پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 بهمن 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 2 بهمن 1397 تدبیر و امید 3 بهمن 1397 تدبیر و امید 4 بهمن 1397 تدبیر و امید 5 بهمن 1397 تدبیر و امید 6 بهمن 1397 تدبیر و امید 7 بهمن 1397 تدبیر و امید 8 بهمن 1397 تدبیر و امید 9 بهمن 1397 تدبیر و امید 10 بهمن 1397 تدبیر و امید 11 بهمن 1397 تدبیر و امید 12 بهمن 1397 تدبیر و امید 13 بهمن 1397 تدبیر و امید 14 بهمن 1397 تدبیر و امید 15 بهمن 1397 تدبیر و امید 16 بهمن 1397 تدبیر و امید 17 بهمن 1397 تدبیر و امید 18 بهمن 1397 تدبیر و امید 19 بهمن 1397 تدبیر و امید 20 بهمن 1397 تدبیر و امید 21 بهمن 1397 تدبیر و امید 22 بهمن 1397 تدبیر و امید 23 بهمن 1397 تدبیر و امید 24 بهمن 1397 تدبیر و امید 25 بهمن 1397 تدبیر و امید 26 بهمن 1397 تدبیر و امید 27 بهمن 1397 تدبیر و امید 28 بهمن 1397 تدبیر و امید 29 بهمن 1397 تدبیر و امید 30 بهمن 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۱    
کارشناسان انگلیسی پس از آزمایش و بررسی آب رودخانه تایمز که فاضلاب شهر لندن به آن سرازیر می شود به نتایج جالبی درباره ماهی های این رودخانه دست یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: افکار عمومی یکی از دارایی های ملی کشورها است که می تواند استقلال و حاکمیت را حفظ کند و نیز اگر نگاه مردم از یک حکومت و حاکمیت برگردد، می توانند آن را تغییر دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
توی باشگاه فولاد آبادان هم همین وضع بود. فقط یک منطقه ای بود به اسم بِریم که لب شط بود و کشتی های خارجی، نفت و بشکه های قیر را آنجا بارگیری می کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۳    
حسن جهانشاهلو در ارتباط با موضوع سگ گردانی در سطح شهر از نیروی انتظامی خواست به محض مشاهده افرادی که اقدام به آوردن سگ در سطح شهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۶    
متاسفانه باید گفت fatf و cft راه فرار اسرائیل است نه راه نجات اقتصاد ما و جای تعجب اینجاست که چرا برخی سینه چاک تصویب چنین معاهده هایی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
باید شفاف سازی شود که اساساً چرا باید به برخی موسسات و اشخاص حقوقی، پول و بودجه سالانه داد؟ و مهم تر این که این اشخاص که سالانه بودجه های میلیاردی می گیرند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس قوه قضاییه چنین تعبیری را دال بر اتحاد نفسانی پیامبر (ص) و حضرت صدیقه کبری (س) دانست و افزود: در روایات دیگری آمده است که حتی خداوند به غضب فاطمه (س) غضب می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
در قرآن اختلاف و تناقضی نیست بنابراین، چنانچه منظور جناب روحانی از استناد به آیات یاد شده، رفع مسئولیت از دولت و مسئولان باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۳    
علی نبیان دوشنبه شب اول بهمن در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: مسکن های مهر که دارای پرونده حقوقی نیستند تا سال آینده به اتمام می رسند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۰    
در داووس 2019 تعدادی از رهبران سیاسی که اقتصادهای برتر دنیا مانند آمریکا و چین و هند را در دست دارند غایب اند اما حضور افرادی مانند جرج سوروس ، میلیارد آمریکایی صاحب شرکت های چندملیتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم بسیار سنگینی برای بازیکنان در صورت ایجاد حاشیه وضع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۲۱    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مقرر شد کارگروهی ویژه در وزارت نیرو تشکیل شود تا به یک نتیجه و چارچوبی برای ستاد احیای زاینده رود و کارون بزرگ رسیده و در این خصوص ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۰۰    
نشست کارگروه اقتصادی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی وزارت کشور عصر امروز برگزار و روند توزیع کالاهای اساسی بررسی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۴۲    
سناتور دموکرات منتقد سیاست های رئیس جمهور این کشور در سخنانی گفت که دونالد ترامپ در حال تفرقه افکنی در آمریکاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۲۱    
در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت در منطقه لسبلا شهرستان حب در ایالت بلوچستان پاکستان 21 نفر کشته و 16 مسافر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران هنوز در جام ملت ها گلی دریافت نکرده. این بهانه ای شده تا مریم شبانی روزنامه نگار حوزه اندیشه با گریزی به کتاب فوتبال و فلسفه ترجمه عیسی عظیمی یادداشت جالبی بنویسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۲    
