جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۰۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 29 مرداد 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 2 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 3 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 4 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 5 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 6 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 7 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 8 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 9 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 10 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 11 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 12 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 13 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 14 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 15 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 16 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 17 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 18 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 19 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 20 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 21 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 22 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 23 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 24 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 25 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 26 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 27 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 28 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 29 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۰    
سقوط جرثقیل در روستای موئیل شهرستان مشگین شهر حادثه آفرید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس دانشگاه پیام نور مشهد گفت: منابع درسی دانشگاه پیام نور مشخص است و دانشجو با توجه به شرایط شغلی خود می تواند در هرکجای کشور امتحان دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۶    
مجموعه کلاه قرمزی ویژه عید سعید قربان به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۱    
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر در خراسان رضوی گفت: نشریات دانشجویی و شهروند خبرنگار نیز در جشنواره ابوذر شرکت می کنند که این مهم ناشی از نگاه ویژه تر به کیفی بودن آثار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۱    
سکه امامی در اولین معامله امروز با افزایش 18 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیون و 819 هزار تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۵    
کارگروه ساماندهی مدولباس کشور در راستای الگوسازی مناسب ایرانی اسلامی و مقابله با پوشش های نامناسب در ایام محرم اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تصویرسازی و تایپوگرافی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷    
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی این ناوگان برای ارائه خدمت به شرکت کنندگان در نماز روز عید سعید قربان خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۱    
در بررسی هر کنش و عملی که چه از جانب حکومت و چه از جانب نیرو های اجتماعی و مردمی پیرامون مساله محرومیت زدایی شکل می گیرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۱    
دلار مشهد مدت زیادی نیست که در ادبیات ارزی دلالان جا خوش کرده، اما در همین مدت کم موجب شده دلالی بی سابقه ای در مشهد رونق بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
هزاران نفر از زائران کشورمان مکه مکرمه را به مقصد سرزمین عرفات ترک کردند و اعمال ویژه حج را در عرفات و در آستانه عید قربان انجام دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هماهنگ شده است ایرلاین ها بتوانند به حیات خود در بالاترین و بهترین شرایط ممکن ادامه دهند، گفت: در شرایط تحریم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مراسم پرفیض دعای عرفه امروز همزمان با نقاط مختلف کشور در 6 دانشگاه بزرگ تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۶    
جنبش حماس اعلام کرد که فلسفه منازعه با رژیم صهیونیستی مبتنی بر تحقق یک هدف عمده است و آن هم آزادی سرزمین فلسطین و رهاسازی مقدسات اسلامی از چنگ این رژیم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۰    
حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بازی های هفته پنجم لیگ برتر با جدال زودهنگام استقلال- فولاد از فردا استارت بخورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال امید پس از شکست کشورمان مقابل میانمار تمرین فردای تیمش را تعطیل اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۲۰    
ایران و روسیه توافق بین دولتی برای حفاظت از اسناد طبقه بندی شده را 5 سال دیگر تمدید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۲    
