پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 2 فروردین 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 فروردین 1400 تجارت گردان 2 فروردین 1400 تجارت گردان 3 فروردین 1400 تجارت گردان 4 فروردین 1400 تجارت گردان 5 فروردین 1400 تجارت گردان 6 فروردین 1400 تجارت گردان 7 فروردین 1400 تجارت گردان 8 فروردین 1400 تجارت گردان 9 فروردین 1400 تجارت گردان 10 فروردین 1400 تجارت گردان 11 فروردین 1400 تجارت گردان 12 فروردین 1400 تجارت گردان 13 فروردین 1400 تجارت گردان 14 فروردین 1400 تجارت گردان 15 فروردین 1400 تجارت گردان 16 فروردین 1400 تجارت گردان 17 فروردین 1400 تجارت گردان 18 فروردین 1400 تجارت گردان 19 فروردین 1400 تجارت گردان 20 فروردین 1400 تجارت گردان 21 فروردین 1400 تجارت گردان 22 فروردین 1400 تجارت گردان 23 فروردین 1400 تجارت گردان 24 فروردین 1400 تجارت گردان 25 فروردین 1400 تجارت گردان 26 فروردین 1400 تجارت گردان 27 فروردین 1400 تجارت گردان 28 فروردین 1400 تجارت گردان 29 فروردین 1400 تجارت گردان 30 فروردین 1400 تجارت گردان 31 فروردین 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: مرحله نخست این طرح روز های پایانی خود را سپری می کند و بر اساس برنامه ریزی ها بزودی به بهره برداری می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمارهای کرونا در کشور از شناسایی 7290 بیمار جدید کووید19در کشور خبر داد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۱    
قانون اصلاح قانون صدور چک که با هدف اعتبار بخشی به چک و به حداقل رساندن صدور چک بلامحل از ابتدای سال 1400 اجرایی می شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۵    
22 میدان میوه و تره بار تهران از امروز (سوم فرودین)، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به افزایش موارد ابتلا به کرونا در مسافرت های نوروزی هشدار داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
Samsung Electronics از لاین آپ کامل نمایشگرهای وضوح بالا 2021 سامسونگ رونمایی کرده تا این بار شاهد کیفیت تصویری نزدیک به دنیای واقعی و طراحی بهبود یافته باشیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
مدیر مجتمع فولاد سبا از دستیابی به رکورد تولید سالیانه یک میلیون و 382 هزار تن آهن اسفنجی در این مجتمع علیرغم محدودیت گازرسانی در سال جهش تولید خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۶    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها، زمان واریز نخستین یارانه سال 1400 را ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 10 فروردین اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۴    
وزیر نیرو در پیامی به مناسبت روز جهانی آب گفت: کم آبی همزاد ما ایرانیان است و باید با این کم آبی سازگار شویم تا زندگی، توسعه، رفاه، آسایش و امنیت خاطر پایداری را برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ از ارائه بسته سیاست حمایتی از اشتغال و توسعه فعالیت های اشتغال زا خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: کنترل نقدینگی، سیاستگذاری نوین پولی، راه اندازی و توسعه سامانه های پرداخت الکترونیک و مدیریت درست منابع محدود ارزی از مهم ترین اقدامات بانک مرکزی در سال گذشته بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با استقرار واکسیناسیون کرونا در بهار 1400 و تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف، با جرئت به مردم می گوییم که می توانند سفر بروند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۸    
اگرچه بلک شارک هنوز رسما از گوشی های گیمینگ جدید خود رونمایی نکرده (این اتفاق فردا رخ می دهد)، با این حال وب سایت DXOMARK به بررسی عملکرد سیستم صوتی مدل پرو از این گوشی ها پرداخت که به لطف آن ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۸    
اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد تولید سومین سری از پردازنده ی کرین 9000 را که تحت عنوان کرین 9000L شناخته می شود بر عهده بگیرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۵    
Poco برند زیرمجموعه شرکت شیائومی همانطور که انتظار می رفت امروز از دو گوشی جدید خود، پوکو اف 3 و پوکو X3 Pro با مشخصات جذاب و قیمت جذاب تر رونمایی کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
یکی از مشاوران ترامپ اعلام کرد رییس جمهور سابق آمریکا که پس از وقایع حمله به کنگره در ششم ژانویه با تعلیق حسابش در توییتر فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی روبرو شد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل بانک ملی ایران در نخستین روزهای سال 1400، همچون سنوات گذشته، به صورت سرزده به بیمارستان بانک ملی ایران رفت و از بیماران بخش های مختلف عیادت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۹    
فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را که با انگیزه رستاخیز طبیعت، فرصتی نو با شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن مهیا می کند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۹    
فرا رسیدن سال نو را به همه هم میهنانم، به ویژه، همکاران بانک کارآفرین، شرکتهای تابعه و خانواده های ایشان تبریک و شادباش میگویم. امیدوارم سال 1400 هجری شمسی، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی باشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
