چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 17 مهر 1400 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 26 اسفند 1399 روزنامه شروع 30 فروردین 1400 روزنامه شروع 30 اردیبهشت 1400 روزنامه شروع 30 خرداد 1400 روزنامه شروع 31 تیر 1400 روزنامه شروع 31 مرداد 1400 روزنامه شروع 31 شهریور 1400 روزنامه شروع 30 آبان 1400 روزنامه شروع 30 آذر 1400 روزنامه شروع 30 دی 1400 روزنامه شروع 30 بهمن 1400 روزنامه شروع 25 اسفند 1400 روزنامه شروع 3 مهر 1400 روزنامه شروع 4 مهر 1400 روزنامه شروع 5 مهر 1400 روزنامه شروع 6 مهر 1400 روزنامه شروع 7 مهر 1400 روزنامه شروع 8 مهر 1400 روزنامه شروع 10 مهر 1400 روزنامه شروع 11 مهر 1400 روزنامه شروع 12 مهر 1400 روزنامه شروع 14 مهر 1400 روزنامه شروع 15 مهر 1400 روزنامه شروع 16 مهر 1400 روزنامه شروع 17 مهر 1400 روزنامه شروع 18 مهر 1400 روزنامه شروع 19 مهر 1400 روزنامه شروع 20 مهر 1400 روزنامه شروع 21 مهر 1400 روزنامه شروع 22 مهر 1400 روزنامه شروع 24 مهر 1400 روزنامه شروع 25 مهر 1400 روزنامه شروع 26 مهر 1400 روزنامه شروع 28 مهر 1400 روزنامه شروع 29 مهر 1400 روزنامه شروع 30 مهر 1400 
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۰    
مجتمع فولاد خراسان با عرضه 205 هزار و 480 تن میلگرد، بیشترین حجم فروش میلگرد را در رینگ صنعتی بازار بورس کالا در شش ماه اول سال جاری به خود اختصاص داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰    
واحد واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس بمنظور انجام تعمیرات دوره ای از مدار خارج شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۲    
بررسی جداول گزیده های آماری بانک مرکزی نشان می دهد که در مردادماه دارایی و بدهی سیستم بانکی برابر 8هزار و 870 هزار میلیارد تومان بوده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۸    
روابط ایران و عربستان تاثیرات غیر قابل انکاری در مناسبات بازیگران منطقه خاورمیانه دارد. تهران و ریاض در صورت داشتن رابطه و همکاری می توانند ضمن تقویت مناسبات و بهبود امنیت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۸    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم توافق های اخیر بین ایران و سوریه که رییسان جمهوری دو کشور نیز بر آن تاکید داشتند، عملیاتی کنیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۸    
تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در دیداری دوستانه مقابل پیکان به تساوی دو بر دو رضایت داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۸    
لیونل مسی می گوید که تصمیم دارد در رای گیری توپ طلای سال 2021 به نیمار و کیلین امباپه رای دهد؛ این درحالی است که مرد آرژانتینی به نظر برای بردن هفتمین توپ طلا ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۳    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان اروپا، یک روز تعطیلی برای سرخپوشان در نظر گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۳    
برنامه دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد که دیدارهای پرسپولیس به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۸    
محمدرضا گرایی دارنده طلای المپیک در نخستین مبارزه خود در پیکارهای جهانی 2021 نروژ در وزن 67 کیلوگرم حریف ژاپنی را با ضربه فنی شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۸    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار شب گذشته با سپاهان، تمرین ریکاوری خود را برای این دیدار برگزار کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۸    
میثم دلخانی و محمدرضا گرایی فرنگی کاران شیرازی وزن های 63 و 67 کیلوگرم تیم ملی در پیکارهای جهانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۳    
میثم دلخانی و رامین طاهری در نخستین مبارزه خود در وزن های 63 و 87 کیلوگرم در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ مقابل حریفانی از آلمان و مولداوی به پیروزی رسیدند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۳    
کمیته ملی المپیک در ادامه رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک، سردیس پنج مدال آور ایران در المپیک را رونمایی خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۳    
سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) پنج سازمان بین المللی و ملی ضد دوپینگ را به دلیل نبود انطباق کامل با نظامنامه این سازمان (کد وادا) تعلیق کرد و نادوی ایران در زمره کشورهای رعایت کننده کد وادا ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۸    
کریدور بین المللی شمال- جنوب آسیای میانه که به عنوان بهترین گزینه حال حاضر برای نقل و انتقال کالاها توسط کشورهای آسیایی و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۸    
بحران کمبود سوخت در انگلیس و اعتراضات عمومی طی دو هفته گذشته باعث شده تا کمتر به این مساله توجه شود که این کشور دارای بالاترین سرانه آمار ابتلا به کرونا در اروپاست.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۸    
تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در چهار بخش مختلف صدر جدول را به خود اختصاص داده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید، مسئله "همه گیری کرونا" را عامل کاهش محبوبیت بایدن در نظر سنجی های جدید عنوان کرد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۳    
