سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۸:۲۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 2 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 3 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 4 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 5 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 6 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 7 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 8 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 12 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 13 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 14 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 16 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 17 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 18 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 19 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 20 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 21 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 22 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 23 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 24 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 25 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 26 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 27 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 28 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 30 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از افزایش شهرهای آبی در کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۵    
ملی پوش فوتبال کشورمان برخلاف اخبار منتشره فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۷    
گروه پدیده های ژیمناستیک در سومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید 3 به اجرای برنامه خود پرداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۲    
وحید موسوی خواننده جوان، در سومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید 3 به اجرای برنامه خود پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۶    
گروه کاکتوس در سومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید 3 به اجرای برنامه خود پرداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
کریم باقری به حاشیه های پیش آمده درباره نحوه همکاری اش با تیم ملی واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰    
در نشست مشترک فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 مجلس به منظور بررسی مرگ توله یوزپلنگ های ایران تاکید شد: هم اکنون کالبدشکافی دو توله تلف شده انجام شده و نتیجه 10 روز آینده اعلام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی دولت با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان ، جزئیاتی از روند تصویب این طرح و مفاد آن را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۱    
زنان مجری شبکه های تلویزیونی افغانستان روز شنبه با سرپیچی از فرمان طالبان مبنی بر لزوم پوشاندن چهره هایشان با صورت باز در برابر دوربین ظاهر شدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه امین از کشف بیش از 14 میلیون و 181 هزار واحد انواع ارز و دستگیری 66 متهم اخلالگر ارزی طی 2 ماه جاری در کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی ها به صورت حداکثری و بدون وقفه درحال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۷    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته تشویقی جدید کارفرمایان برای جذب نیرو های جدید در مراحل پایانی تصویب در دولت قرار دارد که جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۷    
معاون مسکن و ساختمان فرصت استان ها را برای تامین اراضی، پالایش نهایی متقاضیان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن را پایان خردادماه 1401 عنوان کرد و گفت: اراضی ساخت یک میلیون و 364 هزار واحد مسکونی تأمین شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
طی ساعات گذشته با ارجاع به یک خبر شبکه الجزیره درباره دیدار اخیر امیر قطر با رهبر معظم انقلاب، این ترجمه از خبر مذکور دست به دست می شود که وزیر خارجه قطر گفته است رهبری ایران به هیئت قطری اعلام کرده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۲    
دادستان استان ایلام جزئیات پرونده حادثه اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و کشته و زخمی شدن 11 نفر از کارکنان این اداره را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۲    
روز گذشته رئیسی در اولین رویداد خصوصی سازی در ایران سخن گفت که بخشی از اظهاراتش مبنی بر اینکه قرار است تصمیم های سختی بگیریم مورد توجه قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه توئیتر خود با اشاره به مکالمه تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: با امیرعبداللهیان درباره موضوعات دوجانبه فوری و گام های بعدی برای احیای برجام صحبت کردم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به فعالیت سامانه بارشی و احتمال آب گرفتگی معابر برخی استان ها از افزایش 8 تا 13 درجه ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود سنواتی سهامداران 7 شرکت از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۷    
