جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۳:۲۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۰:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: رعایت نکردن دستورات بهداشتی احتمال طغیان موج دوم کرونا را در این استان افزایش داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۵    
شرکت شناسا در راستای توسعه ی فعالیت های خود و بر اساس استراتژی های کلان این مجموعه و با بررسی روند سرمایه گذاری های فناورانه و نوآورانه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۹    
در این گزارش تصاویر زباله های رها شده مسافران در منطقه زیبای سنگچال به سمت فیلبند را می بینیم.فیلبند همچنان می تواند یکی از بکرترین و شگفت انگیزترین مناطق مازندران باشد به شرطی که انبوه زباله ها و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۰    
مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات بانکی الکترونیک به ویژه در شرایط امروز و محدودیت در خدمات حضوری از سوی شعب بواسطه شیوع "ویروس کرونا" نرم افزار "همراه شهر" را نرم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۵    
پیرمرد 67 ساله ای که به اتهام تجاوز به دختر 14 ساله دستگیر و با حکم قاطع دیگری از سوی دستگاه قضایی خراسان رضوی به اعدام محکوم شده بود، دوشنبه هفته گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۵    
معاون برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: کشور از 21 میلیون تن ظرفیت ذخیره سازی کالا های استراتژیک و غلات برخوردار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از حمل و جابه جایی سه میلیون و 36 هزار تن کالای اساسی در کشور از ابتدای سال تاکنون خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۵    
علی دیوانداری مدیرعامل پیشین بانک ملت و دیگر محکومین پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور به زندان معرفی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۱    
موج دوم کرونا در حالی در مرکز استان کردستان آغاز شده که تعداد زیادی از شهروندان اعتقادی به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۰    
آناهیتا شیرودی که در زمان مدیریت مصطفی مدبر مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری را بر عهده گرفته بود، با حکم حسن کریمی جای خود را به رضا جلاییان رییس حوزه مدیر عامل و روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: طبیعت گیاه پونه گرم و خشک است، برای قطع سکسکه مفید است، برای رفع آشفتگی و ناراحتی های معده مورد استفاده دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۶    
از اوایل دهه 80 روند خشک شدن دریاچه ارومیه آغاز شده است که خوشبختانه در 2 سال اخیر به لطف بارش ها و اقدامات ستاد احیای دریاچه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۶    
سعدی، سامانه رسمی فروش سهام عدالت با استقبال بی نظیر سهامداران مواجه شد. این سامانه طی یک هفته اخیر با استقبال بیش از دو میلیون نفر از هموطنان، پربازدیدترین سامانه استعلام و فروش سهام عدالت شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۴    
امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند از ایتالیا پیشی گرفت و هند ششمین کشور در جدول جهانی ابتلا به این ویروس شد.تصاویری از محل کفن و دفن قربانیان کرونا در دهلی نو را مشاهده می کنید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مورد اجرای طرح ترافیک تهران بین دیدگاه شهرداری تهران و راهور با وزارت بهداشت به خصوص ستاد مقابله با کرونا قطعاً باید نظر وزارت بهداشت اعمال شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۷    
بررسی ها و آزمایشات اولیه، اعتیاد مهلا را رد کرده است پدر بنیامین شاکی اصلی پرونده و علیه همسرش اعلام جرم کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۴۸    
رئیس کمیته اپیدمیولوژی در ستاد مقابله با کرونا، گفت: ما با یک اپیدمی فعال و گسترده در سطح کشور اما کم علامت و کم خطر مواجه هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۲۸    
معترضان به نژادپرستی پلیس آمریکا با تجمع اعتراض آمیز در لندن، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس را نژاد پرست توصیف کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۸    
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر از آزادی 38 زندانی دولت افغانستان خبر داد و افزود که مبالغی به آن ها پرداخت شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۵    
فرمانده انتظامی ساوه گفت: در یکی از روستاهای این شهرستان، پسری به دلیل تخریب مزرعه با پدر خود درگیر شد و او را با ضربات بیل به قتل رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۱    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از مشکلات اساسی اجرای طرح زوج و فرد و معاینه فنی در استان اصفهان عدم ارسال پیامک به مردم بود و به خاطر حفظ حقوق مردم این طرح یک هفته دیرتر اجرا خواهد شد تا مشکلات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۷:۱۰    
