سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۲:۳۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 15 آبان 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 آبان 1397 تین نیوز 2 آبان 1397 تین نیوز 3 آبان 1397 تین نیوز 4 آبان 1397 تین نیوز 5 آبان 1397 تین نیوز 6 آبان 1397 تین نیوز 7 آبان 1397 تین نیوز 8 آبان 1397 تین نیوز 9 آبان 1397 تین نیوز 10 آبان 1397 تین نیوز 11 آبان 1397 تین نیوز 12 آبان 1397 تین نیوز 13 آبان 1397 تین نیوز 14 آبان 1397 تین نیوز 15 آبان 1397 تین نیوز 16 آبان 1397 تین نیوز 17 آبان 1397 تین نیوز 18 آبان 1397 تین نیوز 19 آبان 1397 تین نیوز 20 آبان 1397 تین نیوز 21 آبان 1397 تین نیوز 22 آبان 1397 تین نیوز 23 آبان 1397 تین نیوز 24 آبان 1397 تین نیوز 25 آبان 1397 تین نیوز 26 آبان 1397 تین نیوز 27 آبان 1397 تین نیوز 28 آبان 1397 تین نیوز 29 آبان 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۲    
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوزهای موافقت اولیه و ساخت 4 سازه دریایی موافقت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۸    
همه شهرداران مناطق تمهیدات لازم، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را در ماههایی که بارش و نزولات آسمانی ممکن است مخاطراتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کنند با دقت لازم پیگیری و به سامان برسانند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۳    
افزایش قابل توجه خودروسازان چینی طی سال های اخیر موجب شده است تا انتظار ورود سریع محصولات چینی به بازار رقابت آمریکا ایجاد شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۸    
با آغاز دولت نهم از اواسط سال 84 و اعمال سیاست تثبیت قیمت کالا به ویژه در حوزه خودرو، شرکت های خودروساز کشور دیگر امکان فروش محصولات خود را در حاشیه بازار نداشتند و با سرکوب قیمتی مواجه شدند
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۸    
پیاده روی عاشقان اهل بیت تا مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) این روزها در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس واقعا جلوه زیبایی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۵۳    
برشتولد با بیان اهمیت جایگاه SME ها(صنایع خرد و متوسط)، گفت: تکیه گاه حقیقی اقتصاد آلمان همین SME ها هستند و با تمام توان و کمال میل از همکاری SMEهای دو کشور استقبال می کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از دستور وزیر راه برای تشکیل کارگروه ویژه مسکن خبر داد و گفت: بر این اساس شهرهای جدید مسئولیت عرضه 200 هزار واحد مسکونی در این مناطق را تا سال 1400 برعهده دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۳    
به دلیل وسعت بسیار و پراکندگی فازهای مسکن مهر، هشتگرد نیازمند ناوگان حمل و نقل درون شهری بهتری است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۳    
با توجه به تدابیر اندیشیده شده در حوزه تأمین لاستیک خودروهای سنگین مشکلات کاهش یافته و نقش دلالان کم رنگ شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۸    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شرکتهای هواپیمایی ملزم به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در ایام اربعین شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۳    
با توجه به اینکه متقاضیان مسکن مهر اغلب از قشر کم درآمد و ضعیف جامعه هستند باید مشکلات مروبط به آن ها هرچه سریعتر حل و رفع شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۳    
ساخت خط جدید راه آهن تبریز- بستان آباد-میانه یکی از وعده های رییس جمهوری محسوب می شود که باعث کاهش 4 ساعته زمان سفر با قطار از تبریز به تهران است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۳    
امکان دارد وزیر محترم جدید بر انجام برخی امور و تسریع آن ها تاکید داشته باشد. ممکن است برخی اولویت ها جابجا شوند. اما ما برنامه های خود را ادامه می دهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۷    
22 آبان شهردار جدید تهران انتخاب می شود. علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در توییتر خود با اعلام این خبر نوشت: روز سه شنبه 22 آبان دو گزینه نهایی به صحن خواهند آمد تا پس از رأی گیری بین دو نفر ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۲    
ادامه بازسازی خطوط ریلی لرستان واقع در بلاک قارون-بیشه طی دو روز و در تاریخ 13 و 14 م آبان ماه 97 انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۷    
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تخلف و گرانفروشی برای یک دفتر خدمات مسافرتی و یک دفتر ایرلاین در مشهد تشکیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس از بازگشت مسافران دو پرواز تهران - بوشهر به صورت زمینی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۵    
پس از اتمام ایام سفر زائران اربعین، تردد کامیون های تجاری از مرزهای خوزستان مجدداً آغاز شد. سرهنگ رضا دولتشاهی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۰    
صف اخذ گواهی معاینه فنی به کم تر از دو ساعت رسید. حسین میلانی، عضو شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: میزان ثبت نام اینترنتی برای اخذ گواهی معاینه فنی هم به حدود شش هزار نفر رسیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
