پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 تیر 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
یک معترض در سوئیس در پی برگزاری تجمع اعتراضی علیه سیاست های مهاجرتی این کشور، مقابل پارلمان در شهر برن خودسوزی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
این کارگردان برای نمونه به فیلم جدایی اشاره کرد و گفت: برای مثال در این فیلم اولین تصویر از گذشته به ذهن من خطور کرد و مرا به سمت خود کشید و من بر مبنای آن فیلمنامه را نوشتم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: قرنطینه کردن کتاب ها (نگه داشتن کتاب ها در گوشه ای دور از دسترس در خانه) و سایر اشیای مشابه به مدت 72 ساعت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۴    
پیرو دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به مناطق سیل زده خلخال، علاوه بر ارسال محموله بسته های غذایی 72 ساعته، ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
9 کلاهبردار فضای مجازی که با ایجاد کانال های شرط بندی و خرید و اجاره کردن 43 کارت عابربانک شهروندان، 200 میلیارد ریال گردش مالی داشتند، دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۵    
احمد سعادتمند در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان و کسب سه امتیاز این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دیدار پنج یا شش بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و البته در گرمای شدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
طبق گزارش روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا، لیونل مسی بعد از بازی شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل آلاوس همراه با کیکه ستین و بارتومئو با بازیکنان تیم جلسه ویژه ای داشته اند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه بخش زیادی از خانه های خالی متعلق به بانک هاست، گفت: بازار مسکن به دلیل افزایش قیمت کساد شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۷    
چرا از دست دادن حس های بویایی و چشایی در بیشتر مبتلایان به کووید-19 دیده می شود؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۱    
آدمهای امروزی به سرعت پیش می روند و حتی لحظه ای باز نمی ایستند، چرا که شهرها جایی برای ایستادن ندارند و انسان ها درگیر روزمرگی اند و کسی به جهان پیرامون خویش توجهی نمی کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
یکی از مکان های پر خطری که امکان بالای ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد پمپ بنزین ها هستند. در این تابستان کرونایی که رفت و آمد با ماشین های شخصی به مراتب بیشتر شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۰    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به گزارش مرکز آمار کشور اعلام کرد: حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و شخص دکتر سلطانی فر نسبتا" خوب است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۹    
با افزایش دمای هوا در کشور، رکورد مصرف برق برای دومین روز متوالی شکسته شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های همدان گفت: شیوع ویروس کرونا و ابتلا کارمندان بانک ها به این ویروس موجب تعطیلی چهار شعبه بانکی در این استان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۰    
پرستاران بیمارستان ها و کلینیک ها در سرزمین های اشغالی روز دوشنبه در اعتراض به شرایط کاری در بحبوحه شیوع و گسترش کرونا دست به اعتصاب زدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۲    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ابتلای 25 میلیون نفر ایرانی به کووید 19 صحت علمی ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۳۵    
یک دادگاه آمریکایی درخواست تجدیدنظر یک بانکدار ترکیه ای متهم به نقض تحریم های ایران را رد کرد و حکم صادره علیه او را منصفانه دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۶:۳۱    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه از خارج کردن توده 22 کیلوگرمی از شکم یک بیمار در صحنه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۵:۳۱    
زوج 88 و 91 ساله پس از شکست دادن کرونا ویروس از بیمارستان سلطنتی لستر در انگلیس مرخص شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۴:۳۱    
پژوهشگران کره جنوبی در بررسی جدید خود دریافتند که لارو های گروهی از سوسک ها می توانند به حل کردن بحران افزایش ضایعات پلاستیکی کمک کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۴:۰۱    
پژوهشگران چینی می گویند یک واکسن تولید شده برای کووید-19 در این کشور در اغلب افراد شرکت کننده در یک کارآزمایی بی خطر بوده و پاسخ ایمنی برانگیخته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۳:۳۱    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گفت: طی 24 ساعت گذشته قاتل زنجیره ای (کووید 19) جان 6 نفر کرمانشاهی در استان کرمانشاه گرفت تا شمار جان باختگان کرونا در استان به 402 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۲:۳۵    
