شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 6 شهریور 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 شهریور 1397 تین نیوز 2 شهریور 1397 تین نیوز 3 شهریور 1397 تین نیوز 4 شهریور 1397 تین نیوز 5 شهریور 1397 تین نیوز 6 شهریور 1397 تین نیوز 7 شهریور 1397 تین نیوز 8 شهریور 1397 تین نیوز 9 شهریور 1397 تین نیوز 10 شهریور 1397 تین نیوز 11 شهریور 1397 تین نیوز 12 شهریور 1397 تین نیوز 13 شهریور 1397 تین نیوز 14 شهریور 1397 تین نیوز 15 شهریور 1397 تین نیوز 16 شهریور 1397 تین نیوز 17 شهریور 1397 تین نیوز 18 شهریور 1397 تین نیوز 19 شهریور 1397 تین نیوز 20 شهریور 1397 تین نیوز 21 شهریور 1397 تین نیوز 22 شهریور 1397 تین نیوز 23 شهریور 1397 تین نیوز 24 شهریور 1397 تین نیوز 25 شهریور 1397 تین نیوز 26 شهریور 1397 تین نیوز 27 شهریور 1397 تین نیوز 28 شهریور 1397 تین نیوز 29 شهریور 1397 تین نیوز 30 شهریور 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۱    
رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه از افتتاح یازده پروژه ملی و استانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ارومیه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
مدت زمانی است اقتصاد، صنعت و تجارت در ایران دچار سیاست زدگی شده است، در این راستا از مشکلات اقتصادی-تجاری متأثر از سیاست خارجی گرفته تا نابسامانی های مدیریت داخلی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس در تحلیلی از بخش حقیقی اقتصاد ایران، به بررسی رشد اقتصادی در سال 96 و پیش بینی آن در سال 97 و 98 پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۵    
به فاصله اندکی از پایان جلسه امروز مجلس، قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش 82 هزار تومانی مواجه شد؛ به طوری که در بازار با قیمت 4 میلیون و 54 هزار تومان به فروش رفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۵    
بعد از چالش فرزندت کجاست و جواب های چالشی تر مسئولان، موجی از غم و اندوه در بین آحاد جامعه گسترش پیدا کرد و مردم با زندگی نکبتی و مشقت بار مدیران عالی رتبه و مسئولان دولتی و غیردولتی بیش ازپیش آشنا ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۰    
شرکت بوئینگ قصد دارد در آینده تعداد خلبان های کابین خلبانی هواپیماهای خود را به یک نفر کاهش دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
فرودگاه همدان تاییدیه دفتر مقرارت فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را دریافت کرده و در آینده نزدیک پس از رفع یافته های ممیزی صاحب گواهینامه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۰    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چالوس، از روکش آسفالت محور روستایی طویر-ناتر به طول 6/1کیلومتر این شهرستان بااعتباری بالغ بر 2000 میلیون ریال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و وزیر و معاونان وزارت صنعت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
منتقدان می گویند سخنان روحانی نشان داد که او هیچ توضیحی برای وضعیت اقتصادی کشور ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
بازگشت 2700 حاجی به کشور تا پایان روز پنجم شهریور با ایران ایر انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۵    
اثر : سهیل محمدی منتشر شده در شماره 175 هفته نامه حمل ونقل
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۵    
چند روز گذشته بود که سه شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British airways) انگلستان، شرکت فرانسوی ایرفرانس (Air France) و شرکت هلندی کی ال ام (KLM) اعلام کردند که فعالیت و پروازهای خود را در ایران تحت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۰    
بازار ارز روز پر رفت و آمد و پرتقاضایی را شروع کرد و همچنان ادامه دارد. در حالی قیمت ها افزایشی شده و کانال های جدیدی را ثبت کرد که اکنون این نوسان گیران ارز هستند که حواسشان جمع بازار ارز است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۵    
با وجود ورود روزانه 540 هزار خودرو از اطراف تهران به این شهر و انجام روزانه در حدود شش تا هشت میلیون نفر سفر حومه ای ریلی به این شهر، تاسیس شرکت قطارهای حومه ای ضرورت دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰    
