جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۰۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 13 دی 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 فروردین 1400 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 دی 1400 طلا 2 دی 1400 طلا 3 دی 1400 طلا 4 دی 1400 طلا 5 دی 1400 طلا 6 دی 1400 طلا 7 دی 1400 طلا 8 دی 1400 طلا 9 دی 1400 طلا 10 دی 1400 طلا 11 دی 1400 طلا 12 دی 1400 طلا 13 دی 1400 طلا 14 دی 1400 طلا 15 دی 1400 طلا 16 دی 1400 طلا 17 دی 1400 طلا 18 دی 1400 طلا 19 دی 1400 طلا 20 دی 1400 طلا 21 دی 1400 طلا 22 دی 1400 طلا 23 دی 1400 طلا 24 دی 1400 طلا 25 دی 1400 طلا 26 دی 1400 طلا 27 دی 1400 طلا 28 دی 1400 طلا 29 دی 1400 طلا 30 دی 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۷    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی می گوید تسهیلات خود مالکی به شکل مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی به متقاضیان در همه شهر ها پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان: نخستین کیت ایرانی تشخیص کرونای اُمیکرون در کاشان با هزینه یک پنجم مشابه خارجی آن تولید شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۵    
پوستر خوب یکی از اولین قدم های یک فیلم برای جذب مخاطبان است. جذابیت بصری و اشارۀ هنرمندانه به مضامین اصلی فیلم دو ویژگی مهمی هستند که یک پوستر خوب باید از آن ها برخوردار باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمان مالیاتی به دلایلی نمی تواند از اطلاعاتی که سامانه املاک و اسکان احصاء کرده استفاده و خانه های خالی واقعی را شناسایی کند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۱    
گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه ای، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار یک توییت درباره تزریق واکسن توسط وزیر بهداشت اطلاع رسانی کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۷    
فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی نامزد کسب دو جایزه از جوایز سالانه انجمن منتقدان مستقل شیکاگو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۴    
گودرزی گفت: از بعدازظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور، بارش پراکنده برف و باران در مناطق شمال غرب و غرب آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۸    
بررسی قیمت ها در بازار مسکن تهران از نرخ های نجومی قیمت پنت هاوس های تهران در بازار حکایت دارد؛ به طوری که یک پنت هاوس 270 متری در منطقه نیاوران امروز بیش از 50 میلیارد تومان قیمت خورده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۸    
در حالی اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده آغاز شده که شاهد افزایش قیمت در برخی کالاها بعد از صدور بخشنامه های اجرایی این قانون از سوی سازمان امور مالیاتی هستیم.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۷    
روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در اطلاعیه ای از کاهش 50 تا 60 درصدی هزینه صدور سند نقل و انتقال خودرو خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۸    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 15 دی ماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز 1400 است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۳    
محمد کشتی آرای گفت:در روزهای آینده به چند دلیل مهم رونق به بازار طلا باز خواهد گشت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: قانون ممنوع الخروجی تجار بدهکار بانکی ظرف 3 ماه آینده اصلاح می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۵    
هیثم الغیص، نماینده پیشین کویت در هیئت عامل سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) به عنوان بیست و چهارمین دبیرکل این سازمان انتخاب شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۹    
نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی با حضور در ورزشگاه آزادی، مصاف تراکتور و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آینده ارز 2 نرخی در بازار وجود نخواهد داشت و اگر بخواهیم یارانه ای به کالایی تخصیص دهیم به صورت ریالی خواهد بود و به ذی نفع نهایی و مردم پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت، آلومینیوم روی یک نصف موقعیت به آبی پوشان گل زده است و آنها دو امتیاز حساس را از دست داده اند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۲    
