شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 2 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 3 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 4 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 5 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 6 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 7 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 8 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 9 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 10 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 11 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 12 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 13 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 14 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 15 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 16 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 17 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 18 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 19 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 20 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 21 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 22 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 23 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 24 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 25 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 26 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 27 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 28 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 29 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 30 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۴    
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد، با توجه به تهدیدات فضایی روسیه و چین، در سیاست خارجی، دفاعی و امنیتی لندن بازنگری صورت می گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۰    
ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته به 20 میلیون و 297 هزار و 890 تومان رسید و سود 663 هزار تومانی عاید سهامداران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه قلعه رئیسی طی نامه به وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزشگاه این شهر را با مشکلات این روزهای استقلال و کرونا مقایسه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۶    
نایب رئیس مجلس در دو پیام توئیتری، تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان را ترفند رژیم جعلی صهیونیستی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۴    
ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور پدرش در اداره شرکت های تحت مالکیت او رقم بسیار بالایی دریافت می کند، تا آنجا که در زمره چند زن دارای بالاترین درآمد در آمریکا به شمار می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۱    
امنیت هوانوردی، یکی از مؤلفه های اساسی و شناخته در صنعت هوانوردی است و دولت ها بر مبنای قوانین و مقررات بین المللی موجود، نه تنها نباید خللی در این امنیت آن ایجاد کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۹    
امپراطوری روم به عنوان یکی از بزرگ ترین و طولانی ترین امپراطوری های سراسر تاریخ شناخته می شود. امپراطوری روم از زمان تأسیس در سال 625 پیش از میلاد تا زمان سقوط در سال 476 میلادی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۶    
بسیاری از افراد برای لاغر شدن بر روش هایی مثل دویدن متمرکز می شوند. اما در برخی از موارد افراد از روند کاهش وزن خود رضایت ندارند و معتقدند کاهش وزن آنان به حدی که انتظار داشتند خوب پیش نمی رود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۸    
سرخ ها پیش از این در لیگ اول، هفتم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم قهرمان شده بودند و حالا با عبور از رکورد سپاهان (5 قهرمانی) به تنهایی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفتند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۶    
تنش در روابط سیاسی ایران و کره جنوبی بر سر پول های بلوکه شده دست مایه طنز نویسان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۱    
ویروس کرونا در هوای سرد می تواند بیش از 8 متر در هوا معلق باشد. محققان آلمانی این موضوع را در یک کشتارگاه که یک هزار و 500 نفر از کارکنانش آلوده به کرونا شدند دریافتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۷    
در ادامه مقابله با کرونا، کسانی که در انگلیس ماسک نزنند، یکصد و بیست و پنج دلار جریمه می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰    
پرسپولیس دیشب با گل های مهدی عبدی و علی علیپور موفق شد قلعه نفت را در مسجدسلیمان فتح کند تا در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم، برای چهارمین فصل پیاپی به قهرمانی برسد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۵    
در لیگ هفدهم نیز پرسپولیس با 64 امتیاز قهرمان شد، اما 3 هفته زودتر قهرمانی شاگردان مرد کروات قطعی شده بود. در لیگ هجدهم نیز برخلاف 2 سال قبل، تیم برانکو در هفته آخر قهرمانی را جشن گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۵    
بعد از جنجال هایی که دو مجری با جملات شان در برنامه های مختلف سیما علیه استقلال ایجاد کردند و با واکنش شدید کاربران طرفدار رنگ آبی مواجه شدند، حالا نوبت به مجری استقلالی رسید تا به رقیب توهین کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۲    
