پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 96 می گوید: آقای روحانی همچنان با مردم سخن نمی گوید و این طور حرف زدن هم خاصیت ندارد، زیرا هجمه ها علیه وی خیلی قوی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
پویش مردمی حیدرانه دانشجویان جهادی دانشگاه علم و صنعت با هدف کمک به نیازمندان آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
جو بایدن، نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهور در دولت اوباما (در سال 1986) گفت: حتی اگر اسرائیلی وجود نداشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۶    
یکی از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی که در زمینه تولید کیت های آزمایشگاهی فعال است توانست برای نخستین بار در کشور، کیت تشخیص سریع متانول را تولید کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
همه گیری ویروس covid-19 همه اقشار جامعه را برآن داشته است تا به نحوی برای مقابله با شیوع آن و گذر از وضعیت بحرانی تلاش کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: امکان برگزاری جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویی این دانشگاه به صورت مجازی فراهم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۲    
آقامیری ها در لایو های جنجالی خود به دنبال خط شکنی هستند که می تواند آن ها را به پیشگامان عصر بعد از عصرت حیرت معرفی کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از بازدید بیش از 50 هزار واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد وگفت: در این طرح به متصدیان 20 هزار واحد صنفی تذکر داده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
باشگاه مجازی همراهان قرآن و عترت برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد راه اندازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
نتایج آخرین نظرسنجی ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می دهد بیش از نیمی از مردم ایران دچار ترس و نگرانی بیماری کرونا هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد40 هزار تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به 6 میلیون و 270 هزار تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
حجت چریک زندگی نامه سردار شهید حجت الله نیکچه فراهانی؛ فرمانده گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به قلم فاطمه وفایی زاده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
مدیر کل ارتباط جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: بحران کرونا مانوری برای اتکا به مراکز علمی و پژوهشی بود و می توانیم از این ظرفیت علمی و دانشگاهی برای تحقق جهش تولید نیز استفاده کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
معاون دانشجویی دانشگاه بناب گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور مرکز بهداشت دانشگاه با محوریت مشاوره تلفنی به دانشجویان، کارکنان و دانشجویان راه اندازی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد ها و مراکز دانشگاهی می توانند از20 ادیبهشت ماه کلاس های تحصیلات تکمیلی را به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
31 دفتر بسیج دانشجویی در دانشکده های کشاورزی طی نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای کمک به این وزارتخانه جهت تحقق شعار سال اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 28 ارز از جمله یورو وپوند کاهش و قیمت 10 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهر های جدید از آغاز ساخت متروی شهر جدید پردیس از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۱    
جین دیچ کارگردان 13 قسمت از سریال کارتونی تام و جری و ملوان زبل و برنده اسکار، در95 سالگی درگذشت. جسد وی چند روز پس از درگذشت در خانه اش کشف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه سرگشاده به وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امنیت غذایی مردم را فدای سیاست های غلط اقتصادی نکنید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
طلبکاری و هجمه برخی مقامات دولتی به دیوان محاسبات، نتیجه برخی اغماض های دیوان محاسبات است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق مکاتبات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد که از پایان هفته کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۶    
وحید یامین پور گفت: تصور می کنیم سلبریتی که می آید تلویزیون و حرفی می زند و بعد هم بلافاصله به فضای مجازی می رود و هرچه می خواهد به صداوسیما می گوید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا در بوشهر تا 31 فروردین، 163 نفر در این استان به این ویروس مبتلا شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۷    
یک مجله آمریکایی با اشاره به آمار بالای قربانیان کرونا در این کشور و شکستن رکورد مبتلایان به کرونا در آمریکا نوشت: تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از تعداد قربانیان در جنگ افغانستان پیشی گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۶:۰۷    
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت:خیریه ها در بحران به عنوان رکن بحران محسوب می شوند و با کمک آن ها می توانیم تمامی بحران ها را پشت سر بگذاریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۳:۵۲    
ثبت نام مرحله دوم اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز، دوشنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۷    
هارون الرشید ضمن سخنرانی در میان جماعت گفت؛ ای مردم بروید خدا را شکر کنید که وقتی من خلیفه شدم طاعون از میان شما برچیده شد! یکی از آن میان گفت؛ خدا رحیم تر از آن است که دو بلا را با هم نازل فرماید!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۱:۲۲    
