان حماسی کشور، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در خراسان رضوی، روز گذشته در محل آرامگاه فردوسی برگزار شد و در این مراسم از سه چهره حماسه ساز سال های اخیر جامعه ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۷    
جزئیاتی از 18 فقره سرقت که پلیس مشهد 4 عامل آن را دستگیر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۱    
وقوع 2 حادثه مهیب در 2 منطقه از شهر مشهد علاوه بر ایراد خسارت مالی به یک ساختمان 13 طبقه و یک مغازه، جان یک نفر را گرفت و 3 تن دیگر را نیز روانه بیمارستان کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سیل شدید در مناطق جنوب غربی هندوستان باعث شد عروس و دامادی برای رسیدن به محل عروسی از یک دیگ آشپزی به عنوان قایق استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۵    
با تصویب نمایندگان لایحه رتبه بندی، شامل افرادی است که تحت عنوان آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیرو های توانبخشی مدارس استثنائی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۵    
نماگر اصلی بازار سرمایه که وضعیت کلی بازار نیز بیشتر با آن سنجیده می شود، 10 درصد رشد را از ابتدای امسال تاکنون تجربه کرده است ...
  • ۱