کمیسر حقوق بشر سازمان ملل به رئیس جمهوری آمریکا در خصوص رسانه ها هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۶    
دستیار سابق رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه به هم حزبی های جمهوری خواه خود هشدار داد اگر همین امروز انتخابات میان دوره ای کنگره برگزار شود جمهوریخواهان قافیه را به دموکرات ها خواهند باخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۶    
یاران احمدزاده در هفته پنجم رقابت های لیگ لهستان مقابل پوگون به تساوی رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که واشنگتن هیچ واکنشی درخصوص اجرای معاهده توقف سلاح های استراتژیک نشان نداده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۵    
گروه اطلاعاتی سوفان در تحلیلی به بررسی تبعات ناخواسته از سرگیری تحریم ها علیه ایران، برای سیاست های منطقه ای آمریکا پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۰    
رئیس کمیته فوتسال آسیا و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: مشکلات تیم مس سونگون حل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۰    
یک محقق و استاد دانشگاه قدس اشغالی می گوید نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سال 2011 از حربه حمله به تاسیسات هسته ای ایران استفاده کرده و آمریکا را مجبور کردند تحریم های اقتصادی بین المللی علیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۷    
یک روزنامه آلمانی در گزارشی ضمن پرداختن به سیاست های رئیس جمهور آمریکا در اعمال سیاست های تحریمی علیه برخی کشورها از جمله ایران نوشت که این اقدام نوعی بازی خطرناک است که نتایج آن نامعلوم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۷    
مشاهدات عینی در موسم حج امسال در عربستان، از محدود شدن قابل توجه اختیارات هیأت امر به معروف و نهی از منکر یکی از نهادهای قدرتمند مذهبی در این کشور حکایت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۱    
یک شرکت صنایع دفاعی روسیه گفته است انتظار دارد یک ناو پیشرفته جدید را به ایران صادر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تشکیل کارگروهی ویژه برای حل مشکلات پیمانکاران تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۵۰    
طبق آمارهای روز گذشته سازمان سنجش، از تعداد 910 هزار و 713 نفر که در جلسه آزمون حاضر و تعداد 910 هزار و 563 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، 550 هزار و 824 نفر انتخاب رشته کردند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران رفتار اسلامی و انسانی با اسرای عراقی داشت و از ابتدا تا پایان اسارت نسبت به آنها، دستورات اسلامی را رعایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۵    
دومین روز از هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی با کسب یک طلا، دو برنز و قرار گرفتن کاروان ایران در رده ششم جدول رده بندی به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۲    
رییس فدارسیون کشتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آزادکاران در بازیهای آسیایی گفت: امیدوارم نمایندگان کشتی فرنگی نیز به هدف خود دست پیدا کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۷    
تولیت آستان قدس رضوی با انتشار یادداشتی روز جهانی عکاسی را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۷    
ترکیه فرد مظنون به حمله به سفارت آمریکا در آنکارا را دستگیر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۵    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان با انتقاد از عملکرد دولت گفت: دولت در شناخت مؤلفه های خود دچار مشکل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از کشته شدن چهار نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیاتی امنیتی در استان کرکوک در شمال این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۲    
گروه تروریستی داعش مسئولیت چندین حمله به نیروهای پلیس چچن در روز دوشنبه را بر عهده گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۵۰    
ترکیه از ایالات متحده آمریکا به دلیل اعمال تعرفه های سنگین بر فلزات صادراتی شکایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۳۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:انجام 130 هزار میلیارد تومان تراکنش اینترنتی در سال گذشته به همراه جمعیت 80 میلیونی کشور به معنای یک بازار بکر برای استارت آپ ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: فعلاً 4 شعبه دادگاه نیز به صورت ویژه برای رسیدگی به این پرونده ها تشکیل شده است. بیش از 30 کیفرخواست آماده ارجاع به دادگاه است و 120 متهم نیز در بازداشت به سر می برند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی حزب کارگزاران با تأکید بر اینکه بیش از نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد، گفت: هرکس خطا و فساد کرده باید پوزش بطلبد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت برخی شعارها و دست نوشته ها در تجمع اخیر طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم ، هرگونه دخالت در برگزاری مراسم را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۱    