عوامل منجر به زوال دموکراسی آمریکایی چندگانه از جمله فساد داخلی شامل وعده های پوچ، دستکاری اجماع عمومی به وسیله رسانه های گروهی، سوء استفاده از قدرت ... و فشار بیرونی شامل سیاست های خارجی آمریکاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۷    
ازدحام مردم در برخی شهر ها برای دریافت سیم کارت رایگان به منظور نام نویسی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی به طور کلی طرح فاصله گذاری اجتماعی را زیر سوال برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۱    
سفیر روسیه در بغداد به آمریکا و متحدانش درباره عواقب نقض مستمر حاکمیت عراق و ضربه زدن به امنیت و ثبات این کشور هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۱    
وزارت دفاع آلمان بدون هماهنگی با شریک ائتلافی خود در حزب سوسیال دموکرات پیشنهاد خرید تعداد زیادی جنگنده از آمریکا برای جایگزین کردن آن با تورنادو های قدیمی ارتش را ارائه داده که این مسئله خشم حزب ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه 6 قرارداد در حوزه واکسن کرونا با شرکت های دانش بنیان منعقد شده گفت: علاوه بر این 76 پروژه بالینی نیز برای درمان کرونا در دست انجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور با همکاری پلیس خراسان جنوبی و سمنان دستگیر شد، گفت: 740کیلوگمرم تریاک از این باند کشف شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان از طریق شبکه آموزش و چهار سیما برای روز دوشنبه اول اردیبهشت 99 اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۶    
یوونتوس می خواهد به هر قیمتی مائورو ایکاردی را در فصل تابستان جذب کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۱    
آیاندا پاتوسی ستاره اهل آفریقای جنوبی فولاد خوزستان امیدور است که قرارداد قرضی اش با این باشگاه دائمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۷    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به اظهارات یکی از بازیکنان تیم استقلال واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۵    
نخست وزیر ایتالیا با تاکید بر اینکه بحران کرونا بزرگترین شوک به اتحادیه اروپا از زمان جنگ جهانی است، خواستار پاسخ مشترک اتحادیه اروپا به این بحران شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۲    
رییس کل بانک مرکزی، آخرین وضعیت وام از صندوق بین المللی پول را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۶    
ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید از انتخاب این تیم به عنوان چالش جدید خود دفاع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۶    
پارلمان عربی از سازمان ملل متحد خواست تا فورا برای متوقف کردن انتقال جنگجویان خارجی به لیبی وارد عمل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد برنامه اشتغال متناسب با وضعیت کرونایی برای طرح و بررسی در دولت، تهیه و ارائه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۱    
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد شایعات انتقال لئو مسی به اینتر صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۶    
یوونتوس یک بار دیگر برای مذاکره با زین الدین زیدان اقدام کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۷    
پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد به تمجید از رود فان نیستلروی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۲    
معاون علمی و فناوری گفت: با تولیدات روزافزون شرکت های دانش بنیان در زمینه کیت های تشخیص و تجهیزات پزشکی در زمینه بیماری کرونا، اکنون برای صادرات این محصولات آماده می شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
بخشی از محموله بشردوستانه برنامه جهانی غذا ظهر امروز به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۱    
جلسه دفاعیه پایان نامه دکتری رشته پژوهش هنر در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۷    
نمایندگان محترم به جای اولویت سنجی نیاز های مردم و تلاش در رفع آن ها و مطالبه گری از دولت، مشغول پرداختن به مسائل غیرکلیدی، حاشیه ای و سیاسی شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان مؤذنی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۶    
شمار افراد جان باخته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس از 16هزار نفر گذشته است
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۶    
در پی شیطنت های آمریکا در خلیج فارس؛ جلسه فراکسیون اقدامات پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۷    
با تصمیم شورای عالی بانک ها و موسسات اعتباری مقرر شده تا از فردا (اول اردیبهشت) سپرده های بلند مدت با نرخ 15 درصد افتتاح شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی قائن گفت: ضدعفونی کردن روستاهای افریز به عنوان منطقه هدف جهادگران دانشجویی در قائن آغاز شده و امیدواریم پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۲    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز در کنفرانس خبری کارگروه ویژه مقابله با ویروس کرونا مدعی شد که روابط با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خوب بوده و گفت در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران را به تصویب رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۶    
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در بیانیه ای تحلیلی اعلام کرد: صداوسیمای فعلی را نه رئیس صداوسیما مدیریت می کند و نه مدیران شبکه ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۷    
