شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 25 آبان 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 آبان 1397 تدبیر و امید 2 آبان 1397 تدبیر و امید 3 آبان 1397 تدبیر و امید 4 آبان 1397 تدبیر و امید 5 آبان 1397 تدبیر و امید 6 آبان 1397 تدبیر و امید 7 آبان 1397 تدبیر و امید 8 آبان 1397 تدبیر و امید 9 آبان 1397 تدبیر و امید 10 آبان 1397 تدبیر و امید 11 آبان 1397 تدبیر و امید 12 آبان 1397 تدبیر و امید 13 آبان 1397 تدبیر و امید 14 آبان 1397 تدبیر و امید 15 آبان 1397 تدبیر و امید 16 آبان 1397 تدبیر و امید 17 آبان 1397 تدبیر و امید 18 آبان 1397 تدبیر و امید 19 آبان 1397 تدبیر و امید 20 آبان 1397 تدبیر و امید 21 آبان 1397 تدبیر و امید 22 آبان 1397 تدبیر و امید 23 آبان 1397 تدبیر و امید 24 آبان 1397 تدبیر و امید 25 آبان 1397 تدبیر و امید 26 آبان 1397 تدبیر و امید 27 آبان 1397 تدبیر و امید 28 آبان 1397 تدبیر و امید 29 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۶    
در این نشست همچنین اسدالله کریمی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور در سخنانی با بیان اهمیت اجرای طرح های پدافند غیر عامل در شهر تهران گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۳    
پیکر سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رییس و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی صبح جمعه در گرگان تشییع و سپس برای خاکسپاری به تهران انتقال یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۸    
مراسم تشییع پیکر محمدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون این سازمان صبح روز جمعه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در بیمارستان میلاد برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۱    
فوتبال جهان - یک فوتبالیست اهل جمهوری داغستان روسیه متهم به قتل یک راننده وسرقت تاکسی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۱    
سخنگوی صنعت برق می گوید: به دنبال رایگان شدن برق مساجد و مدارس، مصرف برق این مراکز دو تا سه برابر افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۷:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن اطمینان دارد کره شمالی تعهدات خود در زمینه خلع سلاح هسته ای را حفظ خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۰۱    
دولت در بخشنامه بودجه 98 اعلام کرده، حقوق کارگران در سال آینده متوسط 20 درصد افزایش یابد.این در حالی است که پیشنهاد و تعیین و تصویب حقوق کارگران با شورای عالی کار است، نه دولت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برخی از اخبار رسانه های ترکیه در مورد معامله واشنگتن با آنکارا در خصوص فتح الله گولن و خاشقجی را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۰۱    
چهار منبع در منطقه خلیج فارس فاش کردند: سعود القحطانی مشاور سابق دفتر پادشاهی سعودی که در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان داشت داشته است، همچنان آزاد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۴:۳۰    
کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند پرداختن به ورزش وزنه برداری به میزان یک ساعت در هر هفته می تواند سبب کاهش خطر سکته قلبی یا مغزی به میزان 70 درصد در افراد شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۴:۰۰    
یک فراتحلیل تایید کرده است که ممکن است هورمون تستوسترون در درمان افسردگی مردان مفید باشد، اما متخصصان خواستار آزمایشات دقیق تر هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۳:۰۰    
با نزدیک شدن درگیری میان داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک در شرق سوریه به پایان خود، کردهای مورد حمایت آمریکا به دنبال یافتن ابوبکر بغدادی یا ردی از او هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۲:۳۰    
دادستان شهرستان شوشتر، جزئیات پرونده فردی که به چند نوجوان در این شهرستان تجاوز و با گرفتن فیلم و عکس آن ها را وادار به سکوت کرده، تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۱:۳۰    
تراز می، نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: تمامی تدابیر مربوط به توافق بریگزیت به گونه ای در نظر گرفته شده است که اطمینان حاصل شود این اتفاق تا اول ژانویه 2021 یعنی در دوران پایان دوره 21 ماه در نظر گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۱:۰۰    
مادرید از پیشنهاد رییس جمهور فرانسه مبنی بر لزوم تشکیل ارتش اروپایی حمایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۰:۳۲    
