چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

تجارت امروز (tejaratemrouz.ir)

  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
بروات تولید کننده برتر لوازم خانگی مانند انواع کولر آبی پرتابل و کولر آبی سلولزی و انواع آبگرمکن مخزنی و آبگرمکن برقی و بخاری برقی در ایران
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سالروز شکست آمریکا در طبس؛ در تقویم ایران روز 5 اردیبهشت ثبت شده است. که این روز برای تاریخ ایران بسیار گرامی و ارزشمند است.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
یورو در برابر ین به بالاترین سطح خود در 16 سال گذشته رسید.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۹ سایت دیگر  
خریداران 85 درصد از سهام سرخابی موظفند در برنامه عملکردی خود، 6 محور سازمان خصوصی سازی را با احتساب اهداف کمی و افزایشی یک ساله رعایت کنند.
  ۲ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
حزب الله لبنان یک حمله موشکی سنگین به شهر مارگلیوت انجام داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۶    
سرمایه گذاری در طلا یکی از روش های جذاب سرمایه گذاری از نظر افراد مختلف است. خرید طلا به دو صورت فیزیکی (خرید فیزیکی سکه، طلای نو زینتی، طلای آب شده، طلای دست دوم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
یک ضدآفتاب خوب، برای پوست می تواند بسیار مفید و موثر باشد. شما در انتخاب ضدآفتاب باید نکات زیادی را در نظر بگیرید، تا بتوانید بهترین اتخاب خود را در ضدآفتاب داشته باشید
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
زباله گردها در تهران با توجه به افزایش جمعیت روز افزون و تراکم جمعیت در تهران، هر روز بیشتر از قبل زباله جمع آوری می کنند و شروع به فروختن و بازیافت می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
رزو بزرگداشت سعدی در ایران به تاریخ یکم اردیبهشت می باشد. این روز به دلیل افدامات موثر فرهنگی و هنری که سعدی انجام داده است، برای همه ایرانی ها گرامی و عزیز است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵   + ۱۳ سایت دیگر  
سقف برداشت حساب های بانکی کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
قیمت طلا در بازارهای جهانی افت چشمگیری داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
طراحی ظاهری خودروهای شاسی بلند چینی توانسته است به یکی از عوامل اصلی جذب خریداران تبدیل شود. جذابیت ظاهری کراس اوورها برای مشتریان ایرانی به قدری است که همواره پیدا کردن بهترین طرح برای خرید اقساطی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
فلافلی برای سرمایه گذاری، ممکن است با توجه به علاقه ی مردم به این ساندویج و بودجه ی کمی که می خواهد به ذهن شما هم خطور کرده باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
روز بزرگداشت شیخ بهایی در تقویم ایران روز سوم اردیبهشت ثبت شده است. شیخ بهاء الدین ، محمدبن حسین عاملی از دانشمندان دوره صفوی است. که این شیخ به همه چیز دان بودن معروف است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
نام گذاری روز شهید قرنی، در تقویم ایران دوم اردیبهشت ماه است. این شهید بزرگ جز ستاد نیروی ارتش ایران بود. که متاسفانه پس از انقلاب به شهادت رسیدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
حساب تنخواه گردان انواع مختلفی دارد. بسته به شرایط می توانید از شیوه های مختلف آن برای ثبت اطلاعات استفاده کنید. در این جا به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
بررسی قیمت ارز فگ برای افرادی که تمایل دارند در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند ضرورت و اهمیت بسیار زیادی دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
ماشین جدید Leapmotor C16، محصولی مشترک بین شرکت های خودروسازی چین و اروپا است که در این مقاله مشخصات کامل این ماشین در اختیار شما قرار می یگرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰   + ۱۰ سایت دیگر  
گردان های حزب الله عراق ساعاتی پس از شلیک موشک از شمال این کشور به پایگاه آمریکایی در سوریه، اعلام کردند که گروه های مسلح عراق تصمیم گرفته اند حملات خود به نیروهای آمریکایی در این کشور را از سر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
امام خمینی، یک انقلاب فرهنگی بزرگ در ایران ایجاد کردند. که باعث تغییر و تحولات بزرگی شد. در این مقاله ب چگونگی انقلاب فرهنگی در ایران می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مجموعه پاسارگاد فارس در استان فارس قرار دارد. این مکان مجموعه ای گسترده و وسیع است. که اطراف آن کاخ ها و مکان های تاریخی زیادی وجود دارد. که در این مقاله به معرفی کامل پاسارگاد می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰   + ۷ سایت دیگر  