بسیج دانشجویی استان همدان به همراهی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا همدان اقدام به تهیه بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار به دلیل فرارسیدن ماه رمضان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۲    
شبکه های تلویزیون همچون سال های گذشته، ویژه برنامه های سحر و افطار خود را برای ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی تهیه و تدارک دیده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۶    
کتاب مرغ غریب عشق نوشته نصرالله قادری شامل رمان زندگی شهید مهدی شاه آبادی به زودی توسط انتشارات سروش چاپ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان گفت: نقطه ای که شما قرار دارید، صف اول مجاهده است که ان شاءالله زحمات و مجاهدات شما مورد قبول احدیت قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
به دنبال لغو جشنواره های بزرگ دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، این بار آلمان هم اعلام کرد که جشنواره بین المللی تئاتر در ولت را یک سال به تعویق می اندازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
کارشناس حوزه آمریکا در صفحه توئیتری خود نوشت: در آمریکا میان فرمانداران برای تامین تجهیزات پزشکی جنگ به راه افتاده و برخی از آنان پنهانی از چین تجهیزات می خرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران لغو شده است و مردم بابت ورود به این محدوده ها عوارضی پرداخت نخواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
معاون اسبق صدای جمهوری اسلامی گفت: فضای مجازی فرصتی بزرگ برای سیستم آموزشی ایجاد کرد؛ اما باید سرمایه گذاری در کوتاه مدت بیشتر انجام شود و نمی توان این فرصت را نادیده گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: احتمالاً مافیای صنعت مرغ برای کسب سود مجدد و بازگرداندن قیمت سابق با حاشیه سود فراوان وارد عمل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
قرارگاه جهادی مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی استان کردستان در راستای مقابله با این ویروس، اقدام به راه اندازی 6 کارگاه تولید ماسک کرده و در این کارگاه ها تاکنون 40 هزار ماسک تولید شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا به مدت 30 شب در قالب حسینیه مجازی از شهر مقدس مشهد و با موضوع نقش ولایت در جامعه سخنرانی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۶    
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج گفت: گروه های سرود پایگاه های بسیج در 1900 نقطه کشور به اجرای برنامه جشن خیابانی در ایام نیمه شعبان پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۶    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه کار های فناورانه استارت آپ ها برای مقابله با ویروس کرونا در قالب پویش کرونا پلاس حمایت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس با توجه به اثرگذاری 7.8 درصدی شیوع ویروس در بخش مصرف و 10 درصدی در بخش صادرات، میزان حداقل خسارت ناشی از بحران کرونا در اسفند 1398 در حدود 3250 میلیارد تومان در بخش مصرف و 700 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در واکنش به معدوم سازی جوجه های یک روزه گفت: احتمالاً چند ماه آینده نتیجه معدوم سازی امروز، باعث کمبود مرغ در بازار خواهد شد و افزایش قیمت مرغ برای مصرف کننده رقم می خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
جاری شدن سیل در استان مأرب واقع در شرق یمن به جان باختن هفت نفر از جمله پنج کودک منجر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
یک رسانه انگلیسی عنوان کرد مهاجم ایرانی زنیت در صورت انتقال به وستهام می تواند به این تیم کمک کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: به نظر می رسد ستون پنجم دشمن سعی می کند با ارسال اطلاعات غلط مانع از این باشد که فشار تحریم ها ولو به اندازه سر سوزنی بر مردم ایران کاهش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۲    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در محله بازار خبر داد و گفت: از محل سکونت متهم 440 گرم تریاک بسته بندی شده کشف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه اعلام کرد: معدوم سازی جوجه یک روزه ممنوع است و متخلفان به دستگاه های قضایی معرفی می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۰    
در ادامه جلسات برای خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، امروز (یکشنبه) هم یک جلسه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: همه واحد های تجاری صنف طلا و جواهر با رعایت مقررات بهداشتی از اول اردیبهشت ماه (فردا) مجاز به بازگشایی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
جهادگران دانشجویی و مردمی استان کردستان به منظور مقابله با کرونا در کارگاهی اقدام به تامین و توزیع مایع ضدعفونی کننده آب ژاول (یک درصد) کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا از وقوع آشوب و ناآرامی در یک اردوگاه پناهندگان در جزایر یونان بعد از مرگ یک پناهنده مشکوک به کرونا و تصمیمات دولت اسپانیا برای تمدید محدودیت ها حکایت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در توئیتر خود نوشت: این دروغ هرازگاهی از قول من در فضای مجازی منتشر میشه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
مراسم تکریم و معارفه معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
کارشناس مسائل بین الملل به موضوع کاهش قدرت رسانه ای آمریکا در حوزه بین الملل و عدم بی اعتمادی نسبت به این رسانه ها حتی در داخل این کشوراشاره کرده و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل پویش یاری مومنانه را با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار حاشیه شهر اردبیل راه اندازی کرد.