پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۸:۱۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 فروردین 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 آذر 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 فروردین 1398 شعار سال 2 فروردین 1398 شعار سال 3 فروردین 1398 شعار سال 4 فروردین 1398 شعار سال 5 فروردین 1398 شعار سال 6 فروردین 1398 شعار سال 7 فروردین 1398 شعار سال 8 فروردین 1398 شعار سال 9 فروردین 1398 شعار سال 10 فروردین 1398 شعار سال 11 فروردین 1398 شعار سال 12 فروردین 1398 شعار سال 13 فروردین 1398 شعار سال 14 فروردین 1398 شعار سال 15 فروردین 1398 شعار سال 16 فروردین 1398 شعار سال 17 فروردین 1398 شعار سال 18 فروردین 1398 شعار سال 19 فروردین 1398 شعار سال 20 فروردین 1398 شعار سال 21 فروردین 1398 شعار سال 22 فروردین 1398 شعار سال 23 فروردین 1398 شعار سال 24 فروردین 1398 شعار سال 25 فروردین 1398 شعار سال 26 فروردین 1398 شعار سال 27 فروردین 1398 شعار سال 28 فروردین 1398 شعار سال 29 فروردین 1398 شعار سال 30 فروردین 1398 شعار سال 31 فروردین 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۲:۳۲    
رؤسای مجلس و قوه قضائیه در پیام هایی جداگانه وقوع سیل در استان فارس و جان باختن تعدادی از هم وطنان در این حادثه را تسلیت گفته و خواستار برخورد جدی و قضایی با قصورکنندگان این حادثه شدند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۲:۴۲    
این تصویر هوایی که در 1398/01/17 ضبط شده است، برای اولین بار زیبایی و صلابت سد کرخه را از ارتفاع 750 متری به رخ می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۰    
استاندار زنجان گفت: مدیران برای اجرای مصوبه جلسه ها منتظر بخشنامه نباشند و بلافاصله اقدام به اجرای آن کنند چون این امر یکی از راه های چابک سازی است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۴۲    
در آغاز نوروز 1398 و هم زمان با بارش باران که نوید خوشحالی برای کشاورزان و عموم مردم که در اقلیمی عمدتاً خشک و نیمه خشک زندگی می کنند، واژه دیگری را نیز می شنویم؛ سیل ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
دکتر محمد فاضلی در یادداشتی نوشت: سیل از آن دسته رخدادهاست که هم علت های کندرو (قطع غیرعلمی درختان جنگل، توسعه سکونتگاه ها در اطراف رودخانه ها بدون ملاحظات ریسک و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
بعد از تحریم های 97 و محدودیت مبادلات مالی ایران، سبد تجارت خارجی ایران دچار دگرگونی هایی شد که این دگرگونی، باعث خروج برخی کشورها از این سبد و وارد شدن کشورهای جدید به لیست شرکای تجاری ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۰    
وقوع سیل پنجم فروردین شیراز، تاکنون 21 کشته برجای گذاشته که هویت تمام قربانیان شناسایی شده است. هجده تن از این قربانیان در روز حادثه پنج فروردین جان باختند و حسین حسین احدی روز هفتم فروردین و در یک ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۲    
دیگر دیدنِ جاذبه های طبیعی مشهور یا آثار تاریخی پرشکوه تقریباً ناممکن شده است، چون هر وقت که برسید، هزاران نفر پیش از شما آنجا هستند و دارند پی در پی از خودشان عکس می گیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
در دسامبر سال 2018 تحقیقی توسط شرکت مول سافت Mulesoft انجام شد. هدف از این تحقیق بیشتر ارزیابی استراتژی دیجیتال صنایع مطرح در کشورهای مختلف بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۱    
اگر می خواهید در سفر به شما و همراهانتان خوش بگذرد بد نیست توصیه هایی که در این مطلب ذکر شده را در نظر داشته باشید.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رادیو اقتصاد ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: وزارت صمت برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود بهره گیری خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۰    
ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی با تولیدی شدن دو طرح جدید پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری افزایش خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس مرکز خشک سالی گفت: از ابتدای مهر تا پنجم فروردین میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل 141 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: امیدواریم سازمان محیط زیست در سال 98 با استفاده از قوانین بسیار خوبی که در اختیارش قرار داده شده به رسالت اصلی اش یعنی حفاظت از محیط زیست عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰    
پل تاریخی بند میزان از یادگار ساسانیان در بارندگی و سیلاب اخیر زیر آب رفت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۶:۵۲    
مسافران نوروزی که قصد سفر به استان گیلان را دارند بازدید از لاهیجان عروس شهرهای این استان را فراموش نکند، تنها موزه چای و بناهای تاریخی این شهر منتظر گردشگران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۲:۵۰    