سالروز تاسیس سپاه پاسداران، برای ایرانیان افتخار آفرین است. سپاه یکی از قدرتمند ترین نیروهای ایران است. که پس از انقلاب 57 در ایران تشکیل شد. و به رسمیت شناخته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰   + ۷ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، با چندین پهپاد به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی حمله کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه پادشاهی عمان در این تماس با محکوم کردن اقدامات بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد که تنها راه بازگرداندن امنیت در منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۳   + ۶ سایت دیگر  
مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه رویکردهای خصمانه خود علیه تهران و در راستای حمایت متحدانش از جمله رژیم صهیونیستی و اوکراین ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
میوه فروشی لاکچری، برای افراد همیشه هیجان انگیز بوده و داشتن مغازه ای شیک و تمیز به شما در جذب مشتری کمک شایانی می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
برای سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1403، شما نیازمند مهارت و علم اقتصادی هستید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین روش سرمایه گذاری را یاد بگیرید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
ماهی شکم پر؛ یک غذایی دریای بسیار مقوی و خوشمزه است. که طرفداران زیادی دارد و به روش های مختلفی پخته می شود. در ادامه همراه ما باشید تا روش اصولی و درست سرخ کردن ماهی را آموزش بدهیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۶    
گازهای گلخانه ای؛ باعث تغییرات جو و آب و هوای کره زمین شده است. این گازها تاثیرات نامطلوبی را برای آینده کره زمین به همراه دارد. در ادامه همراه ما باشید تا با گازهای گالخانه ای بیشتر آشنا شوید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۶    
در دنیای امروز؛ با پیشرفت هر روزه فناوری، نانو تکنولوژی تولید و وراد عرصه جهانی شد. این فناوری به صورت گسترده در حال رشد است و کاربردهای فراوانی دارد. در این مقاله به معرفی نانو تکنولوژی می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
غذای محلی شیراز، قدمت طولانی دارد که سالیان زیادی در سفره های ایرانی دیده می شود. در این مقاله به معرفی غذاهای محلی شیراز می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
دنیای معاملات بازار فارکس می تواند بسیار جذاب و پربازده به نظر برسد؛ اما ورود به آن با جیب خالی می تواند دلهره آور باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
اگر از عاشقان مزه های ترش باشید، بد نیست از فایده ریواس برای بدن نیز مطلع شوید. از ریواس در غذا و خورشت های مختلفی استفاده می شود. در این مقاله به توضیح ریواس و تمام جزییات آن می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
آرامگاه کوروش، از مناطق تاریخی و باستانی جا مانده از دوره هخامنشی است. که علاقه مندان به تاریخ ایران می توانند با رفتن به مقبره کوروش، از گردش در آنجا لذت ببرند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۳    
الماس تراشکاری یا اینسرت، یکی از مهم ترین ابزارهای برشی در صنعت تراشکاری است که از جنس الماس یا کاربید تنگستن ساخته می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سریال مشاور؛ فیلمی مناسب وضعیت حال جامه است که بسیار مناسب خانواده ها می باشد. و با دیدن این سریال در کنار خانواده می توانید زمان خوبی را سپری کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۳    
محاسبه قیمت خانه، برای همه ما زمان خرید و یا اجاره خانه پیش آمده است. برای اینکه از محاسبه درست قیمت خیالتان راحت باشد، از روش هایی که در این مقاله معرفی می کنیم استفاده کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
سه خودرو چینی کرمان موتور از 29 فروردین به صورت اقساطی به فروش خواهند رسید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۲    
صرفه جویی در آب، به دلیل گرم شدن هرساله کره زمین، از اهمیت ویژه ای برخور دار است. و تمام کشورهای جهان در تلاش هستند، تا با تکنولوژی و فرهنگ سازی درست، به مردم روش های صرفه جویی را آموزش بدهند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸   + ۱۱ سایت دیگر  
در ادامه تلاش های مقامات غربی برای تقویت روحیه رهبران رژیم صهیونیستی پس از واکنش تنبیهی ایران، نخست وزیر انگلیس به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که ایران اشتباه محاسباتی کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۳   + ۲۷ سایت دیگر  
