چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1400 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1400 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1400 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1400 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1400 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 30 دی 1400 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1400 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1400 
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی نامگذاری و پلاک گذاری شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۸    
ساعتی قبل هواپیمای حامل 100 هزار دوز واکسن روسی کرونا با عنوان اسپوتنیک وی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
سپاه پاسداران در چهل و دو سال عمرِ بالنده خویش در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ، هزاران توطئه و بحران و فتنه انگیزی ریز و درشت را با اقتدار و چابکی، یکی در پیِ یک ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
هیات منصفه دادگاه درک شووین افسر پلیس قاتل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی را در هر سه ردیف اتهام، مجرم شناخت. دادگاه مینیاپولیس درک شووین را در سه مورد اتهامی گناهکار اعلام کرد ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
وزارت بهداشت از فوت 453 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
وزارت خارجه سوریه تصمیم ضد سوری امروز در سازمان منع سلاح شیمیایی را که پیش نویس آن از سوی فرانسه ارائه شده بود، محکوم کرد و آن را در راستای حمایت از گروه های تروریستی خواند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: خون این شهدا و مجاهدت الحشد الشعبی و پیروی از مرجعیت توانست عراق را از شر داعش و عمال استکبار نجات ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۹    
حجت الاسلام حاجی آقازاده هدف یک جوان برای ورود به فرقه ها را تنها رسیدن به آرامش و موفقیت دانست و گفت: از خرج کردن و اسراف دین در مقابل این فرقه ها نگرانم.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۴:۴۴    
سیدآقا میر حسینی واعظ پدر شهیدان سیدمهدی و سیدمحسن حسینی واعظ از استان گلستان به فرزندان شهیدش پیوست.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۳:۵۹    
گروهی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا با حضور وزیر خارجه سابق این کشور از طرحی رونمایی کردند که به گفته آنها بزرگترین بسته تحریمی علیه ایران محسوب می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۲:۲۳    
انفجار قوی بمب چهارشنبه شب در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان در جنوب غرب پاکستان، دست کم 3 کشته و 11 زخمی برجای گذاشت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای پاکستانی خود با تأکید بر این که ارتقاء همکاریهای کنسولی و معاضدتهای قضائی بین دو کشور ارتباطات مردمی بین دو کشور را تقویت خواهد کرد ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از امضای یادداشت تفاهم ایجاد بازارچه های مرزی بین ایران و پاکستان گفت: همکاری با کشورهای همسایه از جمله پاکستان سیاست قطعی ماست.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۴    
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 665 نفر از مبلغان متخصص اوقاف در طرح شمیم افق شرکت دارند و به تولید و توزیع محتوای متناسب در فضای مجازی مشغول هستند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: دو واکسن برکت و پاستور اوایل تابستان به تولید انبوه می رسند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
شماری از وزرا و احزاب سودانی به تصمیم شورای حاکمیتی و دولت سودان در مجاز دانستن لغو قانون تحریم رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
دولت هند درخواست سفر هیاتی از دولت آمریکا به بهانه بازبینی آزادی مذهبی در این کشور را رد کرده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی با اشاره به ملاقات امروزش با همتای پاکستانی در تهران نوشت که در این دیدار درباره گسترش همکاری های دوجانبه و هماهنگی منطقه ای درخصوص افغانستان ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رهبر شیعیان بحرین اعلام کرد: حل بحران بحرین این است که رژیم از مسیر اشتباه خود بازگردد و اصلاحات انجام دهد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با پدیده اسلام هراسی تاکید کرد و خواستار تدوین یک راهبرد اساسی توسط علمای دو کشور شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه مخالفت خود با کودتای ارتش میانمار شامگاه چهارشنبه دو شرکت دولتی این کشور را تحریم کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۴    
جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا بعد از ظهر چهارشنبه درحضور رئیس جمهور برگزار و در این جلسه ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان خصوصیات حضرت خدیجه (س) گفت: در زمان بی کسی پیامبر (ص) که هیچ کس به ایشان کمکی نمی کرد و ایشان را تنها گذاشته بودند، حضرت خدیجه (س) و حضرت ابوطالب ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به عنایات الهی به حضرت خدیجه (س) اظهار کرد که سلام خداوند به حضرت خدیجه (س) نیز از عنایات الهی به آن حضرت است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام رفیعی از جمله ویژگی های آن حضرت را سنت شکنی و تعصب شکنی دانست و گفت: یکی از تعصبات آن زمان این بود که می گفتند پدران ما مشرک بودند و ما هم به دین آنها هستیم ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
کنگره بین المللی ام المومنین خدیجه کبری(س) بانوی اول اسلام عصر چهارشنبه اول اردیبهشت 1400 در آستانه سالروز وفات آن حضرت به صورت مجازی و با سخنرانی اندیشمندان جهان اسلام برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
نویسنده و استاد دانشگاه با اشاره به جایگاه بزرگ حضرت خدیجه نزد پیامبر(ص) گفت: حضرت محمد(ص) در خصوص جایگاه حضرت خدیجه(س) فرموده اند: هرگز خدا بهتر از خدیجه را به من نداده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