مراسمی مانند هالووین و ولنتاین تا کریسمس اکنون دیگر به سنت برای بخشی از جامعه ما تبدیل شده و کمتر کسی است که تجربه گرفتن یا حداقل دیدن این مدل عکس ها را نداشته باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۳    
سقوط ارزش لیر و متعاقباً افزایش قیمت مصرف کننده موجب شده تا نرخ تورم در ترکیه در ماه دسامبر از 36 درصد هم عبور کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۰    
افراد حساس معمولا به راحتی در بین دیگران قابل شناسایی هستند که اغلب نیز با ویژگی های بدی شناخته می شود با این حال این افراد منبعی از حس خوب و ویژگی های ستودنی نیز هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۰    
همزمان با افزایش سن و بزرگ شدن بدن، سن مغز نیز افزایش یافته و تغییراتی در آن ایجاد می شود. با این حال، خوردن برخی از غذا ها می تواند فرآیند پیر شدن مغز را سریع تر کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۲    
در این تست شخصیت هم سرگرم خواهید شد و هم رازهای نهفته شخصیت خود را کشف خواهید کرد، تنها کافی است تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۳    
کبد چرب یکی از بیماری هایی است که می تواند خطراتی جدی برای سلامتی در بر داشته باشد از این رو بهتر است درباره خوردن این غذا حداکثر احتیاط را به عمل آورید.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۰    
یکی از خطرناک ترین بیماری های زنانه که معمولا بیشتر زنان به آن توجهی نمی کنند یعنی سندرم تخمدان پلی کیستیک می تواند سلامت زنان و باروری آن ها را در خطر بزرگی قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: هیچ بخشی از کتاب های درسی برای امتحانات نوبت اول دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی حذف نخواهد شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۴    
مصرف قند و شکر بیش از حد یکی از مهم ترین تهدید ها برای سلامتی و همچنین یکی از عوامل اصلی افزایش وزن و چاقی است. با مصرف یک مکمل خاص می توان تمایل برای مصرف قند را کاهش داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۱    
فردی که اقدام به فیلمبرداری مخفیانه از زنان در اتاق پرو یکی از فروشگاه های واقع در شهرک غرب تهران کرده بود، بازداشت شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۸    
مشاهدات میدانی نشان می دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته های گذشته نوسان چندانی نداشته است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
سال هاست این باور غلط در جامعه رواج دارد که اگر راننده ای بدون گواهینامه تصادف کند و باعث مرگ کسی شود، جرمش قتل عمد است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است گفته، که دیگر تمایل به انجام کارهای سینمایی و تلویزیون ندارد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
همراه با باز شدن بازار طلا از صبح امروز قیمت طلا یک روند نزولی را طی کرده و کاهش یافت. تحلیل های فنی نشان دهنده یک روند اصلاحی در قیمت طلا هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، امروز پس از گذشت 666 روز، تعداد مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در کشور، به کمتر از 25 نفر رسید. آخرین بار 17 اسفندماه 1398، تعداد مرگ و میر روزانه بیماران، 21 نفر بوده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
پوشیدن این لباس می تواند به شما کمک کند سریعتر بخوابید.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه ثبت نام از افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن پس از تصویب در شورای عالی مسکن اجرایی خواهد شد، از فراهم شدن شرایط بازگشایی تمامی شهرها برای این طرح خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۴    
شاخص کل بازار بورس امروز با 2 هزار و 971 واحد کاهش، در جایگاه یک میلیون و 376 هزار واحدی قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۱    
این محلول به از بین بردن بوی رطوبت حوله های شما کمک می کند!