یکی از پایه ستون های هزار ساله ی مادر پل های ایران در استان لرستان با طغیان رودخانه کشکان فرو ریخت و آب از کناره های پل در حال وارد کردن آسیب جدی به این بنای ساسانی است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۲    
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به احتمال آبگرفتگی جاده ساحلی و زیرگذرگاه های اهواز گفت: مسافران و شهروندان از اسکان در حاشیه رودخانه یا خروج غیرضروری از منزل تا دو روز آینده خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۲    
قانون گذاران اتحادیه اروپا به عدم تغییر ساعت فصلی از سال 2021 میلادی به بعد رای مثبت دادند. این موضوع که در پارلمان اتحادیه اروپا به رای گذاشته شده بود با 410 رای موافق در مقابل 192 رای مخالف تصویب ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۲    
مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: با توجه به محدودیت بودجه ای و ارزی مدارس خارج از کشور، بازگشت برخی از نیروها از آخر خرداد موجب صرفه جویی ارزی به میزان 2.5 میلیون یورو خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: به دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز 80 درصد مصرف این پروتئین کاهش یافته و به سمت گوشت مرغ آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۱    
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: یک کشتی با حدود 13 هزار و هشتصد رأس دام وارد بندر امام شد که با ورود کشتی های بعدی نرخ دام زنده در کشور کاهش پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد: طبق گزارش های ارائه شده وضعیت سدها تا پایان سال آبی خیلی بهتر از سال گذشته و دیگر سال ها خواهد بود و دیگر با مشکل تامین آب مواجه نیستیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوا به طور سنتی مبتنی بر بهترین حدس و پیش بینی برای گمانه زنی درباره وضعیت هوا در آینده نزدیک است، اما هوش مصنوعی می توانند همه چیز را در این زمینه تغییر دهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
محققان کشور بر این باروند که نگرانی هایی نسبت به رودخانه های "کارون"، "قمرود"، "سفیدرود"، "اترک" و گرگانرود -که آق قلا بر اثر آن سیلابی شده است- وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته آماده مدیریت سیل و آبگرفتگی در استان هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: نقشه و پهنه بندی سیل خیزی استان تهیه و تدوین شده و بر اساس آن مدیریت لازم برای پیشگیری از خسارت صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اقدامات تیم مدیریت بحران لرستان در سیلاب کنونی، مانع بروز حوادث ناگوار و خسارت های بیشتر در استان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت سدهای استان برای بارش ها و شرایط سیلابی به طور کامل مدیریت شده است و هیچ نگرانی وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
بخشدار کهک گفت: از مردم شهر قم و مسافران درخواست داریم در حال حاضر با توجه به نامساعد بودن هوا و احتمال جاری شدن سیل از حضور در این بخش خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
فرماندار شهرستان مرودشت، با اشاره به انتشار برخی شایعات مبنی بر احتمال شکسته شدن سد درودزن گفت: این سد یک میلیارد متر مکعب ظرفیت دارد که هنوز نیمی از ظرفیت آن خالی است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
شهرستان فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با یادگارهایی از دوران ایران باستان و ظرفیت های فراوان گردشگری ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی دقت داشته باشند تا برخی موازی کاری ها مانع انجام وظایف در شرایط مدیریت بحران نشود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
طارم در شمال استان زنجان به سبب وجود روستاهایی با معماری پلکانی، کوهستانی و سنتی با طبیعت چشم نواز و سر سبز از شهرستان های مستعد صنعت بوم گردی است تا گردشگران از نزدیک با فرهنگ غنی و طبیعت بکر این ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان، با اشاره به سیلابی شدن مخازن همه سدهای خوزستان گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت بارش های روزهای گذشته در پایتخت گفت: نگران وضعیت معتادان و کارتن خواب های منطقه فرحزاد در زمان بارندگی ها بودیم که با استقرار اتوبوس آنان را ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: وضعیت ابرگودال واقع در منطقه 18 پایتخت بویژه در زمان بارش ها لحظه به لحظه رصد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: براثر بارش های اخیر ورودی سد زاینده رود از 35 به 207 مترمکعب بر ثانیه افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
