پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۴    
خونه به خونه میزبان برای باقی ماندن در کورس صدرنشینی به سه امتیاز این بازی خانگی بیشتر از همیشه نیاز داشت اما به تک امتیاز این بازی قانع شد تا در همان رده دوم باقی بماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
وی پیش از این نایب قهرمان شطرنج کشور و قهرمان رده زیر هشت سال جهان شده بود که به همین دلیل ابتدا مقرر شد در لیست 5 نفره باشداما ناگهان حذف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
مدیر یک کارخانه تولید آرد در ساری به خاطر عرضه خارج از شبکه آرد سه میلیارد ریال جریمه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید تا پایان دولت یازدهم اینترنت نسل 4 را به تمام استان ها توسعه یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۳    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در سال جاری 450 نفر از خیرین شهرستان حدود یک میلیارد تومان در قالب نقدی و غیر نقدی به آموزش و پرورش کمک کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۰    
مدیر عامل سازمان بهسازی و نو سازی از پایان پروژه سنگفرش کوچه مخابرات در آمل خبر داد و گفت: سنگفرش این خیابان برگرفته از معماری بومی مازندران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
متخصصان پزشکی قانونی جزییات اتفاقات پس از مرگ برای جسد را به همراه7 اتفاق عجیب و غریب که از بدن مرده دیده می شود را تشریح کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
معاون امور دولت ، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : با تصویب و اجرای برنامه ششم توسعه 30 درصد از مبادلات تجاری کشور الکترونیکی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
تابناک: چند مرد مسلح در حالی که سلاح هایشان را بالای دست گرفته اند، پیش می آیند. موسی می پرسد: کی هستید؟ یکی که از همه مسن تر است با صدای بغض آلودی می گوید: من کاک نایبم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
تیم خونه به خونه مازندران با تساوی خانگی برابر میهمان خرم آبادی در روز پیروزی مدعیان جایگاه دومی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را حفظ کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۴    
همایش زنان، هویت جنسی و اشتغال در حالی به مناسبت 8 مارس در ساری برگزار شد که سخنرانان این همایش بر ناصحیح بودن فعالیت اداره کل امور بانوان و رضایت بخش نبودن وضعیت زنان در بازار کار تاکید کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۱    
دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل مازندران گفت: تاکنون در سه دانشگاه غرب استان، انجمن علمی پدافندغیرعامل تشکیل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۱    
رئیس مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: یک جوان 25 ساله روز دوشنبه از کوه طاقبستان سقوط کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۸    
شاهدان می گویند شدت بوی بد ناشی از زخم به حدی بود که مردم توان نزدیکی به محل را نداشتند و با استفاده از آمبولانس کمکی بیمار به یک مرکز درمانی منتقل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۸    
امام جمعه نوشهر هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را جلوگیری از تحریف دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود: یکی از راه های محفوظ ماندن دوران دفاع مقدس، رفتن به همین سفر معنوی راهیان نور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: در شمال کشور شاهد افزایش 20 درصدی سیل هستیم که از این نظر نیازمند بررسی و برنامه ریزی مناسب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: فرد آدم ربایی که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان کرمانشاه بود، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه "آناهیتا" بر اساس برنامه زمان بندی پیش می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: خانواده های شهدا و بویژه مادران و همسران آن ها باعث عزت، افتخار و آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش شش درصدی قیمت شیرینی عید نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: خرید شیرینی عید توسط مردم معمولا در هفته آخر اسفند است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به دلیل اجرای طرح حبل المتین رتبه نخست پذیرش عفو محکومان را در کشور کسب کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
هیات وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۷    
ایجاد پارک و جنگل در باغ های قصرالدشت،بلوار چمران بلوار رسول اعظم و ارتفاعات شیراز/یادمان ملاصدرا در شیراز ساخنه می شود/پروژه های عمرانی شهرداری در سال 95 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