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۵    
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به روند افزایشی موارد شناسایی ابتلا به امیکرون در کشور، گفت: موثرترین کار در پیشگیری از اُمیکرون، رعایت پروتکل ها ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۶    
پژوهشی جدید نشان می دهد بر خلاف عادت معمول، مرغ را نباید قبل از پختن شست.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۳    
علاقه مندان به رویداد های شگفت انگیز آسمانی می توانند امشب شاهد یک بارش شهابی باشند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۳    
در حالیکه بانک مرکزی به تازگی در نامه ای به بانک ها نسبت به بررسی و اعطای وام ازدواج در چارچوب اخذ وثایق وفق قانون مربوطه تاکید کرده و خواستار تسریع در این امر شد ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آخرین وضعیت صادرات و واردات برق را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۹    
تعرفه بالای اینترنت آزاد در مقایسه با بسته های اینترنتی، کاربران را به غیرفعال کردن اینترنت آزاد تشویق می کند تا بتوانند از دریافت قبوض بالای ناخواسته جلوگیری کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۶    
10 رویداد مهم ورزش ایران در سال 2021 معرفی شده است که نام حسن یزدانی و همچنین دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آن دیده می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۶    
سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره نگرانی خانواده ها از شیوع امیکرون و اظهار نظرهای برخی از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر غیرحضوری شدن مدارس توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۱    
روزنامه TiTAN 24 برترین بازیکنان سال 2021 را معرفی کرد که 2 ستاره فوتبال ایران در رتبه های دوم و سوم این رده بندی قرار گرفتند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۱    
با این نکات تمیز کردن را در کمترین زمان انجام خواهید داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۵    
با آغاز روز دوشنبه اولین روز معاملاتی سال 2022 میلادی شروع شد که در این روز ما شاهد کاهش قابل توجه قیمت طلا هستیم.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، از اعمال قانون مالیات بر ارزش افزوده از امروز در سفر های هوایی خبر داد و گفت: با توجه به حذف عوارض 5 درصدی شهرداری ها، در مجموع قیمت بلیت هواپیما 4 درصد گران شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۸    
با توجه به الزام اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا از امروز (دوشنبه/13 آذرماه) که براساس آن، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده طلا، جواهر و پلاتین از مشتریان دریافت می شود، اتحادیه طلا و جواهر تهران ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۹    
واقعا چند وقت یکبار ما باید دوش بگیریم؟ پاسخ اینجاست!
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۶    
قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو امروز دوشنبه 13 دی ماه نوسانی بین یک تا پنج میلیونی را تجربه کرد.با وجود کاهش قیمت ارز ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۲    
موضوع تک نرخی شدن ارز در لایحه بودجه 1401 مورد توجه قرار گرفته است و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم اعلام کرده که تا سال آینده ارز تک نرخی می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۱    
اجتهادی گفت: حراج الکترونیک که از تاریخ 6 تا 12 دی ماه مطرح شده بود، فردا رمزگشایی می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۶    
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد که هزینه تمام شده خرید طلا و مصنوعات آن با اجرای قانون معافیت اصل طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ، کاهش پیدا خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ممنوعیت ارائه خدمات کافی نت در دفاتر پیشخوان خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۶    
زنی که به عنوان کوتاه قامت ترین زن جهان شناخته می شد در سن 33 سالگی درگذشت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو خریدار سکه در ازای پرداخت دلار های جعلی، خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۴    
از ابتدای سال 1398 تا انتهای آذرماه 1400، تعداد 45 میلیون تلفن همراه به ارزش حدود 9 میلیارد دلار ثبت شده و افزایش 12 درصدی تعرفه واردات گوشی های لوکس در قانون بودجه سال 1400 هم نتوانسته است ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۶    
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: صبح امروز (دوشنبه) شاهد ایجاد مشکل جزئی در سامانه معاملات بودیم که با کمک و همکاری مسوولان مربوطه برطرف شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
کارشناسان اسپانیایی به کاربران واتساپ هشدار دادند که این برنامه را به آخرین نسخه به روز رسانی کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۴    
اگر رمز عبور گوشی آیفون خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی آن به یک رایانه نیاز خواهید داشت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۴    
سهمیه ای که دولت برای طرح اختصاص بنزین به افراد به جای خودروها اعلام کرده باید با توجه به میزان کل بنزین سهمیه ای کشور و در نظر گرفتن تعداد خودروهای عمومی محاسبه شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۸    
مردی که به خاطر آزارهای برادرش او را به قتل رسانده است، از خشونتی گفت که مقتول نسبت به اعضای خانواده داشت.