بارش باران شدید و وقوع سیل که در چند روز گذشته شماری از مناطق کشور را گرفتار کرده، در سالی که گذشت برخی نقاط جهان از جمله آمریکا، اندونزی، هند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۲    
کیوان الستی عضو هیأت علمی گروه اخلاق پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می گوید : تخلفات پژوهشی اساساً یک مسئله اجتماعی است و برای آن باید راه حلی اجتماعی پیدا کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
با ثبت 258.9 میلی متر بارش در 186 روز ابتدایی سال آبی جاری، رشدی 165 درصدی در میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته به ثبت رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۳:۵۲    
وقوع سیل کم سابقه در روزهای اخیر در بخش های زیادی از کشور ضرورت توجه به هدایت کمک ها و امدادهای مردمی جهت جلوگیری از بی نظمی و حتی ایجاد اختلال در فرایند امدادرسانی را یادآور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۱:۲۲    
منصور کتانباف شهردار اهواز گفته بلوار های ساحلی در شرق و غرب در مقطع پل های شهید دقایقی (پل سوم) و شهید علم الهدی (پل چهارم) توسط نیرو های راهور از امشب کاملا مسدود می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۲۲    
وقوع سیل در مازندران مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد و امروز نیز پس از فروکش کردن سیلاب، با مشکل گل و لای موجود در منازل و کم بود مواد غذایی رو به رو هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۲    
استاندار قزوین گفت: صنایع این توانایی را دارد که می تواند پشتیبان یکدیگر باشند، بسیاری از صنایع در استان قزوین وجود دارد که می تواند قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کند و به سایر واحدهای صنعتی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مدیر پیست بین المللی دیزین کرج گفت: در جریان بارش های چند روز اخیر، ارتفاع برف در برخی نقاط این پیست به بیش از دو متر رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۲    
سرپرست فرمانداری مشهد گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و در پی بارش های ادامه دار اخیر بخشی از آب پشت سد گلستان واقع در غرب کلانشهر مشهد کنترل و تخلیه شد .
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۲    
طغیان رودخانه ها و سیلاب ناشی از آن در واپسین روزهای ماه اسفند علاوه بر به گل نشاندن مزارع توت فرنگی مازندران ، محصول نوبرانه و گل نخست این مزارع را هم با خود به دریا برده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۲    
بارندگی های سیل آسا در برخی استان های کشور در حالی از نخستین ساعات صبح امروز -سه شنبه- از سر گرفته شد که با تلاش های گسترده دستگاه ها و مسئولان ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۰    
فرماندار بویراحمد از محو روستایی در منطقه زیلایی بر اثر رانش و سیلاب خبر داد و گفت: این روستا زیر 10 خانوار جمعیت داشت که بموقع از خطر سیل نجات پیدا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: قطعا سیستم بانکی با مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران در زمینه اعطای وام های قرض الحسنه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۲    
میان همه تلخی ها و سختی های سیل ویرانگر اخیر در گلستان و شیراز، قابهایی شیرین از سیل همدلی و مهربانی ایرانیان برای تسلای داغدیدگان و کمک به حادثه دیدگان برای جبران خسارت های این بلای طبیعی منتشر شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۲    
مسئوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سروستان ریزش کاخ ساسانی بر اثر باران اخیر را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از 28 اسفندماه 97 تا ششم فروردین سال جاری تعداد 142 هزار و 797 نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کردند
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل دفتر امور پایگاه های جهانی کشور، تکمیل پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی فرهنگی اورامانات را اولویت نخست کاری این دفتر در سازمان میراث فرهنگی برای ثبت جهانی عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار 10 ایستگاه خدمات شهری همزمان با احتمال وقوع سیل در پایتخت خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی اعلام کرد که تنها 20 درصد از کشاورزان آسیب دیده از سیل در استان های گلستان و مازندران بیمه دارند و خسارت این بلای طبیعی در دیگر استان ها و مناطق کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۲    
از سالِ به رهبری رسیدن مقام معظم رهبری تا سال 1386، حضرت آیت الله خامنه ای در پیام های نوروزی بر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات از آمادگی این سازمان برای رسیدگی به تخلفات از اجرای دستورالعمل هواپیمایی و میراث فرهنگی در مورد استرداد بلیط هواپیما و کنسلی مراکز اقامتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۱    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پرداخت خسارت به سیل زدگان گفت که تاکنون 20 تا 25 میلیون تومان به خانواده هریک از افراد متوفی در سیل شیراز پرداخت شده و دیه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
