پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 7 دی 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 دی 1399 خبرگزاری تقریب 2 دی 1399 خبرگزاری تقریب 3 دی 1399 خبرگزاری تقریب 4 دی 1399 خبرگزاری تقریب 5 دی 1399 خبرگزاری تقریب 6 دی 1399 خبرگزاری تقریب 7 دی 1399 خبرگزاری تقریب 8 دی 1399 خبرگزاری تقریب 9 دی 1399 خبرگزاری تقریب 10 دی 1399 خبرگزاری تقریب 11 دی 1399 خبرگزاری تقریب 12 دی 1399 خبرگزاری تقریب 13 دی 1399 خبرگزاری تقریب 14 دی 1399 خبرگزاری تقریب 15 دی 1399 خبرگزاری تقریب 16 دی 1399 خبرگزاری تقریب 17 دی 1399 خبرگزاری تقریب 18 دی 1399 خبرگزاری تقریب 19 دی 1399 خبرگزاری تقریب 20 دی 1399 خبرگزاری تقریب 21 دی 1399 خبرگزاری تقریب 22 دی 1399 خبرگزاری تقریب 23 دی 1399 خبرگزاری تقریب 24 دی 1399 خبرگزاری تقریب 25 دی 1399 خبرگزاری تقریب 26 دی 1399 خبرگزاری تقریب 27 دی 1399 خبرگزاری تقریب 28 دی 1399 خبرگزاری تقریب 29 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۳    
کتاب شاید پیش از اذان صبح ، نوشته احمد یوسف زاده که دل نوشته های وی به حاج قاسم سلیمانی است، در کمتر از بیست روز به چاپ چهارم رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۵    
هر ساله با فرا رسیدن ایام فاطمیه، عاشقان اهل بیت برای عرض ارادت راهی آستان مقدس امام هشتم می شوند تا غم از دست دادن مادر را به امام رئوف تسلیت گفته و دقایقی را به رازونیاز بگذرانند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۴    
شیخ یاسر الحبیب از طیف شیعه انگلیسی است که بار ها با توهین به مقدسات اهل سنت تلاش کرده است آتش تفرقه را برانگیزاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۱    
خادمان بخش کتیبه ها و احیای میراث در آستان مطهرعلوی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با نصب پرچم ها و پارچه نوشته ها، سراسر صحن و سرای این آستان مقدس را سیاه پوش کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۱    
فراخوان جشنواره جهان بی تو توسط فرهنگسرای ارسباران منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۹    
سردار نقدی گفت: انتقام سخت در راه است و آنچه که باید به دست جوان های این مملکت و جوانان امت اسلام محقق شود بیرون راندن آمریکا و محو رژیم صهیونیستی است و عکس شهید سلیمانی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۴    
آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: روزی فرا برسد که هیچ بی سوادی در کشور نداشته باشیم چون یکی از حربه های دشمن در هر جامعه ای سوءاستفاده از افراد بی سواد است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۴:۴۷    
علی رغم آنکه شیوع کرونا در زندان های آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده، اما سیاست مداران آمریکایی آنها را از دریافت واکسن کرونا محروم کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۳:۴۷    
تروریست های بوکوحرام با حمله به سه روستا در شمال شرق نیجریه به صورت بی هدف به سمت ساکنان آنجا تیراندازی کرده و خانه ها و اماکن عمومی را به آتش کشیدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۸    
بانوی فعال فرهنگی شهرستان بیرجند با بیان فضائل حضرت زینب(س) گفت که از زندگی این بانوی بزرگوار می توان درس صبر و استقامت و پایداری گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۸    
مدافع سلامت استان فارس تأکید کرد: ارشادات مقام معظم رهبری شور و شوق پرستاران را برای ایستادگی و حضور هرچه بیشتر در صحنه سلامت و درمان کشور افزایش داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۴    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد که مقاومت فراگیر تنها گزینه فلسطینی ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۳    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: هدف قرار دادن رهبران حزب الله هدف مشترک اسرائیل و آمریکا است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۷    
آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در دیداری با آیت الله سعیدی تمدید حکم وی به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۳    
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم آب های سرزمینی این کشور توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۸    
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گفت: اگر عملیاتی می خواست انجام می شود حاج قاسم فرمانده و پیشتاز بود و به خط مقدم می رفت و آنجا قرار می گرفت و به نیروهای تحت امر می گفت بیایید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۴    
دبیر اولین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 13 دی ماه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۲    
دکتر محمدرضا احمدی نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در 16 سالگی به جبهه جنگ با بعثی های عراق اعزام شد و در همان سال اسیر شد و 4 سال بعد به ایران بازگردانده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
"این بزرگوار، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت به ملکوت اعلی پیوست ..." (امام خامنه ای حفظه الله)
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۸    
رییس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: جهاد بزرگ و عظیم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دولت استکبار و داعش را مرعوب کرد و خواب را از آنها ربود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس سازمان توسعه روابط ایران و عراق گفت: ترویج مکتب سلیمانی توصیه مستقیم مقام معظم رهبری است و قطعا یکی از الزامات انقلاب در شرایط کنونی، ترویج مکتب سردار سلیمانی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در تمام سال هایی که فعالیت می کرد همواره برای شهادت آماده بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصاویر سردار دلها در معابر پایتخت نصب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۸    
نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی حمله پهپادی به یک خودروی نیروهای مقاومت در شرق سوریه شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۳    
فرستاده سازمان ملل متحد بر ضرورت پایان دادن به درگیری ها در یمن در سال 2021 تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۲    
دبیرعلمی همایش علمی فرهنگی بررسی شاخصه های مکتب شهید سلیمانی گفت: این همایش از 11 بهمن ماه سال جاری در قالب وبینار با حضور اساتید حوزه و دانشگاه آغاز و 22 اسفندماه سال جاری با معرفی آثار برگزیده به ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی قهرمان آزادی مسلمانان از چنگال تروریسم داعش است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۳    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شعار محوری و عناوین ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت (9 تا 19 دی) را اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۸    
مشاور اجرایی معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: استعمارگران در تلاش هستند هر شنونده ای با شنیدن کلمه مقاومت تصویر جنگ و خون ریزی و سلاح را داشته باشد در حالی که مقاومت منظومه کامل ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۴    
در آستانه آغاز دهه فاطمیه و شهادت دختر گرامی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه ای تقدیم نگاه مخاطبان می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۳    
هیأت رزمندگان اسلام در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیانیه خود تاکید کرد: اهل سخن و قلم، جهاد با دشمن و دفاع از ولایت را تشریح کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۵    
مسیحیان کشورهای مختلف در اقصی نقاط جهان، با برپایی جشن کریسمس و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) به استقبال سال نو میلادی(2021) می روند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۹    
نشست خبری سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور امیر عبداللهیان در تالار رودکی برگزار شد .
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۷    
محمدتقی امینی از برگزاری وبینار تخصصی با عنوان سردار سلیمانی و دفاع از جامعه مسلمان و مسیحی طی روز شنبه (13دی ماه) با حضور اندیشمندان و نخبگان ایران و ایتالیا خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۸    
جمعی از شیعیان نیجریه، با برپایی تظاهراتی در شهر کادونا، بازداشت غیرقانونی شیخ زاکزاکی را محکوم کردند و خواهان آزادی بدون قید و شرط شیخ ابراهیم زاکزاکی و همسرش شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۸    
میراث سازنده و شخصیت حضرت مسیح(ع) از منظر اسلام توسط محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی کشورمان در رسانه ها و شبکه های خبری آنلاین اوگاندا تشریح شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۶    
به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در ایروان، پنجمین وبینار بین المللی روابط فرهنگی ایران و ارمنستان برگزار و روند حضور و فعالیت زنان در مجلس و حقوق زنان و مردان در کتب تاریخی ارمنی بررسی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۳    
پیامبران، بزرگان دین ما و مقام معظم رهبری اهمیت بسیار زیادی برای پرستاران قائل هستند و اهتمام آنها نشان از اهمیت و شرافت این شغل دارد
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۷    
مدافع سلامت بیمارستان طالقانی ارومیه اظهار داشت: پرستاران در روزهای سخت و از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، عرصه را ترک نکرده و همچنان در حال مبارزه و نجات مردم عزیزمان هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی 5500 بیمار جدید کرونا، مجموع بیماران شناسایی شده کووید19 در کشور از یک میلیون و 200 هزار نفر گذشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۴    
مدافع سلامت استان خراسان رضوی گفت: پرستار باید بتواند از آن موقعیت پررنجی که در آن قرار گرفته گذر و آنرا تبدیل به یک فرصت برای رسیدن به ارامش و راحتی بیمارش کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۵    
تجمع "بیعت با امام" در حمایت از رهبر معظم انقلاب با حضور جمعی از طلاب در قم برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۵    
ابراهیمی ترکمان در دیدار رییس کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط با دانش آموختگان گفت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۲    
مدافع سلامت استان هرمزگان گفت: کودکان در آینده ای نه چندان دور در کتاب تاریخشان خواهند خواند، بودند کسانی از جنس عشق، نور ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۳    
در یکصد و نودویکمین نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، درخصوص هماهنگی دستگاه های اجرایی برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی و موضوعات مرتبط با بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس شورای اسلامی، تبادل نظر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۹    