توتال امروز طی بیانیه ای رسماً خروج از پروژه چندین میلیارد دلاری توسعه میدان گاز پارس جنوبی را تایید و اعلام کرد اگر شرکت سینوپک چین بخواهد می تواند این پروژه را ادامه دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز یکشنبه آینده برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۶    
مسئله علوم دینی و غیر دینی موضوعی است که از قبل انقلاب اسلامی تا به امروز مورد توجه مردم، امام و رهبری بوده است و در طول سال های گذشته نیز اندیشمندان و متفکران مختلفی با سفر به ایران به دنبال یافتن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: دولت باید بیش از هر کسی علاقه مند باشد که در خصوص عملکردش انتقاد صورت گیرد تا کاستی های موجود برطرف شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی ودر پاسخ به سوال نمایندگان در مورد کنوانسیون دریای خزر، برجام، اقامت آمریکایی، تشکیل گروه اقدام در وزارت خارجه آمریکا و فعالیت اقتصادی سفرا شفاف سازی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:اقدام دولت در جلوگیری از برگزاری جشن پنج سالگی دکتر سلام اقدام ناشایستی از سوی مسئولان امر بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۵    
پرویز هادی کشتی گیر ملی پوش آذربایجان شرقی، مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با صدور پیامی درگذشت برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امور شورا های مجلس اعلام کرد: نمایندگان از پاسخ های وزیر کشور در کمیسیون شورا ها به سؤالاتشان قانع نشدند که بنابراین طرح استیضاح وزیر کشور تقدیم هیأت رئیسه مجلس می شود تا در صحن علنی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۲    
تیم فوتبال کره جنوبی با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه E به عنوان حریف تیم امید ایران در مرحله یک هشتم نهایی انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و افزایش سرعت طوفان در منطقه سیستان ادارات این منطقه فردا تعطیل اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۵    
یک تحلیلگر مسائل منطقه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، ایران ساختاری ریشه دار و مشروع دارد و آمریکایی ها در رسیدن به اهداف خود موفق نمی شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکا در تمام جبهه ها از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و به بهانه های مختلف در صدد مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات تشکیل هیئت امنای 5 نفره برای اداره صداوسیما را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: در خصوص موضوع احتکارها بحث مفصلی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی صورت گرفت و مبانی حقوقی قضیه مورد بررسی واقع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص علنی بودن دادگاه مشایی گفت: تصمیم علنی بودن دیکته ای نیست و نمی شود به قاضی آن را تحمیل کرد و تصمیمش با قاضی است اما در مشورتهایی که با ما انجام شده گفته ایم علنی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۵    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد؛ این خودش از بهترین نمونه های کدخداپرستی است که در تاریخ ثبت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۲    
بانک مرکزی برای مجمع امروز دو بانک صادرات و تجارت تکالیف بسیار سنگینی مبنی بر ذخیره چند مورد تعیین کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بنای پول ما ریال است، اما حتی لبوفروش هم، خود را با قیمت ارز تنظیم می کند. متاسفانه دلار ارز جهان شمولی است که بر همه چیز سایه افکنده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۷    
معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه ها گفت: مراسم دعای عرفه در دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران و صنعتی شریف که دانشجویان در ایام تابستان در آن حضور فعال دارند، برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
دبیر شورای نگهبان قانون بودجه کشور را مصوب سال 1351 دانست و گفت: این قانون جوابگوی نیازهای فعلی کشور نیست و باید اصلاح شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه را معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۵    
منابع آگاه گفتند از این به بعد محموله های نفت چین با نفتکش های ایرانی حمل و در بنادر چین تحویل داده می شود که نشاندهنده تلاش پکن برای ادامه خرید نفت از ایران با آغاز دوباره تحریم های اقتصادی آمریکا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۲    
سرپرست دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه باید به سمت تربیت مدیران حرفه ای حرکت کند؛ به طوری که بتواند مدیریت نهادی و بخشی تحویل جامعه بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۷    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای مهلت تعویض دسته چک قدیم با دسته چک صیادی را تا ششم آبان و به مدت دو ماه تمدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۵    
اجاره آنلاین ویلا، سوئیت،کلبه در سامانه رزرواسیون اینترنتی اقامتگاه های مردمی جاجیگا ، راهکاری خلاقانه در جهت کاهش هزینه های سفر، ایرانگردی و افزایش رونق گردشگری داخلی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۶    
پرده خانه خدا امروز طی مراسمی تعویض شد و پرده جدید با بالابرهای جدید بر روی کعبه قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۶    
