سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۵:۱۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1400 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1400 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1400 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1400 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1400 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 30 دی 1400 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1400 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 13 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 14 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 15 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 16 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 17 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 18 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 19 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 20 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 21 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 22 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 23 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 24 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 25 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 26 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 27 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 28 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 29 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 30 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1400 
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۲    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز جمعه در سفری یک روزه به استان ایلام سفر کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۷    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 15294 هزار بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۹    
یک فوق تخصص مغز و اعصاب گفت: بروز سردردهایی که سه روز بعد از تزریق واکسن آغاز می شوند حطرناک است، این سردردها ممکن است با دردهای شکمی و تهوع همراه باشد که بسیار مهم هستند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۷    
سران ترکیه، مصر و قطر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با بنیادی خواندن حل مسئله فلسطین به منظور تحقق صلح در خاورمیانه ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۴:۱۷    
کشور هند تصمیم دارد تا دو هفته دیگر کودکان را با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در جهان واکسینه کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۳:۴۷    
جمعی از موکب های خوزستانی از موانع متعدد برای زیارت اربعین ابراز تأثر کرده و خواستار تسهیل شرایط سفر شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۲:۲۷    
منابع خبری چهارشنبه شب اعلام کردند، الجزایر حریم هوایی خود را به روی مغرب بسته است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۲    
پویش ویلچررانی، دوچرخه سواری و پیاده روی جانبازان به مناسبت گرامیداشت چهل ویکمین سالروز هفته دفاع مقدس از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم امام (ره) (حرم تا حرم) برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای انگلیسی خود خواستار عملیاتی شدن بازپرداخت بدهی چهار دهه ای انگلیس به کشورمان شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۷    
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی چهارشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم درصحن صاحب الزمان (عج) حرم حضرت معصومه (س) درقم برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
ماموستا جلال مرادی با بیان اینکه صدای اسلام خواهی در پنج قاره جهان در سال های دفاع مقدس به برکت خون شهدای مظلوم ما شنیده شد ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس مرکز اسلامی پیرانشهر نقش روحانیت شیعه و سنی در دفاع مقدس را پررنگ خواند و گفت: شوق جهاد و قرار گرفتن در شمار مجاهدان راه خدا و کسب رضایت حق در سایه ادای تکلیف ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۹    
امام جمعه دهگلان با بیان اینکه علماء و مراجع تقلید در دوران دفاع مقدس حمایت کاملی از ندای اسلام و انقلاب نوپای مردم کردند؛ اظهار داشت: انتقال تمام معنویاتی که در قرآن و روایات آمده است همچون شهادت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
امام جمعه اهل سنت جزیره کیش گفت: جوانان غیور با جان فشانی های خود در 8 سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان و نااهلان بیفتد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۴    