بارش باران برخی مناطق خوزستان را فرا گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۶    
معاون کل وزیر بهداشت در گرگان از حل مشکلات استخدامی پرستاران بخش کرونا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۵۴    
منابع خبری جمعه گفته اند رئیس جمهور آمریکا از وزیر دفاع این کشور عصبانی شده، اما فعلاً قصدی برای اخراج او ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۴۹    
حزب الله لبنان ایجاد خطر جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه را اقدامی تروریستی خواند و بر اعلام همبستگی با ایران و سوریه در برابر عربده کشی آمریکا تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۴۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، از نجات جان یک مادر باردار، در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان ایذه، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۴۲    
یک مقام بلندپایه لبنانی اعلام کرد که هنگام صرف ناهار با وزیر خارجه فرانسه متوجه شده که نتیجه آزمایش کرونایش مثبت اعلام شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۳۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم در ارزیابی خود از وضعیت شمال لبنان حکایت از آن دارد که حزب الله انتقام شهید خود را خواهد گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۳۵    
استاندار تهران با اشاره به استمرار دورکاری کارمندان تا چهارشنبه هفته آینده از تمدید محدودیت های کرونایی تا یک هفته دیگر در استان تهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در فضای سبز در محدوده شهرک دقایقی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۸    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافری ایران، مصداق بارز راهزنی هوایی است که عدم مقابله جدی و مؤثر با آن موجب نقض صلح و امنیت بین المللی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۰    
در شهر اولین ها رکوردشکنی کردیم، تیم نفت مسجدسلیمان را برای اولین بار شکست دادیم و اولین پوکر قهرمانی هم اینجا ثبت شد که به نظرم این خاطره شیرینی برای تیم ما بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۸    
علیپور که از گلزنی به نفت مسجدسلیمان بسیار خوشحال بود، با مهدی عبدی و بشار رسن شادی های جالبی را انجام داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری حادثه شب گذشته هواپیمای ماهان خبر داد و گفت: آمریکایی های تروریست تلاش کردند تا با فراهم کردن مقدمات وقوع یک خطای احتمالی به اهداف شوم طراحی شده ای دست پیدا کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۵    
جمع کلی قرارداد های سال گذشته 38 میلیارد تومان بوده است و امسال این مبلغ به 60 میلیارد تومان رسیده است و اگر این تیم به جایگاهی که لایق آن است نرسد، امیر قلعه نویی مقصر خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۵    
رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال می گوید که رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک از اواسط مهرماه آغاز خواهد شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۰    
اعلام این خبر از سوی مظلومی در حالی است که هنوز هیچ یک از اعضای فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اطلاع رسانی نکرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۳    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ضمن اعلام اینکه پیشنهاد افزایش مستمری بیمه شدگان صندوق به هیئت مدیره رفته و اگر هیئت امناء هم تصویب کند تا پایان مرداد افزایش ها را اعمال و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون اشاره به اقدام خاصی از سوی استکبار جهانی و اشغالگران فلسطین در توییتر نوشت: هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۰    
پرسپولیس با هدایت گل محمدی با قهرمانی در هفته بیست و ششم لیگ، رکورد سریع ترین قهرمانی ادوار لیگ حرفه ای را هم به نام خود ثبت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۸    
پرسپولیس با هدایت گل محمدی با قهرمانی در هفته بیست و ششم لیگ، رکورد سریع ترین قهرمانی ادوار لیگ حرفه ای را هم به نام خود ثبت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۵    
در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اختلاف نظر هایی در کمیته فنی وجود داشت و گفته می شود حمید استیلی به دلیل همین اختلاف ها از سمتش در این کمیته کناره گیری کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۵    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵    
در صداوسیمای دولتی و انحصاری ایران، جای خودانتقادی و پذیرش نقد هم خالی است اما جای اینگونه نقدها روی آنتن زنده نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۰    
رسانه ها از شلیک چند راکت به پایگاه نظامی نظامیان آمریکا در جنوب پایتخت عراق خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۸    
ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه از فردا یکشنبه 5 مرداد آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۴    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۳    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد و از مردم درخواست می خواهیم به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۹    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۴    
ریاست امور مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) اعلام کرد که طبق رسم هر ساله، مراسم تعویض پرده کعبه، پنج شنبه آینده و همزمان با روز عرفه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۳    