منابع نزدیک به گروه های مقاومت عراقی از ساقط کردن یک پهپاد آمریکایی در مرزهای عراق و سوریه خبر می دهند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۳    
چین روز شنبه اعلام کرد که ایالات متحده را تحت فشار قرار داده است تا تعرفه های اعمال شده بر کالاهای چینی را که در دولت ترامپ مصوب شده بود، حذف کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حمله تروریستی به مسجد شیعیان در استان قندوز افغانستان که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت تصریح کرد که تداوم حملات تروریستی مانع جدی برقراری صلح و ثبات ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۸    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که اکثریت آمریکایی ها بر این باورند که سیاستمداران و شرکت های رسانه های اجتماعی بیش از چین و روسیه و دیگر دولت های خارجی در اشاعه اطلاعات نادرست و غلط نقش دارند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۸    
با تشدید مارپیچ خطرناک اختلافات میان لهستان و اتحادیه اروپا، مقامات کمیسیون اروپا و دولت های آلمان و فرانسه در هشدار به ورشو ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۳    
همه گیری کرونا بار دیگر در روسیه رکورد جدید برجای گذاشت و در شبانه روز اخیر 960 نفر بر اثر این بیماری جان سپردند که بالاترین رقم مرگ و میر ناشی از این بیماری در روسیه از آغاز شیوع این بیماری است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۳    
در طول بیش از 10 سال گذشته که بحران سوریه آغاز شده، عناصر گروهک تروریستی "داعش" و نیروهای "قسد" (کردهای سوریه) همواره گوش به فرمان فرماندهان اشغالگر آمریکایی خود بوده اند و طی این سال ها در این مسیر ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۳    
تنش ها بین روسیه و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) که از سال 2014 پس از حوادث اوکراین و روی کار آمدن دولت غرب گرا در این کشور آغاز شده بود و در سالهای اخیر تداوم داشت با اخراج هشت نفر از کارکنان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب تهران نمایندگان دستگاه های اجرایی را در خصوص وظایف قانونی آنان در حوزه هوا را مورد سؤال قرار داد و پس از شنیدن گزارش عملکرد آنها در اجرای قانون هوای پاک ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این سازمان همیشه سعی کرده تادر بهبود خدمت رسانی پیشرو باشد، گفت: به مناسبت دهه وقف ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۳    
فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف یک شناور باری حامل کالای قاچاق به ارزش 105 میلیارد تومان در بندر کنگان خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۳    
طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار در بخش آزمون های حرفه ای به ویژه آزمون وکالت بر مبنای چهار شعار کاملاً فاقد مبنا شکل گرفته و مبنای قانونگذاری قرار گرفته است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۸    
ابراهیم شاهرخیان به عنوان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه معرفی شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۸    
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، سوابق و اقلام اطلاعاتی بیش از 130 هزار اشخاص حقوقی حوزه اوقاف شامل نام شخص حقوقی و آدرس اقامتگاه قانونی تکمیل و به روز ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی همزمان با نخستین روز هفته ناجا در نشست با برخی خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا از آنها تجلیل کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۳    
رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی در دست ساخت یا در حال بهره برداری برای دسترس پذیری اقشار دارای نیازهای خاص مناسب سازی می شوند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد نظرسنجی برای مشارکت ایثارگران در تصمیم گیری های مرتبط با آنها خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۸    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه باید باری از مشکلات جامعه پزشکی کم کنیم، گفت: هر چقدر جامعه پزشکی اوضاع بسامان تری داشته باشد، ارائه خدمات به مردم بی دغدغه و با کیفیت تر خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۸    
سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۸    
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 173 بیمار کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 122 هزار و 370 نفر رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: براساس برنامه کاری وزیر نیرو، در پایان دولت سیزدهم آبرسانی روستایی به 90 درصد خواهد رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل میوه های سردسیری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش 80 هزارتنی پسته ایرانی در سال 1400 نسبت به سال 99 خبرداد و گفت: تغییرات اقلیمی، خشکسالی ، عوامل جوی شامل سرمازدگی بهاره ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: 100 واحد تولیدی برای معرفی و عرضه محصولات خود در نمایشگاه تخصصی این صنف که در شهر آفتاب برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۳    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امروز شنبه (17 مهرماه)، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان 1400 است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۸    
