سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۸:۳۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 20 آبان 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 آبان 1397 تین نیوز 2 آبان 1397 تین نیوز 3 آبان 1397 تین نیوز 4 آبان 1397 تین نیوز 5 آبان 1397 تین نیوز 6 آبان 1397 تین نیوز 7 آبان 1397 تین نیوز 8 آبان 1397 تین نیوز 9 آبان 1397 تین نیوز 10 آبان 1397 تین نیوز 11 آبان 1397 تین نیوز 12 آبان 1397 تین نیوز 13 آبان 1397 تین نیوز 14 آبان 1397 تین نیوز 15 آبان 1397 تین نیوز 16 آبان 1397 تین نیوز 17 آبان 1397 تین نیوز 18 آبان 1397 تین نیوز 19 آبان 1397 تین نیوز 20 آبان 1397 تین نیوز 21 آبان 1397 تین نیوز 22 آبان 1397 تین نیوز 23 آبان 1397 تین نیوز 24 آبان 1397 تین نیوز 25 آبان 1397 تین نیوز 26 آبان 1397 تین نیوز 27 آبان 1397 تین نیوز 28 آبان 1397 تین نیوز 29 آبان 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۹    
آماده سازی نمازخانه ها و یک سوئیت با امکانات رفاهی موردنیاز جهت استقرار مسافران در راه مانده در راهدارخانه شهید برازنده از دیگر اقدامات این اداره است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
به نظر سازمان تعزیرات حکومتی هدف خودروسازان از توزیع قطره چکانی محصولاتشان به بازار انتظار برای افزایش رسمی قیمت ها است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر، به ارائه گزارشی از عملکرد این بندر از آبان 96 تا آبان 97 پرداخت و عملکرد این بندر را در حوزه های مختلف تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۳    
محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور اعلام کرد: این انجمن برای تأمین قطعات موردنیاز خودروهای ساندرو، ال 90 و غیره آمادگی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۷    
معاونت بازاریابی و فروش شرکت سایپا امروز بخش نامه 19 آبان این شرکت را کان لم یکن اعلام کرد. سایپا در این بخش نامه به نمایندگی های خود اعلام کرده بود مشتریانی که ساندرو و تندر 90 ثبت نام کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس از دولت خواست برای سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی با کشورهای منطقه مذاکره کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
28 هزار دستگاه خودرو در سه روز جابه جا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
با توجه به بدعهدی های خودروسازان در تحویل خودروهای ثبت نامی و در برخی مواقع جایگزینی محصولات با مدل های دیگر، رضا رحمانی، وزیر صنعت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
وزیر انرژی عربستان از برنامه این کشور برای کاهش روزانه 500 هزار بشکه ای عرضه نفت خام به بازارهای جهانی در ماه دسامبر خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۷    
پیروز حناچی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران با تشریح برنامه های خود برای اداره شهر تهران درصورت انتخاب به عنوان شهردار تهران تصریح کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۹    
عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس از دولت خواست وارد بحث کنترل نرخ بلیت هواپیما شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۲    
نشست کمیسیون مشترک حمل و نقل جاده ای بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۲    
دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان متولی برنامه ریزی پروژه های نگهداری روسازی راه های کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
با قطع همکاری رنو با شرکت های خودروسازی ایرانی پس ازآن که ایران خودرو اعلام کرد که خریداران تندر 90 اتوماتیک باید به جای این خودرو، محصول چینی دانگ فنگ H30کراس تحویل بگیرند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
کارگاه تخصصی سه روزه حمل ونقل دریایی از فردا دوشنبه 21 آبان ماه در موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران آغاز می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
تازه ترین اخبار منتشر شده نشان می دهد که اطلاعات شخصی و هویتی بالغ بر 100 هزار نفر از مسافران فیلیپینی یک ایرلاین فعال در هنگ کنگ به سرقت رفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
در قالب شهر پاک می شود طرحی را تضمین کرد که به کمک دولت و در اقدامی مشترک صرفه جویی در مصرف انرژی را محقق کرد و بخشی از منابع ناشی از این صرفه جویی را برای شهر برابر قانون هزینه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره سهمیه بندی سوخت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد مشکل سوخت رسانی در فرودگاه بیروت مانع ادامه پروازها نخواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پس از اتمام سخنان عباس آخوندی، کاندیدای شهرداری تهران درباره برنامه هایش برای پایتخت تعدادی از نمایندگان در واکنش به این سخنان نظرات خود را اعلام کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
