چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 8 آذر 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 آذر 1397 شعار سال 2 آذر 1397 شعار سال 3 آذر 1397 شعار سال 4 آذر 1397 شعار سال 5 آذر 1397 شعار سال 6 آذر 1397 شعار سال 7 آذر 1397 شعار سال 8 آذر 1397 شعار سال 9 آذر 1397 شعار سال 10 آذر 1397 شعار سال 11 آذر 1397 شعار سال 12 آذر 1397 شعار سال 13 آذر 1397 شعار سال 14 آذر 1397 شعار سال 15 آذر 1397 شعار سال 16 آذر 1397 شعار سال 17 آذر 1397 شعار سال 18 آذر 1397 شعار سال 19 آذر 1397 شعار سال 20 آذر 1397 شعار سال 21 آذر 1397 شعار سال 22 آذر 1397 شعار سال 23 آذر 1397 شعار سال 24 آذر 1397 شعار سال 25 آذر 1397 شعار سال 26 آذر 1397 شعار سال 27 آذر 1397 شعار سال 28 آذر 1397 شعار سال 29 آذر 1397 شعار سال 30 آذر 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۴    
مزیت ممتاز نصر قابلیت عبور از کشتی های با زره نیمه سنگین و وزن حدود 3تن است؛ در واقع کروز نصر پس از عبور از زره شناور منفجر می شود و شناور متخاصم را منهدم می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۰    
نایب رئیس مجمع مشورتی شورای عالی استان ها گفت: تمام کارکنان وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه مدیریت شهری مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری بوده و از حقوق و مزایای این قانون ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
وزیر کشور معتقد است که انتخاب شهردار تهران در موعد قانونی انجام شد و تأخیری صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین بندرگاه تخصصی واردات چوب آلات از کشور روسیه از طریق کریدور آبی دریای خزر در سواحل شهرستان گمیشان احداث خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۲    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتای جمعی از اقتصاددانان حوزوی نظر خود را در خصوص اکل مال به باطل در بانک ها اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی بازار فروش محصولات کشاورزی تاکید کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۲    
جمشید تقی زاده، معاون وزیر تعاون گفت: دهکده سلامت جنوب شرق کشور در کرمان راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ورود آموزش و پرورش هرمزگان به بازی های سیاسی گناه نابخشودنی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۲    
ابراهیم ارن متولد 1360 در حالی از سال 1396، مدیر سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه شده که مدیر در شرف بازنشستگی، او را در 33 سالگی به معاون این سازمان بزرگ رسانه ای منصوب کرد و سه سال بعد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۵:۵۲    
حکم پیروز حناچی شهردار جدید تهران پیش از ظهر امروزپنجشنبه 8 آذر 1397 توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به وی اعطا شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۴    
معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: بیش از 23 هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و یک هزار نفر از معلولان از خدمات مستمر توانبخشی استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۴    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان امسال نظام ارجاع پزشکی در 10 استان کشور عملیاتی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۴    
به نظر می رسد گوگل بی سر و صدا هوش مصنوعی خود را به شیوه ای پیکربندی کرده که حدس زدن ضمایر جنسیتی یا ادامه دادن جملات بر اساس کلمات جنسی را متوقف کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۴    
موسی رضازاده عضو شورای شهر تهران موضوع بازداشت رئیس شورای شهر شریف آباد پاکدشت را تایید کرد.احتمال دارد که بازداشت به دلایل شخصی یا خانوادگی هم بوده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
استاد اقتصاد دانشگاه ترکیه با بیان اینکه اقتصاد اسلامی جایگزین خوبی برای نظام سرمایه داری است، گفت: معتقدم که تحریم ها، آب راکد اقتصاد اسلامی را به جریان خواهند انداخت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
ردپای برفی پاییز روی قله ها، کوچه باغ های سحرانگیز، قلعه ساسانی و ... گوشه ای از جاذبه های پایتخت ژئوتوریسم و پارینه سنگی است که گردشگران را به استان چهارفصل لرستان می خواند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
رئیس مجمع مشورتی روسای شورا های اسلامی کلان شهر ها و مراکز استان ها گفت: کمبود بودجه مهم ترین مشکل شهرداری ها است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
