پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 8 آذر 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 آذر 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 3 آذر 1397 تابش کوثر 4 آذر 1397 تابش کوثر 5 آذر 1397 تابش کوثر 6 آذر 1397 تابش کوثر 7 آذر 1397 تابش کوثر 8 آذر 1397 تابش کوثر 9 آذر 1397 تابش کوثر 10 آذر 1397 تابش کوثر 11 آذر 1397 تابش کوثر 12 آذر 1397 تابش کوثر 13 آذر 1397 تابش کوثر 14 آذر 1397 تابش کوثر 15 آذر 1397 تابش کوثر 16 آذر 1397 تابش کوثر 17 آذر 1397 تابش کوثر 18 آذر 1397 تابش کوثر 19 آذر 1397 تابش کوثر 20 آذر 1397 تابش کوثر 21 آذر 1397 تابش کوثر 22 آذر 1397 تابش کوثر 23 آذر 1397 تابش کوثر 24 آذر 1397 تابش کوثر 25 آذر 1397 تابش کوثر 26 آذر 1397 تابش کوثر 27 آذر 1397 تابش کوثر 28 آذر 1397 تابش کوثر 29 آذر 1397 تابش کوثر 30 آذر 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۵    
دادگستری خوزستان در خصوص خبر جعلی شکنجه کارگر بازداشتی نیشکر هفت تپه، اطلاعیه ای صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۵    
پس از آن که مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ به طرزی غیر منتظره به دروغ گفتن به نمایندگان کنگره در ارتباط با تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 اقرار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۵    
در حالی که ژاپنی ها اعلام کرده اند، از ماه آینده خرید نفت از ایران را پی خواهند گرفت، هنوز میزان خرید نفت از ایران را اعلام نکرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۵    
صد و شصت و یکمین شماره نشریه خط حزب الله با عنوان دوازده اصل عدالتخواهی منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۵    
فدراسیون تاریخ و آمار کارلوس کی روش را در کنار یواخیم لوو از آلمان به عنوان یازدهمین مربی برتر جهان در سال 2018 انتخاب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
عضو انجمن وارد کنندگان تلفن همراه با اشاره به اینکه کالای مسافری کالای تجاری نیست، افزود: بین 30 تا 40 درصد حباب در قیمت گوشی تلفن همراه وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور معتقد است، با قیمت مرغ بین 10 تا 11 هزار تومان هم مصرف کننده و هم تولیدکننده راضی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۵    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۵    
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در پایان با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بدون 5 بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۵    
جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا و نامزد ناکام دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2004 این کشور گفته که احتمال رقابت او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۵    
در ادامه روند نزولی نرخ انواع ارز در ایران، امروز نیزنرخ دلار کاهش یافت و با قیمت های 11 هزار تومان و 11 هزار و 100 تومان، به ترتیب، خرید و فروش شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۵    
سازمان اطلاعات سپاه استان تهران در بیانه ای از دستگیری باند ارتشاء شهرداری و شورای شهر شریف آباد پاکدشت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۵    
ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی در یک مصاحبه درباره توهین دونالد ترامپ مبنی بر دوام دوهفته ای عربستان سعودی بدون حمایت آمریکا گفت که ریاض سه قرن بدون حمایت واشنگتن دوام آورده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵    
دادستان کل کشور گفت: نفوذ در محیط زیست، یکی از مباحث مدنظر در مسئله نفوذ بوده و چند سال است که آمریکا و اسرائیل از طریق عوامل خود در محیط زیست در مکان های حساس و حیاتی کشور نفوذ پیدا کرده و دوربین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵    
وزیر کشور پیش از ظهر امروز حکم پیروز حناچی شهردار جدید تهران را اعطا کرد و گفت: باید سعی کنیم رشد و پویندگی شهر تهران را در جهت تعالی قرار دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نرخ ارز باید تک نرخی شود، گفت: پیش بینی می شود که روند کاهش نرخ دلار در هفته آینده استمرار داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود داشته باشد هیچ آسیبی به ملت و نظام نخواهد رسید و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد قدرتی علیه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال با یک پله صعود در رده 29 جهان ایستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه دولت از نخستین لحظات پس از وقوع زلزله سال گذشته کرمانشاه در کنار مردم این استان قرار داشت، گفت: دولت در این مسیر به دنبال اجرای نمایش و اقدامات تبلیغاتی نبود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
