سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۴۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 19 آبان 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 آبان 1397 تین نیوز 2 آبان 1397 تین نیوز 3 آبان 1397 تین نیوز 4 آبان 1397 تین نیوز 5 آبان 1397 تین نیوز 6 آبان 1397 تین نیوز 7 آبان 1397 تین نیوز 8 آبان 1397 تین نیوز 9 آبان 1397 تین نیوز 10 آبان 1397 تین نیوز 11 آبان 1397 تین نیوز 12 آبان 1397 تین نیوز 13 آبان 1397 تین نیوز 14 آبان 1397 تین نیوز 15 آبان 1397 تین نیوز 16 آبان 1397 تین نیوز 17 آبان 1397 تین نیوز 18 آبان 1397 تین نیوز 19 آبان 1397 تین نیوز 20 آبان 1397 تین نیوز 21 آبان 1397 تین نیوز 22 آبان 1397 تین نیوز 23 آبان 1397 تین نیوز 24 آبان 1397 تین نیوز 25 آبان 1397 تین نیوز 26 آبان 1397 تین نیوز 27 آبان 1397 تین نیوز 28 آبان 1397 تین نیوز 29 آبان 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان حج و زیارت خواستار صدور روادید الکترونیکی برای عزیمت زائران عتبات عالیات در حالت کلی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۵    
طرح بهسازی و کف سازی ایستگاه های اتوبوس در تبریز آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه هند اعلام کرد: دریافت معافیت از تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران، برای امنیت انرژی هند بسیار مهم است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۳    
معاون رییس جمهور گفت: وزیر راه از گرانی بلیت هواپیما نگران است، چون دولت موافق گرانی بلیت هواپیما نیست. دوستان تلاش می کنند تا هزینه بلیت هواپیما به حالت قبل برگردد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۳۲    
تسلا با ورود به دنیای خودرو به میدانی پای گذاشت که غول هایی در آن میدان داری می کنند که حضور یک رقیب جدید را به شدت پاسخ می دهند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۶    
سامانه خدمات پیام رسان مالی سوئیفت طی امروز و فردا دسترسی برخی بانک های ایرانی به این سامانه را تعلیق می کند و این در حالی است که هنوز اروپا درجهت راه اندازی سازوکار مالی ویژه برای ایران اقدامی نکرده ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۶    
برایان هوک، نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی ضد ایرانی خواستار جلوگیری کشورها از پهلوگرفتن کشتی های ایرانی در بنادرشان شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۹    
محمد اسلامی: بنده مهم ترین قولی که می توانم بدهم این است که به روی مسایلی تمرکز کنم که مهم ترین اولویت ها و دغدغه ها مردم و دولت باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۲۷    
در شرایط دشوار و پیچیده کنونی با یکی از دستگاه هایی که بیش از مابقی دستگاه ها مورد توجه دشمن قرار دارد روبرو هستیم که دشمن تلاش می کند با چوب لای چرخ گذاشتن کارهای آن باعث نارضایتی عمومی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۲    
ضدِّرسانه از من چهره ضد خریداران مسکن مهر در اذهان ترسیم کرد و هر روز دروغی را در کانال های خود انتشار داد و موضوع را سؤال حد اقل دو استیضاح نمود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۷    
آگهی فراخوان مناقصه عمومی مرمت و بهسازی ساختمان ها، زیرساخت های تاسیسات برقی، مکانیکی و عوامل پروازی و محوطه سازی فرودگاه اراک منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۲    
عباس آخوندی: در خصوص پایان کار بنده ابهاماتی وجود داشت که با تبلیغ گسترده ضد رسانه منتشر شد. حضرات طوری تبلیغ کردند که انگار 62 ماه کار بنده در وزارتخانه هیچ گونه دستاوردی نداشت و مدیران به خوشگذرانی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱    
شرکت های سوخت رسانی فرودگاه بیروت از تحویل سوخت به هواپیما ایرانی خودداری کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱    
بعد از ظهر امروز، چهار پروژه عمرانی شامل مسیر دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام، دور برگردان غرب به غرب اتوبان امام رضا ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱    
عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور ایرانی شایسته ، در نزدیکی بندر بوشهر انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱    
راننده درستکار کیف 80 میلیونی را به صاحبش بازگرداند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۱    
محمد اسلامی سومین وزیر وزارت ادغامی وزارت راه و شهرسازی است که سکانداری این وزارتخانه را بعد از استعفای عباس آخوندی برعهده گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۲    
ساماندهی قراردادهای بهره برداری هم مورد دیگر مطرح شده در این جلسه بود و بر اساس هماهنگی انجام گرفته قرار است قراردادهای بهره برداری شرکت ها ساماندهی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۲    
صادرات غیرنفتی ما در هفت ماه اول امسال 27 میلیارد دلار بوده و نسبت به سال گذشته در همین مدت زمانی افزایش بیش از 13 درصدی داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
سهم پروازهای بین المللی مهر 97، در فرودگاه های بین المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها نیز، نشست و برخاست 5234 فروند هواپیما است که طی آن بیش از 717 هزار مسافر اعزام و پذیرش و بیش از 14 میلیون و 414 ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۲    
