چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 18 آذر 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 آذر 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 3 آذر 1397 تابش کوثر 4 آذر 1397 تابش کوثر 5 آذر 1397 تابش کوثر 6 آذر 1397 تابش کوثر 7 آذر 1397 تابش کوثر 8 آذر 1397 تابش کوثر 9 آذر 1397 تابش کوثر 10 آذر 1397 تابش کوثر 11 آذر 1397 تابش کوثر 12 آذر 1397 تابش کوثر 13 آذر 1397 تابش کوثر 14 آذر 1397 تابش کوثر 15 آذر 1397 تابش کوثر 16 آذر 1397 تابش کوثر 17 آذر 1397 تابش کوثر 18 آذر 1397 تابش کوثر 19 آذر 1397 تابش کوثر 20 آذر 1397 تابش کوثر 21 آذر 1397 تابش کوثر 22 آذر 1397 تابش کوثر 23 آذر 1397 تابش کوثر 24 آذر 1397 تابش کوثر 25 آذر 1397 تابش کوثر 26 آذر 1397 تابش کوثر 27 آذر 1397 تابش کوثر 28 آذر 1397 تابش کوثر 29 آذر 1397 تابش کوثر 30 آذر 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۰    
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر با تاکید بر امنیت و تداوم انقلاب که ناشی از خون شهدای گرانقدر است گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر گفت که این رژیم برای خارج کردن ایران از سوریه تلاش می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۰    
نائب رئیس و سخنگوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: مبادلات بانکی و پولی ایران و چین امروز از سر گرفته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشورت های استکهلم ماهیت یمنی- یمنی دارد و جمهوری اسلامی ایران از آغاز بحران یمن ( از جمله در بند سوم طرح وزیرامور خارجه) بر ضرورت انجام گفت وگوهای یمنی – یمنی به دور از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه همه مشکلات ریشه خارجی نداشته است گفت:برخی مشکلات محصول بی تدبیری ها در داخل کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۰    
افزایش 20 درصدی حقوق ها طرح حمایتی دولت از حقوق بگیران است، طرحی که با وجود ضروری بودن اجرای آن ابعاد و پیامدهای دیگری هم دارد که یکی از آنها می تواند افزایش تورم باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آخرین احکام پرونده های مطروحه را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اشاره به افزایش قیمت هر بند کاغذ تحریر به 265 هزار تومان، اعلام کرد: در زمان افزایش قیمت ارز، هر بند کاغذ تحریر به 140 هزار تومان رسیده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۰    
بانک مرکزی شرایط جدید افتتاح حساب برای افراد زیر 18 سال را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
صد وسی وچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد. حجت الاسلام محسنی اژه ای در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص پرونده های سکه ثامن، عظیم خودرو، سیف و ... پاسخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
ضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد امروز ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید لبنیات را ابلاغ کرده است و قرار است از این به بعد روی انواع لبنیات قیمت های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل بانک قوامین از آغاز اعمال محدودیت تراکنش های پوزی خبر داد و گفت: براساس این برنامه، سقف تراکنش پوزی یک کارت در روز 50 میلیون تومان و برای هر شماره ملی در یک روز حداکثر 100 میلیون تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:وزیر ورزش باید در نامه ای رسمی اعلام کند که مهدی تاج مشکلی ندارد وگرنه وعده شفاهی دردی از فوتبال دوا نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۰    
پلیس فرودگاه تفلیس ضمن بازداشت 20 ساعته زن ایرانی، رفتاری خشونت آمیز و بی سابقه با وی داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۰    
یکی از کارهایی که میتواند کشورهای دیگر مانند عراق را به گاز صادراتی ایران وابسته تر کند ورود ایران به بخش خرده فروشی گاز است که این کار توسط دیگر کشورهای صادرکننده گاز انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۰    
اسطوره فوتبال ایران در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما باید در جام ملت های آسیا 1996 قهرمان می شدیم
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۰    
فرمانده ناجا از دستگیری 10 نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و گفت: همچنین افراد مرتبط دیگری با این حادثه شناسایی شده اند و سرنخ های خوبی را بدست آورده ایم که همگی آن ها دستگیر خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1397 صبح روز جمعه 23 آذر 97 برگزار و کارت آزمون از سه شنبه توزیع می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
چهارمین دور از تظاهرات ضد دولتی در فرانسه درحالی پایان یافت که حدود 1400 نفر شب را در بازداشتگاه بسر برده و درمجموع 140 نفر نیز راهی بیمارستان شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