نشست وزیران اوپک و غیر اوپک با صدور بیانیه به کار خود پایان داد و قرار شد نشست بعدی این گروه 11 آذرماه در وین برگزار شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۶:۰۰    
فردی که تحت عنوان سرمایه گذار و انبوه ساز مسکن بیش از 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان بروجرد دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۵:۳۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع غرق شدگی و مرگ 5 نفر در دریا و رودخانه های استان در تعطیلات چند روز گذشته در شهرستان های نوشهر، عباس آباد، چالوس و تنکابن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۴۰    
دکتر احمد توکلی*
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۳۶    
نماینده ایران در سازمان ملل یک بار دیگر تکرار کرد که آمریکا ناقض قطعنامه 2231 است و حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب این قطعنامه ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۳۴    
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی استقرار هزاران نیروی گارد ملی در پایتخت ایالات متحده برای محفظت از کنگره این کشور را مایه مباهات خواند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۲۹    
اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا به شدت گسترش یافته و به صد ها شهر تسری پیدا کرده است. هر روز که سپری می شود، تعداد بیشتری از تظاهرکنندگان دستگیر و حتی کشته می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۰    
به تازگی شرکت بلومبرگ با انتشار یادداشتی برآورد و اعلام کرده است که بهای رمز ارز بیت کوین در سال جاری میلادی به 20 هزار دلار نیز خواهد رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۵۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه 17 خرداد 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 7 میلیون و 330 هزار تومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۳۲    
مدیر کل غرب آسیا در وزارت خارجه گفت: حمل 13 نفر در یک خودرو 4 نفره (3 نفر در صندوق عقب) اگر قاچاق نیست، چیست؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۲۸    
استاندار هرمزگان گفت: نگرانی ما از جایی است که تخت های آی سی یو بیمارستان ها کامل پر شود و در بندرعباس این اتفاق افتاده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۹    
شهرداری تهران جزییات جدید اجرای طرح ترافیک در پایتخت را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۷    
اعضای شورای عالی کار در نشست تعیین حق مسکن کارگران پس از گذشت ساعت ها مذاکره با تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق فضای سبز در نزدیکی زندان اوین خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۶    
ابوالقاسم طالبی اعلام کرده بعد از 2 سال که گفته قصد داشته فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال 65 بسازد، به دادگاه احضار شده و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۲    
وزیر نفت گفت: اوپک با تمدید کاهش تولید 9.7 میلیون بشکه برای یک ماه آینده موافقت کرده و در صورت تایید غیراوپک این توافق اجرایی خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۰    
روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: همانطور که در ماجرای هواپیمای اوکراینی رهبری گفتند، هرچه هست با مردم در میان بگذارید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۶    
منابع خبری از استعفای رئیس ائتلاف الفتح عراق از عضویت در پارلمان این کشور خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۴    
ششمین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی تخلفات ارز های دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی نیرو های دولت وفاق ملی لیبی از تسلط کامل این نیرو ها بر شهرک الوشکه و ورود آن ها به شهر سرت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۴۸    
منابع خبری از تظاهرات مجدد شهروندان لبنانی در بیروت و درخواست آن ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مهدی علی نژاد در مورد صحبت های مهدی تاج در خصوص معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال اظهار داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۸    
در پی درخواست سیدعباس صالحی، ستاد ملی مقابله با کرونا با بازگشایی مؤسسات قرآنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 24 خردادماه 1399 موافقت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۷    
مردم بلژیک روز شنبه در اعتراض به نژادپرستی و همچنین حمایت از سیاه پوستان تظاهراتی در شهر لیژ برگزار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سقوط 22 اصله درخت بر اثر وزش باد در استان اصفهان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیش بینی ها و اطلاع رسانی های به عمل آمده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۵    
پزشک پرسپولیس از دوری 6 ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۵    