ایستگاه راه آهن ارومیه؛ مطابق با استاندارهای جهانی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
علاوه بر اهواز و کرمان، اقدامات لازم جهت حمل ریلی این محمولات به سایر مراکز استانی متصل به شبکه ریلی، صورت گرفته و به زودی آغاز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رحمت الله پورموسی از تدوین و آماده سازی طرحی خبر داد که به موجب آن، عیدی و پاداش پایان سال بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول همسان سازی می شود
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به زودی تمهیدات نحوه بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصاد کشور را اعلام خواهیم کرد، تاکید کرد: صادرات ریالی به مثابه خروج سرمایه از کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
مدیر پروژه ترمینال-گالری سلام از اختصاص هفت هکتار از محوطه ترمینال به فضای سبز خبر داد و از آن به عنوان یک اقدام اساسی جهت انجام مسئولیت اجتماعی این پروژه ملی یادکرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۷    
به همین منظور استراحتگاه های مجزای آقایان و بانوان در ایستگاه مشهد جهت استقرار خادمیاران ایجاد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۷    
این حرف که آمریکا به دنبال فشار بر مردم نیست و به دنبال فشار بر نظام و حکومت است، کاملاً ناصحیح و نادرست است و خودشان در عمل این واقعیت را آشکار کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۲    
فردا آخرین مهلت خزانه داری آمریکا برای قطع دسترسی بانک های ایرانی به سوئیفت است و گفته شده سوئیفت امروز یا فردا اسامی بانک هایی که ارتباطشان با این شبکه قطع می شود را اعلام می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین انتخاب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
اروپایی ها و آمریکایی ها در مورد برخی از سیاست ها اتفاق نظر دارند ولی در برخی از موارد مثل برجام دارای اختلاف نظر هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۷    
سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل ونقل با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا 21 و 22 آبان در تهران برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۱    
چون آزادراه تهران-شمال در دست ساخت است نمی توانیم هزینه های خیلی زیادی برای چالوس-کندوان داشته باشیم و عملیات های عمرانی و عملیات مربوط به رفع نقاط حادثه خیز در حد مسکن انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰    
شش هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران خوزستانی توزیع شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۰    
نگاه این است که به خصوص در تهران ابزارهای تحلیل داده را برای کاستن از بار ترافیک بکار بگیریم تا مقداری از ترافیک و به تبع آن از آلودگی در این کلان شهر بکاهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵    
اگر بنا بر این است که هرچه سریع تر به مشکلات زوار در مرزها پایان داده شود، بهتر است کم هزینه ترین و سریع ترین گزینه دنبال شود
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۵    
شتاب روزافزون محبوبیت قطارهای برقی و سریع السیر در دنیا وارد فاز جدیدی شده است؛ تقاضای جهانی برای استفاده از قطارهای پرسرعت که دو مزیت سرعت و امنیت را هم زمان به ارمغان آورده است موجب شده تا کشورهای ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مدیر عامل شرکت آزادراه تهران شمال منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۴    
ممنوعیت تردد شناورهای غیر ایمن در هرمزگان جدی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۸    
قطارهای برقی امروزه از حوزه های در حال رشد در صنعت ریلی هستند که به واسطه مزایای چشمگیر، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۳    
غلامرضا دهقانی زاده در پایان سومین سال مدیریت خود در فرودگاه آبادان، تاکید کرد که کار کردن برای خطه آبادان و خرمشهر توفیقی است که نصیب کمتر کسی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت مخاطرات و بحران در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای با حضور روسای ادارات شهرستانی و سایر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات اداره کل استان گیلان تشکیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۳    
خبرگان انتخاب شده برای پانل های سمینار عمدتا خود مسئولان در بخش های دولتی لجستیکی اتحادیه اروپا هستند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۸    
دبیر اسبق انجمن شرکت های هواپیمایی یکی از مهم ترین موضوعاتی که نیاز است در صنعت هوایی وزیر راه و شهرسازی به آن توجه کند افزایش کارآمدی و بهره وری از زیرساخت های موجود است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
آیا حد خاصی از توان اقتصاد ملی برای سرمایه گذاری در زیرساخت های قطارهای سریع السیر وجود دارد؟
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰    
معادله بنزین در آستانه تصمیم جدیدی قرار دارد. گزارش ها و شواهد تازه ای از اوج گیری قاچاق بنزین در مرزهای کشور موجب شده تا زمزمه بازگشت کارت سوخت به چرخه تأمین بنزین از جایگاه ها شنیده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۵    
عملکرد وزارت راه وشهرسازی به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین وزارتخانه های اقتصادی کشور اگرچه همواره زیر ذره بین نظارت نمایندگان و مردم قرار داشت اما خروجی آن طوری نبود که بتواند کاربران جاده و ریل ...