دولت متهم ردیف اول گرانی ها و کاهش ارزش پول ملی است و نمی تواند با چند هزار تومان سبد کالا مردم را فریب داده و ظلمی را که در حق مردم مرتکب شده جبران کند؛ حتی افزایش 20درصدی حقوق ها دردی را دوا نمیکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام مسکن انبوه سازان به 110 میلیون تومان خبر داد و گفت: از هفته آینده فرآیند پرداخت وام آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
در جلسه ای که امروز بین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، بین طرفین تفاهم به وجود آمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
کارشناس سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغ دارو توسط عموم مردم مجاز نیست و هرگونه تبلیغ دارویی باید بر اساس آیین نامه اجرایی سازمان غذا و دارو انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰    
زنان خانه دار هم می توانند بیمه شده و از مزایای درمان و بازنشستگی برخوردار شوند چراکه طبق قانون این زنان، مشمول بیمه صاحبان حرفه ها و مشاغل آزاد هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمال بازگشت طرح خرید سربازی در بودجه 98 با درخواست نمایندگان وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از قرار گرفتن نظام رتبه بندی معلمان در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: متاسفانه مبلغ در نظر گرفته شده برای رتبه بندی معلمان کافی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰    
تحریم ها علیه ایران این بار پای یک شرکت چینی فعال در آمریکا را به میان آورده و باعث بازداشت یکی از مدیران ارشد این شرکت مخابراتی معروف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰    
رضا امیرخانی گفت: نویسنده ای که GPS خود را روی جوایز بسته باشد، به نظر من تفاوت عمده با نویسنده ای دارد که قبله نمایش مخاطب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۰    
افسردگی یکی از اختلالاتی است که اگر کنترل نشود سلامت روان انسان را به خطر می اندازد، اگر دچار افسردگی هستید و یا می خواهید از ابتلا به این اختلال در امان باشد این 10 ماده غذایی را فراموش نکنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۰    
یک مقام آمریکایی امروز یکشنبه در ابوظبی گفته است که در آینده یمن نباید از ناحیه ایران هیچ تهدیدی برای عربستان سعودی و امارات عربی متحده .جود داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش از ارائه طرح جدید برای کاهش ساعات آموزشی پایه دوازدهم تا چند روز آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۰    
با وجود این که اجرای طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان با تاخیر طولانی مدت روبه رو شد، اما رییس جمهوری در آخرین سخنان خود از حل مشکلات موجود برای اجرای این طرح خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۰    
فرمانده دانشگاه افسری سپاه گفت: تقویت نگاه و تفکر ارزشمند بسیجی، ما را از مراحل مختلف تحریم ها با قوت عبور خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۰    
جدیدترین و پیشرفته ترین دستاورد راداری ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام چشم عقاب قابلیت های جدیدی برای شناورهای جنگی کشورمان به ارمغان خواهد آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۰    
روزنامه العرب قطر خبر داد که دیدار تدارکاتی تیم ملی این کشور با ایران در دوحه پشت درهای بسته برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
در حالی که بازار گوشی موبایل به دلایل مختلف بارها شاهد افزایش قیمت بوده است، ظاهرا فروشندگان این بار به بهانه فعال سازی، گوشی را با قیمتی بالاتر از معمول بازار به متقاضیان می فروشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه با وضع تعرفه های جدید هیچ تغییری در قبوض برق 75 درصد مشترکان ایجاد نخواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مهدی تاج مشکلی برای ماندن و ادامه کار ندارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
در حالیکه مصرف کنندگان مواد مخدر سالانه حدود 70 تا 80 هزار میلیارد تومان پول به سیستم قاچاق پرداخت می کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
روزنامه قطری به نیمکت نشینی اخیر طارمی در دیدار برابر الاهلی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده تمدید نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۰    
مطالعات اخیر محققان کشور نشان داد که داروهای درمان بیماری های اعصاب و روان قادر به کنترل ژن های ایجادکننده سرطان بوده و به صورت اختصاصی سلول های سرطانی را از بین می برند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۰    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در افشاگری جدید نوشت: جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ و مشاور ارشد او در امور خاورمیانه همچنان بعد از قتل جمال خاشقجی نیز با ولیعهد سعودی ارتباط خود را ادامه داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۰    
عراق با نزدیک به دو میلیون مسافر همچنان درصدر کشورهایی است که در هفت ماه نخست امسال، بیشترین گردشگر را روانه ایران کرده اند.