پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۷    
اشاره آقای استاندار به اجرای طرح خروج دام از جنگل و مخالفت خود با این طرح بود، همان طرحی که گاوها را مسئول نابودی جنگل قلمداد کرده بود/ مسیری برای رفت و برگشت در مدیریت منابع مازندران
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۱    
فرماندار قم با اشاره به اهمیت برخورد با واحدهای آلاینده زیست محیطی از تخریب و تعطیلی 200 واحد آلاینده ذوب سرب در استان قم به دستور دادستانی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۱    
مشکلات جنسی درصد زیادی از دلایلِ طلاق زوج های ایرانی را تشکیل داده است. عاملی که هرچند تابوشکنی زیادی درباره آن شده، اما هنوز هم خیلی ها از بیانِ آن اِبا دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۸    
استاندار قم با اشاره به لزوم تعطیل کردن واحدهای ذوب سرب غیرمجاز، از عدم صدور مجوز برای تشکیل واحدهای ذوب سرب جدید خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم، توسعه فضای سبز شهرک های صنعتی در راستای حفظ محیط زیست را امری ضروری برای تولید و اشتغال عنوان کرد و از احداث 300 هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی قم خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۵    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات قم گفت: در جلسه مشترکی که هم در اجرای قانون انتخابات با حضور کلیه اعضای دو هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات استان قم برگزار شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۴    
پس از آنکه عراق، لبنان، الجزایر و تونس از اطلاق عنوان تروریسم به حزب الله احتراز کردند، کویت نیز تروریست خواندن حزب الله را منوط به تصویب قانون داخلی این کشور کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید کارگاهی با بیش از 250 سیلندر گاز در شمال شرق پایتخت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان قم 12 درصد است، گفت: این آمار از میانگین کشوری یعنی 10 و 9 دهم درصد بالاتر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
طاهر شریفی گفت: برگزاری نمایش، جلسه های معرفی کتاب و حضور نویسنده ها و چهره های شاخص فرهنگی جزء فعالیت هایی است که باید به آن توجه شود چرا که می تواند مردم را به کتابخانه ها جلب کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از خرید 10 دستگاه اتوبوس برقی VIP تا پایان سال خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس سال آینده وارد ناوگان حمل و نقل شهری همدان می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در المپیک را دارند از جمله اولویت ها است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر از برپایی نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان ترنم ولایت در این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
رهبر جنبش النهضة تونس اعلام کرد که نمی توان حزب الله لبنان را یک گروه تررویستی نامید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل ثبت احوال استان همدان از افزایش 5.9 درصدی واقعه ولادت در استان همدان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۱    
شهردار شیراز از کاشت درخت در 600 هکتار از ارتفاعات این کلانشهر طی سال جاری خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
برنامه تلویزیونی خوشاشیراز این هفته میزبان رضا کیانیان مرد همه فن حریف سینمای ایران بود که علاوه بربازیگری عکاس، مجسمه ساز و نویسنده ای زبردست و خبره ای هم هست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
با هدف کاهش 1.5 ساعته سفر ساکنان مشگین شهر به مرکز کشور، مسیر ارتباطی مشگین شهر سراب اجرایی و عملیاتی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: ثروت عمومی و انفال را باید همه مورد توجه و صیانت قرار دهند تا خلأیی در این مسیر به وجود نیاید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تلاش مان بر این است تا نسبت به جذب 15 هزار عضو و داوطلب جدید در سنین مختلف اقدام کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
دو تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا به تساوی رضایت دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کشت و زرع اراضی ملی توسط کشاورزان مهمترین مشکلات در زمینه منابع طبیعی بوده که برای جلوگیری از این امر برخورد با متجاوزان به اراضی ملی در اردبیل تشدید می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی برای ساخت و تعمیرات سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال 95 افزایش می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل از تکمیل شش باب کتابخانه خیرساز در این استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس پارلمان اروپا با انتقاد شدید از اقدام اخیر پلیس ترکیه در حمله به دفتر روزنامه مخالف زمان و تداوم حملات به کردها در آستانه نشست بروکسل-آنکارا گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۸    
قله نول یکی از قلل رشته کوههای زاگرس می باشد که در جوار رشته کوه دنا واقع در شهر توریستی سی سخت و در چند کیلومتری منطقه زیبا و معروف کوه گل قرار گرفته است و هر ساله شاهد صعود تیم های مختلف کوهنوردی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
جواد نکونام و اشکان دژاگه نتوانستند با تیمشان مقابل تیم سابق آندرانیک تیموریان به پیروزی برسند. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
به گزارش تابناک یزد ، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی با انتشار نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، از سیاست های دولت در حمایت از ورزشکاران و رشته های المپیکی انتقاد کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
روسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها با حسین جابر انصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۴    
تابناک: حسن روحانی قانون اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال چلسی در خانه نتوانست حریف استوک سیتی شود و به روند ناکامی های این فصل خود ادامه بدهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: حزب الله تنها سازمانی است که در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی توانسته است از تمامیت ارضی لبنان حمایت کند و اشغالگران را از لبنان بیرون راند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
