پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۲:۳۲    
منابع عراقی شامگاه شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا در بغداد درپی حضور یک پهپاد ناشناس در منطقه سبز خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۶    
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه در دیدارهای جداگانه با آیات عظام نوری همدانی و سبحانی دیدار و گزارشی از سفر هیئت حوزوی به واتیکان و 5 کشور اروپایی ارائه کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۹    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۷    
نصر الشَمَّری ، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تکذیب ادعای نفوذ آمریکا در نزدیکان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۵:۵۶    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۴:۴۷    
آیت الله سبحانی با ابراز امیدواری که این گونه سفرها، بتواند افق های جدیدی فراروی حوزه باز کند، گفت: حوزه نیازمند رویکردهای بین المللی و بین الادیانی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۳:۵۳    
نشست علمی آسیب شناسی سده اخیر حوزه و آینده پژوهی فلسفه حوزوی قم چهارشنبه 1 تیرماه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۲۷    
فرماندار قصرشیرین با اعلام خبر بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات، از اعزام بدون روادید روزانه 500نفر به عتبات عالیات ازاین مرز خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۲    
رژیم صهیونیستی برای اولین بار در مانوری نظامی که با همکاری آمریکا در مراکش آغاز شد، شرکت می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۳    
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در پی حمله یک شهرک نشین صهیونیست با چاقو در کرانه باختری خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۴    
مصر و عربستان در پایان سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به قاهره، بیانیه مشترکی را صادر کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد ما تحمیل تحریم ها توسط برخی از دولت ها را که از آنها به عنوان اهرم سیاسی در روابط دوجانبه خود استفاده می کنند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه، قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره وضعیّت حقوق بشر ایران را مبتنی بر انگیزه های سیاسی، مغرضانه و غیرمنصفانه دانست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۶    
سفیر عربستان در لبنان به دیدار نبیه بری رئیس مجلس این کشور رفت و با وی آخرین اوضاع لبنان و منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
امان پایتخت اردن، صبح امروز شاهد قطعی برق و قطع دسترسی به شمار قابل توجهی از وبگاه های داخلی این کشور بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه ای به معظم له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: دوره آموزشی سواد تقریب برای تمامی سطوح مدیران استان گلستان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور با اشاره به تعطیلی طولانی مدت مدارس به علت شیوع کرونا در دو سال گذشته، بر ضرورت بررسی راهکارهای مناسب برای تقویت بنیه علمی و ارتقای آموزش ها در سطوح مختلف تحصیلی تأکید کرد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بازدید از واحدهای مختلف بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره بر لزوم نظرسنجی دقیق از زائران درباره خدمات ارائه شده تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۴    
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسیر خلیل عواوده پس از 111 روز اعتصاب غذا سازمان زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیم خواسته های خود کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۳    
سه هفته قبل از سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی، عصر روز دوشنبه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در آغاز سفر خود در منطقه به مصر سفر کرد و به اردن و ترکیه نیز خواهد رفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان در دیدار با یکدیگر درباره افزایش سهمیه حجاج ایرانی، رفع موانع عمره، هزینه سفر حج و امنیت حجاج گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه مسجد حضرت محمدالمصطفی (ص) کرمانشاه گفت: حربه دفاع از حقوق بشر رسماً در فضای مجازی به وسیله ای برای فشار بر کشورهای مخالف امپریالیسم جهانی تبدیل شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۱    
آیت الله نوری همدانی گفت: مسئولین در جهت اصلاح بازار و سختی معیشت تلاش کنند و نباید هیچ گونه گرانی و نارضایتی برای مردم وجود داشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۳    
در مراسمی با حضور پرشور مردم استان قزوین، پیکر استاد محمد علی کریم خانی، خالق اثر آمده ام شاه پناهم بده در شهر نرجه به خاک سپرده شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۱    
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به نزدیک شدن دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی به فروپاشی تاکید کرد که این رژیم دچار سردرگمی و خلأ سیاسی شده است و قادر به تشکیل دولتی پایدار نیست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۷    