وزیر امور خارجه در دیدار همتای بلاروسی از آمادگی ایران برای ایجاد مسیر تازه ای به منظور ارتقای روابط دو کشور خبر داد و از کاهش حجم تعاملات تجاری ابراز تأسف کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
وزیر امور خارجه در دیدار همتای سوری با تاکید بر بر لزوم ارتقای روابط اقتصادی بین دو کشور، خواستار ایجاد بسترهای لازم برای حضور فعالان و تجار بخش خصوصی ایران در سوریه شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۴    
ماموستا هاشم نوری گفت: زمانی که دشمن متجاوز با نیت به زانو درآوردن حاکمیت اسلامی به کشور اسلامی ایران حمله کرد وحدت ملی و اسلامی در کشور نمود بیشتری پیدا کرد و رزمنده های اهل سنت و تشیع همچون دو ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۰    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۴    
همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس شناورهای نظامی و ناو گروه های بسیج دریایی استان بوشهر، اقتدار و توانمندی خود را در آب های خلیج فارس در قالب رژه دریایی به نمایش گذاشتند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۹    
پس از گذشت یک ماه از اعلام تل آویو درباره سقوط یک پهپاد این رژیم در سوریه، تل آویو مجددا اعلام کرد که یک پهپاد دیگر این رژیم در حریم سوریه سقوط کرده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۴    
نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین از رویکردهای دوگانه در جریان قرارداد آمریکا و انگلیس برای فروش زیردریایی نظامی با سوخت هسته ای بالای 90 درصد به استرالیا، انتقاد کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
سیبویه با تأکید بر ضرورت جابه جایی مقر سازمان ملل بیان کرد: اگر مقر این سازمان در کشور بی طرفی مانند سوئیس بود ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام اشجری را به عنوان قائم مقام این شورا منصوب کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۲    
دبیرخانه سی ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، مهلت ارسال آثار به این رویداد را تا 20 مهر تمدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۷    
نخست وزیر ایتالیا و رئیس جمهور روسیه پیش از برگزاری نشست گروه- 20 در رُم پیرامون تحولات افغانستان گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
سباستین کورتز صدراعظم اتریش از حضور خود در دفتر دادستانی مبارزه با فساد این کشور در اوایل ماه جاری میلادی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
همزمان با هفته مقدس، ویژه برنامه ماهچراغ که با نقش راه آهن در جنگ و به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده است با اجرای احمد نجفی از شبکه پنچ سیما پخش خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، معتقد است تفکر ضد صهیونیستی تقویت شده و دکترین مقاومت شکل گرفته است، لذا آثار شکست سیطره غرب و امریکا را در کشورهای منطقه شاهد هستیم.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
دکتر احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 31 شهریور ساعت 19 با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت و گو مصاحبه زنده خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
دستیار وزیر امور خارجه با اعلام ورود 15 میلیون دُز واکسن کرونا در روز پنجشنبه به ایران، گفت: هفته آینده هم حداقل 14 تا 16 میلیون دُز وارد کشور می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه بودند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت ایران در گرجستان به صورت جدی در حال پیگیری موضوع برخوردهای نامناسب نیروهای مرزبانی گرجستان با ایرانیان مقیم این کشور است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
سازمان دارالقرآن الکریم از مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه تا 17 مهرماه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۲    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی که پیشتر با تبلیغات گسترده اعلام کرده بود، در مهار ویروس کرونا موفق عمل کرده ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: از طرح ها و پیشنهادهای دستگاه ها و سازمان ها در حوزه های تخصصی کاری آنها در زمینه حفظ حقوق بیت المال استقبال می کنیم.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه قطر از طالبان خواست برای اینکه افغانستان در آینده در وضعیت نگران کننده قرار نگیرد، دولتی فراگیر، معتدل و حامی زنان تشکیل دهد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
صلح و عدالت آرزو و خواستۀ فطری همه انسان ها وزبان مشترک همه ملل دنیا است و گفتمان صلح عادلانه و حفظ کرامت انسانی نقطۀ اتصال و وحدت همه انسان های آزاده، ملت ها و دولت های آزادیخواه است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
استاد دانشگاه ارومیه گفت: خودبزرگ بینی، لج بازی، ناامید کردن یکدیگر و عدم شکیبایی باعث مشکلات و بحران در زندگی مشترک می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۴    