نخست وزیر اسراییل روز سه شنبه در سخنرانی خود در اجلاس سالانه لابی آیپک مدعی شد: اسرائیلی ها به بلندی های جولان بازگشته است. اسرائیل دست بالاتر را دارد و ما هرگز آن را رها نخواهیم کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
به استناد مصوبه پانزدهم اسفندماه سال گذشته، جزئیات حقوق گمرکی و سود بازرگانی 528 ردیف تعرفه ای ذیل کتاب مقررات صادرات و واردات از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۱    
سانحه دیدگان سیل شیراز می گویند بعد از شروع بارندگی آنقدر همه چیز سریع رخ داد که حتی فرصت روشن کردن خودرو و فرار از مهلکه را نداشتند تا اینکه سیلاب آمد و همه چیز را با خود برد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۲    
خبری خوب برای آمریکا. روسیه برای انتخاب رییس جمهور به شما کمک کرده است. با این حال، هرچند ترامپ شغل جدید خود را تا حد زیادی به آنها مدیون است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: ظرفیت آرامستان فعلی این شهر تکمیل است و از اول فرودین سال جاری هیچ گونه خرید قبری جهت دفن صورت نگرفت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۲    
در آغاز سال نهم بحران سوریه، بشار اسد بار دیگر متوجه شد که در حالت محاصره قرار دارد؛ اما تا زمانی که سلاح و ادوات جنگی به سوریه سرازیر می شد، مساله تحریمها به خوبی خودنمایی نمی کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۱    
با توجه به بارندگی های اخیر و کارکرد چند منظوره هلیل رود یک کارشناس گردشگری درخواست بازکردن دریچه های سد جیرفت و آزاد کردن آب در بستر این رود طی ایام نوروز را کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۴۱    
مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران دلایل اصالت نامه صادر شده توسط امام خمینی برای عزل منتظری را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۱۱    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از ورود سامانه بارشی از شنبه هفته آینده به استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۱:۱۱    
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تعامل گسترده دستگاه ها با اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای تقویت ظرفیت های گردشگری، از حمایت این اداره کل از استارتاپ های حوزه گردشگری قدردانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۵۱    
ویدئوهای جعلی وارد فاز جدیدی به نام صداگذاری شدند! این ویدئو هم در حال پخش در تلگرام است که مربوط به سیل در کویت است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۲    
مدیر کل میراث فرهنگی لرستان از صدمه دیدن سه پل تاریخی کشکان، کلهر و افرینه لرستان بر اثر سیلاب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۲    
معاون عمرانی وزیر کشور از تخریب 50 درصدی 115 کیلومتر از راه های لرستان بر اثر سیلاب خبر داد و گفت: در مسیر پلدختر- خرم آباد نیز دو پل کاملا تخریب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۰    
وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ طی 48 ساعت گذشته خسارت های قابل توجهی در بخش واحدهای مسکونی، مزارع پرورش ماهی و زیر ساخت ها ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۰    
سیدحسن رضوی با اشاره به رشد 32 درصدی ورودی آب سدهای پنجگانه استان تهران از ابتدای سال آبی تاکنون، اظهار کرد: میزان آب ورودی به سدهای امیرکبیر، لتیان، لار ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۰    
مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: شرکت های بیمه به هر یک از اتومبیل های آسیب دیده در حادثه سیل شیراز که دارای بیمه بدنه یا شخص ثالث هستند، متعهد به پرداخت و جبران فوری خسارت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
وزیر اقتصاد گفت: برای معافیت مالیاتی شرکت های بورسی درخواست تمدید شده و امید است به تایید شورا عالی هماهنگی اقتصادی برسد تا به رونق تولید کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۱    
بانک پاسارگاد در اولین روز کاری سال 1398 مبلغ ده میلیارد ریال کمک نقدی به نهادهای معتمد کشور پرداخت نمود. علاوه بر آن سرمایه انسانی بانک نیز حداقل یک روز حقوق خویش را در این امر خطیر اهدا نمودند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص واقعه دروازه قرآن شیراز گفت: این اتفاق سیلاب از منظر طغیان رودخانه نبود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پرداخت 710میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۱    