مستند هم رزم به کارگردانی مسعود دهنوی محصول مشترک گروه مستند روایت فتح و شبکه مستند سیما روز سه شنبه 31 خردادماه از شبکه مستند به روی آنتن می رود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳    
رئیس دفتر سیاسی حماس در راس هیئتی عالی رتبه وارد بیروت پایتخت لبنان شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
هیئتی پزشکی متشکل از 27 نفر متخصص و تکنیسن جهت مداوای بیماران و افراد کم درآمد سنگالی به این کشور سفر کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حج مظهر اتحاد جهان اسلام است پس بنا بر این فرمایش، همه مسلمانان باید در آیین حج در صفوف مستحکم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
تعمیم و تسری یک الگوی غربی همچون دموکراسی لیبرال غربی در کشورهای مسلمان حتما وبطور تمام و کمال نتایج آنچه در غرب تجربه شده است را به بار نمی آورد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
پنجمین کنفرانس نوآوری و اجتهاد فکری با عنوان دکترین انقلاب اسلامی مفاهیم و گستره فعالیت های آن در لبنان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: معرفی ویژگی های خوب و انسانی و اسلامی و همچنین هویدا ساختن چهره واقعی و غیرانسانی استکبار و استعمار از جمله اهداف و آرمان های سازمان تبلیغات اسلامی در ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
قرآن آزاد کننده انسان از زنجیر سنّتهای پوچ و قدرتمداریهای مذهبی و سیاسی و اقتصادی و قبیله پرستی و نژاد پرستی و بردگی و هر چیز دیگری است که مانع از رسیدن آدمی به سرمنزل مقصود شود
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
نیروهای اشغالگر اسرائیل (IOF) امروز سه شنبه در یک یورش گسترده به شهروندان فلسطینی، 19 نفر را دستگیر و اموال آنها را تخریب کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
دشمنان اسلام برای از بین بردن توانائی های مسلمین به ترفندهای مختلفی دست می زنند که از جمله می توان به تلاش برای جلوگیری از وحدت مسلمانان و ایجاد تفرقه بین آنها اشاره کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
امیتاز جلیل نماینده مسلمان پارلمان هند، با بیان این که حمله به مسلمانان و کشتار و تخریب خانه های آنها بدون محکوم کردن از سوی ناریندا مودی نخست وزیر هند یا یکی از وزرای او در جریان است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا و اروپا از روی کم عقلی هنوز قدرت ایران را نپذیرفته اند گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰    
ایجاد ذهنیّت وحدت اسلامی بین کشورهای اسلامی خود نقطه امیدی است که مسلما به رشد و گسترش ارتباط بین کشورها کمک خواهد کرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۵    
دادستان زاهدان از دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:به زودی این افراد محاکمه می شوند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۶    
نماهنگ آمدم ای شاه پناهم بده به مناسبت درگذشت محمد علی کریم خانی خواننده این قطعه را مشاهده میکنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: 187 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در شبانه روز گذشته شناسایی و 4 نفر هم به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
برنامه جریان خاورمیانه (MidEaStream) شبکه پرس تی وی حکایت جنگ و صلح در سوریه را از زبان یک کشیش کاتولیک روایت می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
نماینده مردم چابهار از تمامی کشورهای اسلامی خواست؛ در کنار صدور بیانیه ها، سیاست خارجی خود را با کشورهایd که به طور سیستماتیک و سازمان یافته به مقدسات دین اسلام بی احترامی می کنند، تغییر دهند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
از نظر امام خمینی (ره) یکی از مقاصد بزرگ شرایع و انبیاء عظام، سلام الله علیهم، توحید کلمه و توحید عقیده است که وسیله پیشرفت مقاصد بزرگ و دخیل نام در تشکیل مدینه فاضله و جلوگیری از تعدیات ظالمانه و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
امروز به مناسبت انقلاب اسلامی حرف های فقها و صاحب نظران به رادیو و تلویزیون و روزنامه ها کشیده شده است، چرا که نیاز عملی به این بحث ها و مسائل است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
منابع خبری از آتش گرفتن کنیسه ای در شهرک بیتار عیلیت واقع در جنوب قدس اشغالی خبردادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
پایگا اینترنتی Jerusalem Story (داستان قدس) به زبان انگلیسی و با هدف تصحیح مفاهیم اشتباه در رابطه با مسئله فلسطین و ارائه دلایلی در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان آغاز به کار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
بانک جهانی نسبت به افزایش ناامنی غذایی در کرانه باختری و نوار غزه هشدار داده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۴    
یک مقام آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت که حدود 800 پناهجوی سوری هر هفته از ترکیه به کشور خود بازمی گردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: تجربه های ارزنده و دانش بنیاد مسکن می تواند در اجرای طرح های عمرانی این حرم مناسب و کارآمد باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۱    
برنامه ایران امروز (Iran Today) شبکه پرس تی وی روابط ایران و ونزوئلا را از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد در نشست روز دوشنبه با بیان اینکه بحران سوریه در وضعیت ناگواری است، به شورای امنیت تاکید کرد که کمک به سوریه ضرورتی اخلاقی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۸    