تابناک: دانشجویان دانشکده فنی امیرکبیر شهر اراک در کنار مشق علم درس ایثار را زین پس در کنار مزار دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس فرا خواهند گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۲    
بندر نکا در 11 ماه سال 94 در میان کاهش ترانزیتی بنادر کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، شاهد افزایش 42 درصدی ترانزیت بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۶    
176 اصله نهال به یادشهدای سوادآموزی کشور همزمان با هفته منابع طبیعی در بهشهر غرس شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۳    
یک واحد صنفی در محمودآباد به علت آتش سوزی دچار خسارت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۹    
آیت الله سیدرضا برقعی از شاگردان و یاران امام (ره)، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در تاریخ 27 تا 30 مهرماه سال 95 در جزیره کیش برگزار خواهد شد. (گفتگویی با دبیر نمایشگاه)
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
به گزارش آینانیوز، حادثه مقابل انظار عمومی و زیر دوربین های مداربسته بانکهای ملی و سپه مستقر در این خیابان اتفاق افتاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۰    
جزئیات لغو کنسرت ها از زبان خواننده مطرح سنتی / بازی جالب با علی صادقی بعد از برداشتن کلاهش / گزارش کریستین امان پور از آغاز دورخیز مردم آمریکا برای فرار به کانادا در صورت انتخاب ترامپ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر خارجه روسیه برای دیدار با همتای ایرانی خود فردا به تهران می آید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
رییس جمهور با تأکید بر تأثیرات مثبت همکاری های مشترک تهران – آنکارا در حل و فصل مسایل منطقه ای گفت: ایران و ترکیه دارای اهداف و منافع مشترکی هستند و باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر و تمرکز روی مبارزه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در بحث هسته ای مسئولیت فنی آنچه را انجام داده ام، می پذیرم، گفت: تمام تبعات بحث هسته ای را می پذیرم و پاسخگو هستم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۶    
جرایم ناشی از دیرکرد در پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی در صورت تسویه صورتحساب جریمه تا پایان سال 1395 بخشیده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش کریس رونالدو موفق شد حریف خود را با 7 گل شکست داده و امتیاز خود را به عدد 60 رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: در سال جاری 70 هزار هکتار معادل روزانه هفت هکتار جنگل کاری در این استان انجام شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۵    
استاندار ایلام از بانک های عامل استان خواست تا پایان سال مالی نسبت به پرداخت 100 درصد تسهیلات طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی اهتمام داشته باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
فرماندار دهلران نقش فرهنگ سازی در توسعه نهالکاری و فضای سبز را مهم دانست و گفت: با توجه به گرمای هوا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
اتاقک های کوچک نم کشیده و ریختهِ دورتادور کوره های خاموش آجرپزی، شده اند خانه هایی پر از داستان های آدم هایی که صورتی از چیزی به "اسم" زندگی را تجربه می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری ملکشاهی گفت: کنترل عوامل تخریب نعمت خداداد جنگل ها وعرصه های طبیعی این شهرستان ضروری است .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات در خصوص نحوه مرگ راننده لودری که در پروژه آزادراه تهران- شمال بین لودر و دیوار قرار گرفته بود را صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۳    
دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در انگلیس است، اعلام کرد که در هفته نخست آتش بس در سوریه در مناطقی که توافق آتش بس شامل آنها می شود، 135 تن کشته شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی ، مهندس سعادت استاندار آذربایجانغربی با حضور در محل کاشت نهال که به مناسبت هفته ی منابع طبیعی پیش بینی شده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
اولین روز هفته ی منابع طبیعی با حضور مسئولین ارشد استانی و اقشار مختلف مردم شهر ارومیه در سالن اجتماعات 400 نفری سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد و با استقبال مردمی این مراسم آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
استاندار ایلام گفت: با توجه به پیشرفت علم در جهان و دامنه گسترش این علم به مدارس باید هر استان حداقل در یکی از پژوهشگاه های خود دارای یک آزمایشگاه نانو باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه غیبت مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی در جایگاه اداری قابل قبول نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
مدیر مرکز مطالعات حیات وحش هرمزگان از قاچاق حیوانات به عنوان چهارمین تجارت پرسود اما غیر قانونی دنیا نام برد و از مردم خواست با نخریدن حیوانات در معرض خطر همچون سمندر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
اسفند منو یاد بچگی و نوجوانیم میندازه..همونقدر پر شور و تکاپو و انرژی که من بودم...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
کارشناسان می گویند میزان مصرف سرانه محصولات شیلاتی در همدان 7 کیلوگرم است که کمتر از نصف مقادیر بین المللی را شامل می شود، این در حالی است که استان همدان در تولید ماهی رتبه هشتم کشور را دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
دو تیم آرسنال و تاتنهام در یک دیدار پر گل تن به تساوی دادند. به گزارش تابناک ورزشی،هفته بیست ونهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
شورای نگهبان قانون اساسی نظر خود را درباره طرح جرم سیاسی اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت مصوب کردند دو میلیون و 250 هزار بشکه نفت با قیمت 40 دلار در سال 95 به فروش برسد که نسبت به سال جاری 950 هزار بشکه افزایش پیش بینی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