فعالیت های تجاری منطقه ای بنادر گیلان به فرامنطقه ای تبدیل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من فکر نمی کنم که فضای مجلس به سمت طرح استیضاح رئیس جمهور پیش برود و احتمالاً در همین حد باقی خواهد ماند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۵    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت، ساعت 10 تا 12 چهارشنبه هفتم شهریورماه 1397 به سوالات شهروندان پاسخ می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰    
با توجه به اهمیت مترو تهران و آماده سازی برای استفاده شهروندان بنده تذکر سفت و سختی را به پیمانکار مربوطه دادم تا حساب کار دستشان بیاد و بدانند که مترو برای مدیریت شهری اهمیت بسیاری زیادی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰    
حسن روحانی امروز در جلسه علنی مجلس علی رغم برخی درخواست ها که خواستار سخنان صریح وی بودند تلاش کرد از همدلی قوا برای برون رفت از مشکلات سخن بگوید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰    
محور جناح – کهتویه شهرستان بستک جهت عملیات اصلاح قوس و بازسازی پل در کیلومتر 240/2 تا 40/3 (به طول 800 متر) به مدت 15 روز مسدود خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۰    
طول کل محور ورازان هفت کیلومتر بوده و بهسازی آن به عنوان یکی از مهم ترین راه های شهرستان نور با جاذبه گردشگری در دستور کار قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
یک عضو فراکسیون امید گفت: نمی توانیم با دادن آمار های غیرواقعی مردم مان را دلگرم کنیم، مردم باید با واقعیت روبرو شوند و کمک کنند تا از این بحران خارج شویم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
گزارش تحولات بازار مسکن تهران در مردادماه، منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا از اجبار به آزادکردن قیمت بلیت قطار با وضعیت کنونی سخن گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۵    
از ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور ساری-یاسر در هفته دولت بهره برداری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۵    
بانک مرکزی همچنین اعلام کرده که نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مردادماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به مردادماه 1396 معادل 11.5 درصد است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: چهار سوال از رییس جمهوری که نمایندگان قانع نشدند، فعلا به قوه قضاییه ارجاع نمی شود و ارسال آن منوط به جمع بندی و نظر حقوقی مجلس است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۵    
در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح پروژه احداث و آسفالت راه روستایی دهک منگنه ایی شهرستان نهبندان و بهره مندی 40 خانوار از نعمت راه آسفالته انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۵    
در حال حاضر 719 مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره برداری و 401 مجتمع خدمات رفاهی در حال ساخت داریم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۰    
در کشورهای همسایه از جمله آذربایجان و ارمنستان از بتن برای جاده سازی استفاده می کنند چرا که قیر زیر فشار ماشین و تابش آفتاب دچار جمع شدن یا ترک می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۰    
به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، مراسم افتتاح طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور اصلی یوسف آباد-آجین اسدآباد برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۵    
10 پروژه بزرگ راهداری بااعتباری بالغ بر یک صد میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از اجرای عملیات آسفالت حفاظتی در محورهای ارتباطی استان برای اولین بار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
به منظور خدمت رسانی و توجه بیش تر به خواسته مسافران، قطار اصفهان-زاهدان در ماه گذشته مجددا راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
وزیر امور خارجه آلمان از اتحادیه اروپا خواست خود را از وابستگی به آمریکا رها کند و کانال بین المللی پرداخت خود را توسعه دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با 50 امضا امروز تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۵    
سید رحمت الله اکرمی که با حکم رئیس جمهور سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی شده است، دارای سوابق شغلی متعدد در سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد است .