به گفته رئیس کمیسیون آموزش مجلس ظاهرا آیین نامه رتبه بندی معلمان چند ایراد حقوقی داشت که در دست بررسی است. قرار است امروز کل آیین نامه تصویب شود. اگر امروز تصویب شود سه شنبه به جلسه هیأت دولت می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۷:۴۶    
سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای پرداخت حقوق کارکنان این سازمان بر اساس نرخ دستمزد جدید و مصوبه شورای عالی کار را ادعای نادرستی مطرح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۲    
31 اردیبهشت ماه روزی برای گرامیداشت آنانی است که رفتند تا زندگی ببخشند. روز گرامیداشت خانواده هایی که از اعضای بدن فرزند، پدر و مادر خود گذشتند تا خانواده دیگر را از مرگ نجات دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۶    
آبله میمون بیماری نادر و شبیه به آبله است. این بیماری بیشتر در کشورهایی با جنگل های بارانی در آفریقای مرکزی و غربی دیده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۲    
سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به پتانسیل ها و زیرساخت های این بانک در حوزه بین الملل بر استفاده از این ظرفیت ها برای تامین منابع ارزی مورد نیاز نهاده های بخش کشاورزی تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت است و در اولین جلسه به تصویب خواهد رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۱    
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با انتقاد از شرایط این کشور گفت: کشور ما با مرزهای باز، انتخابات تقلبی، تورم افسار گسیخته و حقارت انرژی در حال تبدیل شدن به یک کشور جهان سومی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۲    
پیامک های تلخ پایان حجم اینترنت برای شما هم ارسال شده است. مواردی که باعث اتمام بسته های اینترنت شما می شوند، کدام اند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پوشش بیمه مادران باردار فاقد بیمه درمانی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۱    
نخستین یادواره شهدای ارتشی غرب مشهد با حضور امیر سرتیپ دربندی برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۷    
وزیر نیرو گفت: از فردا یکشنبه، اول اردیبهشت ماه، اداره های دولتی ملزم به صرفه جویی در برق شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۱    
دولت عربستان سعودی ممنوعیت سفر اتباع خود را به ایران تمدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق درخت که پس از سرقت درخت ها و آنها را برای تبدیل به ذغال به همدست شان می فروختند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۷    
رسانه های کویتی خبر دادند که گارد ساحلی این کشور چند ایرانی را حین قاچاق سوخت از کویت برای فروش در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دستگیر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
شکل گیری شلوغ بازار در گلشهر با حضور مهاجران افغانستانی در مشهد گره خورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۵    
بورل نوشت: با امیرعبداللهیان برای طرح مسائل فوری دوجانبه و بحث در مورد گام های بعدی برای بازگرداندن برجام گفتگو کردم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۱    
مسئولان پلیس راهور می گویند اتباع خارجی مقیم ایران با داشتن اقامت قانونی می توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند اما مهاجرین افغانستانی از نبود بخشنامه ای ثابت برای اخذ گواهینامه سخن می گویند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۵    
بررسی دو گوشی a51 و a72 از لحاظ طراحی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۲    
کیارش ملکی در فصل جدید در تیم زنان مونستر آلمان به عنوان کمک مربی فعالیت خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۶    
پس از سفر وزیر برق عراق به تهران و توافق دو طرف درباره ازسرگرفته شدن صادرات گاز به عراق، وزیر برق این کشور اعلام کرد که بغداد تا پایان ماه جاری میلادی بدهی های گازی ایران را پرداخت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۷    
شرکت گازپروم روسیه امروز اعلام کرد، صادرات گاز به کشور فنلاند را به علت عدم پرداخت پول گاز به روبل متوقف کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور با اشاره به آثار مخرب واگذاری های نامناسب، غیرمنطقی و خلاف قانون در گذشته تأکید کرد: خصوصی سازی به معنای رهاسازی نیست بلکه سر آغاز هدایت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۵    
کریمدادی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، از افزایش تسهیلات سفر رایگان خطوط اتوبوس رانی و قطارشهری برای خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برای اولین بار در مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