هشام شرف عبدالله وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن با رد ادعاهای واهی آمریکا تاکید کرد که کشورش از ایران سلاح دریافت نکرده و موشک های بالستیک یمن سال ها پیش از اتحاد جماهیر شوروی دریافت شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، تعداد دستفروشان در گرگان زیاد شده و این امر با درنظر گرفتن نارضایتی شهروندان، ضرورت ساماندهی و ایجاد بازارچه های دائمی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
استان مرزی سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع با دارا بودن ظرفیت های فراوان صنعتی و اقتصادی همچنان با مشکل گازرسانی مواجه است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
هشتم آذرماه، سالروز آغاز عملیات طریق القدس با رمز یا حسین(ع) در سال 1360 است. این عملیات به منظور آزادسازی شهر بستان و تأمین مرز و دسترسی به هورالهویزه طراحی شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۴    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۴    
استاندار مازندران، اشتغال و صادرات را اولویت کاری خود در حوزه اقتصاد بیان کرد و گفت: نبود زیرساخت های مناسب و صادرات خلاء بخش کشاورزی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با همکاری بخش خصوصی زمینه اشتغال 1750 معلول تحت پوشش بهزیستی در استان فراهم شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۴    
برخی رسانه های معاند خارجی به انتشار اخباری مبنی بر شکنجه کارگر بازداشت شده در اعتراض نیشکر هفت تپه خبر داده بودند که مسئولان مربوطه این ادعای رسانه های معاند را رد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۴    
استاندار گیلان گفت: فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در معرفی فرصت ها و ظرفیت ها و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان کالا و خدمات و مصرف کنندگان و تسهیل آن نقشی اساسی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۴    
طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازهم از سوی مجلس مورد تاکید قرار گرفت. مهدی حجت معتقد است با تغییر ظاهری اتفاقی نمی افتد اما اگر اساسنامه تغییر کند با تغییر ماهیت روبه رو ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۱۴    
منابع طبیعی یکی از موهبت های الهی به انسان است که نیازمند نگهداری و صیانت برای تداوم حیات دارد، بی گمان هر چیزی با روش و علم خاصی حراست می شود و راه حل حفظ و حراست از منابع طبیعی آبخیزداری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۴    
امضاها و معدودی نام های تکراری که سال ها است پای هر طرح استیضاحی می نشیند، نشان می دهد هویت معدودی در خانه ملت تنها با مخالفت گره خورده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۴    
در پیاده روی اربعین از مرزهای زیستِ مدرن عبور و به سمت زندگی ‫حرکت می نماییم. زیستن صرف، حیات جمادی و نباتی را شامل می شود و مفهوم زندگی ورای آن را دربرمی گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۴    
لوایح پالرمو، مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، هرچند صرفا لوایحی است که دولت برای عضویت ایران در کارگروه ویژه اقدام مالی، آنها را به مجلس ارائه کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۴    
حناچی در حالی شهردار تهران شد که از یکسو باید مقابل حمله های اصولگرایان بایستد، از سوی دیگر رای ناپلئونی شورای شهر به او نشان می دهد که پشتوانه قوی میان اعضا ندارد و از سوی دیگر وزارت کشور نشان داده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به آمار بیمه نبودن 53 درصد شاغلان کشور، گفت: وقتی بزرگترین کارفرما در بیمه شدن شاغلان یعنی دولت خود در بیمه شدن شاغلان کوتاهی می کند از بخش خصوصی نباید انتظاری داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۴    
اسحاق جهانگیری دقایقی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۴    
عرضه یک محصول کاملا تقلبی در هایپرها و سوپرمارکت ها.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۴    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: براساس هدف گذاری شورای تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها، پلیس کشور تا پایان سال آینده به لباس دوربین دار مجهز می شود؛ که این مهم گامی اساسی در ارتقاء حقوق شهروندی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۴    
در حالی که ژاپنی ها اعلام کرده اند، از ماه آینده خرید نفت از ایران را پی خواهند گرفت، هنوز میزان خرید نفت از ایران را اعلام نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
سازمان اطلاعات سپاه استان تهران در بیانه ای از دستگیری باند ارتشاء شهرداری و شورای شهر شریف آباد پاکدشت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اختصاص دو نوبت سبد کالا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا پایان سال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: اکنون 10 درصد از افراد بالای 40 سال در جامعه ما تریاک مصرف می کنند و این یک آمار هشدار دهنده است زیرا مصرف تریاک در ابتلا به سرطان قطعا موثر است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۰    