رئیس جمهور چچن با انتشار دو تصویر در یکی از شبکه های اجتماعی به تحریم هایی که امروز آمریکا علیه وی و خانواده اش اعمال کرد پاسخ داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۲:۲۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت که محمدجواد ظریف در سفر روز سه شنبه به مسکو پیام حسن روحانی را به پوتین تقدیم و با همتای روس خود دیدار و گفتگو می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۲:۲۰    
همزمان با بیماری پادشاه عربستان سعودی پیام های زیادی در شبکه اجتماعی توئیتر علیه ولیعهد سابق این کشور در حال انتشار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۵۹    
در پنجاه و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، رحمانی فضلی رئیس ستاد، پیشگیری از تشدید و تقویت امواج منفی در فضای رسانه ای و روانی مرتبط با عرصه اقتصاد را رویکرد اصلی و تمرکز فعالیت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۵۷    
خوان مارسه نویسنده شهیر اسپانیایی در 87 سالگی در بارسلون درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۵۴    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار گزینه ریاست دیوان محاسبات در کمیته دیوان عمومی این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۵۰    
رؤسای جمهور مصر و آمریکا تلفنی گفتگو کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۴۸    
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار توقف اجرای تصمیم هیئت وزیران مبنی بر واگذاری سهام دولت در شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۴۲    
سخنگوی نخست وزیر بریتانیا گفت که این کشور همچنان به مذاکرات سازنده با اتحادیه اروپا در زمینه روابط در آینده ادامه می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۴۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی کژ رفتاری ها در شهرداری تهران مسبوق به سابقه است و شهردار تهران باید نسبت به شان صندلی های مدیریتی در شهرداری، با وسواس بیشتری عمل کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۸    
رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا طی تماسی تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۷    
بریتانیا توافق استرداد مجرمان با هنگ کنگ را لغو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۵    
دولت آمریکا رئیس جمهوری چچن را مورد تحریم قرار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۵    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شده در صورت پیروزی در انتخابات، فرمان دولت فعلی این کشور برای منع ورود اتباع کشور های مسلمان به آمریکا را لغو خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۲    
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازخوانی بخش موسوم به CVR (ضبط مکالمات کابین خلبان) خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۰۴    
یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت از 2 خبر خوب درباره واکسن کرونا استقبال کرد، اما گفت هنوز راه زیادی برای پیمودن باقی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۱    
پارلمان مصر با استقرار نیرو های مسلح این کشور در ماموریت های جنگی در خارج از مرز های این کشور موافقت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت 13 نفر به علت شادی نامتعارف در مجلس عروسی در یکی از روستا های شهرستان "خنداب" خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا با اغتشاشگر و کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد و کسی که ناموس مردم را دچار رعب و وحشت می کند تعارف ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۰    
یک سایت عراقی از سفر مصطفی الکاظمی به تهران در روز سه شنبه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۸    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / قتل کودک 2 ساله به دست مادر/ خانم مهندس راز سرقت های نامزدش را لو داد/ ماجرای جسد 9 انگشتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۵    
سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه تاکید کرد: بنای دستگاه قضایی بر صدور رای بر مبنای شرع و قانون است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتشار خبر تکذیب پرداخت وام ودیعه مسکن از طرف برخی رسانه ها اشتباه و کج سلیقگی در اطلاع رسانی بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۶    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار شکست انحصار در تخصیص ارز برای واردات کالا های اساسی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تا دو، سه ماه آینده واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس محقق می شود و این کار مهم را به عنوان هدیه دولت به هواداران چند 10 میلیونی تقدیم می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۰    
زن جوان به خاطر درگیری با همسر دومش در اقدامی هولناک پسر 2 ساله خود را به قتل رساند. به گزارش ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۸    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از یکی از اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی خواسته در ایران نهاد بین المللی ایران را تحت فشار قرار دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۷    