باران هایی که این روزها بر ایران می بارند، بی سابقه نیستند؛ از پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها بپرسید که مثلا 50 سال پیش اوضاع بارندگی چگونه بوده است؟ بی تردید آنها باران های پر آب و برف های سنگین فراوانی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان چای گفت: در زمینه بازاریابی چای داخلی در کشور گشایش هایی حاصل شده است و خوشبختانه ذائقه مردم به نفع چای ایرانی تغییر کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: فضای عمومی علمی کشور فضایی متدیّنانه، دین محور و اهل بیتی است و هیچ موقعیتی به اندازه محیط های دانشگاهی کشور برخوردار از نماز های جماعت با حضور دانشجویان نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۲    
دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی به بیان عملکرد سال 97 و برنامه های سال 98 این دبیرخانه پرداخت.دکتر اصغری با بیان اقداماتی که در راستای ارتقای آزمون های داروسازی صورت گرفته اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۰    
در پی بالا گرفتن بحث ها درباره سرویس ستاره مربع ها ، چندی پیش و همزمان با وقوع سیل در گلستان و مازندران وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی توییتری به شکلی غیرمستقیم خواستار این شد که اپراتورهای ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۰    
امروزه پیشرفت تکنولوژی بر هیچ شخصی پوشیده نیست و در برخی موارد کتاب های درسی جای خود را به تبلت ها داده اند در چنین شرایطی بحث های بسیاری در مورد مناسب بودن یا نبودن این وضع وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از احتمال طغیان رودخانه های استان به دلیل فصلی بودن اکثر آنها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه باران ها در این فصل به صورت رگباری و شدت آنها گاهی زیاد بوده ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
عضو شورای ملی زعفران از ایجاد و راه اندازی صندوق حمایتی مختص زعفران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
واقعیت آن است که سیاست مجلس حمایت از استارتاپ ها است و با توجه به اینکه صدا و سیما مجموعه ای ملی و عمومی است باید در انعقاد قراردادها به گونه ای رفتار کند که شائبه حمایت جهت دار از مجموعه ای خاص به ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱    
دکتر محمد بکر در رای الیوم نوشت: به دنبال توئیت ترامپ در مورد به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر ارتفاعات جولان، همچنان شاهد واکنش هایی در این باره هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی بر حمایت سیستم بانکی کشور از هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱    
جمهوری اسلامی ایران و قاسم سلیمانی در حمایت از امنیت ملت لبنان به ما کمک کردند و این بسیار ستودنی است. مصلحت لبنان برای آمریکا مهم نیست و واشنگتن تنها به منافع اسرائیل می اندیشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱    
"توماس پسکه" فضانورد نابغه فرانسوی در صفحه اجتماعی خود دست به انتشار عکس هایی زده که طی دوران فراغت از کار از زمین، ماه، ایستگاه فضایی و دیگر چیزهایی که برایش جالب بوده گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۱    
فیس بوک بار دیگر صدها صفحه، گروه و حساب مرتبط با ایران را با ادعای 'رفتار غیرمعتبر هماهنگ شده' حذف کرد
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۲    
امواج خروشان آب، ماشین هایی که عین تنه درخت روی آب شناور بودند، جماعتی که توی آب غوطه ور شده بودند. شیراز 21 قربانی داد اما دلیل این حادثه چه بود؟این بی شک تلخ ترین تصویر از نوروز 98 بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون ابتدایی آموزش و پرورش در خصوص اجرای طرح بازی و یادگیری گفت: برای پیاده کردن این طرح معلمان باید بازی و اسباب بازی را به عنوان یک ابزار آموزشی به کار ببرند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۰    
مهر تایید رئیس جمهوری آمریکا بر اشغالگری صهیونیست ها با واکنش تند مقامات جهان مواجه شده است، همچنین اقدام منحوس رئیس کاخ سفید بازتاب منفی در سطح رسانه های خبری منطقه و فرامنطقه ای داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: رشد اقتصادی کشور منفی است، هر گونه افزایش قیمت حامل های انرژی شتابزده و بصورت تصاعدی قیمت تمام شده کالا و خدمات را افزایش و در جامعه ایجاد عارضه می ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
خصوصی سازی در مصنوعات، تجارت و خدمات یکی از مشخصه های قرن بشری است و در کامل ترین نوع خود، امروزه به لیبرالیسم و امپریالیسم ختم شده است و داعیه جهانی شدن اقتصاد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۱    
فرمانده هوا نیروز ارتش از اعزام 14بالگرد به مناطق سیل زده کشور خبر داد.امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی افزود: به درخواست ستاد بحران کشور این بالگردها به استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه ...
  • ۱