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۵    
پلیس های دوچرخه سوار در آینده توسعه پیدا خواهند کرد و در دیگر مناطق شهر نیز فعالیت خواهند داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۰    
قاچاق کالا با اهرم نظارت بر واردات و صادرات آن در مبادی رودی و خروجی کشور به وسیله حمل ونقل ریلی به آسانی قابل کنترل خواهد بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۰    
در میان فرودگاه های مدیریتی نیز زنجان، شاهرود، یاسوج و همدان با تولید دو خبر در جایگاه نخست و درمجموع جایگاه چهارم در میان کل فرودگاه های کشور را از آن خود کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
امداد دریایی با اقدام به موقع شناور ناجی هشت عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور کانتینربر هایان ، با موفقیت انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور صیادی در آبهای شمال غرب خلیج فارس به علت صید غیرمجاز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
برای نخستین بار محموله چوب (MDF) به وزن بیش از دوهزار تن در مجتمع بندری امام از طریق حمل ونقل ریلی بارگیری و به مقصد ارسال شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان از آزادی به شرط وثیقه تمام متخلفین واردکننده خودرو که نام آن ها در لیست 19 صفحه ای وجود دارد خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در صفحه خود در شبکه اجتماعی از مردم خواست درباره احتکار خودرو اطلاع دقیق دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه ای الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک را تعیین و ادارات استان ها ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۵    
نشست خبری معاون شهرسازی و معماری، وزیر راه و شهرسازی با محور گزارش اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری در سال اول شروع به کار دولت دوازدهم در حال برگزاری است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۵    
وزیر دارایی فرانسه از عزم اتحادیه اروپا برای حفظ روابط مالی و اقتصادی با ایران از طریق کانال های مالی جدید خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۰    
ترکیب رای نمایندگان به پاسخ های رئیس جمهور به نوعی نشان دهنده نوعی انشقاق بین نمایندگان همسو با دولت با برخی فراکسیون های تندرو مجلس است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
بر اساس آن چه رانندگان و فعالان بخش حمل ونقل جاده ای گفته اند این جاده از جمله نقاط پرحادثه ای است که هر چند وقت که تعداد آن کم نیز نیست در آن تصادفات مختلفی رخ می دهد که منجر به مرگ افراد می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
سند آمایش مراکز لجستیک کشور شامل مکان یابی احداث این مراکز و سطح بندی آن ها به تصویب رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از مقاصد توریستی مسافران اروپایی، سه فرودگاه بدروم، آنتالیا و دالامان ترکیه در میان چهار مقصد، دارای بیش ترین رشد سفر گردشگران قاره سبز قرار دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
به دلیل گران شدن فولاد و میلگرد و هم چنین محدودیت اعتبار ، در تکمیل این پل وقفه ایجادشده است اما ساخت پل متوقف نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۰    
در این عکس برج های اسکان در حال ساخت است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۵    
چین خواستار گفتگو با آمریکا بر سر اختلافات دو طرف در حوزه تعرفه های تجاری شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰    
پس از ورود رئیس جمهور به مجلس جلسه علنی امروز مجلس با موضوعیت سوال از رییس جمهور آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۵    
نشست علنی صبح امروز نمایندگان مجلس در حالی از دقایقی قبل و با 86صندلی خالی نمایندگان آغاز شد که قرار است طرح سؤال از رئیس جمهور در این نشست بررسی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۰    
به دلیل شکل فیزیکی شبکه مترو در تهران، بیش ترین نرخ تردد کاربران در بخش میانی خطوط مشاهده می شود. اگر فرض کنیم که تمام هفت خط درون شهری افتتاح شده باشند و هم چنین فرض شود که کارکرد مترو ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۰    
چرا باید ضعف مدیریت کیفی ناشی از طراحی نامناسب و تامین قطعات بدون کیفیت و فاقد رانده مان و افرایش بی رویه قیمت تمام شده خودرو را جامعه و منابع ملی دولت جبران کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۵    
ورود تقاضای خرد به بازار از ابتدای شهریورماه، سرانجام زمینه ساز شکست یکی از مرزهای مقاومتی دلار شد.