تابناک: 17اسفند سالروز شهادت فرمانده بی بدیل لشکر 27 محمد رسول الله (ص) حاج محمدابراهیم همت است. هم او که سید شهیدان اهل قلم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش در استان الانبار ضمن پیشروی در برخی از مناطق الرمادی سه خودروی مرگ داعش را منفجر کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
حسن روحانی رئیس جمهوری صبح امروز(دوشنبه 17 اسفند ماه) در جمع مردم یزد سخنرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
این شش چهره امنیتی پشت پرده تصمیمات اوباما درباره کشورهای اسلامی / تازه ترین ویدیو از جنگ سنگین شهری در سوریه / انفجار سیل پناهجوها برای این جذابیت های نروژی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
تابناک: تیم والیبال شهردرای اراک در اولین دیدار فینال رقابت های لیگ دسته اول والیبال در حالی که دو ست نخست را به شهرداری ساری واگذار کرده بود در پایان موفق سد با حساب سه بر دو به برتری دست یافت و در ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۵    
تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک در دیدار با ایرانداد تهران نتوانست از موقعیت های خود حداکثر استفاده را ببرد تا در پایان این دیدار با نتیجه صفر به صفر به پایان برسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: جاده های استان به دلیل کم عرض بودن، کوهستانی بودن و همچنین نبود بزرگراه در استان نقش مهمی در تصادفات جاده ای دارند . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۶    
وزارت دفاع آمریکا از کشته شدن تعداد زیادی از اعضای گروه تروریستی الشباب در حمله پهپاد این کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی افتاد مردم ایران و همان تماشاگرانی که نارنجک زدند باید هزینه اش را پرداخت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
مدیرکل فرودگاه های استان فارس با اشاره به بدهی شرکت های هواپیمایی داخلی، افزایش ظرفیت های نوروزی و پروازهای فوق العاده منتهی به فرودگاه بین المللی شیراز تسویه بدهی ها یا دست کم تعیین تکلیف آن دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۰    
بیت مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی از حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۰    
منابع دولتی سوریه از آغاز مذاکرات صلح این کشور در 14 مارس خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه آلمان از ترکیه به دلیل تسخیر دیلی زمان روزنامه منتقد دولت، انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
وزیر اقتصاد و دارایی با انتقاد از نحوه واگذاری بنگاه های اقتصادی به بخش خصوصی در گذشته عنوان کرد که اگر قرار بود که واگذاری ها را به شیوه قبلی انجام دهم ترجیح می دادم وزیر اقتصاد نباشم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهوری عراق که به قاهره سفر کرده است، با رئیس جمهوری مصر دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: انتخاب باهنر میان لاریجانی و عارف ؛ تصویر هاشمی کنده شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
اولین نشست مجمع عمومی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مدیریت، در پردیس آزادی این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۸    
رییس بانک مرکزی کندی روند همکاری بانک های اروپایی با ایران را امری طبیعی خواند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۱    
پنجمین شب شعر عصای سفید به همت موسسه ادبی یادداشت نو و جامعه نابینایان استان برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم شهرداری اردبیل به دنبال باخت تیم شهرداری در لیگ آزادگان در نشست خبری حاضر نشد تا سئوالات خبرنگاران بدون پاسخ بماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
اداره کل محیط زیست استان اردبیل به اهالی استان اردبیل هشدار داد تا ماهی قرمز عید نوروز را از دستفروش ها نخرند و در صورت خرید به فروشگاه های مجاز مراجعه کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
با تلاش مأموران هنگ مرزی شهرستان گرمی از یک خودروی سواری بیش از 4 هزار عدد مواد محترقه خطرناک کشف و ضبط شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
در حالی هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در شهرهای مختلف و در دیار سبلان پیگیری شد که تیم شهرداری اردبیل با باخت امروز رکورد زد تا صاحب بیشترین باخت در لیگ دسته اول باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۹    
در آستانه سال نو و با هدف خرید راحت مردم نمایشگاه بهاره در اردبیل گشایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۳    