باشگاه الغرافه قطر پس از عملکرد نه چندان مطلوب مهدی طارمی در تیمش،حالا به دنبال پیدا کردن جانشین برای این مهاجم ملی پوش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۲۱    
ویشکا آسایش مانند سایر بازیگران سینما و تلویزیون به چالش عکس های 10 سال پیش پیوست و تصویری قدیمی از خود را که گریم مردانه دارد در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۰    
پنتاگون در گزارشی به کنگره آمریکا هشدار داده بسیاری از پایگاه های نظامی این کشور برابر تغییرات اقلیمی آسیب پذیرند و حتی برخی آزمایش های موشکی این کشور مختل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۴۱    
دستگاه اطلاعات نظامی عراق یک عامل داعش را که برای فرماندهان گروه تروریستی تکفیری داعش جاسوسی می کرد، دستگیر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۲۰    
وزیر امور خارجه لهستان روز دوشنبه گفت ایران به نشستی که قرار است در ماه آینده در ورشو درباره خاورمیانه (غرب آسیا) برگزار شود دعوت نشده و روسیه هم دعوت برای شرکت در آن را رد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۰۲    
وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا طی پیامی در توئیتر از اقدام برلین علیه خطوط هوایی ماهان ایر اعلام حمایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۳:۴۱    
وزرای امور خارجه آمریکا و ترکیه درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۳:۰۲    
اتحادیه اروپا روز دوشنبه 9 مقام روسی و سوری از جمله رئیس سازمان اطلاعات ارتش روسیه (GRU) را مشمول تحریم های مرتبط با تسلیحات شیمیایی قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۲:۲۳    
تحقیقات علمی درباره تولد 14نوزاد بدون دست در سال های اخیر در منطقه ای روستایی در فرانسه، بعد از سالها همچنان ادامه دارد و خانواده های کودکان ناقص به نوعی دولت را مقصر این موضوع می دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۲    
یک کاردینال آلمانی از وجود توطئه ای در واتیکان علیه شخص پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک هاو مجبور کردن وی به استعفا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۴۱    
وزیر امور خارجه انگلیس از اقدام اتحادیه اروپا برای تحریم 9 مقام روسی و سوری ازجمله رئیس سازمان اطلاعات ارتش روسیه (GRU) استقبال کرد و خاطرنشان ساخت که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا همکاری های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۲۰    
بسیاری از کارمندان دولت فدرال آمریکا با طولانی شدن تعطیلی دولت در این کشور برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۰۲    
روسیه اتحادیه اروپا را در ارتباط با تحریم های جدید به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۱    
دادگاه بحرین 8 کودک را به اتهام تجمع غیرقانونی در خیابان به یک سال حبس محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۲۱    
داده های آماری فکت چکرز نشان داد رئیس جمهور آمریکا در مدت 2 سال بیش از 8 هزار ادعای دروغین به زبان آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰    
رابرت وود سفیر آمریکا در امور خلع سلاح با ادعای اینکه روسیه به پیمان منع موشک های هسته ای میان برد پایبند نیست، از مسکو خواست سامانه موشکی جدیدش را به طور کامل از بین ببرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۴    
اولین ماه گرفتگی کامل سال 2019 که آن را "ابر ماه خونین" می نامند از شمال تا جنوب آمریکا، غرب اروپا و شمال آفریقا دیده شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
در پی بارش شدید برف در بخش هایی از آمریکا، دونالد ترامپ بار دیگر مسئله گرمایش جهانی را به سخره گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۱    
تیم ملی فوتبال ژاپن با شکست عربستان راهی یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۰    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اموال قاچاقچی بزرگ موادمخدر که با پول شویی قصد نقل و انتقال 100 میلیارد ریال از عواید موادمخدر را داشت توقیف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با غیرقابل قبول دانستن دلایل دولت لهستان در همراهی با دولت آمریکا در برگزاری کنفرانس ورشو تصریح کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۶    