بلینکن به این رهبران نگفته که رژیم صهیونیستی باید از پاسخگویی به ایران خودداری کند و تاکید کرد که این تصمیم اسرائیل بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
در اثبات دعاوی کیفری، به عنوان رویه ای رسمی و حقوقی، باید به مجموعه ای از ادله و شواهد توجه کرد. این شواهد می توانند شامل اقرار، شهادت، سوگند، و علم قاضی باشند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۲    
نفت خام زندگی را برای انسان راحت کرده است. زیرا از نفت در فناوری های مختلف می توان استفاده کرد. همچنین نفت خام به تنهایی و با استراخ و فروش برای اقتصاد کشور از جمله ایران بسیار موثر است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
ایران، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را در سال 1403 روز 29 فروردین اعلام کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
تقویم اقتصادی فارکس یک ابزار بسیار مفید و کاربردی برای معامله گران در بازارهای مالی است. این تقویم با دقتی بسیار بالا ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت هیچ مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته ای ایران وجود ندارد و تنش های اخیر تأثیری بر کار بازرسان در آن کشور نداشته است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲   + ۸۴ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گوی تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
تنگه ها به عنوان آبراه های باریک اما حیاتی، نقش اساسی در شکل گیری و توسعه تجارت جهانی و حمل ونقل بین المللی ایفا کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶   + ۳۹ سایت دیگر  
سریال قطب شمال؛ یک سریال،ژانر، اجتماعی، عاشقانه و درام است. که در این مقاله به معرفی این سریال پربازدید می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۳   + ۵۱ سایت دیگر  
با امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، به زودی خوردوهای برقی جایگزین تاکسی های فرسوده می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۶    
وام اشتغال زایی، برای افرادی مناسب است که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند. و می خواهند خود تواید کننده و ابداع کننده کار باشند. بنابراین دولت وام هایی را برای این افراد در نظر گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۸   + ۱ سایت دیگر  
همزمان با حمله سپاه به اسرائیل، بازارهای مختلفی در واکنش به تشدید تنش ها شعله ور شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۸   + ۱۲۲ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان تهران از حکم پرونده چند شاکی موسوم به کینگ مانی و محکومیت سه فرد حقیقی و حقوقی متهم این پرونده به حبس های طویل المدت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
نشست اضطراری شورای امنیت در خصوص حمله ایران به رژیم صهیونیستی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
بیمه سلامت، یکی از انواع بیمه در ایران است. که به صورت گسترده ای در سطح کشور در حال خدمت رسانی است و افراد زیادی تحت پوشش این بیمه قرار دارند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۳   + ۵۷ سایت دیگر  
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در خصوص عملیات اخیر ایران علیه اراضی اشغالی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۲   + ۱۷ سایت دیگر  
یک مقام ارشد امریکایی که خواست اسمش فاش نشود اعلام کرده است که حداقل 9 موشک ایرانی به پایگاه نیروی هوایی اسرائیل برخورد کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
همه ما در طول روز از خوشبو کننده های مختلفی، از جمله مام استفاده می کنیم. که احتمالا خیلی از ما عواقب و خطرات استفاده از مام را نمی دانیم یا اینکه می تواند خطرناک باشد یا نه؟ با ما همراه باشید تا ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
امروزه بخش املاک و مستغلات در ترکیه بهترین زمینه سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه گذاران خارجی بوده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۳    
قیمت طلا و سکه، برای کسی که قصد خرید طلا و جواهرات را دارد حائز اهمیت است. اما نکته ای که مهم است، نحوه محاسبه قیمت طلا در طلافروشی است تا با مسئله کلاهبرداری مواجه نشود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور آمریکا پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
بر اساس تصمیم سازمان بورس، معاملات روز یکشنبه در محدوده محدود انجام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
