سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۵Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
اولین جلسه مجمع عمومی عادی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد با حضور 100 درصد سهامداران به صورت فوق العاده برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۷    
وزارت خارجه آمریکا خبر داد که بررسی تروریستی اعلام شدن جنبش انصارالله یمن توسط دولت سابق را آغاز کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۱    
برنامه اسرار هستی که به همت شبکه رادیویی قرآن به روی آنتن این شبکه می رود به بیان اسراری از آفرینش مبتنی بر آیات قرآن می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، هدف از بازگشایی مدارس را رفع اشکالات و آسیب هایی دانست که دانش آموزان در حوزه فضای مجازی با آن روبرو شده اند و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۶    
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشارکت هزار و 732 ناشر داخلی و 180 ناشر خارجی با عرضه بیش از 120 هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه امروز چهارشنبه (اول بهمن ماه) آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در مذاکرات اخیر، وزارت خارجه کره جنوبی قول داد برود و با دست پر برگردد، گفت: با اخباری که از آزادسازی پول هایمان داریم، امیدوارم که بتوانیم پایه پولی را تقویت کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
رئیس اداره ژنتیک دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که غربالگری که اکنون خارج از چارچوب دستورالعمل ها صورت می گیرد مشکلاتی دارد، گفت: ممکن است مادران باردار با یک تست احتمالی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۱    
احسان خاندوزی گفت: تعیین سیاست ارزی در بودجه توسط مجلس انجام نمی شود و عدد 17 هزار و 500 تومان نه تعیین نرخ ارز که برای تسویه ارزی و امور تجاری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
پرسپولیس برای فرار از محرومیت نقل و انتقالاتی، کمتر از دو هفته فرصت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی جشنواره دانشجویی رهوا را با موضوع مهارت های زندگی دانشجویی از امروز، اول بهمن و در سه مرحله برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
در حالی که دولت تدبیر و امید باز هم در تنگنای فشار افکار عمومی درباره سوءمدیریت اقتصادی، بازی تأیید و تکذیب استعفا و احتمالا قربانی کردن یک مدیر میانی را در پیش گرفته، مطالبه سهامداران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
معاون اول رییس جمهور تقویت اقتصاد دانش بنیان را باعث روند معکوس مهاجرت نخبگان دانست و رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به وزیر بهداشت، خواستار پیگیری مشکلات خانواده شهدای سلامت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۰    
با ادغام پنج بانک مشکلاتی برای نیرو های شرکتی اعم از کاهش رتبه شغلی، کاهش حقوق و دستمزد و بلاتکلیفی نیرو های اداری به وجود آمده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با بازگشایی سامانه دانشجویی، دانشجویان دارای معلولیت از پرداخت شهریه معاف می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنای ایالات متحده روز سه شنبه در یک سخنرانی رئیس جمهور کنونی این کشور را به تحریک و تهییج هواداران خود برای برپایی شورش در کنگره متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
سخنگوی ارشد نیرو های مسلح تحریم آستان قدس رضوی توسط دولت تروریستی آمریکا رانشانه ای از تقابل، ستیز و جنگ آشکار با اسلام و مقدسات مسلمانان دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۶    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر از پیشنهاد وزیر خارجه قطر درباره گفت وگو میان ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا در حالی آخرین روز خود را در کاخ سفید می گذراند که قربانیان ویروس کرونا که وی در ابتدا آن را کم اهمیت جلوه داده بود از 400 هزار نفر عبور کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۱    
خولیو سالیناس، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی فصل آینده در این باشگاه حضور نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
آمریکا یک دانشمند علوم سیاسی و مدرس دانشگاه بوستون را به اتهام تبلیغ مواضع ایران دستگیر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
دو نیروی گارد ملی به دلیل ارتباط با گروه های مسلح افراطی از مراسم روز چهارشنبه تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا کنار گذاشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۵    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه در بیانیه ای جنبش انصارالله یمن را به لیست تحریم های این کشور افزود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۲    
معاون راهداری سازمان حمل ونقل جاده ای گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی تازه در کشور، از امشب تا 48 ساعت آینده صدور بارنامه برای ناوگان کامیونی در مسیر استان های گیلان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۷    
نامه استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جلسه شورای عالی بورس، تقدیم وزیر امور اقتصادی و دارایی شد و طبق ماده 11 قانون بازار اوراق بهادار، شورای عالی بورس ظرف 15 روز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۱    
اولین همایش ملی کاربرد پژوهش های نوین شیمی و کشاورزی در توسعه گیاهان دارویی اسفندماه سال جاری در دانشگاه نهاوند برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۲    
لطف الله فروزند در یادداشتی نوشت: شناخت ما از ایالات متحده به امروز و دیروز برنمی گردد؛ ما 40 سال است که با رفتار های خصمانه و ضد حقوق بشری ایالات متحده مواجه هستیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۷    