امدادگران کمک رسان به پناهجویان اردوگاه تخریب شده جنگل در شهر کاله فرانسه از تجاوز جنسی به کودکان پسر پناهجوی ساکن این اردوگاه خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
در پنجمین سالگرد گداخت هسته ای در نیروگاه فوکوشیما دائیچی ژاپن، رودنی اوینگ از دانشگاه استنفورد می گوید ما باید در نحوه بیان مان تجدیدنظر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: همه اعضای تیم همدل هستند که در روحیه و کسب نتایج تاثیر گذار بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۸    
در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 8 هزار تومان افزایش یک میلیون و 10 هزار تومان و دلار با 26 تومان افت قیمت 3432 تومان به فروش رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: در همین مساله ریاست جمهوری هم آقای روحانی خیلی به من اصرار می کرد. آقای هاشمی هم به من اصرار می کردند که شما بیا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی با بیان اینکه 27 فروردین ماه 95 همایش بزرگ خیران ورزشیار در استان برگزار می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
فرحان المالکی در یک پیام توئیتری، جامعه عربستان را جامعه ای تربیت شده بر فرهنگ کشتار و تشییع جنازه دانست که فقط از تکفیر و تحریم سخن می گویند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۰    
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد قصد دارد از بازپخش تصاویر ویدئویی به طور آزمایشی استفاده کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: گاف بزرگ دولت احمدی نژاد در فوتبال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۶    
رییس اداره روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از عفو و بخشش محیط بان دنا خبر داد. هادی سینایی در گفت وگو با ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
این سناتورها در نامه خود مدعی شده اند، این شرکت هواپیمایی از تروریسم حمایت می کند و به حزب الله لبنان سلاح ارسال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل تعزیرات استان اردبیل از تشکیل و رسیدگی به 13 هزار و 756 پرونده تخلف و قاچاق در این استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
محمدحسین قربانی در خصوص ضرورت استفاده از ظرفیت بیمه ها برای اجرای بهتر طرح تحول سلامت، گفت: متأسفانه در حال حاضر یکی از مهم ترین دلایل هدر رفت منابع بیمه ای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
استاندار اردبیل خواستار نظارت دستگاه های ذی ربط بر طرح ساماندهی دستفروشان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
امام جمعه ملکان گفت: فرهنگ سازی در خصوص کاشت و حفاظت از درخت و منابع طبیعی در جامعه ضروری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی، با حضور رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی برگزار شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
دانشگاه هاروارد، بعد از آکادمی گردشگری لوزان سوئیس دومین موسسه آموزشی بین المللی است که آمادگی خود را برای حضور در ایران اعلام نموده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز - شنبه - بیش از 103 هزار تومان فروخته می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۴    
جمعی از خبرنگاران و نمایندگان دفاتر خبری رسانه های خارجی فعال در ایران از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و اردکان یزد بازدید کردند .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۴    
تیم هندبال پیشگامان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان صعود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
تابناک تهران- می گوید: ترکیه به اندازه کافی در بحران های مختلف چون تروریست ها و کردها دست و پا می زند و شرایط خوبی ندارد و باید از این شرایط عبور کند و این در گرو نوعی واقع بینی ترک ها در مورد مسائل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰    
به گزارش تابناک سمنان، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: گمانه زنی برای ریاست مجلس دهم زود است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۴    
همسر نخست وزیر ترکیه که به همراه هیاتی وارد تهران شده است، علاقه خاصی به یکی از خدمات مهم سلامت ایران دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۱    
تیم دوچرخه سواری پیشگامان جهت حضور در تورنمنت بین المللی تایوان عازم این کشور شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۷    
در همه بازی ها و مسابقات، روزهایی هست که بازیگران و رقیبان از یاد نمی برند؛ گل به خودی، تکیه بر تاکتیک یا استراتژی اشتباه، بازی در چارچوب حریف و.... اتفاقاتی را رقم می زند که در یاد ها می مانند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
گسترشی ها با پیروزی پرگلی که به دست آوردند توانستند جای تیم همشهری خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند و به رده هفتم برسند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر با پیروزی پرگل مقابل استقلال اهواز به رده هفتم صعود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
هواداران فوتبال پیش از جدال دو تیم آرسنال و تاتنهام در خیابان های منتهی به استادیوم به یکدیگر درگیر شده و پلیس نیز برای مهار این درگیری کوتاهی نکرد!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
پس از مدت ها کش و قوس در جریان مذاکرات صلح سوریه، که به دلیل شدت اختلافات بی نتیجه ماند، در نهایت آمریکا و روسیه به صورت مشترک عملیاتی شدن طرحی به نام آتش بس را با هدف توفیق در مذاکرات آتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
قضات کشیک در مکان های قضایی شهرستان و استان مستقر شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به صورت فوق العاده رسیدگی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
با وجود این وعده ها، سال جاری رو به پایان بوده و خبری از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان البرز نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۷    
تابناک: نهضت درختکاری که در شهرداری اصفهان همزمان با روز درختکاری و به یاد باغ شهر اصفهان آغاز شده است امروز نخستین گام خود را در مجتمع مطبوعاتی و فرهنگی اصفهان برداشت.