در زندگی همه ما روزی می رسد، که به سراغ خرید خانه می رویم. بنابراین این که بدانیم چه قوانینی را در خرید خانه باید رعایت کنیم؟ مسئله مهمی است. تا بعدا دچار چالش و مشکلات در خرید خانه نشویم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳   + ۴۰ سایت دیگر  
امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد شامگاه شنبه به وقت محلی در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد: اگر رژیم اسرائیل بار دیگر اقدام نظامی انجام دهد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۴   + ۶ سایت دیگر  
مزد ساعت کاری 1403، برای کارگران و کارمندان شاغلی است که موظف به انجام کار خود در ساعت معین هستند و این ساعت کاری تقریبا هر ساله دستخوش تغییرات جزئی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۴   + ۵۸ سایت دیگر  
دونالد ترامپ ضمن انتقاد از سیاست های جو بایدن گفت که "افزایش تنش ها" بین ایران و رژیم صهیونیستی می تواند به جنگ جهانی منجر شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۴    
تغییر نام شرکت شده ثبت شده یکی از مواردی است که احتمال انجام آن برای بسیاری از مجموعه ها وجود دارد. در ادامه راهنمای تغییر اسم شرکت را بررسی می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۸    
بازار نقره، مانند بازار طلا و دلار به دلیل نوسانات زیادی که داشته جذابیت های خاص خودش را دارد. با ما همراه باشید ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۴    
در تاریخ ایران شاعران بزرگی همچون عطار نیشابوری شکوفا شده اند، که تاثیر زیادی بر نگرش و تفکر ادبیات فارسی داشته است. در تاریخ 25 فروردین روز بزرگداشت این استاد بزرگ است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۳    
رفتار درست با افراد خیانتکار؛ نیازمند آگاهی و علم روانشناسی است. که شما باید ابتدا آموزش های درست را ببینید، تا بتوانید به موقع رفتار خوبی از خود نشان بدهید ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۳    
اگر شما هم به دنبال استخدام در شغل مورد نظر خود هستید. اولین قدم در این راه ارائه رزومه است. که ما به شما بهترین روزمه سازهای آنلاین را معرفی می کنیم تا بدون استرس و نگرانی برای مصاحبه دعوت شوید و ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
دوچرخه یک وسیله حمل و نقل است، که تنوع گوناگونی دارد. و ممکن است ندانید به چه چیزی در خرید دوچرخه باید دقت کنید. هر کس با توجه به اندازه و نیازمندی خود باید دوچرخه بخرد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۲    
ازدواج از اقدامات شیرین و مهم برای همه است. کیک عروسی یکی از رسوماتی است که در جشن عروسی تهیه و بین همه میهمانان سرو می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۲    
مناطق تاریخی و تفریحی فارس، برای کسانی عاشق مسافرت در فصل بهار هستند، گزینه ای مناسب است. زیرا هوایی دلپذیر و خنک دارد که شما به راحتی می توانید در این شهر چرخ بزنید و از تمام جاذبه های گردشگری فارس ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۲    
بسیاری از افراد دلشان می خواهد؛ مسافرت ارزان به ترکیه داشته باشند. تا بدون نگرانی برای هزینه ها بتوانند از سفر خود لذت ببرند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۰۲    
مینا علی اسلام: طی یک دهه اخیر در میان تاسیسات گردشگری با کاربری اقامت، بوتیک هتل ها به مرور جای خود را باز کرده و فضای نوینی را برای خلق خاطره در ذهن توریست ها ایجاد کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۳    
تهران و تبریز دو تا از پرجمعیت ترین شهرهای کشور هستند و روزانه مسافران زیادی بین آن ها تردد می کنند. یکی از محبوب ترین راه ها برای رفت وآمد بین این دو شهر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۲    
مرغ شکم پر، از جمله غذاهای لذیذ و مجلسی است، که برای یک بار هم شده همه دوست دارند امتحان کنند، تا طعم خوشمزه و وسوه انگیزش را در زیر دندان های خود حس کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۲    
کاهش مصرف سوخت به دلیل آنکه در کشور ما ثبات اقتصادی وجود ندارد، حائز اهمیت است. به دلیل تورم افزایشی هرساله قیمت بنزین و گازوئیل رو به افزایش است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
گرانی ها صدای عمو پورنگ را هم درآورد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۲    
ازدواج در سنت شیعه رسمی مقدس و پسندیده است، که با توجه به قوانین اسلامی مهریه به خانم در ازدواج تعلق می گیرد. و اخیرا مالیات بر مهریه در قانون وضع شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۲    