تفریح و نشاط از جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی برخوردار است. با توجه به گستردگی مجدد ویروس کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در برخی از شهرها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با رویکرد های قدیمی نمی توان ایران را اداره کرد، تصریح کرد: باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سفارت افغانستان در ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد که اجساد 24 پناهجوی افغان که کشتی حامل آن ها حدود سه هفته پیش غرق شده بود کشف شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۷    
"مصطفی الکاظمی" نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفتگو با مقام های کشورمان، روز سه شنبه و در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی – اقتصادی وارد تهران می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۰    
دختر جوان که به ثروت بادآورده خواستگار پولدارش شک کرده بود با دیدن یک عکس دریافت او سردسته یک باند سرقت و زورگیری است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۰    
او کنار آتش نشسته و دستانش را روی شعله ها گرفته بود تا گرم شود. من که نقشه قتل را از قبل برنامه ریزی کرده بودم به آرامی از کنارش برخاستم و پشت سرش قرار گرفتم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۰    
راز قتل پسر جوان به دست برادرش در حالی با هوشیاری بازپرس جنایی فاش شد که اعضای خانواده سعی در گمراه کردن تیم جنایی داشتند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی خبر داد که پس از اخراجش از مغازه شیرینی پزی، اموال مغازه را سرقت کرده بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان جزئیاتی از بازدید نمایندگان مجلس از سایت های هسته ای نطنزوفردو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۴    
رئیس علوم پزشکی اراک گفت: ️بر اساس آخرین آمار وضعیت شهرستان های استان مرکزی از لحاظ میزان شیوع کرونا در 30 تیرماه 99، وضعیت اراک قرمز شد و شهرستان های آشتیان، تفرش، دلیجان، ساوه، زرندیه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۲    
رئیس واحد فرماندهی امنیت سایبری آمریکا از افزایش توانمندی سایبری ایران ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۱    
واکسن کرونای دانشگاه "آکسفورد" بی خطر است و می تواند سیستم ایمنی را برای مقابله با این ویروس تربیت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۵    
ماسک زدن که فایده ای ندارد! ؛ این شاید یکی از تکراری ترین جملاتی است که در ایام کرونا بیان شده است. جمله ای کلیدی که یا گوینده آن بوده ایم و یا شنونده اش و تلاش دارد به این سوال پاسخ دهد که آیا می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۸    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. شباهت جالب امضای ترامپ با نمودار کرونا اعتراف به خیانت جنجالی همسر بازیگر معروف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مصاجبه خود با یک شبکه افغان تاکید کرد که آمریکا از افغانستان رفتنی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست دولت حمایت از صادرات برای تقویت تولید داخلی و نیازمندی های ارزی کشور است، گفت: صادرات نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۱    
دبیر شورای نگهبان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: شما حتماً باید بر کار دولت نظارت کنید و درباره انتصاب افراد نالایق سؤال کنید و تذکر بدهید، ولی حق دخالت در حوزه اجرا را ندارید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۹    
سیرنزولی قیمت ها در بازار ارز درحالی امروز پرشتاب تر از دیروز طی شد و احتمالاً در روز های اتی هم ادامه خواهد داشت که کسب اطلاع خبرنگار تسنیم بیانگر عرضه 120 میلیون دلاری بازار ساز طی روز جاری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۳    
این پیمانه تیتر هایی همچون شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 900 هزار واحد رسید، دارایی غیرمستقیمی ها قطعاً برابر و یا بیشتر از مستقیمی هاست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به سفرش به اقلیم کردستان و دیدار با مقامات آن منطقه اشاره کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۰    
در مکان های موقتی که توسط وزارت بهداشت مکزیک در شهر مکزیکو تهیه شده است از مردم تست کرونا گرفته می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۰    
تشییع پیکر مادر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد./ایسنا
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۰    
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از ممنوعیت تردد انواع خودرو های کامیون در طول روز در محدوده شهری تهران خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف علاوه بر برخورد قانونی، کامیون متخلف توقیف می شوند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۸    
دریافت سود و جریمه بانکی باید منضبط باشد. آشفتگی در اعطای تسهیلات با هر میزان نرخ سود و جریمه باید رفع شود. ناظم بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار است ما هم تضمین آن هستیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵    