منابع خبری از آتش گرفتن دو فروند کشتی هنگام عبور از تنگه کرچ و کشته شدن 10 ملوان خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۴    
شخصیت های برجسته و شیوخ قبایل از شهر بنی ولید لیبی به توافق آتش بسی برای پایان دادن به درگیری ها دست یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۴    
وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، ادامه رویکرد تهاجمی خطرناک اسرائیل بدون پشتیبانی نامحدود و مداوم از سوی دولت آمریکا امکان پذیر نمی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
محققان آمریکایی گزارشی درباره کشف یکی دیگر از سایت های موشکی اعلام نشده کره شمالی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۸    
ر سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان پس از حذف این تیم از جام ملت ها اعلام کرد به دلیل عدم تمدید قراردادش از تیم عربستان جدا خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۸    
سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح پزشک خانواده یکی از طرح های موفق بوده که در 80درصد کشور اجرایی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۹    
دستگاه دیپلماسی سوئد اعلام کرد، مذاکراتی که امروز (دوشنبه) در نزدیکی استکهلم به پایان رسید و در آن، نمایندگانی از دو کره و آمریکا شرکت داشتند، سازنده بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: 50 سال بعد از ترور مارتین لوتر کینگ، آمریکا هنوز حقوق شهروندی زنان و مردان سیاه پوست را نقض می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان این که طرف های بسیاری برای سوریه برنامه دارند، اظهار کرد: تنها ما به فکر یکپارچگی، ثبات، صلح و آرامش در این کشور هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تغییر نحوه تعیین محکومیت برای رانندگانی که در زمان وقوع جرم مست بوده اند، در بررسی های جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
تیم ملی فوتبال امید ایران با کسب دو پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دوحه را کسب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
کانال حزب کارگزاران سازندگی ساعتی پیش اعلام کرد که غلامحسین کرباسچی آزاد شده است. صبح امروز دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بازداشت شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
شمخانی با بیان اینکه هیچگاه برای نقض برجام پیشگام نبوده و نخواهیم بود، گفت: اگر اروپا هم در پرداخت هزینه حفظ برجام مردد است، باید بداند که معطل آنها نیز نخواهیم ماند
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی طرحی برای کاهش تعداد زندانبان در کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
تیم فوتبال میلان با پیروزی برابر جنوا به رده چهارم جدول رده بندی رقابت های سری A ایتالیا صعود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر انگلیس رویکرد تازه اش در قبال طرح خروج این کشور از اتحادیه اروپا را که به بریگزیت موسوم است، برای قانون گذاران انگلیسی تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
استرالیا توانست در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۷    
مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در روز سه شنبه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
با اینکه معاملات نفت خام سبک ایران تا دقایقی پیش در بورس انرژی تمدید شد اما در نهایت مشتری ای برای خرید آن اقدام نکرد. باید در ادامه منتظر اطلاعیه بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران در این رابطه بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
رئیس گروه سلامت هوا در وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هزینه مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا در 25 شهر ایران 1 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۷    
اعتراضات در یونان نسبت به توافق بر سر نامگذاری کشور مقدونیه به عنوان جمهوری مقدونیه شمالی بالا گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۵    
بدون تردید ممیزی کتاب با وضعیت فعلی اش در آینده قابل قبول نخواهد بود. امروز چه در پیاده روها و چه در کتاب فروشی ها همه کتاب هایی که ممیزی شده اند یا ممنوع اند یا بدون سانسور قابل دسترسی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۹    
تیم های فوتبال تراکتورسازی و فولاد بعد از ظهر امروز طی دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۶    