تلگرام درحال حاضر از حدود سه هزار سرور برای کاربران ایرانی و پهنای باند بسیار بالا برخوردار است که هزینه ایجاد یک شبکه اجتماعی داخلی که توان رقابت با آن داشته باشد، 300 میلیارد تومان برآورد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۰    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران گفت: طی دو ماه گذشته از 1344 خودروی سنگین، تست آلایندگی کنار جاده ای گرفته شده که از این تعداد 16 درصد فاقد معاینه فنی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۰    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کارگروه کشوری ممنوعیت استفاده از کتاب های کمک درسی و برگزاری آزمون در وزرات آموزش و پرورش تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۰    
از بین 226 خودروی سنگین تست شده، بیش از 80 درصد خودروها در کل پروسه معاینه فنی رد شدند و از لحاظ آلایندگی حدود 20 درصد خودروها در معاینه فنی مردود شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۰    
مدیرکل اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به 82 هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور مستمری پرداخت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۰    
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در مورد اتصال سامانه معاینه فنی سازمان راهداری به سیمفا، گفت: اتصال از سامانه سازمان راهداری به سامانه سیمفا در وزارت کشور انجام شده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۱۰    
نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که شیوع اچ آی وی در اروپا به ویژه در شرق این منطقه به میزان هشداردهنده ای رو به افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت از خدمات پرستاری در منزل به عنوان یکی از برنامه های پرستاری جامعه نگر یاد کرد و گفت: سال 96، هیات وزیران بنا بر پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۵    
آیین کلنگ زنی فاز اول پروژه طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در بندر ترکمن برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۵    
مراسم اعطای حکم پیروز حناچی شهردار جدید تهران با حضور وزیر کشور و برخی اعضای شورای شهر در وزارت کشور برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۵    
بازار کامپیوتر جوی نگران و ناامید به خود گرفته است. قریب به اتفاق فروشندگان این روزها امیدی به ورود مشتری به مغازه هایشان ندارند و تنها منتظرند ببینند چه اتفاقی قرار است فضای ناامید بازار را بهبود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۵    
با تصویب شورای عالی مناطق آزاد، غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، جایگزین محمدابراهیم انصاری لاری شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۵۰    
آذری جهرمی با بیان اینکه گوشی تلفن همراه به زودی ارزان می شود، از رفع توقیف گوشی های تلفن همراه موجود در گمرکات خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۵:۲۴    
هر روز رسانه های بین المللی از فشار فیفا می گویند. از اینکه کمیته مشورتی حقوق بشر فیفا به اینفانتینو پیشنهاد داده است برای ورود خانم ها به ورزشگاه های ایران ضرب الاجل تعیین کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۵:۲۴    
گرچه لایحه بودجه سال آینده هنوز چند روزی مانده تا به مجلس رفته و از آن رونمایی شود ولی برخی اظهارات و آمارهای اعلامی از سوی مسئولان سازمان برنامه و بودجه تا حدی وضعیت هزینه و درآمدی را مشخص می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۵:۲۴    
آیت ا... مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید صبح دیروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم مجدد به موضوع مهریه اشاره کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۲:۲۴    
مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه تکثیر طبیعی در گیلان صفر است گفت: علی رغم عدم وجود تکثیر طبیعی در گیلان، تکثیر مصنوعی در گیلان رواج دارد و تکثیر برای ماهیان استخوانی و خاویاری انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۲:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی درباره میزان تورم سال 97 گفت: تورم سال 97 برابر با 25درصد است و براساس اتفاقاتی که رخ داده احتمالا در سال 98 نیز اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد شاهد تورمی بین 20 تا ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۲:۱۴    
