سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۵۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 6 آبان 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 آبان 1397 تین نیوز 2 آبان 1397 تین نیوز 3 آبان 1397 تین نیوز 4 آبان 1397 تین نیوز 5 آبان 1397 تین نیوز 6 آبان 1397 تین نیوز 7 آبان 1397 تین نیوز 8 آبان 1397 تین نیوز 9 آبان 1397 تین نیوز 10 آبان 1397 تین نیوز 11 آبان 1397 تین نیوز 12 آبان 1397 تین نیوز 13 آبان 1397 تین نیوز 14 آبان 1397 تین نیوز 15 آبان 1397 تین نیوز 16 آبان 1397 تین نیوز 17 آبان 1397 تین نیوز 18 آبان 1397 تین نیوز 19 آبان 1397 تین نیوز 20 آبان 1397 تین نیوز 21 آبان 1397 تین نیوز 22 آبان 1397 تین نیوز 23 آبان 1397 تین نیوز 24 آبان 1397 تین نیوز 25 آبان 1397 تین نیوز 26 آبان 1397 تین نیوز 27 آبان 1397 تین نیوز 28 آبان 1397 تین نیوز 29 آبان 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
جهت فراهم نمودن حضور شایسته زائران گیلانی مرقد امام حسین سفرهای دربستی در ایام اربعین حسینی برای مقاصدی غیر از شهرهای مرزی در استان ایلام ممنوع شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۵    
450 دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و چذابه مستقر شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
73درصد آلودگی هوای تبریز به دلیل تردد وسایل نقلیه موتوری است. حسن عباس نژاد، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۵    
هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را به تصویب رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۰    
فعالیت قطار خرمشهر شلمچه بیست وچهارساعته شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۰    
از ابتدای شروع به احداث فرودگاه سمنان خیلی ها سعی داشتند که با برشمردن برخی دلایل غیرمنطقی ساز ناکوک بر راه توسعه مرکز استان بنوازند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۱    
طی حکمی از سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور سید محمد غلام پور پاپکیاده به سمت معاون ذیحساب و مدیر امور مالی شهرداری تهران منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۶    
89 تیر روشنایی در نقاط حادثه خیز راه های شهرستان مشهد نصب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۶    
به منظور ارتقا سطح دانش افزایی، توانمندی و افزایش بهره وری مدیران دومین جلسه برند سازی با حضور مدیرعامل راه آهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروه های مناطق مختلف راه آهن برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۶    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت در صورتی که آمریکا به دستور دادگاه لاهه تمکین نکند، به شورای امنیت شکایت خواهیم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۸    
235 دستگاه اتوبوس، 830 دستگاه مینی بوس و 800 دستگاه خودرو سبک سواری برای عملیات بازگشت زائران چهارمحال و بختیاری درنظر گرفته شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۶    
تلفات رانندگی در ایام اربعین امسال تاکنون 50درصد نسبت به سال قبل کمتر شده است. سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اعلام این خبر گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۰    
صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با 35 مسافر در جاده اردبیل-پارس آباد دچار حریق شد. سرهنگ حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام این خبر افزود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۹    
متأسفانه موکبی که قبلاً با هزینه های بالایی در شهرداری در دوره مدیریت قبلی شکل گرفته بود و می بایست هم اکنون دراختیار سازمان بسیج شهرداری باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۸    
محمدعلی افشانی، شهردار تهران با تکذیب احتمال استعفایش گفت: تا آخرین روز که قانون اجازه دهد در پست خود می مانم و به انجام وظیفه می پردازم و به دیوان عدالت اداری نیز نرفته ام.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
بررسی های انجام شده در اتاق بازرگانی نشان می دهد میزان یارانه ای که دولت به دهک های بالای درآمدی با انرژی ارزان پرداخت می کند، 25 برابر دهک های پایین درآمدی است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۳    
فردا (هفتم آبان ماه) سومین فرودگاه استانبول و بزرگ ترین فرودگاه جهان افتتاح می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۳    
سیدآرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران خواستار ارائه گزارش دقیق و جامع از عملکرد مراکز معاینه فنی خودروها به تفکیک خودروهای سواری و سنگین و با تأکید بر خودروهای مربوط به شهرداری به ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۸    
بر اساس اطلاعات دریافتی از 59 سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در مهرماه سال جاری 24 میلیون و 70 هزار 81 وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزادراه ها 19 ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
بیش ترین اتوبوس های اعزام شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به 170 اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا پنج هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بهره مندی نیمی از ایرانیان از سبد حمایتی خانوار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
گمرک ایران اعلام کرده است که در نیمه نخست امسال با احتساب دریافت ضمانت نامه از واردکنندگان، بالغ بر 108 هزار میلیارد ریال درآمد وصول شده است که نسبت به دوره های شش ماهه سال های گذشته بی سابقه است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
متاسفانه در خلا مدیریتی وزارت صنعت و معدن همه فکر و ذکر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای موضوع لاستیک شده است که بر کنترل سایر مشکلات بخش حمل و نقل تاثیر گذاشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۳    
رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی را به سمت وزیر راه و شهرسازی منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور از تخصیص بیش از 10 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۷    
پرندگان به خاطر داشتن قدرت پرواز و توانایی طی کردن مسیرهای طولانی به طور مداوم بین زیستگاه های مختلف در حرکت هستند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
مباحث کاندیداتوری شهرداری تهران فردا در شورای شهر تهران بررسی می شود. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: برای سمت شهرداری تهران کاندید نمی شوم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
این روزها به دلیل توسعه سریع تاکسی های اینترنتی در شهرهای مختلف، معضلاتی برای سیستم حمل ونقل سنتی شهرها و هم چنین مردم عادی ایجادشده است که لزوم نظارت بر تاکسی های اینترنتی را به اثبات می رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیر مجاز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از عودت وجه ریال به افرادی که ارز دریافت نکردند پس از مراسم اربعین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
افزایش پنج میلیون تومانی وام مسکن مهر در برخی از پروژه های باقیمانده پیش بینی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
رئیس اداره هواشناسی زابل در شمال سیستان و بلوچستان از افزایش میزان غلظت ذرات معلق معادل 31 برابر حد مجاز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۶    
گمرک ایران از بلامانع بودن ارسال محمولات ترانزیتی و صادراتی به مرز دوغارون به دلیل رفع مشکل ازدحام در مرز خروجی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۹    
در یک ماه گذشته نیز مقرر شد شهرداری ها لاستیک اتوبوس های فعال در ناوگان حمل ونقل درون شهری را از ستاد تنظیم بازار استانها دریافت کنند و بر همین اساس مکاتبه ای نیز با شهرداری های سراسر کشور انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
بانک مرکزی شایعه حذف سامانه نیما را تکذیب کرد و از فعال وپویا بودن آن خبر داد .