فرمانده تیپ عاشورای الحشدالشعبی اعلام کرد که تعدادی از عناصر سازمان تروریستی داعش قصد نفوذ در میان زائران اربعین حسینی در مجاورت استان کربلای معلی را داشتند که نیروهای الحشدالشعبی موفق به خثنی سازی ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
انجمن المنابر القرآنیه کویت از ساخت و تأسیس 26 مسجد و مرکز قرآنی در سوریه، یمن و سومالی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
از کربلایی زهرا هایی که گردان 110 نفره پخت نان برای رزمندگان را اداره کردند تا ننه قربون هایی که 8 سال لباس شسته شده رزمندگان را روی بام بردند و در آفتاب پهن کردند ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
مقامات رژیم صهیونیستی دیروز، سه شنبه، مسجد و حرم ابراهیمی در شهر الخلیل را به بهانه برگزاری عید عرش یهودیان به روی مسلمانان بستند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
220 اثر جدید پژوهشی و اسنادی و کتاب گویای سومین مراسم یادها و نام ها امروز چهارشنبه 31 شهریورماه در حالی رونمایی شد که در این میان در بخش تاریخ نگاری و پژوهش 50 اثر جدید و در بخش اسنادی ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
سی و سومین نشست تحلیلی- تخصصی خبرگزاری تقریب با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر بی آزار شیرازی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
چهارمین نشست از سلسله نشستهای امت همدل با موضوع "بررسی علل و زمینه های تنازع و درگیری های مذهبی و فرقه ای در جهان اسلام و راهکارهای مقابله با آن" برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
سی و سومین نشست تحلیلی – تخصصی خبرگزاری تقریب با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر بی آزار شیرازی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۸    
مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: در خانواده اخلاق مدار که در آن کرامت، بزرگواری، گذشت، ایثار و فداکاری حاکم باشد بهشتی به وجود می آید که خدا نصیب انسان ها کرده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: جانفشانی های مدافعان حرم و مدافعان سلامت نمایانگر تداوم حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه برای اطلاع از میزان مخالفت مردم با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی همه پرسی برگزار کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام و المسلمین سعیدعسکری گفت: ایران اسلامی یک تنه در مقابل همه دشمنان ایستاد و روحانیت اهل سنت کردستان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس برای نظام سنگ تمام گذاشتند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۹    
الجزیره اعلام کرد که در ادامه نبرد نیروهای مقاومت در استان مأرب، شهر حریب به کنترل نیروهای انصارالله یمن درآمد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۰    
ایجاد شکاف میان پیروان شیعه و طرح مسائل اختلافی میان آنها با اهل تسنن از جمله ابزارهای در دستور کار دشمنان است که از طریق نهادینه کردن اهداف جعلی و به ضرر هر دو طرف انجام می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین صابونچی مؤسس حسینیه اهل بیت کی یف اوکراین صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری دبیرکل مجمع تقریب دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه خواستار اختصاص 2 میلیارد دُز واکسن کرونا برای کشورهای کم درآمد تا پایان سال جاری میلادی شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
در طرح وحدت اسلامی همان گونه که آموزه های دین اسلام توصیه می کند، قرار نیست سنی، شیعه شود یا شیعه، سنی و به دنبال این است که با کنار زدن موجودیت دشمنان ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با تاکید بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
وزیر خارجه سوریه در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتایان کوبایی و قزاقستانی خود دیدار و اعلام کرد که تحریم های یکجانبه، غیر انسانی و ناقض قوانین بین الملل است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با عنوان جهاد مقدس شامل بیانات آیت الله خامنه ای در مورد دفاع مقدس رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
طبق برآورد سامانه کوپرنیک (برنامه اروپایی دیدبانی زمین) فوران گدازه های آتشفشانی در اسپانیا، در مسیر ریزش خود حدود 200 منزل مسکونی را علاوه بر صدها هکتار زمین به خاکستر نشاند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۸    
پس از اعلام پیشین وزارت ارتباطات عراق درباره همکاری بغداد و قاهره برای ساخت ماهواره، وزارت ارتباطات عراق رسما اعلام کرد که این کشور به زودی اولین ماهواره خود را به فضا پرتاب می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
صحن حرم مطهر امام حسین(ع) در آستانه اربعین حسینی، شاهد حضور شماری از علما و روحانیون مسجد الاقصی و طنین انداز شدن شعار مرگ بر اسرائیل بود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۳    