حاج قاسم سلیمانی در همایش ملی نظام فکری آیت الله خامنه ای که در کرمان برگزار شد بر پرهیز از اسراف و تبلیغات در سخنرانی ها از سوی مسئولان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۰:۵۴    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 21 عنوان برنامه شاخص در هفته جهانی معلولان خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
رضا سواری در سال 1344 در روستای گرده رش از توابع مهاباد متولد شد . وی سختی های بسیاری تحمل کرد و تلاش بسیار نمود و این روند را ادامه داد تا اینکه امروز یکی از موفق ترین هاست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
تاریخ 40 ساله پس از انقلاب نشان می دهد که هرگاه کشور با بحران ارزی روبه رو شده است، موضوع بازگشت ارز حاصل از صادرات به موضوعی حیاتی تبدیل می شود که هرگونه عقب نشینی از آن جایز شمرده نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
به نظر می رسد صحبت های رئیس جمهور حسن روحانی، در نشست با معاونان و مدیران وزارت اقتصاد را باید اعلام رسمی شروع دور جدیدی از سیاست و تفکر اقتصادی در دولت ایشان دانست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴    
امسال ایران میزبان سیزدهمین اجلاس اتحادیه بین المللی تعاونی ها است. اتحادیه ای که در عصر حاضر بر آن است با تقویت تعاونی ها به تاب آوری بیشتر جامعه در برابر چالش های اقتصادی- اجتماعی کمک کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۴    
در آستانه سال جدید میلادی، موسسات تحقیقاتی و مشاوره ای با بررسی شرایط شرکت های فعال در صنایع مختلف، به پیش بینی افق آن ها در سال آینده اقدام می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۴    
در شرایطی که دور تازه تحریم های آمریکا درآمدهای ارزی کشور را هدف قرار داده است، کسب درآمد از محل صادرات غیرنفتی و به ویژه صدور خدمات می تواند استراتژی موثر برای کاهش اثرات تحریم ها از سوی سیاست گذار ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۴    
این روزها در شرایطی که موعد تحویل بسیاری از خودروهای ثبت نامی سر رسیده و حتی در مواردی، هفته ها نیز از آن گذشته است، خودروسازان نسبت به تحویل محصولات موردنظر اقدام نمی کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با کنایه به اقتصاددانان بانک مرکزی گفت ما سال ها با بانک مرکزی بحث می کردیم که واردات طلا باید آزاد شود تا از مزیت این صنعت مهم استفاده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۴    
کارت اعتباری ابزاری است که به جرات می توان گفت استفاده از آن در ایران به ندرت اتفاق میافتد تا جایی که انگار هیچ وقت در اقتصاد ما جایی نداشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به در دستورکار بودن آیین نامه آزمایشات ژنتیک اجباری در هیئت دولت گفت: امیدواریم شاهد کاهش معلول زایی در کشور باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران در خصوص برخی اظهارات مبنی بر کمبود دانه های خوراکی برای طیور گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران اظهار داشت: مسئله فساد و عدم شفافیت فراتر از پروتکل های بین المللی است ما حتی در بسیاری از موارد که به پروتکل های بین المللی ربطی ندارد باز هم غیرشفاف هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
بسیاری از سکه و طلا هایی که در خانه ها نگهداری می شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و باعث کاهش قیمت شد.وی ادامه داد: قیمت سکه در اویل هفته ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۴    
معاون حقوقی رئیس جمهوری تاکید کرد که در تمام جلساتی که در مورد CFT برگزار شده است ایرادات شورای نگهبان و حق شرط ها درمورد CFT پس از تفکیک به صورت جزیی بررسی شد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
ایسنا نوشت: اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جریان برگزاری سومین کنگره این حزب که امروز برگزار شد، انتخاب شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت و مجلس، تبعات سیاسی جراحی اقتصادی را بپذیرند،باید این فداکاری برای اصلاح اقتصادی کشور انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در ماه های آینده سه ماهوار به فضا پرتاب خواهد شد و در مدارهای مشخص قرار خواهند گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
موضوع الحاق بخش درمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت، چالش این سال های دولت بوده، موضوعی که با آمدن وزیر جدید رفاه و انتصاب سرپرست برای تامین اجتماعی ابعاد تازه ای پیدا کرده است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
براساس رنکینگ جددید فیفا که با جمع بندی عملکرد تیم ها در ماه نوامبر منتشر شده است، بلژیک به صدرنشینی در جهان ادامه داد و تیم های ملی فرانسه، برزیل و کرواسی هم رده های دوم تا چهارم را حفظ کردند
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۴    
برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال 98 و اوج گیری وعده ها و شعارها از سوی نمایندگان کنونی مجلس که می خواهند باز هم بر کرسی های سبز تکیه بزنند، از خطراتی است که بودجه سال 98 را تهدید می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
به دنبال افزایش تنش ها میان روسیه و اوکراین در تنگه کرچ ، وزارت دفاع روسیه یک سامانه اس-400 جدید در کریمه مستقر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در حل مشکلات منطقه ای مدلی است که می توان آن را برای مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی آسیا نیز به کار برد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید مانند شهید مدرس حق را بیان کرد، در برابر ستمکار ایستاد و با تقوا در جهت رفع مشکلات کشور گام برداشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت ارز در اقتصاد باید تک نرخی شود گفت: وضعیت کنونی جز ایجاد رانت و فساد نتیجه ای نخواهد داشت و مجلس سال آینده به این موضوع ورود می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۴    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از عوامل اصلی تورم در کشور را نظام بانکی دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۴    
سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در بیانیه پایانی نشست آستانه درباره سوریه بر تعهد قوی خود را به حاکمیت، استقلال، اتحاد و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه تأکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۴    
تحلیلگران عرب دعوت روسیه از رئیس دفتر سیاسی حماس را اذعان به نقش حماس در مسأله فلسطین دانستند و اعلام کردند این دعوت پس از بازگشت روابط حماس با ایران به حالت اولیه و تلاش حماس برای بهبود روابط با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۴    
سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:رذیلانه ترین دروغ این است که بگوییم تورم 40درصدی امروز حاصل تحریم است در حالی که چنین نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن تأکید کرد در شرایط فعلی، گفت وگو با طرفی که به دنبال تحقق چیزی است که در میدان نبرد در کسب آن ناتوان بوده است، معنایی ندارد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۴    
تشکل های کنونی کارگری نمی توانند پاسخگوی مشکلات کارگران باشند. همین امر سبب شده تا ایجاد تشکل کارگری مستقل تبدیل به یک مطالبه عمومی در بین کارگران شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۴    
19 سال پیش چهارم آذرماه، از طرف سازمان ملل به عنوان روز جهانی حذف خشونت علیه زنان نام گذاری شد. هدف از نام گذاری این روز، آگاهی بخشی درباره این واقعیت بود که زنان در اقصی نقاط جهان، مورد تجاوز ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۴    
با نزدیک شدن به زمان ارائه لایحه بودجه سال 98 به مجلس، گمانه زنی ها درباره ارقام محاسباتی دخل و خرج دولت به ویژه قیمت نفت بالا گرفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه سخنانی درباره پول شویی در کشور مطرح می کند، اعتراضات جناح اصولگرا به او تا آنجا پیش می رود که کار را به قوه قضائیه و طرح استیضاح محمدجواد ظریف می کشانند، درحالی که در این سو محسن رضایی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
رهبران 19 اقتصاد برتر جهان و مقام های ارشد اتحادیه اروپا از فردا در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین، گردهم می آیند تا مهم ترین چالش های پیش روی جهان را به بحث بگذارند؛ اما یکی از مهم ترین این چالش ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
تو سرگرم می شوی، من آزار می بینم ؛ این یکی از معروف ترین جملاتی است که روی پوسترهای نارنجی شان به ثبت رسیده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
صدای شکستن چرخ های توسعه مرکز ایران به وضوح به گوش می رسد. کشاورزان شرق اصفهان، کاسه صبرشان لبریز شده و از آنجا که مدت هاست حقابه های قانونی آنها به سایر مصارف رسیده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۱    
سرخط اخبار شرکت های هواپیمایی در هفته اول آذر 97 به شرح زیر می باشد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۰    
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و دست بافته های سنتی از 3 تا 9 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان در حال برگزاری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه بدون تردید شرایط به نفع انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد، تحریم های ظالمانه دشمنان را فرصتی برای خودباوری و خود اتکایی برشمرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
برای میزان افزایش سقف وام خرید مسکن باید محاسبات انجام شود، از آنجاکه مسکن امسال حدود 90 درصد افزایش یافته است از این رو وام باید حداقل دو برابر شود ...
  • ۱