یک مقام آمریکایی گفت که احتمال می رود خلبان هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان که مورد اقدام خصمانه قرار گرفت، هشدار تصادم هوایی دریافت کرده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران هیچ حرکت خصمانه ای علیه ملت ایران را بی پاسخ نخواهد گذارد و در زمان خود به هر حرکت نابخردانه واکنش قاطع و مناسب نشان خواهد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۴    
به گفته یکی از اهالی روستا های ایذه، بالا آمدن آب سد گتوند، باز هم برای روستائیان دردسر ساز شد و جانوران موذی و حتی مار و عقرب ها را به این روستا ها کشاند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۲    
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: 100 قبضه سلاح کمری 9 میلیمتری از قاچاقچیان سلاح در روستای چفته از توابع بخش مرکزی این شهرستان هم مرز با اقلیم کردستان عراق توسط نیرو های هنگ مرزی کشف و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۹    
آلفاویل: یک ماجرای عجیب لمی کوشن / Alphaville: Une trange aventure de Lemmy Caution یکی از آثار شاخص و مهم موج نوی سینمای فرانسه است که ایده های مطرح در تئوری های مربوط به این سبک از فیلمسازی را به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که چین حق ندارد به بسته شدن دفتر کنسولی اش در هیوستون تگزاس واکنش نشان دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۳    
وزیر خارجه چین گفت که مسئولیت تنش های فعلی میان پکن و واشنگتن کاملا برعهده ایالات متحده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه گفت که تنش های مرزی میان آذربایجان و ارمنستان مسئله ای حساس برای روسیه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا در یک خودستایی جدید گفته از قوای ذهنی لازم برای ریاست جمهوری برخوردار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۳    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. علائم جدید و شنیده نشده از کرونا نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه ثبت خاطرات طلایی کودکی در خانه ی مدرن تایوانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۱    
سازمان های وابسته به سازمان ملل بیانیه مشترکی پیرامون وضعیت بهداشتی و اجتماعی یمن و افزایش نگران کننده تعداد مردمی که در جنوب یمن با نبود امنیت غذایی روبرو هستند، صادر کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۱    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۰    
آهنگری از قدیمی ترین هنر های فلزکاری است و منشأ آن به زمان های بسیار دور بازمی گردد. آهنگر فلز را همچون موم در دستان خود به اشکال مختلف تبدیل می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۵    
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما چند سال در استقلال زحمت کشیدیم و سخت بود رو در روی تیمی که در آن بازی کردیم بایستیم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۸    
سازمان جهانی بهداشت ادعاهای مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در خصوص استقلال این سازمان را رد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۳    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، محبوبیت نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا در سه ایالت کلیدی این کشور از رئیس جمهور آمریکا پیشی گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۲    
چغندر قند یکی از محصولات مهم کشاورزی محسوب می شود. قبل از پیدایش چغندر، تمام تولیدات قند وشکر از نیشکر انجام می شد. خراسان رضوی جزو استان هایی است که بیشترین کارخانه فرآوری شکر از چغندر را دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰    
میزان رشد شاخص کل هم وزن که نشانی از اثرگذاری یکسان نماد ها دارد در هفته جاری 4.6 درصد بود. به این ترتیب پس از گذشت یک ماه، رشد شاخص هم وزن از شاخص کل در هفته جاری سبقت گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همدان بر ضرورت آموزش کلیه عوامل تامین از تولید گندم، ذخیره سازی تا تولید آرد و نان تأکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. ماسک طلا برای عروس خانم ها! افشاگری عجیب و سؤال برانگیز خواننده معروف علیه همسرش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
نشریه مارکا اسپانیا خبر داد باشگاه رئال مادرید قصد ندارد قرارداد لوکا زیدان، دروازه بان و پسر سرمربی خود را تمدید کند به همین خاطر این گلر فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
امروز مطالبی همچون ویروس کرونا چه تاثیری بر قیمت طلا دارد؟، ارزش روز دارا یکم به چقدر رسیده است؟ عرضه اولیه هفته آینده چیست؟، نوار رشد متوالی 4 روزه وال استریت پاره شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۹    
سازمان امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری به منظور تامین روشنایی و امکان شارژ دستگاه های ضروری عشایر، اقدام به تهیه و راه اندازی پنل های خورشیدی سیار نموده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۱    
درگیری دو زباله گرد بر سر دسته سیم، با قتل یکی از آن ها و مخفی شدن متهم اصلی در حمام خانه اش پایان یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
اینترمیلان ایتالیا همچنان در رویای امضای قرارداد با مسی است. به گزارش تابناک ورزشی، شبکه رای ایتالیا اعلام کرد خورخه مسی با باشگاه اینتر برای امضای قرارداد با تیم میلانی مذاکره خواهد کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۵    
به دنبال سقوط سنگین سهام تکنولوژی و انتشار گزارش مشاغل هفتگی ناامیدکننده آمریکا سهام وال استریت سقوط کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۷    