کلیژی از تصویرگری چهره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیش از پنجاه هزار اثر انگشت در اهواز را می بینید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید، بر مسئولیت و نقش استادان بسیجی در زمینه آمیختن پیشرفت و نوآوری علمی با اخلاق و تربیت نفسانی تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه بین مذاهب و از آن بدتر تفرقه بین بزرگان یک مذهب هستند، گفت: دشمن تلاش می کند تا حوزه قم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی 400 هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع کشاورزی و غذایی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
تصاویری از دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر با رهبر معظم انقلاب که در روز 22 خرداد 1401 برگزار شد را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۶    
برخی از اعضای کاروان نور، شب گذشته اسماءالحسنی را در مسجدالنبی (ص) همخوانی کردند که با استقبال جمعی از زائران خارجی حج تمتع قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۰    
ابعاد شخصیتی شهید مصطفی چمران از زبان رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت محمدعلی کریمخانی نواگر نغمه های ولایی کشورمان را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: فهرست افراد جامانده از سهام عدالت و تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی استخراج شده که حدود 3.5 میلیون نفر هستند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۷    
دیوان پادشاهی عربستان سعودی از سفر محمد بن سلمان به قاهره در راستای تقویت روابط دوجانبه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل به پنجاهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه شد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
شاخه حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی (OIC) اعمال تبعیض علیه مسلمانان هند را به شدت محکوم کرده و خواستار پایان دادن به این اقدامات از سوی جامعه بین المللی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۸    
براساس آمار و ارقام منتشر شده، شیوع کووید-19 دوباره در هند در حال افزایش است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۵    
مجلس حکمای مسلمان به ریاست شیخ احمد الطیب شیخ الازهر، وقوع دو حمله تروریستی در افغانستان در روزهای اخیر را به شدت محکوم کرده و از مخالفت قاطع خود با اقدامات تروریستی خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
امشب 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۹    
اجلاسیه نخستین کنگره ملی 11هزار شهید عشایر کشور با حضور سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی خانواده شهدای عشایر در مصلای امام خمینی(ره)شهرکرد آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۷    
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر که 22 خرداد 1401 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در شهرکرد منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۴    
تجمع علمای مسلمان لبنان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به اتوبوس نظامی در سوریه، تاکیدکرد: آمریکا در پشت پرده این گونه اقدامات قرار دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس مجلس با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدعلی کریمخانی مداح اهل بیت اظهار داشت: نوای دلنشین و ملکوتی خادم الرضا، مرحوم کریمخانی تا همیشه در ذهن و ضمیر محبان و شیعیان اهل بیت ثبت و ضبط خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
رییس جمهور در پیامی درگذشت ادیب توانمند و محقق برجسته کشورمان مرحوم احمد مهدوی دامغانی را به اصحاب علم و ادب و قلم، علاقمندان، شاگردان و به ویژه خانواده گرامی آن فقید سعید تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: اقدامات اخیر، قلب امت اسلامی را به درد آورد زیرا ساحت مقدس پیامبراسلام(ص) جایگاه ویژه ای در بدنه اسلام و مسلمین دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
تارنمای شبکه طلوع نیوز افغانستان با اعلام خبری مبنی بر توافق کابل و تهران درباره تامین حقابه ایران طبق معاهده هیرمند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید چمران فهم و تحلیل دقیقی از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام داشت و الگوی نمونه و بی بدیلی برای تمام جوانان است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز 31 خرداد 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۶:۲۳    
سخنگوی سازمان ملل حمله به بازاری در ولایت ننگرهار در افغانستان را محکوم کرد و خواستار توقف فوری این حملات به غیرنظامیان شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۴:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: 750 هزار نفر در اتیوپی، یمن، سودان جنوبی، سومالی و افغانستان با گرسنگی و مرگ مواجه هستند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۲:۲۶    
سخنگوی دولت در خصوص دیدار با کارآفرینان خارجی مقیم ایران توضیحاتی را ارائه کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۱:۱۱    
نشست مشترک رئیس سازمان انرژی اتمی با وزیر امورخارجه برگزار شد.