سپرده های کوتاه مدت از سیالیت بیشتری نسبت به سپرده های بلندمدت برخوردار است و این در حالی است که در روش قبل سود سپرده بر اساس حداقل موجودی در هر روز محاسبه می شد که این روند به محاسبه سود سپرده در هر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۳    
ما درجهت مقابله با ایران در سوریه و در برابر نیروهای سوری که به ایران وابسته هستند، عمل می کنیم. به هر کسی که سعی دارد به ما آسیب برساند، حمله می کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۷    
علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در پشت صحنه سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت حضور پیدا کرد و به خوش و بش با عوامل این پروژه پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۴    
شورای عالی معماری و شهرسازی نیز باید در این حوزه ما را همراهی کرده و با برنامه ریزی طبق قانون تسهیلگری را برای توسعه عمران در شهرها و شکل گیری برنامه توسعه مسکن از حرکت مخرب و بارگذاری بی رویه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۱    
همچنین حیاط های 37- 36 گانه این آستان که بالغ بر 18 هزار هکتار می شود و بیش از 800 آرامگاه قدیمی که در این مساحت قرار گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۱    
پس از مراجعت متوجه شدم که آدرس اشتباه بوده و مجددا به درب ساختمان مراجعه کردم که متوجه شدم خودرو و وسایل خودروام توسط نگهبان قلابی سرقت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۸    
انجمن قطعه سازان ایران همگام با اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های کلان صنعت خودرو با تامین به موقع قطعات خودروهای تولید داخل، در جهت شکوفایی این صنعت حرکت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
وی طی گزافه گوئی هایی مدعی شد: حمله شب گذشته پهپادهای اسرائیل به سوریه، مواضع نظامی ایران را مورد هدف قرار داده است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران 8755کیلومتر مرز مشترک با 15 کشور همسایه دارد که پس از چین و روسیه؛ بیشترین مرز را با کشورهای همسایه دارد که بحمدالله با توسعه روابط دیپلماسی در مرزها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۹    
سلیمی نمین با تصریح بر اینکه هاشمی به چرخش واقعی قدرت معتقد نبود،گفت: تلاش آیت الله برای حذف جریانات به درستی از سوی آقای موسوی خوئینی ها مطرح شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۶    
ایندیپندنت هم اکنون در خبری فوری در این باره نوشت: شورش زمانی آغاز شد که گروهی از افراد مسلح با لباس نظامی اعلام کردند که مادورو را رئیس جمهوری این کشور نمی دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
وزارت امور خارجه همواره تسهیل در روابط اقتصادی خارجی کشور و فراهم کردن بستر توسعه مناسبات و تعاملات اقتصادی بویژه برای بخش خصوصی در جهت توسعه و تقویت بنیان های اقتصاد ملی را از جمله وظایف و ماموریت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۸    
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، استفاده پلیس از خودرو شهروندان برای کمین در مسیر قاچاقچیان کالا را در جاده خوی – ماکو تکذیب کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست در بیانیه ارتش اسرائیل ادعا شده است که موشک ایرانی از منطقه ای شلیک شده که روس ها وعده داده بودند هیچ نیروی تحت حمایت تهران در آن منطقه حضور نخواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مجموعه مانکن در 26 قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده است و در توصیف نقشی که مریلا زارعی در این مجموعه ایفاگر آن است، آمده است: فهمیدن بعضی چیزا برای بعضیا خیلی سخته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
به غیر از این نمایش، یک فیلم کانادایی خیلی زیبا و قشنگ هست که خیلی دوست دارم آن را هم روی صحنه ببرم، البته خودم می توانم این فیلم را تبدیل به نمایشنامه کنم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
در همین رابطه عماد خمیس، نخست وزیر سوریه با استقبال از مشارکت شرکت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایرانی در مرحله بازسازی سوریه بر اهمیت توسعه روابط در زمینه های مختلف و ایجاد پروژه های مشترک به نفع دو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه این زن و مرد، دستگیری آنان با هماهنگی مقام قضائی، تصریح کرد: ماموران موفق شدند همدست این زوج سارق را در مرحله بعدی دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بازیگران اصلی شبی که ماه کامل شد هستند و به تازگی نخستین تصویر از شکیبا در این فیلم منتشر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