خانواده و بستگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، از ابراز تفقد ایشان در وفات آن مرحوم قدردانی کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه بیش از 250 شناور در استان هرمزگان آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۵    
رژیم اشغالگر صهیونیستی در انتقام از شکست اطلاعاتی خود در واقعه زندان جلبوع، اقدام به مجازات جمعی اسرای فلسطینی می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۲    
به همت وابستگی فرهنگی کشورمان در نخجوان کتاب روایت هشت سال دفاع قهرمانانه از سرزمین ایران به زبان آذری ترجمه و منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نخست وزیر پاکستان در واکنش به محرومیت دختران افغان از تحصیل از سوی طالبان گفت که این تفکر که زنان نباید تحصیل کنند، غیر اسلامی است و هیچ ربطی به دین ندارد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر شروط شفاف مقاومت در پرونده تبادل اسرا تصریح کرد که تل آویو دیر یا زود به تعلل ها در این پرونده پایان خواهد داد و بهای مورد نظر مقاومت را پرداخت خواهد کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تقدیر از مردان و زنانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر امور خارجه در دیدار همتای سوئیسی با بیان این که واشنگتن چاره ای جز تجدیدنظر کامل در رویکرد و رفتارش را ندارد ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن اصلاح طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
در نشست پیگیری کنفرانس بغداد در نیویورک مقرر شد که نشست بعدی در اردن برگزار شود و شرکت کنندگان بر حمایت از دولت و ملت عراق و بازسازی این کشور و اقدامات این دولت در تقویت امنیت و ثبات عراق تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
مردم شهرهای مختلف یمن روز 21 سپتامبر به خیابان ها آمده، با اعلام حمایت از انقلاب این کشور، علیه آمریکا شعار سر دادند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۳    
موفقیت میدانی اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در به دست گرفتن کنترل یک شهر راهبردی در استان شبوه با شادی کودکان یمنی روبه رو شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
دوره تربیت متخصص تقریب مذاهب اسلامی با حضور طلاب و مبلغین کشور هند به همت موسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی قم برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
بخش روابط عمومی آستان علوی (ع) میزبان هیئت رسمی موسسه نداء الأقصی و علمای اهل سنت سوریه، لبنان و فلسطین بود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
حملات گروه تروریستی تکفیری بوکوحرام به روستایی در جنوب غربی چاد دست کم 9 کشته برجای گذاشت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۶    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و جنگ در جهان اسلام هستند تا به این وسیله سرمایه مادی و انسانی جهان اسلام را هدر دهند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۳    
ده ها معترض در نخستین روز از برگزاری هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل مقابل مقر این سازمان در شهر نیویورک تجمع کردند و خواستار آن شدند که آمریکا به دخالت های نظامی خود در سراسر جهان پایان دهد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
ماموستا مصطفی شیرزادی گفت: باید ارزش های دفاع مقدس به نسل های جوان که این دوران را ندیده اند منتقل گردد همانطوریکه اصحاب رسول خدا (ص) که درس های قرآن و یا اتفاقات غزوه های اسلام با کفار را برای ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
وزیر امورخارجه ایران در دیدار با همتای آلمانی خود بر اهمیت و ضرورت نتیجه محور بودن مذاکرات وین تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹    
بخشی از سوره مبارکه اسراء از آیات 39 تا 49 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۹    
اکنون با گذشت حدود یک قرن از ساخت نخستین مرکز اسلامی، بیش از 13 مسجد و مرکز اسلامی در شیلی وجود دارد که نشاندهنده گسترش روز افزون دین مبین اسلام در این کشور امریکایی جنوبی است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز سی و یکم شهریور 1400 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۱    
خلیل حمدان عضو هیأت رئیسه جنبش امل با بیان این که طالبان نمی تواند از تندروی و افراطی گری دینی خود دست بردارد، تصریح کرد: این شیوه پیامدهای سیاسی و اجتماعی متعددی را برای آنها در پی دارد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۶:۳۷    
حجت الاسلام روح الله ولدبیگی امام جمعه سابق مهران بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۴:۵۲    
اسیر فلسطینی آزاد شده از زندانهای اسراییلی گفت: اقدام اسرای فلسطینی در آزادسازی خود از زندان جلبوع، در واقع ضربه ای بزرگ به سیستم های امنیتی تمام زندان های رژیم اشغالگر است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۲:۳۷    
دفاع مقدّس ملّت ایران، اسلام را احیا کرد، اسلامی که در گذر زمان هماره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلالت حکمرانی می کرد.