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
برآیند نظر اقتصاددانان این است که دولت مجاز است در عرضه کالای عمومی حضور داشته باشد، اما ضروری است که خودش را از مداخله در تولید و عرضه کالای خصوصی کنار بکشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
محسن هاشی در گفتگویی با نشریه حمل ونقل و توسعه از عملکرد شورای شهر دفاع کرد و انتقادات مردم در حوزه شهری را مرتبط با شهرداری عنوان کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
فرودگاه مهرآباد با تجهیزات جدید به پیشواز زمستان می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیماهای ایران 140 که دچار سانحه شدند بیش تر به دلیل خطای انسانی بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۹    
شرکت راه آهن در سال جاری با اختصاص 736 قطار مسافری به زائران اربعین، الویت اول خود را در این ایام خدمت رسانی بیش تر به مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین قرار داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۰    
شکلگیری مراکز لجستیک، مقوم توسعه شبکه ریلی و انتقال بار از جاده به ریل است که این امر سهم اساسی در کاهش اثرات مخرب زیستمحیطی ناشی از آلودگی ناوگان جاده ای در کشور دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
اکنون شرکت های مسافربری داخلی و بین المللی واقع در تهران می توانند در شهرستان ها با ایجاد شعبه فعالیت مسافری داخلی و بین المللی داشته باشند ولی ما در شهر و استان خود مجوز فعالیت برون مرزی نمی توانیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۵    
سارا ناجی زاده یکی از خلبانانی مسافربری است که نسبت به سونامی خروج خلبانان از ایران را هشدار می دهد و می گوید ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
به گفته بیژن زنگنه، وزیر نفت، بحث احیای کارت سوخت به صورت جدی در دولت مطرح است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۵    
بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در جاده شیراز-دشت ارژن-کازرون واژگون شد که متأسفانه دراثر این حادثه تعداد زیادی از مسافران مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۵    
پرسپولیسی ها موفق نشدند با پرواز چارتر مستقیم به ژاپن بروند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
اولین محموله کود شیمیایی مربوط به شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی استان تهران وارد پایانه آپرین شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
بعد از دیدار لسترسیتی و وستهام هلی کوپتر مالک باشگاه لسترسیتی سقوط کرد و آتش گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
اگر مصرف کشور افزایش بیش از اندازه ای نداشته باشد دو نرخی شدن و سهمیه بندی قطعا منتفی خواهد بود. تنها مشکل قاچاق باقی می ماند که باید راهی برای جلوگیری از آن یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
ضروری است هر چه زودتر اتصال ریلی به عراق از طریق دو محور راه آهن غرب و 32 کیلومتر شلمچه بصره صورت پذیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۹    
ریشه جهش قیمت مسکن در ماه های اخیر در نابسامانی های اقتصادی و سیاسی پیش آمده است. برای نمونه التهاب های چند ماه گذشته در بازار دارایی ها به ویژه بازار ارز که بازار مسکن را نیز تحت تأثیر قرار داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۴    
امید است مسئولان و متولیان صنف به این مهم پی ببرند که مدیریت واحد و شورای صنفی چه محسناتی دارد و دست از یک دندگی بردارند و این صنف را بیشتر از این به بیراهه نبرند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۴    
عدم درک صحیح زنجیره کالا و لجستیک باعث شده که هنوز نتوانیم متولی مشخصی برای مدیریت زنجیره کالا و لجستیک در کشور تعریف کنیم و سه وزارتخانه راه، صمت و اقتصاد در این زمینه مدعی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۹    
بنگاه رسانه ای استرالیایی تراولر در گزارشی، با استناد به داده های شورای جهانی سفر و گردشگری، سازمان جهانی گردشگری و مسترکارت عملکرد اقتصادی شهرهای جهان در حوزه گردشگری را بررسی کرده و از مشارکت آنها ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۹    
نظر به آثار متعدد استفاده از لکوموتیوهای هیبرید شارژ شونده (Plug in hybrid) به ویژه از بابت کاهش مصرف سوخت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۹    
با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان قزوین و به دلیل توانایی های بالای کامیون های ولوو FMX، راهداری این استان برای ارتقای سطح خدمات در استان به هشت دستگاه از این کامیون های قدرتمند مجهز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۹    
در اولین روز هفته، نوسان گیران موفق شدند قیمت دلار را برای لحظاتی از مرز مقاومتی اول (عدد 14 هزار تومانی) عبور دهند، ولی شاخص ارزی همچنان گرفتار حبس 20 روزه باقی ماند.