به گزارش تابناک سمنان،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان با بیان این که باید از خسارات وارده به اراضی ملی جلوگیری کرد گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ما حق داریم که براساس عقلانیت اسلامی زندگی خود را شکل دهیم اما غرب آن را نمی پذیرد و می خواهد که این حق سبک زندگی اسلامی ایرانی را از ما بگیرند و به جایش حق آزادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی برای نخستین بار از زمان صدارت اش بر این وزارتخانه در اظهارنظری صریح و معنادار اعلام کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
به گزارش تابناک سمنان،دادستان عمومی و انقلاب دامغان بر ضرورت جلوگیری از خسارات به اراضی ملی تاکید کرد و گفت: در این راستا 93 فقره پرونده تخلف در عرصه های منابع طبیعی شهرستان طی سال جاری تشکیل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
بازشماری آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حمایت فرمانداری در مشهد کلید خورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستفروشی براساس تعاریف بین المللی که مورد توافق نخبگان حوزه اقتصاد است سالمترین اقتصاد غیر رسمی محسوب می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی می گوید موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف نظر از اینکه چنین رأیی صادر شده، همچنان کار انتقال پول و تسویه بدهی با شرکت نفت را به جدیت پیگیری کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل منطقه آزاد قشم از راه اندازی خط کشتیرانی این جزیره به بندر خصیب عمان و پرواز مستقیم قشم - مسقط( پایتخت عمان) تا پایان سال خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در ششمین دیدار خود مقابل شهرداری اراک به پیروزی رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 مجلس شورای اسلامی، گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق شرایط درآمدی برای حذف از دریافت یارانه نقدی تعیین و دولت مکلف شد از ابتدای سال آینده افراد مشخص شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از گزارش معاون عمرانی وزارت آموزش وپرورش به اعضای کمیسیون خود خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
نماینده مردم چالوس درمجلس،از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از آزادراه تهران-شمال خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
یک رزمنده از شهرستان فراشبند استان فارس در واکنش به سخنان قاضی پور(نماینده ارومیه در مجلس) نامه ای به وی نوشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
تمامی موارد مربوط به آثار اقتصادی برجام در این جلسه توضیح داده شده و در نهایت مقرر گردید وزارت خارجه گزارش مفصلی از روند اجرای برجام دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
راه اندازی این دیوار با استقبال خوب مردم نوع دوست ایوان همراه شده است مردم نوع دوست و خیر می توانند لباس های اضافی خود و یا لباس های نو را برای کمک به نیازمندان به این دیوار آویزان کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از انجام عملیات مدیریت هرزآب در بیش از 300هکتار از اراضی این استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرداری های استان کردستان اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۹    
در پی نشر مطلب (بحران در تامین اجتماعی) با کد خبری 190745 بتاریخ 94/12/11 در سایت تابناک لازم است به عرض برساند که مدیر کل ، روسای شعب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
منتخب مردم شیراز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید دارد که باید به فرهنگ بها داد و نگران اهل فرهنگ بود زیرا آنان نخبگان جامعه و قادر به تشخیص خوب و بد هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهوری گفت: توقع ما از صاحبنظران و برگزیدگان این است که با همه توان، فکر ، اندیشه و سرمایه به صحنه بیایند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
تشریفات گمرکی ترخیص رایانه و قطعات جانبی آن از گمرک استان یزد آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
پردیس سینمایی چارسو کاخ جشنواره خواهد بود... بخش هایی نظیر Talent Campus و Student Lab با گرته برداری از جشنواره برلین در این دوره از جشنواره فجر گنجانده شده.. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام مدیر اداره برق ایوان منصوب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سبقه ی فرهنگی و علمی استان یزد در عرصه های دینی، تاکید کرد: استان یزد باید به دوره شکوه فرهنگی خود برگردد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