تاکنون در سال جاری سهام 5 شرکت برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شده است. مصاحبه ها و خبرها حکایت از آن دارد که احتمالاً سهام 21 شرکت دیگر در سال جاری برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۳    
دولت وفاق لیبی مخالفت خود را با ابتکارعمل جدید قاهره برای حل و فصل بحران این کشور اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابنا ک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. اولین فوتبالیست یک میلیارد دلاری تاریخ +عکس جواهرات شگفت انگیز از عصر باستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۰    
شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز که گفته شده به سبب امضای صورت جلسه مربوط به یک پروژه سرمایه گذاری در سال 93 بازداشت شده بود، ظهر امروز آزاد شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش برای زیست بوم جدید مقرارت جدید وضع کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۴    
پارلمان عراق نخست وزیر این کشور را مامور تاسیس وزارتخانه ای کرد که وزیر آن از ترکمن های عراق باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۲    
وزارت دفاع ترکیه از تداوم حملات هوایی علیه مواضع نیرو های پ ک ک در شمال عراق و کشته شدن شماری از آن ها خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۱    
به مناسبت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) آئین تعویض پرچم گنبد منور این محدث والامقام برگزار و پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم مطهر برافراشته شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سفیر ایران در بغداد ضمن تبریک به دولت عراق به دلیل تکمیل کابینه جدید، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل کابینه مصطفی الکاظمی، روابط دو کشور شاهد توسعه و پیشرفت شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۹    
مصطفی دلشاد تهرانی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی 16 مورد جدید در 24 ساعت گذشته به 754 نفر رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۷    
برخی رسانه ها از تحرک هواناوهای نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس در روزهای گذشته خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۴    
شرکت ایران خودرو لیست برندگان طرح قرعه کشی 15 هزار خودرو را براساس کد ملی و به تفکیک هر خودرو را منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۰    
مدیر عامل گروه صنعتی سدید ضمن تشکر از ریاست محترم قوه قضاییه جهت احقاق حق گروه صنعتی سدید از بازگشت 33 درصد از سهام شرکت فراب به پورتفوی هلدینگ گروه صنعتی سدید خبر داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۸    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / جزئیات مرگ سه تبعه غیرمجاز در صندوق عقب خودرو/ قرار مرگ در خندق !/ خونی که به پای باغچه ریخته شد/ باد وحشت در قلعه توچال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۱    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۵    
آتش گرفتن خودروی حامل اتباع بیگانه هنگام فرار از دست پلیس در یکی از جاده های استان یزد باعث مرگ سه نفر از این اتباع و مصدومیت 8 نفر دیگر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۰    
مرد میانسال که متهم است دوستش را به خاطر یک باغچه شراکتی کشته است در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۰    
مرد سابقه داری که به اتهام شرارت در مشهد گردانده شده بود به دست یکی از دوستان تبهکارش به قتل رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۸    
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است نتایج اجرای 6 موج نظرسنجی توسط این مرکز و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران نشان می دهد، نگرانی شهروندان تهرانی از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای منزل که پس از سرقت به شکار رفته بود، خبر داد و گفت: متهم در چادر مسافرتی اش دستگیر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مرجان همایونی: وزش شدید باد در ایستگاه یکم توچال تهران باعث واژگونی قلعه بادی و مجروح شدن چند کودک و مادر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
بررسی و انتخاب فیلم های اولین اکران سال 99 این هفته انجام می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۳    
این پیمانه تیتر هایی همچون روی خوش بورس برای سهامداران، امکان انتخاب روش آزاد سازی مستقیم برای وراث متوفیان فراهم می شود، فروش سهام عدالت در بانک ها موقت است، قیمت جدید سیمان در راه است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۲    
تحرکات و تلاش های آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران که هجدهم اکتبر (27 مهرماه) منقضی می شود بیش از قبل دنبال می شود و در همین راستا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۶    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۰    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از انتشار فایل صوتی صحبت هایش در هیئت مدیره پرداخت. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۰    