نشست شورای معاونین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع برگزار شد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با سازمان دهی هسته های مقاومت و شکل گیری بسیج مردمی در سوریه و عراق و همچنین پیوند دادن حلقه های مقاومت در کل منطقه عملا توانست ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۷    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون یک هزار و 760 شغل را در شهرستان درگز به بهره برداری رسانده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۹    
کریم دولتی اظهار کرد: برای کاربردی شدن مطالعات قرآنی نیاز داریم که در مطالعات مان تجدیدهایی اتفاق بیفتد و این تجدیدها باعث می شود مطالعات در زندگی بشر انعکاس پیدا کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۰    
نماینده ولی فقیه در کردستان از مردم به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی و زرد شدن وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا، قدردانی کرد و خواستار جدیت بیشتر بخش های مختلف برای مقابله با این بیماری شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۷    
تنها کسانی که در زمان نخست وزیری عادل عبدالمهدی ، از براندازی دولت عراق و ایجاد هرج و مرج داخلی در این کشور جلوگیری کردند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۵    
سایت KHAMENEI.IR بخشهایی از بیانیات مقام معظم رهبری در مورد درایت و تیزهوشی شهید حاج قاسم سلیمانی و پیش بینی وی از ظهور داعش را منتشر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۹    
در این کتاب می خوانیم که حاج قاسم همچون الگوی خود، مهربان با خلق بود. شجاعت در دل دشمن او را به یک اسطوره و یک حریف قَدَر تبدیل کرده بود. همه او را قهرمان در مقابل دشمن می شناختند و خیالشان راحت بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۴    
متوسط قیمت مسکن در تهران در آذرماه 26 میلیون و 905 هزار تومان بود که کاهش 1.1 درصدی نسبت به متوسط قیمت آبان ماه را نشان می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۵    
شورای عالی نقشه کشی و ساخت و ساز رژیم صهیونیستی درصدد تصویب طرح ساخت هزاران واحد مسکونی جدید برای اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۸    
مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه شهرستان تالش گفت:سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در میدان عمل آشکار ساخت و ترویج فرهنگ مقاومت را در پرتو وحدت جهان اسلام و تقریب مذاهب اسلامی نمایان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۲    
قرآن کریم با دستورات متعدد همه را به وحدت و انسجام امر کرده و از تفرقه و نزاع نهی کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۹    
امام جمعه گله دار (فارس)گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن ایجاد جان تازه در بدنه امت اسلامی، سبب تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی گردید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۳    
مدیر داروسازی واکسن آکسفورد از کشف فرمول موفقیت واکسن کرونا توسط محققان خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس گفت: ما معتقدیم لایحه بودجه سال 1400 نیاز به اصلاحات اساسی دارد چرا که کسری تراز عملیاتی لایحه بودجه نسبت به بودجه سال قبل ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۹    
استاد حوزه و دانشگاه، گفت: رژیم صهیونیستی در این سال های اخیر به دنبال اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است، در مقابل جبهه مقاومت به خوبی توانسته است اهداف این رژیم را نابود سازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۳    
در طول تاریخ اسلام همه انسان ها از منظر درک فکری و دستیابی به علوم و متون دینی در یک سطح قرار ندارند؛ عده ای دارای امکان بیشتری برای رسیدن به حقایق بوده و با بررسی عالمانه خویش این راه را طی می کنند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۴    
خالد عبدالمجید" دبیرکل ائتلاف نیرو های مقاومت فلسطین در حاشیه نشست گروه های مقاومت فلسطین از حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ای تاریخی یاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۵    
امام جمعه پیرانشهر اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی و شخصیتی تاثیر گذار در جهان اسلام بودند، فداکاری های ایشان خواری بر چشمان دشمنان و بدخواهان اسلام بود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز هفتم دی ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای حمله اخیر به غزه دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از بارزترین افراد جبهه مقاومت بود که خدمات ارزشمند و ماندگاری را در جهت مدیریت محور مقاومت و پیروزی های آن از خود به یادگار گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۴    
گروه های مقاومت فلسطین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۱:۱۸    
ستاد مبارزه با کرونا در تلاش است که با حداقل حضور فیزیکی و حداکثر بهره گیری از فضای مجازی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی یادواره و سالروز شهید سردار قاسم سلیمانی را بر پا نگهدارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۶    
به نظر می رسد که رییس جمهور ترکیه کاملا درست می گفت؛ آنگاه که اختلاف میان کشورش و رژیم اشغالگر را "به برخی مشکلات با شخصیتهای عالی رتبه محدود کرد" ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۰:۴۰    
عضو گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از ابعادی که باید مورد توجه پرستاران قرار گیرد، بُعد معنوی است که از آن به مراقبت معنوی تعبیر می شود که شامل همدلی، مراقبت عاشقانه و مشفقانه ...