عربستان سعودی و امارات عربی متحده با مخالفت جمهوری اسلامی ایران نتوانستند جایگاه عضویت ناظر در کنفرانس خلع سلاح در سال 2021 را به دست بیاورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: در اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه مصوب 22 مرداد 1396 مجلس ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به پیروی کره از تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: ما اعتقاد داریم که بانک های کره ای باید خسارت جمهوری اسلامی ایران در طی این 2 سال را جبران کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می شود و دانش آموزان در صورت صلاحدید خانواده ها در مدرسه حضور می یابند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷    
وزیر امور خارجه انگلیس گفته توافق هسته ای برجام جزو اولین موضوعات گفتگو میان لندن و دولت جدید آمریکا خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور به درخواست نمایندگان مردم استان لرستان برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از آغاز آزمایش بالینی فاز دو واکسن تولید مشترک ایران و کوبا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در رابطه با گرایش افراد زیر 15 سال به جراحی زیبایی و عوامل و آسیب های آن اظهارنظر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۱    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از آغاز مسافرگیری در ایستگاه شوش خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۱    
براساس اسناد جدید، فاش شده که رژیم صهیونیستی با شرکت واکسن سازی فایزر قراردادی امضا کرده تا در ازای واکسن کرونا، اطلاعات افراد واکسینه شده را در اختیار شرکت قرار دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
عضو هیئت علمی گروه گیاه پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز در حکمی به عنوان رئیس چهارمین کنگره بین المللی کنه شناسی ایران منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: تقویت نظارت درون سازمانی، تقویت مبارزه با فساد، تقویت دسترسی مردم به وکیل و همچنین تقویت اختیارات بر اساس قانون، باید در تدوین آیین نامه وکالت مورد توجه قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۲    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: انتظار دارم سازمان لیگ و به خصوص کمیته مسابقات به گونه ای عمل کند که در حق ما اجحاف نشود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۲    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی اعلام کرد: پیش بینی شده که 25میلیون دوز تولید داخلی واکسن ایرانی کرونا تا اردیبهشت و خرداد ماه 1400 داشته باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
افزایش ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی علی رغم واکسیناسیون، طی روز های اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و شمار مبتلایان روزانه در این منطقه بار دیگر رکورد بیشترین میزان خود را شکست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به مناسب شهادت حضرت فاطمه (س) بین نیازمندان غذا گرم توزیع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲    
پس از درخواست کره جنوبی از دوحه برای میانجیگری میان این کشور و ایران در ارتباط با نفتکش توقیف شده، وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آمریکایی خبر داد که دوحه آماده میانجیگری میان ایران و کره جنوبی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۲    
در پی مخالفت سازمان بازرسی با فرمول جدید شورای رقابت برای گرانی خودرو و با توجه به روند نزولی نرخ ارز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات مشترک هوابرد و متحرک هوایی به منظور ارزیابی مهارت نیرو های هوابرد نزاجا، با موفقیت در منطقه عمومی سواحل مکران انجام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: 140 کیلوگرم پسماند مواد سرطان زا اتیدیوم بروماید برای اولین بار در این دانشگاه امحا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۶    
امیر ستریپ امیر حاتمی با اشاره به رزمایش های اخیر نیرو های مسلح، گفت: به دشمنان این پیام مخابره شد که محاسبه اشتباه نکنند؛ چراکه کوچک ترین اشتباه آن ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی ایستگاه مترو شوش و توقف مسافرگیری در نیمه جنوبی خط یک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
آیت الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا را، تروریسم مذهبی دانست و گفت: از بخش های اصلی خدمات این آستان، خدمات انسان دوستانه و کاهش آلام بشریت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
جمعی از مردم قم در نامه ای خطاب به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با توهین کنندگان به مردم قم و شهر قم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی جنگ الکترونیک روایت علی اصغر زارعی به کوشش یحیی نیازی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار و طی آن، حدیث بیرانوند به عنوان دبیر این تشکل دانشجویی انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۷    
سرمربی استقلال امروز از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور تشکر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۰    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال لبارسلونا 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مناطق کم برخودار شهر همدان پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه گذار ها دارد؛ اما شاهد بودیم که نه تنها برای مناطق مذکور این اتفاق نیفتاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: زاهدی فر امروز مصاحبه و عذرخواهی کرده، اگر قرار به عذرخواهی باشد پس چرا از ما عذرخواهی نکرد؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۷    
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یک نفر عضو هیئت علمی و دو نفر دانشجوی دکتری را در قالب پروژه اراسموس پلاس به دانشگاه گوتنگن آلمان اعزام می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
با مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشکده علوم اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، کتاب واقعیتِ آموزش در سند توسعه پایدار 2030: فلسفه، تضاد ها و چالش ها به زودی منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶    
دکتر بابک نگاهداری مشاور رئیس و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه با خبرنگاران به تشریح برخی محور ها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶    
دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان در توئیتر نوشت: هفته آینده برای مطالبه گری در خصوص وضعیت درمان استان سیستان و بلوچستان، مهمان رئیس کمیسیون بهداشت مجلس هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
5 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های مشهد در بیانیه ای، ضمن محکوم کردن تحریم آستان قدس رضوی، اعلام کردند که فشار علیه نهاد های فرهنگی، با هدف تضعیف بنیه ایمانی مردم صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی توان بورس را با بگیر و ببند سامان داد و مشکلات را حل کرد، گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان کرمان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در بین نیازمندان مواد غذایی توزیع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق امروز (سه شنبه) گفت که حادثه منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل این کشور خرابکاری در دکل های انتقال برق بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خوش بینی به تاثیر بسته کمک مالی کرونایی آمریکا بر اقتصاد جهان، قیمت نفت را به 55.51 دلار در هر بشکه افزایش داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمه واحد های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن رویکرد مثبتی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره برداران برای آینده این واحدهاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
ساعتی پس از انتشار متن نامه قالیباف اصل، وی استعفای خودش را رسما تکذیب کرد؛ در حالی که مدیر روابط عمومی سازمان بورس هم برخلاف ادعای رئیس بورس مدعی شد که قالیباف اصل استعفا داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
شیخ محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت خاش گفت: مناظره درخواستی آقای کاشانی پیرامون حوادث پس از رحلت پیامبر (ص)، مبحث جدیدی نیست و نیازی برای حضور در مناظره نمی بینم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمریناتم را شروع کرده ام و باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می رود و چه اتفاقاتی رخ می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر پاکستان در نشست کابینه بر تسریع در روند احداث بازارچه های مرزی با افغانستان و ایران تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
هرچند در برنامه های پنجم و ششم توسعه به رشد صنایع پایین دستی پتروشیمی تاکید شده، اما در عمل سیاست گذاری وزارت نفت صرفا بر توسعه صنایع بالادستی و خام فروشی محصولات متمرکز شده است و در سایه غفلت این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه صنعتی سهند تبریز تا فردا، اول بهمن ماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
هشتگ همه خادم الرضائیم با موضوع اعتراض به تحریم های ناجوانمرانه آمریکا علیه آستان قدس رضوی و قرار دادن نام این نهاد مقدس در فهرست حامیان تروریست در شبکه جهانی توئیتر ترند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست و می خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد، زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باور ها و اعتقادات است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با بیان اینکه دولت در بازار بورس و سرمایه با سیاست ها و برنامه های نادرست سرمایه مردم را نابود کرده است گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم رویال آنتورپ، به عنوان بهترین بازیکن این تیم در هفته گذشته انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه اقدام واشنگتن در تروریستی خواندن انصارالله اهمیتی برای رهبران این جنبش ندارد، گفت که آمریکا امروز در سنگر واحدی با القاعده و داعش در حال جنگ با ما است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس مجلس در جلسه ظهر امروز (سه شنبه) بررسی وضعیت بورس در کمیسیون اقتصادی که دژپسند هم در میهمان آن است، حضور یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: جشنواره سی و نهم با محدودیت ها و ارزیابی که از ریسک آن وجود دارد برگزار خواهد شد و از مردم استدعا داریم در این دوره جشنواره با رعایت اصول و توصیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
201 اثر از 121 هنرمند در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی از پنجشنبه 2 بهمن در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی دخالت ها مانند قیمت گذاری های دستوری و همین طور بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی به طور مستقیم بر بازار سرمایه تاثیر منفی می گذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
علی اشرف صندوق آبادی دبیر سیزدهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر از راه یابی 870 اثر از 620 هنرمند به مرحله نهایی داوری جشنواره تجسمی فجر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
برنامه سینما گاف با نگاهی طنز به اشتباهات ناخواسته در ساخت فیلم های مشهور سینمایی می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
چهار سال از حادثه تلخ پلاسکو می گذرد، حادثه ای که نه بدلیل عامل طبیعی بلکه بخاطر خطای انسانی دربهره برداری نادرست و نا ایمن از یک ساختمان 53 ساله رخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی بر اساس میزان فعالیت و حمایت از انجمن های علمی، موفق به کسب رتبه چهارم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
هیات انتخاب آثار و گروه های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در 2 بخش رقابتی و غیر رقابتی به کار خود پایان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
سلسله نشست های تخصصی معرفی و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، با مدیریت و اجرای انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی به سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات پیام دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
شبه نظامیان قسد (کرد های سوریه) که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، برای دومین روز متوالی از ورود کارگران شرکت آب رسانی استان الحسکه به مقر این شرکت جلوگیری کرده و ضمن ربودن سه نفر از آن ها مانع انتقال ...