ستاره ربع قرن بیانکونری در آستانه فسخ قرارداد و انتقال به لیگ فرانسه قرارگرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا به دلیل عدم رویارویی تیمش با کره جنوبی اقدام به تغییر در ترکیب تیم کرده بود گفت: بله این حرف هم می تواند نظر درستی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۱    
شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن چهارم و پنجم مهر سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۵    
تیم کبدی مردان ایران پاکستان را از پیش رو برداشت و به دومین برد خود رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس شورای حوزه های علمیه استان تهران در پیام تبریکی به رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی نوشت: این نهاد مقدس که از نهادهای رکنی کشور در عرصه های فرهنگسازی دینی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۲    
برگزیدگان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه فتح این استان معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۶    
دومین قمست از ویژ برنامه برداشت آخر با حضور امیرعلی دانایی بازیگر سریال کلاه پهلوی ساخته زنده یاد دری به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۶    
معاون بهره برداری و بهداشت سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: 27 مرکز عرضه دام زنده به مناسبت عید قربان در 22 منطقه تهران راه اندازی شده است که به شهروندان خدمات لازم را برای ذبح دام ارائه می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۶    
کمیته امداد به بنگاه های اقتصادی در ازای استخدام هر مددجوی روستایی یا عشایری 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد شش درصد پرداخت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۶    
مشاور عالی سنجش گفت: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی از بین داوطلبانی که کد رشته محل های موسسات را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ساخت 50 هزار مسکن برای اقشار متوسط گفت: روش کار در این 50 هزار واحد مسکونی که به صورت مشارکت مدنی خواهد بود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۰    
متخصص غدد با اشاره به علائم ابتلا به پرکاری و کاری تیروئید گفت: درمان به موقع از ایجاد عوارض این بیماری ها جلوگیری می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۰    
دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با تشریح راهکار هایی که سبب برون رفت نظام بانکی اروپا از بحران شد گفت: به نظر می رسد با توجه به بررسی تجارب کشور های مختلف در حوزه ادغام بانک ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با الدحیل دو جلسه تمرین در دوحه خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم هادی شمخانی برادرِ امیر دریابان علی شمخانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
کیفیت امروز هوای تهران با میزان 134 برای ذرات کمتر از 10 میکرون، 116 برای ذرات کمتر از 2.5 میکرون، 24 برای منواکسید کربن، 10 برای دی اکسید گوگرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
مسئول اردوی بسیج دانشجویی چهارمحال بختیاری گفت: ثبت نام ارودی زیارتی راهیان نور شمال غرب کشور ویژه خواهران دانشجو از 29 مرداد تا 6 شهریور در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۶    
به دلیل مشکلات ورزشگاه نقش جهان، بازی خانگی سپاهان برابر تراکتورسازی به فولادشهر منتقل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی کارگروه اکران گفت که فیلم سینمایی تگزاس با توجه به اتمام سقف نمایش در تهران، روز سه شنبه به اکران خود خاتمه خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
تیم فوتبال امید کشورمان با وجود شکست مقابل میانمار راهی مرحله حذفی بازی های آسیایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۷    
یک مرجع تقلید با ابراز تأسف نسبت به حواشی تجمع طلاب حوزه های علمیه در مدرسه فیضیه گفت: بعضی از شعارها موجب تأسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سؤال ببرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۷    
در بازار آزاد امروز سکه بهار آزادی بدون تغییر نسبت به دیروز با قیمت 3 میلیون 400 هزار تومان مبادله شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۷    
نوزدهمین نشست سالانه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از روز جمعه دوم شهریور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۷    
استیضاح وزرای آموزش وپرورش در دوره های مختلف مطرح است و اینبار سید محمد بطحایی با 16 محور مطرح شده در معرض استیضاح قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۱    
فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نیمه نهایی مقابل نماینده ازبکستان بازی را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز مرداد ماه با رشد 2718 واحدی به پله 137 هزار و 73 واحدی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
220 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از پیشرفت های شگرف صنعت دفاعی کشور تشکر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
اظهارات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص رفتار برجامی اروپا از ابعاد مختلفی قابل تامل است.