مدافع تیم ملی کرواسی، به بازیکن و تیم ملی اسپانیا توهین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۰    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: سالانه ده ها هزار نفر در آفریقا به دلیل مصرف داروهای تقلبی جان خود را از دست می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۲۲    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار آسیا تحت تاثیر افزایش تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند به دلیل نگرانی سرمایه گذاران نسبت به پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۱    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر انتظارات بازار برای کاهش عرضه از سوی اوپک افزایش پیدا کرد؛ با این حال رکورد بالای تولید آمریکا، رشد قیمت را محدود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۴۰    
گروهی از باستان شناسان ایتالیایی و آمریکایی موفق به کشف گوری در شمال کشور مصر شدند که بقایای یک زن به همراه جنین درون شکمش در آن یافت شده و قدمت ان به بیش از 3700 سال پیش بازمی گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۰۱    
منابع آگاه روسی اظهار کردند روسیه می خواهد از هرگونه کاهش تولید نفت که برخی از شرکایش در اوپک خواهان آن هستند، فاصله بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۱:۴۰    
دولت بحرین از امضای قرارداد خرید 12 بالگرد تهاجمی به ارزش 912 میلیون دلار از آمریکا خبر داد که قرار است نخستین سری از این بالگردها را پایان سال 2022 تحویل بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری دولتی کره شمالی از اخراج یک تبعه آمریکایی از این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۲    
یک سناتور آمریکایی خواستار اعمال تحریم های بیشتری علیه مقامات سعودی که دستور قتل روزنامه نگار مخالف عربستانی را صادر کردند، شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری رسمی کره شمالی از آزمایش موفقیت آمیز یک سلاح راهبردی جدید با فناوری فوق پیشرفته تحت نظارت رهبر این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۰    
رییس جمهوری ایالات متحده بار دیگر از تحقیقات صورت گرفته درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت انتقاد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با انتقاد شدید از رئیس جمهور این کشور، او را به یک کودک خشن تشبیه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۲۱    
عربستان سعودی که در بحث تحریم نفتی ایران از دولت ترامپ رو دست خورده است اکنون کاهش 1.4 میلیون بشکه ای عرضه جهانی نفت را با جدیت دنبال می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۲    
رییس جمهور روسیه اظهار کرد در دیدار با همتای آمریکایی خود در پاریس، درباره قیمت نفت گفت وگو کرده و روسیه از قیمت فعلی نفت راضی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۱    
ویکی لیکس اعلام کرد برای جولیان آسانژ در آمریکا به شکل محرمانه کیفرخواست شده است اما هنوز ماهیت آن مشخص نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها، به رانندگان تاکید کرد همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش بینی بارش برف و مه در ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۱    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت :تحریم های آمریکا قبل از اینکه اقتصاد ایران را هدف قرار دهد، مغایر با حاکمیت، امنیت و اعتبار اروپا می باشد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رییس پلیس راه گلستان، علت حادثه تصادف رانندگی خودرو دکتر نوربخش و تاج الدین مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را سه عامل عدم رعایت حق تقدم راننده سواری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۲    
حمید فرخ نژاد در اینستاپستش نوشت: ساخت فیلمهای متفاوت وتجربه گرایانه و خارج از نورم سینمای رایج چیز بد یا عجیبی نیست و همکاری با این نوع فیلمها افساد فی الارض محسوب نمیگردد!،قدر مسلم در این مورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۶    
مراسم تشییع پیکردکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی پارلمانی سازمان که روز گذشته در یک سانحه رانندگی در استان گلستان درگذشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۵    
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: مسئولان اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی اجرا و رهنمود رهبری را عملی کنند. گوش به حرف رهبری بدهید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران بدانند اگر کار برای خودتان بکنید همان فکر و کار لازم است اما کار برای اجتماع به غیر از فکر و عمل دلسوزی هم می خواهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۰    
مهدی سلطانی در اینستاپستش نوشت: لیر: "بوزید ای باد های سهمگین و ای تندر های خشمگین بغرید و بشکافید. و ای سیلابهای خروشان، بر آیید و بخروشید تا برج های معابد را در خود غرق کنید ...