آگهی فراخوان عمومی شناسایی متقاضی جهت واگذاری اماکن تجاری و خدماتی در فرودگاه گرگان منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۰    
برای صیانت از زیرساخت های فرودگاه مشهد با برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل آمادگی دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
تاسیس شرکت قطارهای حومه ای که وزیر محترم راه وشهرسازی هم به اهمیت تاسیس آن اشاره کرد، جزو مصوبات برنامه ششم است و باید جزو اولویت های آقای اسلامی باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
به رغم تمایل شورا به حفظ ثبات در مدیریت شهری، نمایندگان مجبورند برای تغییر شهردار تهران اقدام کنند. محسن هاشمی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از انجام موفق وارسی پروازی دستگاه ILS و چراغ های پاپی باند 12 و باند 30 فرودگاه اهواز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۰    
اولین جلسه مانور طرح اضطراری سال 97 در فرودگاه مشهد برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۰    
سیستم روشنایی سطوح پروازی فرودگاه ارومیه بهسازی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۰    
همه ما می دانیم که قیمت هایی که امروز در بازار ارز وجود دارد واقعی نیست و بخشی از آنها غیر اقتصادی است. حتی ممکن است عددی که دولت اعلام می کند عدد درستی نباشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۵    
آگهی فراخوان مناقصه پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۵    
قرار است با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی مراسم معارفه وزیر جدید راه وشهرسازی برگزار شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۰    
تخصیص و تامین ارز کالاهای ثبت سفارش شده به صورت غیر بانکی در یک سال منتهی به 21 فروردین سال جاری، از سامانه نیما مجاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی از اتمام و آماده بهره برداری شدن طرح راه آهن ارومیه-مراغه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۵    
در فهرستی که وزارت خارجه آمریکا از تحریم های علیه کشور منتشر کرده صنعت هوایی ایران نیز مشمول آن است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۵    
درآمد راه آهن خراسان در 7 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 103 درصدی
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۰    
رسول کشت پور شهردار منطقه 2 امروز با 14 رای در صدر آرای اعضای شورا قرار گرفت و پس از آن عباس آخوندی و پیروز حناچی هر یک با 11 رای و غلامرضا انصاری و کامل تقوی نژاد نیز با 10 رای در ردیف های بعدی قرار ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۰    
بخش حمل ونقل جاده ای با بکارگیری دوازده هزار اتوبوس و انجام 70هزار سرویس در مسیر رفت و برگشت بیش از 45 درصد از جمعیت دو میلیونی زائران اربعین را جابه جا کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۵    
مدیر کل راه آهن خراسان از تخصیص 76 رام قطار حومه ای و درون استانی برای بازگشت زائران مشهد در ایام 28 صفر و افزایش پنج درصد ی جابه جایی ریلی در این ایام خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۵    
سرمایه گذاری های دو دهه گذشته درزمینه ظرفیت سازی صنعت پتروشیمی و فولاد، منجر به این شده است که نیمی از صادرات غیرنفتی کشور به این دو بخش اختصاص یابد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۰    
یکی از موارد تحریمی کشور شقوق مختلف حمل ونقل است و در این میان راه آهن با ظرفیت های ویژه خود می تواند فشارهای ناشی از تحریم را جبران کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۰    
ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان زنجان در ایام اربعین بیش از هشت هزار زائر را جابجا کرد. علی مدقالچی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۵    
صبح امروز (15 آبان) و در آستانه سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از پروژه های فرودگاه ارومیه بازدید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۰    
وضعیت نامساعد جوی ضمن لغو پرواز بوشهر-تهران، دو پرواز در مسیر یاد شده را تغییر مسیر داد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۰    
اعضای شورای شهر به شهروندان تهرانی این اطمینان را می دهند که در نهایت فردی را به شهرداری انتخاب کنند که من حیث المجموع از جمیع جهات حائز سمت شهرداری باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر امور خارجه به لیست تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه ایران که روز گذشته از سوی وزارت خزانه داری این کشور منتشر شد، واکنش نشان داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۰    
تا دقایقی دیگر مراسم تودیع محمد شریعتمداری، وزیر سابق و معارفه رضا رحمانی، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
از همان ابتدای موضوع بازگشت تحریم ها تمامی تحلیل های قانونگذاران آمریکایی بر این بود که تحریم هایی که در نوامبر 2018 (13 آبان امسال) اجرایی می شود شرایط سخت تری را بر اقتصاد ایران تحمیل می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
به باور کارشناسان، بخش خصوصی و تشکل های فراگیر آن مانند اتاق های بازرگانی و حتی مدیران بنگاه های بزرگ و متوسط، همچنین گروه های صنعتی موفق به صورت منفرد ...