پپ گواردیولا قصد دارد در اولین حرکت انفجاری مانوئل نویر را به همراه خود به من سیتی ببرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم والیبال سرمایه از پیمان اکبری سرمربی پیکان گلایه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر خارجه اظهارات منتسب به وی در مورد ترکیه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحمدالله مجلس خبرگان کاملا ولایی است و مجلس شورای اسلامی هم که فقط در تهران خلاصه نمی شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می زنند اما باید مراقب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
رئیس جمهور در سفر به استان یزد آمادگی برای شرایط پس از برجام را ضروری خواند و اظهار کرد: عبور از شرایط نابسامان اقتصادی به عزم ملی و همبستگی درونی نیاز دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۶    
برجام در مرحله اجرائی خود ثمره های شیرینی برای دولت داشته که بدیهی ترین نتیجه برجام را علی القاعده می توان سوق افکار عمومی به سمت تنش زدایی در روابط خارجی کشور دانست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۶    
علیرضا زاکانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز 17 اسفند 94 گفت: در این ایام در شرایط حساس و عجیبی زندگی می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
میانگین قیمت هر دلار آمریکا در معاملات صرافی های ایران نسبت به روز گذشته گران تر و قیمت یورو و درهم امارات چند ریالی ارزان شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
رییس جمهور گفت:در حوزه اقتصادی باید میدان را برای بنگاه های غیردولتی آماده کنیم و دولت تنها به وظایف خود عمل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
به گزارش تابناک یزد ، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود به اظهارات علی تاجرنیا در گفت و گو با سایت فرارو پرداخته است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
بازیکن رئال مادرید با جوراب پاره در دیدار با رایو وایکانو بازی کرد و این موضوع سوژه رسانه ها شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
باشگاه تراکتورسازی تهدید کرد در صورتیکه مشکلات مالی اش رفع نشود از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهد کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
در ادامه حاشیه های بین تیم های والیبال سرمایه و پیکان سرمربی تیم پیکان مدعی شده که یکی از نزدیکان کارخانه او را با چاقو تهدید کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۱    
آنچه در تهران اتفاق می افتد، بی شک دو از دسترس رصد تیزبینانه یک خبرنگار محلی است و بر حسب شواهد والبته آنچه که در جراید و رسانه ها منعکس می گردد بالتبع نمی توان به کنه واقعیات پایتخت پی برد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
در دیدار های باقی مانده لیگ دسته اول تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
دولت توکیو به تهران اطلاع داده است شینزو آبه مایل است در سال 2016 به تهران سفر کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
دولت هنوز تکلیف پرداختی های خود در سال آینده را مشخص نکرده است. با اینکه در روزهای گذشته فشار زیادی از سوی نمایندگان روی دولت برای ارائه لایحه چند وجود داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
کاپیتان تیم استقلال که حواسش به حاشیه ها هست و می خواهد این مسائل را مدیریت کند عاملی شد تا یک عکاس امروز از محل تمرین به بیرون ورزشگاه فراخوانده شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۹    
تابناک تهران- بزرگترین بدهکار بانکی خود دولت است.از سال 70 تاکنون به خصوص دولت نهم و دهم میزان قابل توجهی بدهی بانکی داشته و بدهی هایی که دولت ها به بانک های تجاری ایجاد کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
به گزارش تابناک گیلان و نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، اخیرا برخی رسانه ها در استان گیلان، شایعاتی مبنی بر دیدارهای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر ساخته اند که تکذیب می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایران امروز با برگزاری 8 دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن پیکان صدرنشین موفق شد آلومینیوم هرمزگان را یک بر صفر شکست داده و با توجه به توقف خونه به خونه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
اولین باری که در جنگ به کسی عنوان سید الشهدا دادند در همین خیبر و برای حاج همت بود. بالاخره هر جنگی ادبیات خاص خودش را دارد. همت یکی از فرماندهان بزرگ و شجاع و برجسته ایران در دوران جنگ بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
معاون وزیر ورزش بار دیگر حضورش در فوتبال را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
نخستین اتوبانک استان یزد در راستای ترویج بانکداری الکترونیک با حضور دکتر " اسماعیل لله گانی" مدیر عامل بانک صادرات ایران در مسیر کنارگذر شهرستان اشکذر افتتاح شد.