تمامی دولت ها وظیفه دارند، از مردم خود به ویژه خانواده های کم بضاعت حمایت کنند، و به همین منظور دولت جمهوری اسلامی بعد از انقلاب قدمی مهم برداشت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تاسیس کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۲    
ایران بعد از انقلاب دچار جنگی خونین و بزرگ شد، که جوانان زیادی در این راه به شهادت رسیدند. از جمله شهیدانی که تاثیر بسیاری در جنگ داشتند؛ شهید سپبهد علی صیاد شیرازی است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۲    
در این مقاله، به بررسی نحوه خرید تتر و انتقال آن به کیف پول می پردازیم. تتر یکی از رمزارزهای محبوب و پرطرفدار در جهان است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
عید سعید فطر؛ نشان دهنده پایان ماه مبارک رمضان است. این عید سعید برای جهان اسلام بسیار مقدس و ارزشمند است. و این روز در تمامی کشورهای اسلامی به جشن و پایکوبی مشغول هستند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۷   + ۱۴ سایت دیگر  
عبای آستین کوتاه این روحانی در صداوسیما حسابی پربازدید شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۷    
این روزها حتی انقلابی ها و حامیان دولت نیز صدایشان در آمده است. در حدی که حامیان یکدست کردن ساختار حکومت نیز به جلگه مخالفان عملکرد دولت پیوستند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۲    
با توجه به گستردگی که در لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد، شاید شما دچار سردرگمی شوید که از چه محصولی استفاده کنید؛ تا برای شما مناسب باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
با توجه به وضعیت اقتصادی ایران، قدرت خرید خانه در خانواده ها بسیار کم شده است؛ و دیگر اکثر خانواده ها بدون کمک و پشتوانه نمی توانند خرید خانه را انجام بدهند، و در نتیجه دولت به کمک مردم آمد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۷    
داستان افزایش قیمت بنزین کهنه اما مهم است. جایی که هم مردم حق دارند و هم دولت؛ هزینه یک لیتر بنزین از یک لیتر آب معدنی کمتر است ولی همین هزینه کم یک سوم درآمد یک فرد شاغل را به خود اختصاص می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
شهید سید مرتضی آوینی، انسانی گرانقدر که دیگر مثل او نخواهد آمد. تنها کسی که عاشقانه در میدان های جنگ به کار خود ادامه داد، تا بتواند بهترین مستندهای جنگی را برای ایران بسازد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۲    
نوزدهمین روز از اولین ماه سال جاری، روز سبز متعادلی برای بازار سرمایه بود. بازار سرمایه که اولین هفته معاملاتی فروردین ماه را به خوشی آغاز کرد و با عملکرد مثبت به کار خود پایان داد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
آناهیتا همتی بازیگر شناخته شده کشورمان عکس جدیدی از خود و همسرش به مناسبت روز طبیعت منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۲    
ارز دیجیتال تون توکن که با نام اختصاری TON خرید و فروش می شود، تنها یک ارز دیجیتال نیست بلکه وسیله ای برای ارزیابی و مانیتور وضعیت سیستم های غیرمتمرکز است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
آقا کمک کن عنوان یکی از آثار امیر تتلو است که این خواننده آن را در زمان حضورش در ایران پیش از رفتن به ترکیه در ایام محرم منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۷    
افرادی که به دنبال کارهای خلاقانه و هیجان انگیز می گردند، که در کنار کار تفریحم داشته باشند، و از کار خود هیچ وقت خسته نشوند؛ تولید کلیپ و محتوای ویدئویی از جمله کارهای خانگی است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
روز ملی فناوری هسته ای برای ایرانیان، از جمله روزهای مهم و گرانقدر محسوب می شود، این روز در تقویم ایران، برای سازمان انرژی اتمی یک روز میثاق مجدد و وفای به عهد است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، نیاز به مسکن و خانه بیشتر از قبل شده است و افراد زیادی هرساله به دنبال خانه می گردند، تا با شرایط آن ها مناسب باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۷    
تقریبا همه افراد در زندگی خود به ازدواج فکر می کنند و دوست دارند که تشکیل خانواده بدهند. اما متاسفانه با توجه به وضعیت کشور عدم تمایل به ازدواج افزایش یافته است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
با گسترش و پیشرفت جامعه، افزایش امنیت و سلامت برای دولت اهمیت بیشتری از قبل پیدا کرده است، و از جمله عواملی که وارد عرصه جهانی شد تا بخشی از امنیت جانی و مالی جامعه را تامین کند بیمه تامین اجتماعی ...
مشاهده نتایج بیشتر...