روزنامه کوریا جونگ آنگ کره جنوبی خبر داده که آمریکا از کره شمالی خواسته، مذاکره کننده ارشد خود در گفت و گوها بین دو کشور را تغییر دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: دولت با توجه به محدودیت ها مبلغ 10 میلیارد ریال به سیل زدگان این شهرستان اختصاص می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۴    
فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: کشورهای منطقه خاورمیانه که احساس می کنند برای پایداری نیازمند قدرت های بزرگ هستند باید به این درک و بلوغ برسند که امنیت عاریه ای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود و این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۴    
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که تل آویو پیشرفت و فعالیت های پهپادی نیروهای مقاومت در یمن را زیر نظر گرفته و از احتمال به کار رفتن آنها در نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی بیم دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 فردا 9 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 2 ماه از حقوق نیمی از کارگران دیپلم و زیر دیپلم گروه ملی فولاد خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: از ابتدای انقلاب ما همواره تحریم تسلیحاتی بوده ایم، اما امروز به مدد توانمندی داخلی و باور توانستن نزد جوانان این مرز و بوم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۴    
مهاجم پرحاشیه تیم تراکتورسازی تبریز صبح امروز تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
مدیر عامل انجمن دیابت و عضو شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر کشور گفت: چاقی و اضافه وزن یکی از مهم ترین عوامل خطر بروز دیابت نوع دو است و به ازای هر یک کیلوگرم اضافه وزن 5 درصد خطر ابتلا به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
دپارتمان داوران فدراسیون از تغییر داور دیدار سپاهان - پدیده در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۴    
یک روانشناس گفت: شما هم می توانید با رعایت نکات ریز و کوچک جزء زوج های خوشبخت باشید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از دو برابر شدن وام خرید مسکن در راستای افزایش قدرت خرید مردم خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
مجلس سنای آمریکا به ارجاع پیشنهاد برنی سندرز مبنی بر توقف حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن به کمیته روابط خارجی سنا رأی مثبت داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
وحید شقاقی اقتصاددان در تحلیل خود از بازار ارز با بیان اینکه احتمالا اخبار خوبی در ماه های آینده شاهد باشیم، پیش بینی کرد، قیمت دلار تا 9 هزار تومان هم کاهش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
قیمت دلار در بازار آزاد اواخر روز گذشته با شیب ملایم به 11 هزار تومان نزدیک شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۴    
به دلیل تعمیر خط لوله انتقال گاز ایران به عراق که در زلزله روزهای اخیر آسیب دیده است، صادرات گاز به عراق از روز سه شنبه برای مدت چند روز متوقف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۴    
بارسا و دورتموند با کسب نتایج لازم صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و لیورپول با شکست مقابل سن ژرمن صعودش در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۴    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله با شلیک چندین موشک نقطه زن بدر-1 p جایگاه فرود هلی کوپترها یا همان فرودگاه مخصوص آپاچی های سعودی را در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن و ریاض توافقی برای فروش 44 سامانه موشکی تاد به ارزش 15 میلیون دلار به عربستان سعودی امضا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
جزئیات پذیرش داوطلبان کنکور دکتری 98 اعلام شد و بر این اساس دانشگاه ها مجاز به برگزاری آزمون کتبی و شفاهی از داوطلبان معرفی شده برای مرحله دوم بوده و نمره آن در مقدار نمره مصاحبه علمی و سنجش عملی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه با رسانه های آلمانی ادعا کرد رئیس جمهور روسیه در تلاش است کل کشور او را تصرف کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، بیماری های ریوی ریسک بروز آلزایمر را در افراد به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
افشاگر معروف سعودی گفت اگر شاهزاده احمد بن عبدالعزیز برای جانشینی ملک سلمان اعلام آمادگی کند 95 درصد خاندان سعودی با وی بیعت خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران امروز پنج شنبه هشتم آذرماه در شهر تهران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۴    
تیم والیبال خاتم اردکان برابر حریف قدرتمند و پر مهره خود شکست خورد.