اپلیکیشن فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور و تیم برنامه 90 توسعه یافته است، به طور اختصاصی برای دانلود در پلتفرم بازار منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۲    
مدیر بنیاد جاوید از کشور افغانستان درباره تعامل ادبی ایران و افغانستان افزود: شاعری که در تهران زندگی می کند و شعر می گوید در افغانستان برش دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۶    
به کوشش مدیریت شهری و در راستای مشارکت ورزشی معلولان مشهد، بزرگ ترین جشنواره ورزش جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر انتشارات عرفان افغانستان در ایران گفت: ارسال کتاب از ایران به افغانستان ماه هاست که بسیار کمرنگ شده و نزدیک به صفر است .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه، زیرساخت های خوبی در مرز دوغارون وجود دارد، گفت: در خصوص تامین حقابه ایران از رودخانه مرزی هیرمند از سوی افغانستان در سیستان و بلوچستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی گفت: گوشت گوساله بدون استخوان در واحد های صنفی کیلویی 250 هزار تومان به فروش می رسد این در حالی است که نرخ گوشت گوساله هفته گذشته 230 هزار تومان بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی که جمعه گذشته در قطعه نام آوران تهران برگزار شد، فقط امیرحسین صادقی و بهتاش فریبا از میان پیشکسوتان این باشگاه حضور داشتند وحتی از میان مسئولان باشگاه هم کسی حاضر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
خداداد عزیزی، پیشکسوت خوش ام فوتبال ایران که قرار است در سفر کانادا تیم ملی را همراهی کند، حضور در تیم ملی به جای کریم باقری را نه تأیید کرده است و نه تکذیب.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۶    
درحالی که هواداران استقلال انتظار دارند بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر تمام ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا مربیان و ستاره ها حفظ شوند واین تیم به سمت قهرمانی درآسیا بروند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۶    
پرواز شماره 5629 هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 9 و سی دقیقه صبح امروز، فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد مشهد ترک کند، پس از 3 ساعت تأخیر، ساعت 12 و سی دقیقه ظهر پرواز کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۶    
در این مطلب می خواهیم کمی درباره روش های مدیریت اقتصادی صحبت کنیم که در این شرایط بحرانی می تواند به ما برای متعادل شدن وضعیت مالی خانواده هایمان کمک کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷    
اینستاگرام (Instagram) در سکوت خبری تغییرات جدیدی را وارد بخش استوری کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷    
29 تیر سال گذشته، مردی 43 ساله به نام محمد – ط که به شدت نگران بود، خود را به پلیس آگاهی رساند و از آنان برای یافتن همسر گمشده اش کمک خواست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین کمیلی - آزاده و استاد نهج البلاغه و صحیفه سجادیه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
رهبر طالبان در فرمانی تازه از نیروهای خود خواست که از چند همسری خودداری کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور با بیان این که قرار است در کشور تصمیم های سختی بگیریم، گفت: شاید برخی موافق نباشند، اما این نگاه نقادانه ما را به افق روشنی که پیش روی اقتصاد است رهنمود می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
یک شبکه صهیونیستی اذعان کرد که تمام ادعاهای این رژیم در خصوص اقدام علیه ایران فقط در حد حرف است، جهان مشغول اوکراین است و تل آویو تنهاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پنج هزار و 886 زائر امسال از طریق این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
دکتر زهره معینی - روان شناس
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۱    
سعید معروف در مورد موضوعات مختلفی، چون خداحافظی از تیم ملی و مربیگری والیبال و باندبازی در تیم ملی صحبت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۱    
علیرضا حیدری - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۰    
انتشار عکسی از شناور لجستیکی درحال ساخت شهید مهدوی در روزهای اخیر نشان دهنده آن است که این شهر دریایی متحرک به روزهای پایانی ساخت خود نزدیک می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: چند روز پیش بحثی در مجلس انجام شد که طرح شفافیت آرای نمایندگان هم در قالب همین شفافیت قوای سه گانه گنجانده شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: باید توجه داشت که مهم ترین محور تجلی بخشی گفتگوی مشهدالرضا (ع) با جهان، برپایه و محوریت قرآن کریم خواهد بود و اگر از جهانشهر، سخن می گوییم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
حتما شما هم بازار هایی با عناوین، جمعه بازار، شنبه بازار، یکشنبه بازار و ... به گوشتان رسیده است. جمعه بازار های مشهد نیز شامل بازار خودرو، بازار کتاب، بازار شاهنامه و .. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۷    