مسئولان بخش های دولتی و خصوصی جزیره کیش با نظارت گسترده در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی برای حفظ ایمنی گردشگران وساکنان تلاش می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
امسال، نوروز را نمی توانم کنارتان باشم، اما به یادتان هستم؛ عیدی امسال من به شما کارت هدیه مجازی بانک ملی ایران است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۳    
پشتیبانی از صنایع تولیدی و خدماتی و نیز رفع موانع آن که وظیفه ذاتی بیمه گران است، همسو با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 1400، بیش از پیش در دستور کار بیمه کوثر قرار خواهد گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۳    
جعفر آهنگران تلاش مستمرو مسئولانه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش را ازعوامل موثر در معرفی ظرفیت ها و روند توسعه کیش برشمرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی شورای سلامت کیش از فعالیت مستمر 10 تیم نظارتی مرکز توسعه و سلامت کیش برای حفظ سلامت ساکنان و گردشگران کیش خبرداد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرارسیدن سال جدید را به ملت بزرگوار ایران به ویژه تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان این سازمان تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۶    
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: سال 99 سال طلایی فولاد مبارکه در حوزه تولید فولاد خام بود و اگر محدودیت برق اعمال نمی شد تولید فولاد مبارکه به 7.3 میلیون تن می رسید ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۳    
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال جدید امروز (دوشنبه) برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که با توجه به وعده پرداخت 80 درصد تسهیلات ساخت و به دلیل آنکه به جز بخش مسکن گزینه های چندانی برای سرمایه گذاری وجود ندارد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به افزایش 30 درصدی تولید نفت در نیمه دوم سال 99، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، تولید در انتهای امسال نسبت به تولید فعلی 10 درصد افزایش می یابد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
سرپرست معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس، یکی از موانع پیش روی توسعه بورس را عدم پیش بینی سرمایه گذاران در بازار دانست و گفت: ابزارهای جدید در سال 1400 روانه بازار می شوند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۷    
رییس جمهوری دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه اشتغال را چشمگیر توصیف کرد و گفت: ایجاد متوسط سالانه 555 هزار شغل در کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی و تحریم را نشان دهنده اهمیت موضوع اشتغالزایی در ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۴    
معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه مالکان از 19 فروردین مکلف به ثبت مالکیت در سامانه املاک و اسکان هستند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان خبر داد و گفت: برای برخی از بازنشستگان، حقوق و دستمزد بالغ بر 50 درصد رشد داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و با وجود تعطیلات، کشتارگاه ها از فردا (سه شنبه 3 فروردین 1400) فعال می شوند و نیاز بازار به گوشت مرغ برطرف می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۸    
رییس پلیس راهور نیروی انتظامی (ناجا ) اعلام کرد که در روزهای پایانی هفته جاری هیچ جاده ای یکطرفه نخواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۸    
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا توضیحاتی درباره بازگشت از شهرهایی که اخیرا در وضعیت نارنجی و قرمز قرار گرفته اند ارائه کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
تهران- تجارت گردان- شیوع کرونا به اذعان فرهنگ دوستان فرصتی برای انس مردم با کتاب و کتابخوانی آفرید اما غفلت از برنامه ریزی مدون و هدایت جامعه به آغوش کتاب در این دوران خاص می تواند علاوه بر حسرت فرصت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۳    
ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این که تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیازمند حمایت هستند نه تخریب، گفت: باتوجه به این که دو تیم نفتی، دلخوشی مردم محروم خوزستان هستند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۳    
دادگاه حکمیت ورزش از رد درخواست النصر در مورد ارائه اسناد جدید علیه پرسپولیس خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
نخستین روز کاری بانک ها در سال 1400 پنجشنبه 5 فروردین خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
قیمت نفت خام در معاملات امروز دوشنبه 2 فروردین 1400، با نگرانی از تضعیف تقاضا در آینده نزدیک افت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
سال 99 یکی از بزرگترین پروژه های بانک مرکزی به سرانجام رسید و بانک های انصار – مهر اقتصاد- حکمت- قوامین و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۰    
ک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و بهبود شرایط کشور در گرو تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۱:۳۳    
یک پیشکسوت فوتبال ایران می گوید در زندگی خود سیل، قحطی، جنگ و زلزله را دیده اما هرگز چیزی مانند کرونا ندیده که فراتر از چند ملت و کل عالم هستی را درگیر کند.