رئیس کلانتری 176 حسن آباد صبح امروز دستگیری 3 سارق فروشگاه محدوده حسن آباد اشاره کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۸    
دریاچه مهارلو در 25 کیلومتری جنوب شرق شیراز مرکز استان فارس و در باختر دریاچه بختگان قرار گرفته و از اصلی ترین منابع تأمین کننده نمک خوراکی و صنعتی در فارس است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف جسد مرد 60 ساله و همسر 50 ساله اش از داخل رودخانه کرج خبر داد. به گزارش میزان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۳    
کمیسیون های تخصصی جایگاه بسیار مهمی در تصمیم گیری های مجلس، بررسی و تصویب طرح ها و لوایح و در نهایت انجام وظیفه قانون گذاری نمایندگان دارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۰    
رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری 2 سارق حرفه ای مسلح منزل و اعتراف به 4 میلیارد ریال سرقت در تهران خبر داد و گفت: متهمان در سایر استان ها نیزمرتکب سرقت از منزل شده بودند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۶    
گروهی از بچه لاک پشت های گونه در حال انقراض پوزه عقابی بامداد شنبه در سواحل جزیره کیش سر از تخم بیرون آورده و راهی خلیج فارس شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز، با افزایش 40306 واحدی معادل 3.92 درصد به رقم یک میلیون و 68 هزار واحد رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۲    
محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین مسکن دهک های مختلف درآمدی گفت: اعتقاد کارشناسی ما این است که اگر برای دهک های 4 تا 7 اقدامی در خصوص تامین مسکن انجام نشود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۰    
ثبت نام در آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی دندانپزشکی آغاز شد. آزمون در مهرماه 99 برگزار می شود. به گزارش مهر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اعلام کرد: محصول پنیر لیقوان به عنوان یکی از نمادهای مهم و اصلی لبنی آذربایجان، امسال ثبت ملی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۶    
خدمتکار سابق خانه نتانیاهو به یک شبکه اسرائیلی گفت که همسر نتانیاهو با او بدرفتاری می کرد و از او می خواست تا هر روز پایش را ببوسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۵    
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه در برخی مناطق طی امروز (17 خرداد ماه) هشدار داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۳    
نمایندگان ارشد مجلس آلمان اعلام کردند که ممکن است این کشور با اعمال تعرفه بر واردات گاز از آمریکا به اقدام نمایندگان سنای این کشور در ارائه طرح اعمال تحریم بیشتر علیه خط لوله انتقال گاز روسیه به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۲    
شفاف سازی این موضوع ممکن است به درک عمیق تری از چگونگی شکل گیری، بازیابی و تثبیت خاطرات منجر شود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۶    
جوانان امروز که نسل دنیای ارتباطات هستند به ورزشهای نوظهور هم علاقه دارند. ورزش پارکور که از کشور فرانسه به مناطق دیگر راه یافته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۹    
با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد به دلیل ورود عابر پیاده به محیط آزادراه یک دستگاه خودرو پراید با این دختر 13 ساله بر خورد کرده و وی به شدت مصدوم شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۳    
تریلر حامل 8 دستگاه پراید در فسا واژگون شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۵    
سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید: مهاجم خارجی ما به تازگی به تمرینات برگشته، اما از آمادگی کامل بدنی دور است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۴    
پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پی آزادی مایکل وایت مجرم زندانی در ایران، بار دیگر خواستار انجام مذاکره با جمهوری اسلامی ایران شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۲    
به دنبال کاهش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا در بازار با ریزش روبه رو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۹    
در پی برخی ادعاهای فراقانونی برای ایجاد حاشیه ی امن خواص مقابل قانون، 2200 استاد دانشگاه های ایران در نامه ای به رییس قوه قضاییه بر تساوی همه کارگزاران و مردم مقابل قانون تاکید کرده و خواستار بی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تاب آوری در مکتب انقلابی به معنای فرصت سازی از تهدیدات است، گفت: امروز تهدید اول صنعت برق، تهدید سایبری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
دفتر اطلاع رسانی نوری المالکی خبر منتشر شده در شبکه العربیه درباره فوت وی بر اثر ویروس کرونا را به جد تکذیب کرد و آن را شایعه بدخواهان توصیف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۲    
فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: پیکر بی جان پسر 23 ساله ای که ساعت 17 دیروز 16خرداد حین شنا در رودخانه نمرود این شهرستان ناپدید شده بود، با تلاش غواصان امروز17خرداد پیدا شد.