نیاز سالیانه مسکن در کشور حدود 800 هزار واحد مسکونی است؛ درحالی که متوسط تولید سالیانه حدود 350 هزار واحد مسکن بوده است که پاسخگوی تقاضای موجود در بازار نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۱    
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، قرار است امروز سود جاماندگان سهام عدالت برای سال های 98 و 99 واریز شود. چه کسانی باید منتظر واریز سود سهام عدالت باشد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس در نخستین هفته خردادماه سال جاری طی دو روز متوالی برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
گل بود، به سبزه نیز آراسته شد. گویا جهان قرار نیست حالاحالا ها روی خوش و بدون ویروسی به خود ببیند. چون سازمان بهداشت جهانی از یک ویروس تازه رونمایی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
با گذشت پنج روز از آغاز جشنواره کن 2022 امتیازات منتقدان به 4 فیلم بخش اصلی منتشرشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲    
روابط عمومی آستان قدس رضوی جزئیات آتش سوزی در بست شیخ بهایی حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
ماجرای خانواده پاکبانی که بعد از فوتش استخوان و بافت های بدنش را اهدا کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رای فاطمه عجیب تر این است که در آن لحظات گاهی احساس شادی می کرده است؛ نمی دانستم چرا در اوج لحظه مصیبت گاهی احساس خوش حالی عمیقی داشتم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
در آستانه سفر تیم ملی به کانادا مشخص شده که کریم باقری از تیم ملی کنار گذاشته شده و شاید خداداد جانشین وی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
وضعیت بازیکنان خارجی استقلال برای فصل آینده تا حدودی مشخص است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
باشگاه استقلال به دنبال جذب مدافع پیشین این باشگاه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
طبق شنیده ها دو عضو جدید در هیات مدیره پرسپولیس با نظر مدیرعامل این باشگاه انتخاب خواهند شد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
بعد از محرومیت تنیسور های روسی و بلاروسی از مسابقات تنیس ویمبلدون، رنکینگ این مسابقات حذف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برنامه خود برای فصل آینده را مشخص کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال به زودی کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
تیم سپاهان به دنبال جذب مدافع استقلال است و شاید این بازیکن را فصل آینده زردپوش ببینیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
بازیکن پیشین استقلال مورد نظر پرسپولیس قرار گرفته و شاید او را سرخ پوش ببینیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا کارش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس کمیته بین المللی المپیک از ممنوعیت ورزشکاران روسی که از جنگ دفاع کرده بودند، حمایت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
احتمالا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با محرومیت چند ماهه روبرو خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
بازیکن مهم بایرن مونیخ احتمالا مقابل تیم ملی ایران بازی خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس کمیته بین المللی المپیک تاکید کرد که روابط این نهاد با مسئولان سیاسی روسیه بدتر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
با شکست روبه روی سپاهان، روزشمار سقوط شهرخودرو کلید خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
عکسی خاطره انگیز از مراسم ابتدایی دیدار دو تیم ابومسلم و پیام که در زمین شماره 2 ورزشگاه تختی برگزار شد. این بازی با نتیجه عجیب وغریب 5 بر 1 به سود تیم مشکی پوش میدان به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
دستیار ایتالیایی مجیدی گفت: قبل و حین بازی، حرف های اصلی را من می زنم!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۲    
بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها بهترین بازی هفته بیست و هشتم را خراب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
متقاضیان دریافت یارانه می توانند امروز و فردا بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۷    
سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد 1401 باید روز یکشنبه (یکم خرداد) در مراکز آموزش نیرو های مسلح حضور یابند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۵    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: روز بازار ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد محلی دارند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 15 هزار خودرو دولتی به مادران دارای فرزند دوم و بیشتر تعلق گرفته که این آمار مطابق با تعداد درخواست کنندگان واقعی و دارای شرایط ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح جزئیات ابتلا و گسترش بیماری "آبله میمونی" ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۱    
60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودرو های شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم خردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
  • ۱