ورود گردشگران بدون روادید به منطقه آزاد اروند هفته آینده از سرگرفته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پس از استماع برنامه پنج کاندیدای شهرداری تهران، نمایندگان شورای شهر تهران بارأی خود دو گزینه نهایی شهرداری تهران را مشخص کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۳    
حرکت قطار سبلگار-گوالیور هند را ببینید:
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۳    
مدیر فرودگاه یاسوج از امکان مذاکره مجدد با هواپیمایی آسمان به منظور برقراری پرواز در فرودگاه یاسوج خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۸    
رانندگانی که لاستیک حواله ای دریافت کرده اند به هیچ وجه حق فروش لاستیک را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۷    
اسنپ با اعلام افزایش قیمت از راننده های خود خواست در ورزشگاه آزادی حضورداشته باشند و به مسافران این مسیر سرویس ارائه بدهند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱    
وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور گفت: انتظار این است که بر اساس شرایط و عوامل بنیادین نرخ ارز کاهش یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۲    
بیست و سومین همایش (CASPCOM) هشتم و نهم آبان ماه 97 (مطابق با 30-31 اکتبر 2018) در عشق آباد- ترکمنستان برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از رفع ایرادات گرفته شده به مصوبه الحاق منفصل بخش هایی از خوی به منطقه آزاد ماکو از سمت شورای نگهبان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۲    
رضایت مشتریان از خودروهای داخلی 3/7درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
بازارسازی و بازاریابی از ارکان برندسازی است، دو موضوع با اهمیت که صنعت هوانوردی ما چه در سطح کلان و چه در سطح ایرلاین ها از آن غافل هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۰    
یکی از مسافران پرواز مشهد-تهران در تماس با تین نیوز از تخلف یک شرکت هواپیمایی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۴    
جانشین معاونت فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی انتخاب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۴    
در جدیدترین شماره بندر و دریا علاوه بر مطالب مفید و تخصصی در حوزه اتصال ریلی بنادر و صنعت کشتی سازی، در بخش فرهنگ آن داستان های خواندنی در حوزه دریا درج شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
سرمایه گذاری در بندر امیرآباد در حال افزایش است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
مرکز کنترل فضای کشور وظیفه کنترل ترافیک هوایی کل کشور را بر عهده دارد که این مهم را از طریق سیستم های هوانوردی CNS/ATM پیاده سازی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۴    
از تردد شناورهای غیراستاندارد در بخش گردشگری دریایی جلوگیری کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
رانندگان زیادی در این ایام از این که ارائه سرویس در مرزها در شرایط دمای هوای زیر صفر به صفر می رسد اعتراض دارند و از سازمان های متولی بارها درخواست رایزنی و رفع مشکلات را در پایانه های مرزی داشتند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
یکی از مشکلات شهرداری این است که ارتباط معناداری بین ساخت و سازها و توسعه شهری و حمل ونقل عمومی وجود ندارد و در نتیجه توسعه شهری در مکان هایی صورت می گیرد که حمل ونقل عمومی وجود ندارد که این امر باعث ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
پدیده استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت هوانوردی کشور منحصر به فرد است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
در اولین روز هفته، دلار معاملات خود را با کاهش قیمت آغاز کرد و از مرز 14 هزار و 500 تومان پایین تر رفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
با خروج خودروسازان فرانسوی از ایران، دو خودروساز بزرگ ایران که بیشتر تخم مرغ های خود را در سبد این شرکت ها چیده بودند دچار مشکلات زیادی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اگرچه ممکن است روی کاغذ کاهش سفرهای خروجی بر میزان سفرهای داخلی بیفزاید اما افزایش هزینه بخش های مختلف سفر از جمله اقامت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
هفته اول تحریم های دور دوم آمریکا علیه ایران شروع شده و خزانه داری آمریکا لیست اشخاص حقیقی و حقوقی تحریمی را به روز کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از جابه جایی 70 هزار نفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن با ناوگان متروی تهران و حومه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آیین افتتاحیه روز کیش از نقش موثر فرودگاه کیش در جذب گردشگر سخن گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۱    
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام اینکه در ماه آینده از راه آهن قزوین – رشت بهره برداری خواهد شد، گفت: راه آهن کشور برای اتصال به مراکز بار و مسافر نیازمند صرف هزینه های بالایی است.