براساس داده های آماری بانک مرکزی میزان نقدینگی در مردادماه امسال 3921 هزار میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39.1 درصد رشد داشته است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:طی دو ماه آینده برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی تجهیز خواهیم شد و به طور دقیق مسیر هر کالا مورد رصد قرار خواهد گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۳    
سرپرست معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز توزیع گسترده تخم مرغ در سطح مراکز عرضه سراسر کشور با قیمت شانه ای حدود 42 هزارو 500 تومان از امروز (17 مهرماه) خبرداد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۳    
بیمه مرکزی اعلام کرد: جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه موتوری از تاریخ 17 مهرماه تا 6 آبان ماه سال جاری به مدت 20 روز بخشوده می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۸    
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد کرد برای تسریع همکاری های کشورهای عضو سازمان کشورهای در حال توسعه کمیته دائمی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (شنبه، 17 مهرماه) بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته (چهارشنبه، 14 مهرماه) به 11 میلیون و 780 هزار تومان رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳    
شاخص کل بازار بورس امروز (شنبه، 17 مهرماه) با 22 هزار و 280 واحد کاهش در جایگاه یک میلیون و 465 هزار واحدی قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رایزنی برای راه اندازی مراکز داده مشترک و پلتفرم های منطقه ای از مهم ترین دستاوردهای سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ترکیه برای شرکت در دوازدهمین اجلاس وزرای ارتباطات و حمل و نقل کشورهای در حال ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور خارجه گفت: فضای دیپلماتیک در نشست های اخیر مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر آن بود که اوضاع به نفع سوریه تغییر کرده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۸    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی نوشت: برنامه ریزان در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه با تعبیه ضمانت های اجرایی مناسب، قابلیت اجرا و تحقق اهداف برنامه در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را تضمین کنند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با استقبال همتای سوری وارد دمشق پایتخت سوریه شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۳    
وزیر کشور در پیام تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: ناجا با اتکا به مدد و توفیق الهی و با اقتدار، صلابت و توام با عطوفت و رافت اسلامی در راستای اهداف عالی نظام انجام وظیفه کرده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۳    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۳    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای ادامه تحصیل اتباع خارجی شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۸    
عضو شورای اجرایی IPU جمهوری اسلامی ایران گفت: کنترل گازهای گلخانه ای و کاهش انتشار کربن در سطح جهان برای نجات زمین دستاوردهای خوبی برای آیندگان خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۸    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی نوشت: کارکنان این نیروی خدوم نقشی حیاتی در تحقق دفاع کامل و ترسیم تصویر مقتدر از ایران اسلامی دارند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۸    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به امیر سرتیپ دوم شهید فیروز شاهپوری تعلق گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه گفت: سوریه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر همچون دوران جنگ تروریستی علیه سوریه، با قدرت در کنار دمشق می ماند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۳    
رییس جمهوری حضور منظم و کامل کارکنان ادارات در محل کار را ضروری خواند و گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل مرکز آینده پژوهی جهان اسلام از برگزاری اولین همایش ملی ایران و همسایگان با مشارکت وزارت امور خارجه و مرکز آینده پژوهی جهان اسلام در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۳    
ریاست اداره فناوری های نوین شرکت فام به عنوان شانزدهمین عضو این کمیسیون انتخاب گردید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۸    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از شناسایی 140 رشته انشعاب غیر مجاز طی ماههای مرداد و شهریور سال جاری خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۳    
با هماهنگی دیسپاچینگ ، واحد شماره دو گازی از مدار خارج و پس از یازده ساعت با انجام تعمیرات وارد مدار تولید گردید.