ماچی پرز میسلاولانگ معاون وزیر خارجه لهستان و هیئت همراه دوشنبه 1 بهمن با با سید عباس عراقچی، معاون امور سیاسی کشورمان دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود، همچون سال گذشته، هزینه ی چاپ سررسید و تهیه هدایای تبلیغاتی را به بازسازی مناطق زلزله زده کشور و کمک به مناطق محروم اختصاص می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری فرانسه اشاره ای به اینکه کشته شدگان از نظامیان آمریکایی هستند یا از کردهای سوری نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
بنزینی که به قیمت هزار تومان ارائه می شود بر اساس فوب خلیج فارس بین 50 تا 55 سنت قیمت گذاری شده که حدود شش هزار تومان می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید به فکر این مسائل باشد و باید توان بردن هر تیمی را داشته باشد. اما به هر حال هر مرحله جلوتر می رویم حریفان سخت تر می شوند اما این تیم شخصیت قهرمانی را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه برای تعداد افرادی (جز راننده اصلی) که به این بیمه نامه ها اضافه می شوند هزینه اضافه ای دریافت نخواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وی با بیان این که تمام تونل های تروریست ها در عفرین سوریه را منهدم کردیم، افزود: این کار را در جرابلس، الباب، کوه های جودی، گابار و تندورک نیز انجام دادیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
دولت میانمار با روهینگیایی ها همانند مردمانی فاقد ملّیت و بی خانمان رفتار می کند و به آن ها تابعیت نمی دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
البته در برخی موارد با کشور های دوست تبادل دانشجو داریم. به طوری که هم ما در آنجا دانشجو داریم و هم آنان در ایران دانشجو دارند که این نوعی از تعامل و تبادل است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
این در حالیست که در ساعت مذکور مسافران سوار هواپیما می شوند، اما پس از گذشت 30 دقیقه به آنها اعلام می شود که هواپیما با نقص فنی روبرو شده است و باید تخلیه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
با رفتن کی روش به احتمال فراوان ورزش فوتبال کشور با خلأ مدیریت و اقتدار مواجه می شود، مگر آنکه مربی بعدی نیز فردی باشد همچون کی روش و رفتارها و سیاست های او را تکرار کند که این به معنای باقی ماندن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
او این خبر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام علنی کرده تا همه مردم به راحتی متوجه آن شوند. این در حالی است که در موارد مشابه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
این برنامه ها اعتماد عمومی به جامعه ی مقدس پزشکان را مخدوش می کند. در اینکه همه ی مردم ایران برای برخورداری از سلامت و آموزش صحیح موظف به پرداخت مالیات هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عربستان در ادامه با حرکت موالد روی دروازه سامورایی ها خطرساز شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با سوت ایرماتوف با برتری یک بر صفر ژاپنی ها به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مرتضی رضایی در نشست خبری که امروز در حاشیه بازدید از چند واحد پرورش دام و طیور در شهرستان ورامین برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مشرف درباره قیمت انواع پیاز هم بیان کرد: پیاز کهنه از 1500 تا 2200 تومان، پیاز نو جیرفتی سفید از 2000 تا 3100 تومان و اقلام انواع زرد و قرمز آن به ترتیب از 2000 تا 2700 و 1800 تا 2500 تومان در میادین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
المپیادهای ادبی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، نجوم، اخترفیزیک و سلول های بنیادی 9 المپیادی هستند که به صورت معمول اجرا می شوند و به جز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
گام اول برای رفع نقص اول، طبعا یکپارچه سازی مدیریت پایش آلودگی است. حسینی در این رابطه اظهار کرد: آیین نامه ماده 2 قانون هوای پاک مصوب 30 مهر 97 در مواد 20 و 21 تکلیف یکپارچه سازی داده های آلودگی هوا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
میرزا تقی خان از خانه زادان خانواده قائم مقام بود و مبانی علمی رایج زمان را همان جا آموخت. به راستی خانه قائم مقام ، مترقی ترین کانون فرهنگی خانوادگی آن عصر ...
  • ۱