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در نقاط مختلف کشور هشدار داد. به گزارش ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از یک تصادف با 6 کشته و 4 زخمی خبر داد. به گزارش میزان، محمد باقر محمدی گفت: در ساعت 09:50 روز جاری مورخ 30 تیر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۰    
ساختن چوب معطر یا همان عود توسط صد ها کارگر ویتنامی در یکی از روستا های ویتنام.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۶    
به گزارش تابناک، درپی درگذشت روح الله رجایی سردبیر جوان و متعهد روزنامه جام جم براثر بیماری کرونا، مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام باصدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از تصویب محیط آزمون (سندباکس) به منظور تسهیل مقررات حوزه های جدید فناوری در کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۳    
یک شرکت توسعه دهنده ماهواره های نظارتی قصد دارد با ارسال 3 ماهواره به مدار زمین، فعالیت های دزدان دریایی و قاچاقچیان را از مدار زمین ردیابی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۵    
بازار ارز در سومین روز هفته با کاهش نرخ دلار همراه شده است. روندی که از اواخر روز گذشته در مشاهد شده بود و حالا با افت نرخ در بازار آزاد ادامه دار شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۰    
خرید تضمینی گندم در کشور تا 30 تیرماه به 6 میلیون و 75 هزار تن و ارزش آن به 15 هزار میلیارد تومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۸    
شاید شما انسان محافظ کاری باشید و یا از بهترین تکنولوژی های روز برای ایمنی خود و خانوادتان استفاده کنید. اما همه ما می دانیم که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۴    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است مردم این کشور قربانی جهل و نادانی دونالد ترامپ می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۹    
جاسوس سیا و موساد که صبح امروز اعدام شد اطلاعاتی اعم از مشخصات محافظ بشاراسد، طرح تحول ساختار ارگان های امنیتی واطلاعاتی سوریه با پی نوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در اختیار سیا و موساد قرار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه هوانیروز به خودکفایی در بسیاری از حوزه ها رسیده است ، تصریح کرد: مدرن سازی پایگاه های نیرو و مراکز تعمیراتی آن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم وام ضروری بازنشستگان کشوری از 7 به 10 میلیون تومان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: برخی از آزمون ها در کشور ما کلیدی هستند و آزمون دستیاری پزشکی و کنکور سراسری سر موعد مقرر برگزار می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی از دستگیری 2 سارق حرفه ای تجهیزات دوربین های کنترل ترافیک و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: کارشناسان خسارت وارده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مرداد ماه سال 99هستند را به خدمت سربازی فراخواند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۴    
از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در 24 ساعت اخیر، آزمایش 2414 تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان کووید-19 اضافه شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۱    
دربار سلطنتی عربستان سعودی بامداد دوشنبه اعلام کرد که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور برای انجام آزمایشاتی به بیمارستان منتقل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۰    
از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در 24 ساعت اخیر، آزمایش 2414 تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان کووید-19 اضافه شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۹    
جنگل جهان نما یکی از معروف ترین و مورد استقبال ترین مناطق گردشگری در میان جاذبه های استان گلستان است که به دلیل قرار گرفتنش در یک ارتفاع بسیار بلند بر فراز استان گلستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۰    
لیونل مسی برای هفتمین بار متوالی آقای گل لالیگا شد تا از این حیث به رکوردی تاریخی دستی پیدا کند. مسی تا پیش از این به طور مشترک با تلمو زارا اسطوره بیلبائو شش بار آقای گل یا همان ال پیچیچی لالیگا شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 9نفره سارقان و مالخران کالاهای ترانزیت به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۱    
یک روانشناس گفت: جنین می تواند در دوران حضور در شکم مادر اضطراب را فرا گیرد و بعد از تولد نیز این حالت را داشته باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۲    
یک مقام ارشد پلیس آگاهی درباره کیف قاپی و موبایل قاپی گفت: بیش از 90 درصد سرقت های قاپ زنی مربوط به سرقت موبایل است که افزایش قیمت تلفن همراه و رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی شهروندان دو علت رشد این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
طبق آخرین وضعیت کرونا در مازندران، در حال حاضر 13 شهرستان استان در وضعیت قرمز به سر می برند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۱    
قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این محل به عنوان بار انداز مواد مخدر استفاده می کردند و مواد افیونی را به طرز ماهرانه ای در میان گل و لای جاسازی نموده بودند.