آیت الله جوادی آملی با تاکید بر اینکه حضرت خدیجه(س) از انبیای ابراهیمی اندوخت و آموخت، اظهار کرد: بین دلالان علم با متکلم، مفسر و فقه تفاوت است؛ حضرت خدیجه در عصر دلالی، محقق بود و پیش از بعثت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق خواستار سقف زمانی برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق شد و مصوبه پارلمان این کشور برای اخراج نظامیان آمریکایی را الزام آور دانست.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
بشار اسد امروز چهارشنبه رسما برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2021 سوریه نامزد شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که در یک کارخانه امنیتی حساس در گوش دان در مرکز فلسطین اشغالی انفجاری مهیب به وقوع پیوسته است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب قرقیزستان در آیینه فرهنگ را منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که ولایی است؛ این ارتش مردم را باور دارد و مردم هم به ارتش اعتماد دارند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
رئیس بنیاد سعدی در پیامی سالروز بزرگداشت سعدی و آغاز نهمین سال فعالیت این بنیاد را تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز /چهارشنبه/ و فردا در ارتفاعات بارش پراکنده و در بخش های جنوبی و غربی استان تندباد موقت همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
سازمان تنظیم مقررات دارویی اروپا در یک بیانیه جدید تأکید کرد، خون لختگی باید به عوارض جانبی نادر واکسن جانسون اند جانسون اضافه شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
وابسته فرهنگی کشورمان در بمبئی به مناسبت ماه رمضان نمایشگاه سه بُعدی قرآن مجید را با نمایش آثار هنرمندان ایرانی و هندی در فضای مجازی برگزار کرده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مقامات صهیونیستی به مدت چهار ماه از سفر خطیب مسجدالاقصی به بیرون از فلسطین جلوگیری می کنند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از جان باختن 388 بیمار دیگر کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تامین صلح و ثبات در منطقه با محوریت سازوکارهای منطقه ای، بر ضروت تامین امنیت مرزهای دو کشور همسایه، ایران و پاکستان تاکید کرد و گفت: امنیت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه و در اجرای احکام مندرج در بندهای تبصره (5) و بند (ل) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد بدون اشاره به تجاوزگری های ائتلاف سعودی در شهر مأرب یمن، نسبت به آوارگی بیش از 100 هزار شهروند این کشور طی ماه های آینده هشدار داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۴    
نیروهای امنیتی عربستان سعودی به منزل نماینده بازداشتی حماس در این کشور یورش بردند و ضمن انتقال همسر و عروس وی به یک مرکز امنیتی، از آنها بازجویی کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
استغفار، یکی از بهترین راهکارها برای زدودن گناهان از زندگی انسان مؤمن و یکی از راهکارهای مهم برای برون رفت از مشکلات است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
نیروهای حشد شعبی عراق به منظور تعقیب بقایای عناصر داعش در محور جنوبی سامراء عملیات گسترده ای را در این محور کلید زدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
پس از گزارش منابع خبری متعدد درباره پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سوی مرکز استان مأرب، یک روزنامه وابسته به وزارت دفاع یمن رسما نزدیک بودن آزادسازی مأرب را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکرات احیای برجام ما عین اجرای برجام را می خواهیم نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و برجام پلاس نمی خواهیم، گفت: امروز همه می دانند که تنها راه حل این معضل ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
رییس کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: واکسن ایرانی کرونا به نام " کوو ایران برکت " از امروز ( یکم اردیبهشت ماه) فاز سوم تست انسانی خود را آغاز می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
حزب الله و جنبش امل لبنان در نشست روز سه شنبه خود تاکید کردند، امروز خط مشی، فرهنگ و سلاح مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیاز ملی لبنان است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
فرمانده کل ارتش خطاب به فرمانده کل قوا، نوشت: ارتش تحت رهبری های مدبرانه آن فرماندهی معظم، همواره در صحنه حاضر است و برای انجام هرگونه ماموریت آمادگی دارد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در پایتخت بر اساس مصوبه شورای شهر از امروز اول اردیبهشت اجرایی شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
دانشگاه فردریش-آلکساندر ارلانگن-نورنبرگ به تازگی صاحب یک مرکز تحقیقاتی برای گفتمان بین مذهبی شده است. این مرکز با هدف ترویج و توسعه ارتباط میان پیروان ادیان یهودیت، مسیحیت و اسلام شکل گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
بر اساس تصمیم جدید دولت فدرال، مساجد در تمام ایالت های آلمان می توانند در طول ماه مبارک رمضان صدای اذان را پخش کنند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
گروه طالبان افغانستان از حضور مشروط خود در کنفرانس استانبول ترکیه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا صیادی به عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
مسئول مجمع عالی حکمت اسلامی، بیان کرد: روزه ماه مبارک رمضان، موانع جدی که اکنون امت اسلامی با آن روبرو است را بر طرف می سازد ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب، بیان کرد: ماه مبارک رمضان تلنگری به تمام بشریت و ادیان توحیدی است تا انسان هایی که در خواب غفلت فرو رفته اند بیدار ساخته و با نزدیکی افکار و اندیشه های ناب ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز یکم اردیبهشت 1400 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۵    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیام های جداگانه عروج سردار حجازی را به مقام معظم رهبری، سردار سلامی و سردار قاآنی تسلیت گفت.