بر اساس اعلام خلبان هواپیمای خطوط هوایی ماهان دو جنگنده ای که این هواپیما در آسمان سوریه تهدید کرده اند آمریکایی بوده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز انتظار رگبار باران در استان البرز، تهران و سمنان وجود دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه در طول یک هفته اخیر روند قیمت ها در بازار جهانی صعودی بود اما به دنبال کنترل بازار ارز و کاهش نرخ آن در بازار داخلی قیمت سکه و طلا نیز کاهش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری رویترز پنجشنبه شب گزارش داد که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۳    
اقدام جنگند های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۲    
محققان ایتالیایی بر این باورند که اضافه وزن می تواند خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کووید-19 را افزایش دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افراد در شرف ازدواج نیز مشمول دریافت کمک ودیعه اجاره می شوند گفت: متقاضیان از روز شنبه 4 مرداد به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اقدام تروریستی رژیم آمریکا علاوه بر تعقیب حقوقی که مقامات محترم دولت تاکید کردند مستلزم اقدام متقابل نیز هست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۵    
افزایش دمای هوای قم در چند روز اخیر به گونه ای بود که مردم در ساعاتی از میانه روز شاهد دمای 50 درجه سانتیگراد بودند و این امر موجب کاهش تردد در این ساعات شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۵    
احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اتفاقات رخ داده جهت سفرش به آلمان برای عمل خارپاشنه اظهار داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
آریس یونان برای جذب حاج صفی دست به کار شد باشگاه آریس یونان خواستار جذب احسان حاج صفی شده است. به گزارش تابناک ورزشی به نقل از SID، بعد از پایان محرومیت باشگاه آریس از جذب بازیکن جدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۶    
با جدیدترین نکات از رفتارهای عجیب کرونا ویروس آشنا شوید/مهر
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۹    
این احتمال وجود دارد که استقلال در چند هفته باقیمانده، با کادر جدیدی برای کسب سهمیه آسیا کار کند و مجیدی از نیمکت آبی ها کنار گذاشته شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۱    
طبق آخرین سرشماری ایران در سال 95، بیش از 13 میلیون 800 هزار دختر و پسر 15 تا 39 ساله در ایران وجود دارند که آماده ی ازدواج می باشند، ولی هنوز مجرد هستند و نمی توانند ازدواج کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۸    
تنش میان آمریکا و چین وارد مرحله جدیدی شده، به گونه ای که بسیاری از ناظران بین المللی از آغاز جنگ سرد بین دو کشور سخن می گویند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
تنش میان آمریکا و چین وارد مرحله جدیدی شده، به گونه ای که بسیاری از ناظران بین المللی از آغاز جنگ سرد بین دو کشور سخن می گویند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۰    
کارگران در کارگاه ریخته گری فلز در کشور امریکا مشغول کار هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۵    
فیلم مستند داستانی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست که سال گذشته موفقیت های مختلفی در جشنواره های داخل و خارج کسب کرده و قرار بود نوروز امسال اکران شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۶    
وزارت امور خارجه چین امروز جمعه اعلام کرد دستور به تعطیلی کنسولگری آمریکا در شهر چنگدو در استان سیچوان این کشور داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۰    
یک منبع آگاه در صنعت هوانوردی گفت: خلبان و کروی پروازی برای ارائه پاره ای توضیحات و مصاحبه درباره مکالمه ای که با جنگنده های آمریکایی داشته اند، فراخوانده شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اقدام جنگنده های آمریکایی حرکت تروریستی بود، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری حقوقی این اتفاق را انجام خواهد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۸    
سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعرض هواپیماهای جنگنده ایالات متحده امریکا به پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان اطلاعیه ای منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در حملاتی جدید به چین خواستار آن شد که واشنگتن و همپیمانانش "از راههای خلاقانه تر و جسورانه تر" برای تحت فشار قرار دادن حزب کمونیست چین جهت تغییر مسیرش استفاده کنند و این کار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۶    
محسن زنگنه و مالک شریعتی دو نماینده مجلس به ترتیب به عنوان موافق و مخالف مسئله تخصیص قیر رایگان سخن گفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۰    
بخش تحقیقات کالاهای اساسی بانک بارکلیز اعلام کرد در صورتی که بهبود تقاضا برای سوخت به ویژه در آمریکا، بیش از این کند شود، قیمت نفت در آینده نزدیک می تواند تغییر کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۳    
تاکنون هیچ گونه داروی گیاهی با حداقل تأثیر بر بیماری کرونا کشف نشده اما آمادگی آزمایش هر گونه ادعا در آزمایشگاه مرجع وجود دارد و با متخلفین در این عرصه نیز برخورد قاطع می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آزادی فعال آلمانی خبر داد که توسط افراد مسلح ناشناس در بغداد ربوده شده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۴    
مسجد ایاصوفیه استانبول امروز با برگزاری مراسم نماز جمعه رسما بازگشایی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در صورت ترافیک سنگین محورهای کندوان و هراز از عصر امروز به سمت پایتخت یکطرفه می شود.
  • ۱